Anunt important: [Local Link Removed for Guests]
Momentan sunt probleme cu trimiterea email-urilor spre yahoo, va rugam sa folositi seciunea Contact daca aveti probleme cu primirea email-urilor de resetare a parolei sau activarea contului

Autovehicule Romanesti

Prezentari automobile, avioane, vapoare, etc.

Moderator: rrzxxx

Avatar utilizator
rrzxxx
Mesaje: 421
Membru din: Lun Apr 21, 2008 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca/Curtea de Arges
Contact:

Re: Autovehicule Romanesti

Mesaj de rrzxxx » Lun Oct 01, 2018 7:59 pm

A aparut la Brekina , exclusiv pentru HGD.RO
SETRA S12 ONT
[Local Link Removed for Guests] [Local Link Removed for Guests] [Local Link Removed for Guests] [Local Link Removed for Guests] [Local Link Removed for Guests] [Local Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5027
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Re: Autovehicule Romanesti

Mesaj de Gam3 » Vin Noi 09, 2018 1:41 pm

Evoluția dotării cu automobile a armatei române între 1948 și 1957
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2803
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Autovehicule Romanesti

Mesaj de catalin » Vin Noi 09, 2018 4:45 pm

off Florin. Atrag atentia ca autorul acestui articol este un individ cu grave probleme la mansarda, banat cam pe toate forumurile unde a scris, un student “celebru” al Universitatii de Istorie din Bucuresti datorita unor grave derapaje ... la turnul de control. Omul este primit doar pe paginile pro-moscovite ( Russiatoday...), cunoscandu-i-se discursul activ pro-rus. Nu fac decat sa-ti citez prima fraza din articol:

“În anii războiului, armata noastră dispunea de foarte puține tancuri și automobile, și acestea în totalitate procurate din import. Tracțiunea, în mod deosebit la artileria din organica diviziilor era hipo, aprovizionările și transportul materialelor se făceau cu trenul și cu căruțele, comandanții până la nivel de regiment mergeau călare, iar trupa mărșăluia pe jos.”

Cine studiaza putin stie ca nu am stat pe roze, dar nici nu am carat tunurile in spate. Fordurile produse la Bucuresti tot de import erau probabil. Seniletele Malaxa erau facute pe Marte...

Articolul se inscrie in linia generala a acestui specimen. Dupa 1948 Romania a descoperit curentul, apa calda, etc...Totul pron aportul lui Ivan cel care a civilizat Romania. Are un articol pe tema asta de-ti vine sa plangi...

“rușii, pe lângă brutalitate, au și construit ceva aici, de fiecare dată când au venit, au pus bazele profunde ale modernității, pe care românii cu condcutătorii lor cu tot, erau prea proști ca să poată măcar să miște un deget pentru ele.”

mai spun ca o simpla cautare dupa numele autorului pe google o sa-ti spuna cine e. Eu nu o sa mai spun din respect ptr fostii mei profesori din facultate care au trebuit sa suporte un extremist de stanga, violent si arogant, caruia internetul i-a dat sansa sa se afirme acolo unde lumea reala l-a trimis la plimbare...

luati cu mare semn de intrebare cam tot ce scrie specimenul asta.
All aboard !
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5027
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Re: Autovehicule Romanesti

Mesaj de Gam3 » Vin Noi 09, 2018 5:29 pm

Am luat de buna evidenta pentru ca zice "Serviciul Istoric al Armatei, f.Direcția Tancuri și Auto, rola. 3.838, dosar 307/1958, cadrele 479-631"
Urmeaza sa ajung la Arhivele militare si sa vad despre ce este vorba in acel dosar.

Multumesc de atentionare, nu stiam pana acum nimic despre tipul asta.
Avatar utilizator
ICRA
Mesaje: 578
Membru din: Mie Aug 24, 2011 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Autovehicule Romanesti

Mesaj de ICRA » Vin Noi 09, 2018 11:22 pm

[Local Link Removed for Guests] scrie: [Local Link Removed for Guests]
Vin Noi 09, 2018 4:45 pm
Fordurile produse la Bucuresti tot de import erau probabil.
Deci am scris-o și rescriu ca unul care lucrează în industrie; la București / Floreasca fabrica Ford era o fabrică în toată puterea cuvântului. Trebuie să facem diferența dintre o uzina de presaj/ștanțare și o fabrică de asamblare. Ce spui este corect doar parțial pentru că nu mașinile erau de import ci panourile și piesele. Mașina este un ansamblu iar asamblarea se făcea la etaj in Floreasca pe linia de asamblare plus vopsire până la produsul final. Știu că Floreasca (viitorul Auchan 8) ) pare mică dar nu este.
Nu știu de unde veneau panourile poate Anglia sau SUA și pe ce rută, deși bănuiesc că veneau pe mare la Constanța și apoi cu trenul.

Pentru tot ce ai spus in postare, tot respectul :grin: .
Scrie răspuns

Înapoi la “Alte categorii de modele”