Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Locomotive CFR in imagini de epoca

Istorie, documentatii, literatura, date despre trenuri din epocile trecute
Scrie răspuns
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Mie Aug 04, 2010 7:26 pm

Nu se vede dar se cunoaste.
Clubul Feroviar CRISANA
---[Link Removed for Guests]---
--[Link Removed for Guests]--
-[Link Removed for Guests]-
romrail
Mesaje: 183
Membru din: Lun Apr 11, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de romrail » Mie Aug 04, 2010 10:30 pm

E clar... daca-i la Depoul Cluj, in zona placii turnante, e seria 150.000 si are placile aurii... nu poate fi alta locomotiva decat... 150.139.

E jalnic faptul ca un vehicul trecut in patrimoniul national mobil a ajuns in halul asta!!!
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4976
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Joi Aug 05, 2010 8:40 am

Atunci de 150.1120 clasata în tezaur - Ordinul Ministrului Culturii nr. 2686/31.07.2000 ce sa zicem?
catalin scrie:[Local Link Removed for Guests]

2003 Suceava. I-am rugat pe cei care o dezmembrau, angajati ai depoului Suceava Nord, sa se "ascunda" cateva minute, sa pot face cateva poze.


[Link Removed for Guests]

Poza de Tudosa Mihai Marian (mishu88)
Avatar utilizator
Hachez
Mesaje: 159
Membru din: Sâm Apr 12, 2008 12:00 am
Localitate: Cluj
Contact:

Mesaj de Hachez » Joi Aug 05, 2010 9:14 am

romrail scrie:E clar... daca-i la Depoul Cluj, in zona placii turnante, e seria 150.000 si are placile aurii... nu poate fi alta locomotiva decat... 150.139.

E jalnic faptul ca un vehicul trecut in patrimoniul national mobil a ajuns in halul asta!!!
Da locomotiva e in depoul Cluj-est! langa placa turnanta este amplasata!
Da sunt deacord cu tine! e jalnic ca o aburoasa frumoasa sa fie lasata in paragina.....

anul trecut a fost dezmembrata una si dusa la fier vechi! in decursul a 4-5 ani au fost dezmembrate 4 locomotive si duse la fier vechi...(din spusele paznicului de acolo)
Avatar utilizator
claudiu_ne2000
Mesaje: 278
Membru din: Lun Apr 07, 2008 12:00 am
Localitate: DEVA
Contact:

Mesaj de claudiu_ne2000 » Joi Aug 05, 2010 9:36 am

Aseara dintr-o intamplare am dat peste arhiva de fotografii a domnului willy Pragher...12.000 DE POZE DIN ROMANIA...la sectiunea industrie am dat peste o adevarata comoara...voia atasa aici 2 poze cu tematica feroviara (mult mai multe gasiti la aceasta adresa) [Link Removed for Guests]

Imagine
tren la iesire din gara sinaia
HERE IS THE SOURCE FOR THE PICTURE ABOVE [Link Removed for Guests]


Imagine
Acelasi tren...detalii
HERE IS THE SOURCE FOR THE PICTURE ABOVE [Link Removed for Guests]



SURSELE PENTRU CELE 2 POZE ...

[Link Removed for Guests]
Sa se-nvarta roata<br>
Avatar utilizator
B74MRV
Mesaje: 1102
Membru din: Dum Mar 13, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti, Dristor, Sect. 3
Contact:

Mesaj de B74MRV » Vin Aug 06, 2010 9:16 am

O bucatica de istorie in poze. Ca sa poti aprecia astfel de poze trebuie sa ai o anumita stare de spirit, cred ca, si o anumita varsta :lol: .
Spor
Spor
Razvan MORAR

Locomotivele cu abur sunt o poezie in miscare!
Avatar utilizator
andrey
Mesaje: 117
Membru din: Lun Sep 22, 2008 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de andrey » Vin Aug 06, 2010 2:35 pm

Interesante constructii pe 3 osii,si ce ghereta de frana aveau ... :-| curios cum de "stau asa de comod" calatorii pe scara,cand cu ceva vreme in urma l-e era frica de el( tren)
060 DA
Avatar utilizator
B74MRV
Mesaje: 1102
Membru din: Dum Mar 13, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti, Dristor, Sect. 3
Contact:

Mesaj de B74MRV » Sâm Aug 07, 2010 10:11 am

Ce locomotiva tracta o astfel de garnitura?
Spor
Razvan MORAR

Locomotivele cu abur sunt o poezie in miscare!
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4976
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Vin Feb 03, 2012 9:37 am

Copy paste la textul ce insoteste poza care a fost de vanzare pe ebay:

Rumanian State Railways [Caile Ferrate Romane] 2-10-0 No. 150.1108 sets back into Turnu Severin yard in order to assist a freight train bound for the Carpathians - 15th September 1963. The 1944-built DRG class 52 "Kriegslok" has been paired with a conventional tender (rather than the more familar "bathtub" type) in order to accommodate its mixed coal and oil fuel requirements.

[Link Removed for Guests]

foto ebay-prorail.co.uk

Pe langa 150.1105 de la Sibiu iata alta locomotiva ex BR52 care are deflectoare, observati si tenderul schimbat.
catalin
Mesaje: 2787
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Vin Feb 03, 2012 10:34 am

Florin, tenderul nu e schimbat. Locomotivele 1001 pana la 1030 au venit cu tendere 22T36, cu protectie termica contra inghetului. In poza, desi mica, se vede prinderea placilor de pluta (bulinele alea mai deschise la culoare de pe tender).

De la 1031 pana la 1100 au fost livrate la CFR cu cunoscutul tender "barca".

Interesant este ca la livrare, in 1943, locomotiva nu avea ecrane de fum. Inca o dovada a transformarilor prin care trece in exploatare o locomotiva.
Avatar utilizator
Florin-Dej
Mesaje: 390
Membru din: Sâm Mai 07, 2011 12:00 am
Localitate: Dej
Contact:

Mesaj de Florin-Dej » Vin Feb 03, 2012 9:48 pm

Pentru cei care nu stiu 150.139 a fost a Depoului Dej, in anul 1997 am pregatit-o personal si am insotit-o pana la Remarul Cluj, iar apoi am participat la repararea ei iar ulterior la parcursul de proba cu tren pana la Ciucea. Am facut si cateva trenuri turistice la Viseu si Jibou. Pentru cei interesati le pot pune la dispozitie pe DVD toate aceste evenimente. Pacat ca a fost lasata in paragina. Tot personal am predat-o in luna august 2000 la Depoul Cluj. Singura amintire pe care o mai pastrez este lopata fochistului care o mai am in garaj. Pot sa va spun ca dupa ce a fost reparata arata si functiona impecabil.
Avatar utilizator
maus5
Mesaje: 126
Membru din: Dum Feb 14, 2010 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de maus5 » Vin Feb 03, 2012 10:48 pm

Salut!catalin-o mica corectare,locomotivele 150.1001-150.1030 aveau tendere pe boghiuri 2'2'T26,cu protectie contra inghetului,din placi de pluta,iar locomotivele 150.1031-150.1100 aveau tendere 2'2'T32(wannentender).
catalin
Mesaje: 2787
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Sâm Feb 04, 2012 12:01 am

pai si eu nu am scris exact acelasi lucru ???

singura diferenta intre ce am scrie eu si ce ai scris tu este ca tu ai folosit denumirea germana a tenderului 2'2'T32 si anume "wannentender" iar eu am folosit denumirea populara, sub care acest vehicul a fost cunoscut la CFR: tender "barca" sau "cada".
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4976
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Sâm Feb 04, 2012 11:06 am

Dar poza de mai sus arata locomotiva 150.1108, o fosta DR52.
Din cate tin minte locomotivele 150.1100 au ajuns la CFR dupa terminarea razboiului ca compensatii de razboi. Locomotivele ex DR52 erau cuplate cu tender wannentender iar una de pe la Simeria/Petrosani era cu alt tip de tender (fara boghiuri)
Avatar utilizator
gicu
Mesaje: 297
Membru din: Mar Apr 22, 2008 12:00 am
Localitate: Tg-Jiu
Contact:

Mesaj de gicu » Sâm Feb 04, 2012 1:03 pm

150 1105 De la Sibiu
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Istorie si literatura feroviara”