Ce mai vedem pe la CFR
- Horia_Radulescu
- Mesaje: 5311
- Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
- Localitate: Mulhouse, Alsacia
- Contact:
- sogard_2003
- Mesaje: 3589
- Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- interesantul
- Mesaje: 1584
- Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
- Localitate: Cluj-Napoca
- Contact:
Azbestul este cunoscut mai mult pentru proprietatile sale ignifuge, insa folosirea acestuia ca izolatie termica , in sisteme industriale care functioneaza la temperaturi foarte mari, este mult mai larga decat se cunoaste. Combinatele chimice, rafinariile, centralele termice etc, au folosit "la greu" azbestul, azi acesta fiind inlocuit cu alte produse si solutii termo-ignifuge.
In 2009, la o termocentrala din nordul Spaniei, pe parcursul lucrarilor de dezafectare a unor caldari mai vechi si inlocuirea acestora cu altele noi, am fost evacuati de urgenta doar pentru faptul ca o bucata de nici 1/2 mp de izolatie care continea azbest, a cazut de la o inaltime de 4-5 m, zona fiind in carantina 1 saptamana.
Efectele cancerigene ale azbestului apar si dupa ani buni (10-15) de la incetarea expunerii, cu o taxa de 99 %.
Scandalul vagoanelor contaminate are o conotatie politica, ca de fapt orice scandal mediatizat in Romania (si nu numai). De parca ii doare undeva de sanatatea calatorilor...
In 2009, la o termocentrala din nordul Spaniei, pe parcursul lucrarilor de dezafectare a unor caldari mai vechi si inlocuirea acestora cu altele noi, am fost evacuati de urgenta doar pentru faptul ca o bucata de nici 1/2 mp de izolatie care continea azbest, a cazut de la o inaltime de 4-5 m, zona fiind in carantina 1 saptamana.
Efectele cancerigene ale azbestului apar si dupa ani buni (10-15) de la incetarea expunerii, cu o taxa de 99 %.
Scandalul vagoanelor contaminate are o conotatie politica, ca de fapt orice scandal mediatizat in Romania (si nu numai). De parca ii doare undeva de sanatatea calatorilor...

Cosmin
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
- Florin Tuica
- Mesaje: 328
- Membru din: Joi Apr 14, 2016 8:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
In curte la atelierele Grivita
in stanga 040 DHA 017 cu vagon cuseta 59-50 rosu ( 59-50 047-4 sau 59-50 030 sau 59-50 029-2)
in dreapta LDH 45 068 cu vagon metrou
in spate intre copaci se vede un vagon cu post de conducere BISTRO BUSINESS (probabil 86-76 002-7)
in spatele locomotivelor (langa turn) este vagonul DB BDms 272: 56 80 82-40 030-1
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] by [Link Removed for Guests], on Flickr
poza e la rezolutie originala si se vade tot.
in stanga 040 DHA 017 cu vagon cuseta 59-50 rosu ( 59-50 047-4 sau 59-50 030 sau 59-50 029-2)
in dreapta LDH 45 068 cu vagon metrou
in spate intre copaci se vede un vagon cu post de conducere BISTRO BUSINESS (probabil 86-76 002-7)
in spatele locomotivelor (langa turn) este vagonul DB BDms 272: 56 80 82-40 030-1
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] by [Link Removed for Guests], on Flickr
poza e la rezolutie originala si se vade tot.
Pe forumtrenuri un user a postat un anunt din gara Cluj Napoca.
Doctorul a venit cu o completare cum ca nu ar fi chiar legal.
Oare in perimetrul garii Cluj -Napoca au disparut din data de 5-08 -2014 boschetarii de la peroane, din fata garii, din trenuri, din vagoanele parasite? noi astialalti, pozarii, mai avem voie prin zona?
[Link Removed for Guests]
Doctorul a venit cu o completare cum ca nu ar fi chiar legal.
Oare in perimetrul garii Cluj -Napoca au disparut din data de 5-08 -2014 boschetarii de la peroane, din fata garii, din trenuri, din vagoanele parasite? noi astialalti, pozarii, mai avem voie prin zona?
[Link Removed for Guests]
Cica "According to the Regulation on the railway transport in Romania, you can take photos in trains in operation only with the CFR Calatori approval."
de aici:
[Link Removed for Guests]
Este raspunsul CFR Calatori la o plangere facuta de un neamt in luna septembrie.
Interiorul unui restaurant CFR
[Link Removed for Guests]
de aici:
[Link Removed for Guests]
Este raspunsul CFR Calatori la o plangere facuta de un neamt in luna septembrie.
Interiorul unui restaurant CFR
[Link Removed for Guests]
In 20-54 029 s-a schimbat tapiteria la scaune:
[Link Removed for Guests]
De acum am sa umblu cu o mica trusa de scule la mine, au blocat cu holsuruburi geamurile ca sa nu se mai deschida
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
In gara Iasi net gratis
[Link Removed for Guests]
Vitzeza maxima la IR pe linia Iasi-Vaslui
[Link Removed for Guests]
Viteza maxima la Regio pe linia Iasi-Vaslui (Regiotrans Brasov-Iasi)
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
De acum am sa umblu cu o mica trusa de scule la mine, au blocat cu holsuruburi geamurile ca sa nu se mai deschida
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
In gara Iasi net gratis
[Link Removed for Guests]
Vitzeza maxima la IR pe linia Iasi-Vaslui
[Link Removed for Guests]
Viteza maxima la Regio pe linia Iasi-Vaslui (Regiotrans Brasov-Iasi)
[Link Removed for Guests]
Re: Ce mai vedem pe la CFR
Sighisora, august 2017
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat