Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Mie Aug 13, 2008 10:39 pm

ÂŞtiu că e o diferenĂžă între 22-96 Âşi 30-76. Ceea ce vroiam să spun este că ,,modernizarea" făcută la GriviĂža le-a doatat cu aceaÂşi model de scaune pe ambele, diferenĂža de confort fiind, practic, inexistentă între cls. 1 Âşi cls. a 2a.
Ce nu înĂželeg... de ce 30-76 pentru vagoane de clasa 1? Cifra 3 în faĂžă, din câte Âştiu eu, desemnează vagoane ,,mixte", cu locuri atât la clasa 1, cât Âşi la clasa a 2a. Apoi... de ce Beem la vagoanele 30-76? Că doar sunt vagoane... de clasa 1.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Aug 22, 2008 2:37 pm

mai, asa cum tot spun, mare varza la CFR...

pesemne ca 30-76 trebuiau sa fie ABeem, ba le-au facut Aeem, ba Beem, numai cum trebuie nu... si ce diferenta de confort este intre clase, numai ei stiu... :(
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Dum Aug 24, 2008 11:38 pm

Nu, vagoanele trebuiau sa fie 10-76 Amee, nu 30-76... ca au doar clasa I. Diferenta de confort... nu exista, nici macar distanta dintre scaune. Sunt tot scaune in formul 3 pe un rand, 2 pe celalalt, cele 2 fiind, insa la fel de apropiate ca 2 scaune dintr-un rand de 3, spatiul ramas fiind inspre usa compartimentului/culoar (la mijloc, vagonul este salon) si inspre geam, dar la nivelul suportilor de fixare a scaunelor, fiind eliminat ,,riscul" ca spatiul sa fie folosit ca masuta pentru un laptop, o carte, un pahar, ceva de mancare etc.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Lun Aug 25, 2008 1:50 pm

confort de bodega, ce mai... ma intreb de ce n-au lasat amenajarea de IR originala, macar aia era facuta cu cap :(
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Lun Aug 25, 2008 5:14 pm

Pentru ca aici nu suntem in Austria sau Germania.
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4928
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Lun Aug 25, 2008 5:26 pm

Ieri in statia Roman o garnitura cu tunuri:

[Link Removed for Guests]

pana ieri nu am mai vazut asa tunuri la noi.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Lun Aug 25, 2008 5:29 pm

astea par de antiaeriana, Florine...

plecam la razboi cu rusii? :D
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
hgdan
Mesaje: 929
Membru din: Vin Mar 14, 2008 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de hgdan » Lun Aug 25, 2008 9:24 pm

Oare are ceva legatura cu Georgia ?

Tunurile astea imi aduc aminte de vestitul 88 , dar cred ca acela avea teava mai lunga...
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Mar Aug 26, 2008 12:58 am

Langa Roman (sau prin zona) nu exista un ditai parc rece de tancuri, tunuri s.a.?
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4928
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mar Aug 26, 2008 10:45 am

Horia_Radulescu scrie:astea par de antiaeriana, Florine...
asa ma gandeam si eu, dar cum nu sunt sigur nu am scris...eu nu am vazut asa ceva prin unitatile pe la care am fost.

langa gara Roman la iesirea spre Bacau e unitatea de tancuri.
de catva timp parcul e rece.....eu am prins acum 12 ani activitate dar erau numai tancuri pe atunci
Avatar utilizator
Pepo
Mesaje: 45
Membru din: Joi Aug 16, 2007 12:00 am
Localitate: Ploiesti
Contact:

Mesaj de Pepo » Mar Aug 26, 2008 10:36 pm

Astea sunt tunuri de artilerie.Cele antiaeriene au calibrul mai mic.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mie Aug 27, 2008 2:19 pm

buna Pepo,

orice tun este o piesa de artilerie, la fel ca obuzierele;

pesemne ca doreai sa spui "tun de camp" sau "tun anticar" sau "obuzier" si nu antierian... insa cred ca nu are rost sa dezvoltam.

dupa frana de gura, tunurile din poza lui Florin nu au peste 100mm calibru...
toate cele bune,
HR
cosmin78
Mesaje: 5788
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Sâm Aug 30, 2008 3:32 am

antiaeriene nu sunt...pozitia de repaos este pe orizontala,cele antieriene au teava
in repaos la "x" grade,nu sunt vizibile manivelele de control rapid al unghiurilor,
specifice pieselor antiaeriene...
imi aduc aminte destul de bine de asemenea tunuri(de camp) la o unitate militara
din imprejurimile Craiovei....prin ´98-´99 chiar era vizibil unul ruginit rau de tot
lasat de izbeliste ....si care dintr-o data a disparut
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4928
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Sâm Aug 30, 2008 5:22 pm

Ce mai este pe la CFR.....
Bogdan si Michael au ajuns la Intorsura Buzaului si au dat peste cateva garnituri de automotoare SNCF:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Si viaductul e la Teliu:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Pozele sunt din aceasta luna.
Avatar utilizator
BOGDAN I
Mesaje: 955
Membru din: Sâm Ian 09, 2016 8:06 pm
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de BOGDAN I » Sâm Aug 30, 2008 10:29 pm

Danke colega de postare .
Eu sunt certat cu timpul de ceva vreme :evil:
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns


Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat