Vagoane piko vechi - mobilier si iluminat

Lucrari asupra materialului rulant, metode, tips& tricks, etc.
Avatar utilizator
Prognosis
Mesaje: 1345
Membru din: Sâm Iul 21, 2007 12:00 am
Localitate: Slobozia
Contact:

Vagoane piko vechi - mobilier si iluminat

Mesaj de Prognosis » Vin Noi 30, 2007 2:10 pm

Vagoane piko vechi - mobilier si iluminat

Va prezint in continuare o serie de modificari si imbunatatiri aduse unor vagoane. Acestea au fost lucrate inca de luna trecuta, insa, datorita faptului ca in ultima vreme, mai mult prin spital am stat, nu am avut cum posta pe forum. Astazi, am iesit pentru doua zile invoire, ca sa fiu alaturi de sotia mea la ziua ei de nastere. Mi-am facut timp si pentru a aduce in linie posturile cu care ma simt dator fata de comunitatea noastra!

O achizitie din luna octombrie, un set de trei vagoane piko, din cele foarte vechi, deteriorate si fara platforma interioara, mobilier, contragreutate, etc., pe care le-am luat la schimb pe trei vagoane mehano, ma stresa prin gradul de deteriorare la cere se prezentau. In consecinta, am atacat la ele.

Vagonul de posta:
Nu avea nici macar suruburi la boghie acestea fiind fixate pe sasiu cu bucati de pasta de pix topita ca sa tina legatura.
Iata ce a rezultat. Am confectionat platforma interioara din forex. Apoi am confectionat rigleta pentru leduri iar puntea redresoare si rezistorul de 560 ohmi, le-am plasat in o despartitura facuta intr-un capat inchis al vagonului.

Vagoanele de calatori clasa a doua:
Mai intai am facut platforma interioara (podeaua), pe care am amplasat despartiturile de la compartimente si cele de la toaleta, iar apoi am fixat bancile si spetezele. Acestea au fost facute din plexiglas si forex.


Apoi am facut prismele de difuzare a luminii.
Trebuie sa va spun, ca experienta vagoanelor modificate anterior, m-a determinat sa nu mai pun ledurile pe rigleta de circut si orientate in jos.
Am decis sa folosesc prinsme din plexiglas de 5,5 mm grosime, transparent. Dupa ce l-am taiat si gaurit la dimensiunea corespunzatoare, l-am slefuit bine si l-am finisat cu pasla cu ajutorul frezei cumparate de la dragul de Rally. O achizitie ce nu trebuie sa lipseasca niciunui modelist.

Ledurile au fost amplate dispre lateral, astfel incat lumina sa nu cada direct in jos inspre podea. Ledurile au fost amplasate in gauri ce nu sunt strapunse, astfel incat lumina sa se difuzeze in lungul prispei.

La final, plafonul a fost acoperit pe interior cu un strat de folie de aluminiu, din aceea folosita in bucatarie la gatit.

Inserarea ledurilor:
In cabina de toaleta am plasat puntea redresoare si rezistentele, una de 660 ohmi pentru cele 4 leduri de iluminat si una de 1100 de ohmi, pentru ledul de lampa finala.

Si proba de lumina:
(Tesirea capetelor prismei in unghi de 45 grade, are rolul de a difuza lumina si in capetele vagonului, acolo unde sunt usile de acces.)

La final am vopsit podeaua cu bronz aluminiu si canapele cu un crem pal. Initial le vopsisem maro, dar culoarea inchisa "manca" din intesitatea luminii.

Am mai montat si cate o lampa finala dupa procedeul explicat in alt post, iar la final, dupa metoda lui Lok, am confectionat din magistrale de harddisk, burdufuri la capete.

Imagine
Detalii si imagini pe situl personal in sectiunea ATELIER!
Bafta multa tuturor!
Ultima oară modificat Joi Dec 06, 2007 6:12 pm de către Prognosis, modificat 1 dată în total.
PDI
Mesaje: 896
Membru din: Sâm Feb 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de PDI » Dum Dec 02, 2007 3:29 pm

Bravo pentru "Inneneinrichtung", dar ATENTIE! Vagoanele Altenberg NU AU AVUT NICIODATA burdufuri!


PDI
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Dum Dec 02, 2007 4:45 pm

@Prognosis
Intarind spusele lui PDI iata ce poti sa faci
Imagine (foto mpursu)
Asa arata intercomunicatia intre vagoanele Altenberg
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Imbunatatiri, reparatii de material rulant, constructie de la zero”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat