Anunt important: [Local Link Removed for Guests]
Momentan sunt probleme cu trimiterea email-urilor spre yahoo, va rugam sa folositi seciunea Contact daca aveti probleme cu primirea email-urilor de resetare a parolei sau activarea contului

Suceava - Gara Burdujeni

Avatar utilizator
tudor_corbul
Mesaje: 498
Membru din: Mie Mai 09, 2007 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de tudor_corbul » Lun Noi 05, 2007 8:18 pm

vin si eu cu niste poze cu gara Burdujeni(desi pozele au fost concentrate pe garniturile de trenuri se poate vedea foarte bine si gara):

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5027
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Lun Noi 05, 2007 8:46 pm

"Gara Burdujeni a fost inaugurată în 1898

Gara Burdujeni a fost construită într-un interval de 8 ani de meÂşteri zidari italieni, dar Âşi specialiÂşti români sau austrieci. Lucrările au început în 1890, iar inaugurarea oficială a avut loc în 1898, iar copertina peronului a fost finalizată în 1902. Gara Burdujeni este construită după modelul gării din Friebourg-ElveĂžia"

[Link Removed for Guests]

Poze din data de 29.04.2007

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Noi 05, 2007 10:06 pm

Exista posibilitatea ca cineva sa puna niste desene cotate cu gara? Ma refer la un plan, nu neaparat cu compartimentarea interioara, si fatadele.

Poate, cine stie, o gara asa frumoasa ar merita sa stea pe o macheta CF si, de ce nu, cu ajutoru vostru pe macheta clubului Bucuresti.

Multumesc,

Refac eu planurile si detaliile pentru scara 1:87 :lol:
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mar Noi 06, 2007 7:49 am

lok scrie:ce m-a citit ldh-ul :grin:
Pai da nenea.
Ar cam fi timpul ca garile romanesti, multe, foarte multe dintre ele, exemplare din punct de vedere arhitectural sa-si gaseasca locul pe machetele noastre.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2803
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Mar Noi 06, 2007 8:13 pm

Puteti pleca de la asta. Desenul pastreaza corect proportiile si e un crop exact la jumatate. Schita pe care o am e prea mare si greu de manevrat.

Pe undeva cred ca am si dimensiunile principale ale cladirii, dar duc o criza acuta de timp, si trebuie sa rascolesc prin munti de hartii.

Sau cineva din zona ia o singura dimensiune si pe restul le calculati dupa proportii.

[Link Removed for Guests]
All aboard !
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2803
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Mar Noi 06, 2007 9:25 pm

Si sa nu uit.
Anul inaugurarii garii este 1896.
All aboard !
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2803
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Mar Noi 06, 2007 10:46 pm

[Link Removed for Guests]
All aboard !
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mie Noi 07, 2007 12:00 am

Catalin,

Multumesc pentru desenul cu fatada.
Sperma sa intervii in discutie si ne ajuti intr-un fel sau altul.
Uite ca nu am sperat degeaba.

Considerand ca este jumatate din cladire inseamna ca stalpii copertinei peronului sunt in numar de 23?

Poate nu se vede bine in fotografiile lui tudor dar de numarat am numarat 22.
Distanta dintre ei a rezultat de 6 m consideran usa formata din trei foi a 80 cm latime.

Nu cred ca proiectantul a folosit alta trama. Normal ar fi sa fie modulata pe multiplu de 3 m.


lok,

Nu poti calcula dimensiunile unei cladiri luand ca etalon inaltimea medie a unui om.
Pentru aproximarea dimensiunilor se folosesc elemntele care, in general, sunt standardizate: caramizi, travei (distanta intre stalpi pe directia longitudinala a cladirii), dimensiunile usilor, inaltimea manerului (clantei) usii, inaltimea pervazului ferestrei etc.

Foarte rar proiectantii de cladiri se abat de la regulile general acceptate in constructii.

Este adevarat ca la prima evaluare iesise o distanta intre stalpi de 7,5 m - total atipic pentru constructii - dar am revenit la sentimente mai bune rezultand 6,00 m.

Si asa te-ai cam speriat de dimensiunile cladirii la scara 1:87.

Eu zic ca avem de la ce porni si ma apuc de planul fatadei garii.
Sa vedem ce iese.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2803
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Mie Noi 07, 2007 12:22 am

Planul este dintr-o publicatie oficiala CFR de acum ceva ani.
Prin 2000 cand am petrecut ceva mai multa vreme prin Suceava in delegatii am acut o analiza a planului si la vremea respectiva mi s-a parut ok.
Mentionez ca atunci toata partea dinspre linii era in lucru. Nu am putut avea acces la frema metalica.
Sunt 22 de stalpi dar capetele fremei metalice sunt in aer. Problema este ca in plan, aceste capete sunt mai lungi decat in realitate. Daca vei privi pozele, vei vedea ca de la ultimul stalp pana la margine e o distanta.
In plan, aceasta distanta pare insa mult mai mare.
Atunci frema nu era deschisa. Captele erau inchise cu o structura metalica, specifica aproape la toate garile romanesti, din sticla. Astazi vad ca structura cu pricina a disparut:

[Link Removed for Guests]

Eventual rugati un colaborator al forumului sa va faca poze de detaliu ale fremei si dispunerea acestor stalpi fata de elementele principale ale corpului cladirii. Se prea poate ca desenul acelor stalpi sa fie gresit.

Eu v-am dat ceva de la care sa plecati.
All aboard !
Scrie răspuns

Înapoi la “ Imagini si filme cu trenuri, gari si instalatii feroviare”