Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Locomotive cu Abur in Patrimoniul Cultural National

Istorie, documentatii, literatura, date despre trenuri din epocile trecute
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Mai 16, 2008 2:18 pm

catalin, in afara de care circula si de cele vandute in afara, cam cate P8-uri in stare optic acceptabila (ca amarata de la Sinaia trasa de cazan si vopsita cu primer si peste placi) mai exista acum?
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2778
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Vin Mai 16, 2008 5:23 pm

Buna Horia,

pai cam asa stam:

230.001 Lugoj (ruina, vezi poza de pe pagina anterioara)
230.065 depoul Sibiu (ruina)
230.096 depoul Iasi (in starea celei de la Sinaia)
230.107 Fetesti (ruina)
230.113 Ploiesti (ruina)
230.132 Ploiesti (vezi poza doar ca acum e vopsita in verde)
230.171 Lugoj (ruina)
230.175 Craiova (expusa la gara, cam ca si cea de la Sinaia)
230.224 depoul Sibiu (stare buna)
230.142 depoul Oradea (ca si cea de la Sinaia)
230.163 muzeul Resita (stare relativ buna)
230.214 Petrosani (intreaga dar vopsita ca o sorcova)
230.299 Dej (stare buna)
230.528 Tecuci (ruina)

Asta din memorie scrise. Sper sa nu fi uitat ceva. Voi completa daca am omis ceva.
All aboard !
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4956
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Sâm Mai 17, 2008 10:34 am

Salut,

Iata o lista cu aburoasele CFR/CFF. Veti gasi cateva poze interesante.

[Link Removed for Guests]

Si daca tot a pomenit Catalin de seria 230 iata cum arata la treaba 230.142:

[Link Removed for Guests]

Si aici o poza tare faina, pe langa locomotiva veti vedea si 2 Dimitroave

230.299
[Link Removed for Guests]

230.224 in vremuri bune:

[Link Removed for Guests]

Click pe poze.
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2778
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Sâm Mai 17, 2008 10:40 am

Buna Florin,

pozele sunt fabuloase dar informatia este veche si incompleta. Mai multe din locomotivele de acolo nu mai sunt in tara (vezi cele de la Grivita). 230.142 nu mai e operationala, locomotivele de la Viseu s-au topit de ani buni, etc...
All aboard !
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4956
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Dum Mai 18, 2008 12:10 pm

Buna Catalin,

am pus linkul pentru poze, am observat si eu ca e incompleta informatia.

Am o intrebare. 230.163 de la Resita de ce are acum placutele 230.128? Stii in ce context au fost schimbate?

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2778
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Dum Mai 18, 2008 12:47 pm

Buna Florin,

locomotivei 230.163, cea din parcul muzeului, i s-au furat placile. Pentru ca nu se mai oboseste nimeni in Ro sa toarne placi, s-au luat placile lui 230.128, care a fost topita in 1996.
All aboard !
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4956
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Joi Oct 09, 2008 10:48 pm

cristiCFR scrie: :|

Totusi anul 2008 se pare ca este un an minune :x (probabil se gandesc politicienii ca au nevoie si de voturile pasionatilor de trenuri :-D) in care s-au facut pasi importanti in domeniul istoriei feroviare ,desigur au fost si unul inapoi :( , ca la romani :grin:
1. S-a introdus "Dracula Expres" - mai circula si acum din cand in cand
2. A fost cosmetizata si expusa la Sinaia locomotiva 230.039
3. A fost cosmetizata locomotiva 150.1062 de la Sighetu Marmatiei
4. Au fost cosmetizate locomotivele muzeului Resita
5. A fost restaurata locomotiva 060-DA-001
6. Se afla in proces de restaurare 77-0947-0
7. Au fost salvate de la casare o parte din locomotivele de cale ingusta.
Cam acestea ar fi in mare realizarile in domeniul istoriei feroviare din 2008.
Daca am uitat ceva va rog sa completati voi :grin:

....
Cu acceptul lui Daniel Moisa:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
grandpagscout
Mesaje: 363
Membru din: Mar Sep 06, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de grandpagscout » Vin Oct 10, 2008 8:50 am

catalin, 230.096 este la depoul Arad, nu Iasi
Toate cele bune!
Nagy Gabriel
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
tyco
Mesaje: 779
Membru din: Dum Iul 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de tyco » Vin Oct 10, 2008 9:17 am

230.096 in fata depoului Arad
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2778
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Vin Oct 10, 2008 9:49 am

Masina de la Iasi e 230.098 nu 096 cum am scris acum 5 luni. Asa cum scriam atunci, lista am facut-o din memorie.
All aboard !
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Oct 10, 2008 2:00 pm

Florine, unde e acea Kriegslok, fotografiata de Daniel Moisa? BV?
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2778
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Vin Oct 10, 2008 2:02 pm

Sighetul Maramatiei,

e dusa in ecartament de larga. Mai e una la fel in depou la Galati. Din pacate orasul de pe Dunare nu a dat prea multi pasionati de trenuri, asa ca informatii sunt putine, desi in zona sunt adevarate comori.

later edit: tenderul 230-ului de la Arad este modelul contruit de uzinele romanesti si este putin diferit de cel german standard, prin felul in care a fost bine organizat buncarul de pacura si cel de carbune. Cred ca cei din zona ar face un mare bine daca ar face cateva imagini mai bune ale acestuia pentru aceiasi care nu cunosc diferenta.
Ultima oară modificat Vin Oct 10, 2008 2:07 pm de către catalin, modificat 1 dată în total.
All aboard !
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1837
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Vin Oct 10, 2008 2:07 pm

catalin scrie:Sighetul Maramatiei,

e dusa in ecartament de larga. Mai e una la fel in depou la Galati. Din pacate orasul de pe Dunare nu a dat prea multi pasionati de trenuri, asa ca informatii sunt putine, desi in zona sunt adevarate comori.
Nu am stiut de ea cind am fost acolo.Cu siguranta m-as fi implicat in fotografierea ei, decit sa caut biroul bagaje de mina in eurogara.
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Vin Oct 10, 2008 2:10 pm

150.1062 e cuplata cu tenderul 150.012.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5314
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Oct 10, 2008 2:12 pm

hmmm...

catalin, tu ai vazut poza aceea cu o 50.100 la Tulcea ? cosul acela e o inventie locala a vreunui pasionat de filme Western sau chiar a existat asemenea parascantei la CFR?
toate cele bune,
HR
Scrie răspuns

Înapoi la “Istorie si literatura feroviara”