Ce tip de format sina preferati ?

Discutii diverse despre orice

Ce format de trenulet aveti, sau ati prefera ?

HO
57
74%
TT
6
8%
N
12
16%
Z
2
3%
 
Voturi totale: 77
Avatar utilizator
ALX
Mesaje: 359
Membru din: Mar Oct 25, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de ALX » Joi Noi 08, 2007 11:53 pm

Desi primul meu start set a fost la TT prin 89 un model tare reusit cu un LE albastru (care semana tare mult cu cel CFR) si 3 vag de marfa, si nu mai stiu ce s-a intamplat cu el ca eram mic si nu mai stiu nici firma producatoare :(( am trecut la scara HO cand am regasit aceasta frumoasa pasiune.
Cu respect
Alex
Avatar utilizator
lupul_alb
Mesaje: 1500
Membru din: Mie Dec 07, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de lupul_alb » Vin Noi 09, 2007 7:19 am

Cand eram mic am avut si eu un startset la TT, distrus ulterior si instrainat. Insa pasiunea a revenit odata cu descoperirea acestui forum si a site-ului lui rally. Am pornit cu HO, dar de curand m-am indragostit de N. Daca as putea sa votez doua optiuni pe acestea doua le-as vota. Dar fiindca nu se poate decat o singura optiune, am sa aleg N-ul, nu fiindca mi-ar displace HO-ul acum, ci fiindca la HO sunt destui impatimiti, pe cand la N chiar e nevoie sa ridicam numarul voturilor. Poate astfel se vor decide impingatorii nostri de cutiute sa aduca si N, nu numai HO.
Avatar utilizator
ALX
Mesaje: 359
Membru din: Mar Oct 25, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de ALX » Vin Noi 09, 2007 8:26 am

Si eu tot de la acest forum am regasit pasiunea :)
Avatar utilizator
blueicon
Mesaje: 39
Membru din: Mar Mar 11, 2008 12:00 am
Localitate: Bistrita
Contact:

Mesaj de blueicon » Mie Apr 16, 2008 8:14 pm

De curand am descoperit forumul si am reaprins pasiunea pentru trenulete.Am votat pt H0 pt ca daca vrei sa mai faci modificari parca e mai usor si ajung doar ochelarii:).
Avatar utilizator
hgdan
Mesaje: 929
Membru din: Vin Mar 14, 2008 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de hgdan » Mie Apr 16, 2008 8:37 pm

Eu sunt pentru HO.

HO ofera varietatea maxima de modele si variante :grin:

In perioada 1982 - 1990 am avut si o colectie destul de numeroasa TT (din fosta RDG ), am avut si un set Arnold N, citeva piese pe IIm (LGB) , dar HO a ramas pentru totdeauna :|
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3307
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Mie Apr 16, 2008 9:19 pm

Colectia mea H0 8) a fost infiintata in anul 1969. Este nevoie sa spun mai mult? :grin:
Avatar utilizator
dadrian
Mesaje: 249
Membru din: Dum Mar 23, 2008 12:00 am
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de dadrian » Mie Apr 16, 2008 10:35 pm

HO cu bumbi pe mijloc :evil:
Adrian
piciu
Mesaje: 105
Membru din: Dum Noi 11, 2007 12:00 am
Localitate: Galati
Contact:

Mesaj de piciu » Mie Apr 16, 2008 10:50 pm

as prefera sa am trenul meu in realitate dar cum asta nu se poate prefer HO... :grin:
Avatar utilizator
ALX
Mesaje: 359
Membru din: Mar Oct 25, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de ALX » Mie Apr 16, 2008 11:08 pm

Prima H0 si a doua TT :)
Avatar utilizator
victorian
Consilier Istoric
Mesaje: 2211
Membru din: Dum Oct 21, 2007 12:00 am
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de victorian » Joi Apr 17, 2008 10:17 am

Primul meu tren a fost acel automotor Malaxa produs de "Metaloglobus" prin anii '60. Habar nu am ce scara era si ce ecartament, daca o fi fost vreuna. Era mai degraba o jucarie decat o macheta feroviara, asa ca a sfarsit facuta bucati de curiozitatea mea naturala de a afla "ce este inauntru"!

Apoi, prin clasa a IV-a, am descoperit seturile Piko care incepusera sa apara pe la magazinele de jucarii. Tin minte ca eram fascinat de un set cu vagoane de calatori epoca III-a, cred ca la scara H0. Mergeam la magazin si o rugam pe vanzatoare sa mi-l arate... as fi fost in stare sa privesc cu orele! Doar ca, pe vremea respectiva seturile erau scumpe... inaccesibile pentru muritorii de rand.

Abia prin clasa a VI-a mi-am convins parintii sa-mi cumpere un start set Piko cu doua vagoane donnerbuchse si o locomotiva cu aburi, un soi de BR 80. Zic un soi, fiindca desi avea carcasa unei BR 80, n-avea decat doua osii si distributie simplificata. Ce ma fascina la acest set era faptul ca pe langa clasicul oval de sina, exista si un macaz manual, prevazut cu un felinar care se chiar invartea, semnalizand pozitia macazului!

Anul urmator am schimbat, in mod avantajos, acel set H0 pe o colectie eterogena de vagoane si locomotive de marfa Piko pe scara N. Aceasta colectie inca o mai am....

Intrucat a trecut de atunci mai bine de un sfert de secol, nu ma va mai putea nimeni convinge sa renunt la scara N, cu atat mai mult cu cat tehnologia din ziua de azi permite ca tot ce este posibil la scari mai mari, sa fie perfect posibil si la scara mea preferata!
Avatar utilizator
Alex_Stoicia
Mesaje: 233
Membru din: Mie Feb 27, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Alex_Stoicia » Joi Apr 17, 2008 11:15 am

Am votat N. Imi place foarte mult aceasta scare desi am si voi mai avea si modele H0.
Dar cine sunt cei doi care au votat Z ??
Numai bine,
Alex
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5302
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Apr 17, 2008 1:36 pm

am votat cu scara N din motive evidente pe care nu mai e nevoie sa le expun...

deviza noastra este ca "alles was in H0 gibt, ist auch in N machbar" (tot ce exista pe H0 se poate face si pe N) si pana acum avem tot... avem CarSystem si masini cu telelcomanda, avem locomotive cu aburi corecte, cu biele si roti extrem de fine si corecte (@MPU) :D , avem detalii aplicate pe cazane, avem roti dupa RP25 (finescale) avem LokSound, avem cuple digitale, avem un maxim de realism la un minim de spatiu si ne putem lauda ca un tren autentic cu 10 vagoane UIC Z incape pe 2 metri lungime...

ba chiar multumita fratilor de la TT de la Tillig avem in fine si o cupla ieftina si cu o optica buna pentru priza NEM, care nu se compara cu cea Arnold sau cea Fleischmann Profi... :)

am avut H0 ca mic copil, TT in vremea scolii primare si din adolescenta am trecut la N... si dupa peste 500 de piese de material rulant din care cateva zeci self-made nu mai poate fi vorba de o schimbare! :)

astept insa ziua cand in salon voi avea o 103.2 lunga, cu pantografe asimetrice, pe scara I... insa mai e pana atunci :D
toate cele bune,
HR
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Discutii pe marginea liniei”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat