Intilnirile AR-rail Club Arad

Intalniri ale pasionatilor pretutindeni in tara sau afara.
Scrie răspuns
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Lun Sep 17, 2007 7:41 pm

azi au fost prezenti doar grandpagscout si srazvi , oricum ideea e ca a meritat sa fie treji la ora aceea fiindca au avut ce vedea, cu pozatul mai greu ca nu era lumina suficienta, totusi iata citeva poze:
cabina, se vede ca locomotiva a fost a noastra odata, scrie dep Ar :mrgreen:
Imagine
o mica comparatie:
Imagine
aburoasa in sine:
Imagine
Avatar utilizator
tyco
Mesaje: 779
Membru din: Dum Iul 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de tyco » Lun Sep 17, 2007 10:30 pm

Aburoasa a plecat la fel de rapid pe cum a venit, scoala a inceput, insa asta nu ne-a descurajat sa mai facem o intalnire. Astazi dupamasa, datorita unei scurte vizite a lui cristi cfr (Pit Cristi) la Arad, dar si sederii prelungite la Arad a lui radu161, proaspat intrat la facultate, la arhitectura (Felicitari Radule!!) ,care tot facea misto de noi ca suntem a 12a si trebuie sa mergem la scoala in timp ce el poate sta frumos acasa ;) aradenii au mai dat o intalnire .Dar cum vorba multa e saracia omului sa incep prezentarea intalnirii:
Toti ne-am adunat iarasi in binecunoscutul atelier Ar-rail Club. Nici nu am ajuns bine ca Paul s-a si apucat de modificat o sina mehano, pentru a scoate sina flexibila din ea
Imagine
Fiind asistat de catre radu161
Imagine
Intre timp Gabi cu Cristi invarteau 230-ul analogic, care tragea 2 thunderbox-uri (Ca si asa azi de dimineata a trecut replica lui scara 1:1 pe la noi ;) )
Imagine
Activitatea feroviara din gara a fost intensa astfel incat trenul a trebuit sa astepte la semnal
Imagine
Insa intr-un final a primit liber si a putut intra in gara
Imagine
Din pacate datorita blitz-ului nu se vad luminile de la semnal, fara blitz neiesind pozele datorita iluminarii :(
Semnalul de intrare este pozitionat gresit, el aratand tot timpul intrare in gara pe linie abatuta, linie care nu prea exista in gara noastra :)
Imagine
Radu a studiat progresele facute de Gabi la diorama.
Imagine
Diorama a suferit modificari majore, a 2a gara fiind scoasa si inlocuita cu o portiune montana
Imagine
De la atata rulare, sinele s-au murdarit, trenurile mergand sacadat. Astfel domn' mecanic Gabi a scos "instrumentul de curatat linia de tren", adica o bucata de lemn cu care a frecat linia :P
Imagine
Radu, care si-a inceput cariera de modelist cu machete de avioane, a studiat avionul radiocomandat a lui gabi, fiind in special interesat de motorul acestuia...aparent avionul s-a prabusit langa fosta gara de pe deal, ajungand...sub ea :-D :grin:
Imagine
Si iata gara Oravita - cum am denumit-o noi (Am ramas in cap cu expeditia de la Oravita-Anina :) ). Se observa cu usurinta poteca de nisip care duce la turnul de control si "Revizia de vagoane Oravita" ;)
Imagine
Iar pentru a completa scenariul in care gara din vale este Oravita iar sus pe munte este gara Garliste, am facut 2 mici modificari. Prima a fost introducerea aburoasei digitale seria 50.000 - varianta germana. Locomotiva a fost foarte atent asezata de Radu pe sina.
Imagine
Gabi, mecanicul, ma primvea intens...poate nu ii place nici lui presa, ca si mecanicilor mai "mari" de pe Oravita - Anina :grin:
Imagine
Iar a 2-a modificare...ei bine va mai las putin in suspans :twisted:
In tot acest timp Cristi, care este un incepator in modelism a cautat ceva mai pe placul lui. Astfel s-a oprit la un semnal mecanic :) (Tot are o carte intitulata "MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI AL TELECOMUNICATIILOR DIRECTIA GENERALA A CAILOR FERATE Instructia Nr. 4 INSTRUCTIA DE SEMNALIZARE 1961 Editura Transporturilor si telecomunicatiilor", carte pe care am studiat-o si noi pe tren, in drum spre Oravita)
Imagine
Insa a descoperit rapid ceva muuult mai interesant...
Imagine
"MAV MOTIVE POWER ALBUM"
Imagine
Si tot rasfoind a dat peste tatal automotoarelor lui preferate(Malaxa 1000)
Imagine
Si anume automotorul "Arpad"
Imagine Imagine
Paul a continuat sa lucreze la linii, incercand sa curete vechile linii Piko din fosta gara de pe deal, linii acum pline de terasament
Imagine
Va mai aduceti aminte de cea de-a 2a modificare adusa dioramei pentru a o aduce mai aproape de linia Oravita - Anina. Am introdus pe deal o linie moarta, astfel linia transformandu-se intr-o mica copie a garii Garliste:
Gabi a scos suruburile care sustineau linia
Imagine
Iar impreuna cu Radu a montat linia moarta
Imagine
Si iata si gara Garliste
Imagine Imagine
Pe viitor la capatul liniei v-a aparea un tunel, astfel gara apropiindu-se si mai mult de modelul original :)
Si iata cum locomotiva 50.000, tragand dupa ea cele 2 vagoane verzi de pe linia Oravita - Anina, venind dinspre Garliste, sta la semnalul de intrare in gara Oravita.
Imagine
Astfel Acest depou se transforma in depoul Oravita ;)
Imagine
Am introdus si Taigatrommel-ul Gutzold a lui Gabi, putand controla amandoua locomotivele in acelasi timp datorita celor 2 LM (unul al meu unul a lui Gabi), conectate la centrala digitala a lui Gabi.
Iata postul de conducere. Macazurile sunt actionate electric :)
Imagine
3 trenuri in gara Oravita: 50.000 tragand trenul turistic pe Oravita - Anina, 230.000 tragand un tren turistic care a mers de la Berzovia la Oravita iar acum sta, si langa LDE-ul care face normal cursa inspre Anina, dar care astazi v-a merge pana la Iam :)
Imagine Imagine
La final Radu ne-a aratat talentele lui din domeniul arhitecturii urbanistice, planificand asezarea cladirilor, a gradinilor si a altor detalii de peisagistica pe diorama...
Imagine
Ce am facut eu toata intalnirea...ca de obicei am pozat si filmat si documentat :)
O ultima poza a dioramei...
Imagine
Si o poza de grup...
Imagine
De la stanga la dreapta Nagy Gabriel (grandpagscout), eu, Paul Sbarcea, Popescu Radu (radu161) si Pit Cristian (Cristi CFR).
Dupa care am mers la gara ca sa prinda Cristi trenul, unde am mai facut cateva poze. In spate se observa turnul de apa, iar pe langa linii un "trenulist" care fuge sa prinda trenul ;)
Imagine
Noi am mai stat sa ii pozam trenul lui care pleaca...
Imagine
Si automotorul lui preferat :)
Imagine
Dupa care a plecat fiecare pe la casele lui. Speram sa ne mai intalnim cat de curand, mai ales ca aceste intalniri sunt o metoda foarte buna de a ne calma si de a ridica stresul de care v-om avea parte in acest an, in clasa a 12a (eu, Paul, Gabi si Cristi).
O seara placuta tuturor
Imagine
Imagine
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Sep 17, 2007 10:49 pm

Bravos baieti!

Ce-mi place cand vad ca va adunati.
Tocmai era sa scriu "Cristi-CFR a tradat motoarele". Noroc ca am citit tot :grin:

La cat mai multe intalniri!

Apropo de transformarea liniei fixe Mehano in flexi!
Este cumva metoda descrisa de COObra?
Toate cele bune,
LDH
Modelism Feroviar
Avatar utilizator
tyco
Mesaje: 779
Membru din: Dum Iul 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de tyco » Lun Sep 17, 2007 10:55 pm

La inceput a taiat de ambele parti traversele, insa rezultatul vizual nu a fost tocmai grozav (Parca era o linie uitata de lume ;) ). Gabi l-a indrumat sa taie ca in metoda descrisa de COObra :)
Imagine
Imagine
cristiCFR
Mesaje: 944
Membru din: Mar Iun 19, 2007 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de cristiCFR » Lun Sep 17, 2007 10:59 pm

Dorel stii ca nu as trada niciodata motoarele :wink:
Dar pana fac rost de un Malaxa 1000 la H0 ma multumesc si cu aburoase , sunt din aceeasi epoca :grin:
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Mar Sep 18, 2007 10:07 am

tyco scrie:Aburoasa a plecat la fel de rapid pe cum a venit
Pai aburoasa a stat mai bine de 24 de ore in Arad :grin: . Eu am intilnit-o de 3 ori, prima cind veneam de la Radna cu masina la bariera toata lumea se holba la ea, primii au uitat sa mai plece desi aveau liber la trecerea la nivel cu calea ferata, a doua la Curtici unde am si vorbit cu cei 3 mecanici bucuresteni iar a treia dimineata la plecare.

P.S. Gabi, ieri cind nu mi-au iesit pozele ai fost cu mine, cind a sarit un ciine gardul la noi ai fost cu mine, cind ne-a luat tare ala de pe DA ca n-avem voie sa pozam(pina i-am zis ca am fost la aburoasa) ai fost cu mine. Mai, tu-mi porti ghinion(nu chiar ca DanTm cu sageata) :lol:
Avatar utilizator
tyco
Mesaje: 779
Membru din: Dum Iul 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de tyco » Mie Sep 19, 2007 10:14 pm

Pentru cei care sunt interesati, sau cei care nu au aflat inca (si eu am aflat mai tarziu) locomotiva cu aburi seria 230 s-a defectat pe traseu, topindu-i-se un cuzinet. Iar Locomotiva Pacific - seria 231 - nu a avutdestul abur sa continue calatoria pana la Bucuresti, trenul ajungand astfel in Gara de Nord tractat de un DA al CFR marfa...bine ca nu a facut buuuum 231-le....oricum rusine pentru CFR
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Vin Sep 21, 2007 10:42 am

Da, in bucuresti a ajuns intirziat 2 ore si cu un DA iar ziua urmatoare din pacate, Schwarzmeer Express nu s-a despartit in cele mai bune conditii de Romania. Dupa problema cu cuzinetul, la Russe, bulgarii au refuzat (in prima faza) doua vagoane.
Asadar e posibil ca pe viitor sa nu mai treaca pe la noi. Traiasca CFR, SFT si cine a facut varza tot ce se putea :lol:
Avatar utilizator
tyco
Mesaje: 779
Membru din: Dum Iul 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de tyco » Sâm Oct 13, 2007 10:16 pm

Astazi pe la Arad a plouat si a fost mohorat. Deci nu erau prea multe de facut. Ce putem sa facem? Am mai tras o intalnire Ar-rail Club. Atelierul nostru a fost neincapator pentru toti pasionatii prezenti. De la stanga la dreapta Nagy Gabriel (grandpagscout), Simon Razvan(srazvi), Vasile Coste, Paul Sbarcea, Mircea - Petru Ursu(mpursu), Iancu Octavian(eu), Paul Coste(060-EA), Goda Gabriel(kablu), Andrei Frangopol si Pit Cristian(Cristi CFR). In plus au mai fost prezenti insa au trebuit sa plece Cristi si cu bunicul lui Gabi, Nagy Iosif.
Imagine
Voi incepe eu cu o prezentare generala a ceea ce s-a intamplat, urmand ca ceilalti participanti sa detalieze materialul rulant p0rezent. Voi scrie un micut comentariu la fiecare poza, insa in principiu voi lasa pozele sa vorbeasca. asa ca inarmati-va cu rabdare fiindca avem multe de a va arata:
Astfel arata diorama noastra
Imagine
Intalnirea a inceput cand au sosit membrii nostri de la Oradea.Mircea(mpursu) a studia o locomotiva Ludmila a lui srazvi, locomotiva care s-a aflat la Paul(Arad) pentru reparatii
Imagine
Intre timp Gabi s-a pregatit sa curete sina
Imagine
Mircea s-a pus imediat pe pozat, fiind urmarit atent de Paul(Arad)
Imagine
Gabi a inceput sa puna locomotive pe sine
Imagine
Insa nu functionau luminile, asa ca a vrut sa afle cauza...
Imagine
Intre timp Mircea a inceput sa puna pe linii colectia lui de aburoase
Imagine
Imagine
Locomotivele fiind conduse de Gabi...
Imagine
Si Paul Coste(060-EA)...
Imagine
Acest lucru fiind posibil datorita celor 2 MultiM Roco...
Imagine
Mircea si-a pus si Ludmila lui pe linii
Imagine
Iar Paul(Arad) a inceput sa scoata vagoanele CFR proaspat sosite, impreuna cu Andrei Frangopol...
Imagine
Care au fost puse pe linie de cristi cfr
Imagine
Astfel garnitura CFR si-a pornit calatoria...
Imagine
sub atenta supraveghere a lui Paul si a lui Andrei (Sa nu pateasca ceva in tunel ;) )
Imagine
Imagine
garnitura iesind fara probleme din tunerl...
Imagine
Imagine
Imagine
Paul(060-EA) a schimbat tractiunea...
Imagine
Cristi parand interesat de noua locomotiva
Imagine
Mircea neratand aceasca ocazie pentru a mai face cateva poze...
Imagine
Insa de data asta i s-a alaturat si Paul
Imagine
Cate schimburi de locomotive...nu?
Imagine
Se pare ca a sosit Craciunul....cu un start set Bachmann...
Imagine
Andrei studia atent locomotiva din start-set, Cristi (in spate) fiind la fel de interesat...
Imagine
Si iata-l pe "Mos Craciun" Kablu care a inceput sa le explice despre start - set
Imagine
Paul(060-EA) a scot o aburoasa Trix
Imagine
Si le-a explicat la Cristi si Andrei despre o locomotiva made in Hungary
Imagine
Intre timp mpursu dadea lectii despre corectitudinea bielelor aburoasei lui Kablu
Imagine
si despre cum a montat binecunoscutele lui faruri bicolore in aburoase :)
Imagine
Intre timp sosi si srazvi...
Imagine
iar o aburoasa se retrase in depou...
Imagine
fiind urmata de o a 2-a
Imagine
Si o a 3a era pusa pe linii
Imagine
Toate 3 ajungand in depou...
Imagine
Ultima oară modificat Dum Oct 21, 2007 11:21 am de către tyco, modificat de 7 ori în total.
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
tyco
Mesaje: 779
Membru din: Dum Iul 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de tyco » Sâm Oct 13, 2007 10:22 pm

Continuare...
Mircea si-a scos o ultia aburoasa din cutie....
Imagine
Iar dupa aia a admirat locomotiva cu cuple digitale a lui Kablu
Imagine
Iar Kablu studia atent garniturile de pe circuit
Imagine
Imagine
catva din materialul rulant prezent...
Imagine
Intre timp BR290u care avea cuple digitale a ajung la semnal...
Imagine
Iar Gabi il comanda, impreuna cu celelate aburoase...
Imagine
Activitatea in gara fiind mare...
Imagine
La fel si in depou...
Imagine
Eu filmand totul
Imagine
Gabi a scos putin lichid pentru generatorul de fum...
Imagine
Pentru BR57-le lui
Imagine
Imagine
mircea si-a scos cele 2 BR218 ale sale
Imagine
Insa a descoperit o problema la una dintre ele, si s-a pus sa o repare...
Imagine
Andrei si-a adunat vagoanele CFR
Imagine
Aburoasa lui Gabi a inceput sa scoata fum...
Imagine
Iar mircea s-a pus iar pe pozat...
Imagine
Imagine
In timp ce restul studiau revistele aduse de fam. Coste
Imagine
Mircea ne-a aratat cum a digitalizat una dintre locomotivele lui
Imagine
Pe linii s-a trecut la analogic, ajungand un frumusel automotor, care a fost fooarte pozat...
Imagine
Pe masa de lucru...
Imagine
srazvi a gasit o locomotiva V43 MAV
Imagine
Iar datorita controlului analogic mehano, am rulat si aburoasa lu Kablu, ale carei biele au fost studiate intens de "stapanul bielelor"
Imagine
Kablu a studiat si el atent bielele :)
Imagine
Intre timp restul membrilor discutau la un pahar de suc
Imagine
Mircea a mai studiat cuplele digitale ale BR290-lui...
Imagine
Dupa care am inceput sa ne inpachetam...
Imagine
Intalnirea noastra de astazi a fost cea mai reusita de pana acum, la ea participand 11 membrii din Arad, Timisoara si Oradea. Cam aceasta a fost in mare intalnirea noastra de astazi.Poze detaliate cu materialul rulant prezent vor fi prezentate de catre mpursu.
O seara palcuta tuturor!
PS: Scuzati pt modul de postare a pozelor insa nu stiu de ce, nu functioneaza thumburile la aceste poze
Imagine
Imagine
rally
Mesaje: 1188
Membru din: Dum Dec 04, 2016 8:05 pm
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de rally » Sâm Oct 13, 2007 11:19 pm

:aplauze: :aplauze: :aplauze: Se misca ... trenurile , pe cand infiintarea asociatiei ca membrii nu lipsesc.
Si multumesc pentru facilitatea vederii la fata si a colegilor din Nord :grin:
rally
In doar 4 ani, modelismul romanesc nu mai gangureste, vorbeste chiar limbi straine !
mr_x4you
Mesaje: 25
Membru din: Dum Oct 16, 2016 8:06 pm
Localitate: Black Mesa
Contact:

Mesaj de mr_x4you » Sâm Oct 13, 2007 11:33 pm

Hmm, ce rau imi pare ca nu am putut veni azi, chiar imi spusese srzavi, data viitoare fac tot posibilul, poate o sa am si o aburoasa Fleischmann cu sunet pana atunci...
FBI (Female Body Investigator)
Avatar utilizator
grandpagscout
Mesaje: 363
Membru din: Mar Sep 06, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de grandpagscout » Dum Oct 14, 2007 10:18 am

Salut!

Infiintarea asociatiei speram ca anul acesta sa fie tot rezolvat, deci de craciun sa avem mai mult decat trenulete sub brad :grin: oricum va vom anunta cand va avea loc evenimentul cu pricina, si poate ne rezolvam cu un topic al asoicatiei, ca siteul exista deja. speram ca si la urmatoarele intilniri atelierul sa fie la fel de plin, si de ce nu chiar neincapator. Multumim mebmrilor pentru participare, in special celor din Oradea si din Timisoara ca si-au facut timp sa vina la intilnire, si ca ua si adus materila rulant sa ne putem taia venele :grin:.
Toate cele bune!
Nagy Gabriel
Imagine
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Dum Oct 14, 2007 5:56 pm

Poze in completare...

Gabi punand pe sine prima locomotiva ,M62 Gutzold
Imagine
Ei i s-a alaturat un 1043 Roco atent studiat de Gabi (grandpagscout) si cristi_cfr
Imagine
Imagine
Imagine

Au mai aparut o Ludmilla (Piko)si un Hercules (Roco)
Imagine
Imagine


1043-ul alaturi de un M41 MAV si ludmila
Imagine

Depoul cu trei aburoase(BR64,BR38 si BR55)
Imagine

BR 57-le lui Gabi
Imagine
Imagine
Imagine

Automotorul adus de Andrei Frangopol VT628/928 Roco
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Electrica E18 a lui Andrei
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Alte aspecte ale intalnirii, surprinse pe diorama lui Gabi
Imagine Imagine Imagine Imagine
Imagine Imagine Imagine Imagine Imagine
Imagine Imagine Imagine Imagine
Imagine Imagine Imagine Imagine
Avatar utilizator
kablu
Mesaje: 323
Membru din: Joi Feb 25, 2016 8:07 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de kablu » Mar Oct 16, 2007 10:56 pm

Domnilor ... apar si eu asa dupa 20 de ani :-D ....cu ceva completari la cele intimplate in 13.10.2007 ....
Tyco .... daca eu am fost Mos Craciun atunci colegii din Oradea au fost ZEI ai trenuletelor .... mai ales ca eu am uitat cel mai important lucru acasa .... adaptorul de stecher anglo-saxon -> european . :x :x :x
Ca de obicei am avut ce auzi /vedea de la participanti , probabil eu fiind cel mai putin doxat in domenu 8O 8O 8O asa ca am avut ce invata .
Si as mai adauga citeva poze :
un E69 simpatic ..... a lui Tyco
http://i174.photobucket.com/albums/w112 ... C00037.jpg
si .... ca intilnirile sa nu fie monotone .... o poza cu Cristi , care de data aceasta are timp sa-si cumpere bilet la tren :-D :-D :-D :-D
http://i174.photobucket.com/albums/w112 ... C00038.jpg
Big_boy furnizorul oficial de infrastructura feroviara pentru calea ferata ingusta a lui Kablu
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Anunturi, intalniri ale pasionatilor.”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat