Garnituri corecte

Colectii personale de trenulete
PDI
Mesaje: 896
Membru din: Sâm Feb 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de PDI » Mie Oct 31, 2007 3:43 pm

Leipzig!

[Link Removed for Guests]

PDI
Avatar utilizator
sandy
Mesaje: 1116
Membru din: Sâm Apr 23, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de sandy » Mie Oct 31, 2007 4:00 pm

Multumesc,PDI,de S-Bahn Leipzig stiam,cu celebra garnitura produsa si de Piko,dar in culori albastru-galben.Eu as fi tare curios sa stiu de asta vopsit verde pentru ca m-am gindit sa-l iau dar nu stiu la ce loco sa-l pun.
Oamenii pe masura ce imbatrinesc devin tot mai fixomani iar fixul meu acum e sa fac garnituri care exista in epocile de interes pentru mine.Prin urmare,am inceput sa vind tot ce nu are legatura cu fixatia mea:)))
s
Sandy-Trainsylvania Railway Club-Cluj-Napoca
gaby7291

Mesaj de gaby7291 » Mie Oct 31, 2007 4:39 pm

Multumesc drg, pt.raspuns, de tunelul Simplon nu stiam, dar tot nu stiu ce locomotiva sa iau pt. ca nu prea imi place cam nimic de la francezi,elvetieni sau italieni.
Jouef face o loco frumoasa cu abur 141 P--SNCF (art.nr.HJ 2003) dar este cam scumpa, dar mai mult mi-ar fi placut loco Brawa art.nr.0207 dar s-a terminat stocul. daca vor relua productia cu siguranta iau una,mai ales ca macheta mea v-a avea ca tema epoca 5.
FloS
Mesaje: 240
Membru din: Dum Mar 13, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de FloS » Mie Oct 31, 2007 5:43 pm

gaby7291 scrie:FloS ,daca te referi la mine,chiar nu inteleg unde este greseala,pt. ca atunci cind am spus "garnituri de marfa" mi se pore logic ca se intelege "tren de marfa".
(iar Guterwagen cred ca stie toate lumea ca inseamna vagon de marfa)
dar vad ca am sarit toti sa-l lamurim pe Robert si s-a uitat de intrebarea mea...
lui Robert i-am raspuns :wink: care confunda guterzug cu guterwagen...s-a clarificat :lol:
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2771
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Mie Oct 31, 2007 6:15 pm

gaby7291 si drg

FYI

Simplonul a circulat incepand cu data de 15 aprilie 1919 pe traseul :
Paris, Lausanne, Brique, Simplon, Milano, Venetia, Triest, Zagreb, Vinkovci, Belgrad, Sofia, Constantinopol.

De la Vinkovci o parte din WL formau grupa de Bucuresti si circulau pe traseul: Subotica, Jimbolia, Carpinis, Timisoara, Orsova, Turnu Severin, Craiova, Pitesti, Bucuresti.

De la Paris la Bucuresti, Simplonul facea in 1919 82 ore si 40 minute, in 1921 79 de ore si 35 minute, in 1926 62 ore si 15 minute etc....

Grupa de Bucuresti circula lunea, miercurea si vinerea.

Revenind la locomotive, ma voi limita la a scrie careva din masinile ce au remorcat trenul la inceputul anilor '20, pentru ca lista e mult prea mare:
pentru Romania poti utiliza linistit un 230 in varianta de epoca 2 sau un 231 Pacific. Pentru prima exista model industrial adaptabil, pentru a doua locomotiva, nu.
Serbia:
JDZ seria 101
JDZ 01
JDZ 04
JDZ 05

Bulgaria:

BDZ 142-149
BDZ 150
BDZ 101-106
BDZ 7-8
BDZ 08

Turcia:

CO 101-116
CO 64-66
OB 101-112
CO 71-74

Pentru Franta si Elvetia lista ocupa cateva pagini si mi-e greu sa o reproduc in intregime aici.
Voi mai aminti doar cazul Elvetiei care asigura tractiunea cu celebrele A 3/5.

Daca vei dori sa obtii ceva original dar si corect istoric poate ca ar trebui sa te axezi pe un 230 CFR care pe la mijlocul anilor '20 a preluat tractiunea Simplonului pe ramura de Bucuresti.
In Romania, trenul mentionat de tine avea in acea perioada in compunere:
1 WL pentru Paris
1 vagon clasa 1/2
1 WR pentru Vinkovci
1 vagoan de bagaje pentru Lyon (pe 4 osii)
1 vagon de bagaje pentru Vinkovci (pe 2 osii).
All aboard !
FloS
Mesaje: 240
Membru din: Dum Mar 13, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de FloS » Mie Oct 31, 2007 6:28 pm

Orient-Express-ul meu Epoca II
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Boghiurile vagonului Restaurant sunt pe drum :lol:
[Link Removed for Guests]
PDI
Mesaje: 896
Membru din: Sâm Feb 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de PDI » Mie Oct 31, 2007 10:14 pm

@ sandy, LDH si....C4Ăźp54 care pare mai degraba C4Ăźp52 8O

Sa vedem ce zice carteaaaaa:

Imagine

Imagine

...cam asta e!


PDI
Avatar utilizator
sandy
Mesaje: 1116
Membru din: Sâm Apr 23, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de sandy » Mie Oct 31, 2007 10:19 pm

Multam,PDI,da' tot nu mi-i clar: cu ce locomtiva sa-l cuplez?
Sandy-Trainsylvania Railway Club-Cluj-Napoca
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mie Oct 31, 2007 10:26 pm

PDI scrie:@ sandy, LDH

C4Ăźp54, este un vagon din 1954, cum ii spune si numele. A circulat (probabil) pe linii secundare. Il stiu ca vagon de S-bahn, tractat de E11 in DDR, dar nu reusesc sa-mi amintesc in jurul carui oras.....savarina! Apelam la memoria auxiliara, adica colectia Der Modelleisenbahner!

PDI
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
sandy
Mesaje: 1116
Membru din: Sâm Apr 23, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de sandy » Mie Oct 31, 2007 10:30 pm

@LDH,
Nu reiese ca C4up54 vopsit in verde a circulat cu E 11sau derivatele sale.
s
Sandy-Trainsylvania Railway Club-Cluj-Napoca
PDI
Mesaje: 896
Membru din: Sâm Feb 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de PDI » Mie Oct 31, 2007 11:04 pm

Oricum, in voga in anii '60 in DDR erau E11 si V180, deci astfel de vagoane (vezi si destinatia) cam de asta erau trase (indiferent de culoare!). Merge si BR01.5. Atentie insa la inmatriculari, sa fie corespunzatoare aceleasi perioade (vezi data reviziei).

PDI
gaby7291

Mesaj de gaby7291 » Joi Noi 01, 2007 3:58 pm

Multumesc Catalin,dar mai am o rugaminte,acum as vrea sa stiu si care locomotiva la scara HO se aseamana cu 230 CFR sau 231 Pacific---as prefera ceva Piko ca are preturi bune si sint de calitate sau Roco.(un nr.art.)
si daca imi poti spune ceva despre modificarile care trebuie sa le fac.dupa cite am vazut eu,cam toate locomotivele cu abur romanesti au marginea rotilor vopsite cu alb,deci cam aceasta ar fi prima modificare...
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Joi Noi 01, 2007 4:17 pm

gaby7291,

Cu 231 nu seamana, decat asa de departe, BR 18. 231 a fost o masina construita dupa specificatiile CFR.

"Modificarea principala" sunt foarte multe pentru convertirea unui BR 18 in 231: mutarea bielei de actionare de pe roata motoare 2 pe roata 1, aducera rotilor alergatoare sub cilindrii de forta, inclinarea acestora fata de orizontal, modificarea domurilr si alte multe ca sa nu mai vorbim de tender care si el trebuie refacut cam de la zero.

O discutie ceva mai ampla pe aceasta tema gasesti aici:

[Link Removed for Guests]
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
gaby7291

Mesaj de gaby7291 » Joi Noi 01, 2007 4:38 pm

LDH,este cam complicat ce este acolo,mai bine ar produce aceasta locomotiva o fabrica,ca la cite modificari sint...
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3311
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Joi Noi 01, 2007 6:28 pm

Locomotivele CFR 230.xxx sunt foarte asemanatoare (daca nu chiar identice :grin:) cu cele germane din seria 38, cum sunt cele realizate de Fleischmann. Daca se apuca cineva de CFR-zarea acestei simpatice locomotive, poate se ocupa si de "micutza" greseala de orientare a contramanivelei de pe partea stanga ;).
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Prezentari colectii personale / colectii tematice”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: V200