Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Locomotive cu Abur in Patrimoniul Cultural National

Istorie, documentatii, literatura, date despre trenuri din epocile trecute
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Doru
Mesaje: 500
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Doru » Lun Mai 04, 2009 9:35 am

Rau de tot poate sa arate. Nici cele de la Resita nu sunt in stare mai buna, doar ca sunt spoite cu vopsea peste rugina.
Locomotiva asta, este in propietatea posesorului terenului, fie institutie, fie chiar si persoana fizica daca si-a dobandit terenul cu tot ce e in urma unui proces.
Poate o vinde la kilogram :lol:
Avatar utilizator
Radu161
Mesaje: 1718
Membru din: Vin Mai 25, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti/Arad
Contact:

Mesaj de Radu161 » Lun Mai 04, 2009 9:49 am

E interesant ca s-au scos toate sinele din zona (inclusiv cateva sute de metri mai sus, daca nu chiar kilometri), chiar si o bucata de sub prima osie a locomotivei, dar de locomotiva nu s-au atins.
Dor de duca, sa te-aduca...
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1853
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Lun Mai 04, 2009 10:29 am

Eu am mai prins sine acolo, si o cladire a garei.
Depinde si de proprietar daca o taie sau nu.

Poate se gindeste sa o expuna in gara CFR sau altundeva.
Tot in Curtea de Arges fosta remiza si turnul de apa au fost luate de o firma de materiale de constructii care au betonat canalul de vizitare si se pare ca au demontat pompa de apa din turn.Pompa aproape la fel de veche precum cladirea.
Acum totul a fost transformat in depozit de materiale de constructii.Nu ne-au lasat sa pozam.

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Lun Mai 04, 2009 10:56 pm

Locomotiva e in faţa gă’rii mici a UFET, deci probabil e a lor. Când am fost eu (de fapt.... exact atunci când a fost şi dantm :D) era ceva şin㒠mai departe, dar nu ştiu unde ducea.

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Montalbano
Mesaje: 529
Membru din: Lun Mar 03, 2008 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de Montalbano » Sâm Iun 13, 2009 10:23 pm

Se filmeaza in Romania un lung metraj -Ces Amours-La - de Claude Lelouch , in colaborare cu Studioul MediaPro,, dar ce locomotiva vedeti in scurtele imagini ?daca puteti exemplifica si vagoanele va rog, interesant ce garnitura prezinta in film ?Multumiri.
Iata link-ul
[Link Removed for Guests]
Va salut,
<a href="http://montalbano.nasol.ro"><B>Montalbano Feroviar Petrolist</B></a>
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Sâm Iun 13, 2009 11:37 pm

Interesant,

am recunoscut pe mecanici, cei de pe Dracula Express
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
catalin
Mesaje: 2787
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Dum Iun 14, 2009 10:42 am

Locomotiva e 230.516, garnitura e formata din banale GGs-uri CFR carora li s-a aplicat cu vopsea sigla SNCF interbelica.

aici sunt imagini luate la alte filmari, cu aceiasi locomotiva si tot intr-un decor de lagar:

Imagine
All aboard !
Avatar utilizator
Montalbano
Mesaje: 529
Membru din: Lun Mar 03, 2008 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de Montalbano » Dum Iun 14, 2009 8:23 pm

@catalin : Ca intotdeauna la fix cu lamuririle si exemplificarea , multumesc.
Va salut,
<a href="http://montalbano.nasol.ro"><B>Montalbano Feroviar Petrolist</B></a>
Avatar utilizator
dcm
Mesaje: 102
Membru din: Mar Feb 24, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de dcm » Dum Iun 14, 2009 11:44 pm

salut

intre 1987 - 1988 a trebuit sa-mi petrec timpul prin Caransebes. la iesirea spre lugoj era un camp ( nu pot sa-l numesc altfel ) plin cu locomotive cu abur. din pacate dupa "90 nu am mai ajuns in zona. le-a mai vazut si altcineva in perioada aceea sau imediat dupa ? mai stie cineva ceva de ele ? la vremea aceea erau considerate material strategic in caz de razboi. mai exact ar fi trebuit reactivate daca situatia ar fi impus-o. din pacate la vremea aceea nu m-a dus capul sa notez serii, iar de fotografii nici nu poate fi vorba....

Mai pot spune ca cel putin la nivel vizual se prezentau cu mult peste ceea ce am vazut in imaginile de mai sus.

toate cele bune

dcm
catalin
Mesaje: 2787
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Lun Iun 15, 2009 10:14 am

Parcul rece de LA al CFR a fost taiat aproape in intregime. Prin 1997 se taiau ultimele exemplare din aceste locomotive pe care toti le-am admirat inainte de '90 prin cam toate triajele mari din tara.

In locatia mentionata de tine a mai supravietuit un 150.000, complet vandalizat.
All aboard !
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1853
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Lun Iun 15, 2009 10:54 am

Ma si miram de locomotive in Caransebes ca vorba aia am cam bintuit zona aia, ziua si noaptea, as fi zarit o silueta neagra spre tren.
Avatar utilizator
dcm
Mesaje: 102
Membru din: Mar Feb 24, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de dcm » Lun Iun 15, 2009 11:33 am

@dantm

am precizat clar perioada tocmai pt a evita confuziile si interpretarile.
crede-ma ca aveai ce vedea. daca nu ma insel nu se zareau nici din din tren si nici de pe sosea.

cine e din zona poate isi aduce aminte ca tot in perioada aceea circula un personal pe ruta Caransebes - Otelu Rosu - Boutari ale carui vagoane aveau banchete de lemn.

toate cele bune

dcm
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Lun Iun 15, 2009 3:48 pm

Garnitura de Ggs-uri se afla in Gara Bucuresti Baneasa

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]
catalin
Mesaje: 2787
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Lun Iun 15, 2009 7:49 pm

Dan,

daca mai ajungi prin zona aia ar fi interesant de aflat ce a mai ramas din acel 150. Era, dupa iesirea din gara, in directia Timisoara, pe partea stanga. Aproape ca devenise una cu copacii care au crescut prin locomotiva.

La Lugoj, tot pe stanga, mai sunt ramasitele altor locomotive "patrimoniu national" printre care capul de serie 230.001.

Asta si pentru cei care au poate drum mai des prin zona...
All aboard !
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1853
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mar Iun 16, 2009 8:11 am

Catalin, nu promit dar am sa incerc o deplasare cu un tovaras in zonele mentionate.
Despre Lugoj parca stiam ceva, dar fiind cu vegetatie nu le-am vazut pe nici unele.
Scrie răspuns

Înapoi la “Istorie si literatura feroviara”