Anunt important: [Local Link Removed for Guests]
Momentan sunt probleme cu trimiterea email-urilor spre yahoo, va rugam sa folositi seciunea Contact daca aveti probleme cu primirea email-urilor de resetare a parolei sau activarea contului

Faller car system?

Magazine , materiale, linkuri utile
Avatar utilizator
alin
Mesaje: 393
Membru din: Dum Aug 19, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de alin » Mar Oct 30, 2007 2:32 pm

am postat concomitent cu Rally.Da`, cam la ce spune Rally ma gandeam si eu, in linii mari, desi in capul meu nu e prea clar inca modul de pornire/orpire.In momentul de fata am un radiocomanda care porneste/opreste 2 motorase, cu posibilitate de inversare a rotatiei.Cum sa automatizez aceste butoane (care in mod normal sint actionate cu degetul) inca nu stiu, dar o sa ma ajute un electronist.
a.
Avatar utilizator
alin
Mesaje: 393
Membru din: Dum Aug 19, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de alin » Mar Oct 30, 2007 2:36 pm

rally scrie: Exista emitatoare-receptor RC simple, miniaturale, alimentate la 3-4 volti cu aku propriu si costa vreo 20 ron.
Exista si automatizari cu bariera infrarosu.... 8)
de unde pot procura un astfel de emitator ?ce am eu e cam baban si e cam greu de bagat intr-un camion HO.Mersi
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Mai 19, 2009 2:50 pm

Salut,

legat de faller car system, am si eu niste intrebari de incepator:

1. care este raza de curbura minima recomadata, de exemplu pentru ca autovehiculul sa faca o intoarcere de 180 grade ?
2. poate traversa o sina de cale ferata in unghi? daca da, cum si care este cel mai mic unghi posibil?
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
mity
Mesaje: 1048
Membru din: Lun Feb 22, 2016 8:06 pm
Localitate: Braila
Contact:

Mesaj de mity » Mar Mai 19, 2009 3:41 pm

1. depinde de autovehicul (un autoturim vireaza si in 2 cm pe cand un tir vireaza corect in cam 12 cm RAZA)
2.DA, poate traversa orice cale ferata in orice unghi, mai putin sinele vechi PIKO.
Sinele noi profilate sunt neferoase, deci magnetul nu "vede" decat sarma ingropata in sosea (care este feroasa)
Imagine
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Mai 19, 2009 3:47 pm

1. Vorbim de 2 cazuri:
- camion (autotren)
- autobuz

sa consideram la amandoua ca merg incet, iar in cazul camionului virajul sa il consideram la maxim, intoare intr-o curte industriala, deci sa zicem ca aici se permite sa intorci la maxim, dar in acelasi timp sa fie fiabil, adica sa nu ia curba din intamplare sau din cand in cand, ci sa aiba mereu acelasi comportament

2. super! (se vede ca am pus intrebarea fara sa ma gandesc :-D)
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
mity
Mesaje: 1048
Membru din: Lun Feb 22, 2016 8:06 pm
Localitate: Braila
Contact:

Mesaj de mity » Mar Mai 19, 2009 4:04 pm

Atat camionul cat si autobuzul sunt limitate la viraje de rotile din fata care la viraje mari se agata in marginile cabinei (respectiv carcasei), deci devine de necontrolat. Se poate bloca roata din fata in carcasa si masina patineaza pe loc, sau in urma atingerii paraseste sarma si merge unde vede soferul. :)
Imagine
Avatar utilizator
BOGDAN I
Mesaje: 955
Membru din: Sâm Ian 09, 2016 8:06 pm
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de BOGDAN I » Mar Mai 19, 2009 6:10 pm

Unghiul intre cele doua "sarme " intersectate nu poate avea mai putin de 60 Grade , daca are mai putin exista riscul ca patina autovehicolului sa o ia pe circuitul cu care se intersecteaza . Am facut teste si iar teste si acesta este rezultatul .
Trecerea peste calea ferata de orice tip ar fi ea se poate realiza dar cu aceeasi conditie unghiul sarmei faller car sa aiba minim 60 Grade fata de sina pe care o traverseaza , de asemenea distanta in caz de intrerupere a sarmei de ghidaj (cum trebuie facut la trecerea peste sine in dreptul unde buza de ghidaj al rotilor trenului trec peste sosea) nu trebuie sa fie mai mare de 2mm .
Recomandare - sa sui soseaua peste un pod sau sa treci cu ea pe sub calea ferata , sistemul de trecere la nivel cu calea ferata speciala pentru faller car sistem nu rezolva problema deteriorarii patinei autovehicolelor in timp datorita acelui sant.
Daca pe diorama or sa circule camioane cu remorci trebuie sa ai grija ca in curbe drumul sa fie mai lat deoarece apare efectul intalnit si in realitate in care camionul trebuie sa vireze usor la stanga si apoi la dreapta (pentru un viraj la dreapta mai brusc) pentru a nu agata cu remorca diferite borduri,stalpi etc etc ..
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
BOGDAN I
Mesaje: 955
Membru din: Sâm Ian 09, 2016 8:06 pm
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de BOGDAN I » Mar Mai 19, 2009 6:17 pm

CACOmpletare - iti recomand ca daca o sa ai trecere la nivel cu CF sa o faci la unghi de 90 de grade (perpendicular pe sina) pentru a produce cat mai putine avarii de uzura asupra patinei auto.
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Mai 19, 2009 9:53 pm

Nu se poate face pod, si deocamdata cred ca nici unghi de 90 grade, vom vedea.

Multumesc pentru sfaturi domnilor.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
CristianG
Mesaje: 239
Membru din: Mar Iun 10, 2014 12:00 am
Localitate: RO & US
Contact:

Mesaj de CristianG » Sâm Iul 25, 2015 5:21 am

Am fost curios sa vad cum arata mecanismul de actionare si, in general, cam ce inseamna Faller Car System.
Pentru aceste motive am cumparat start setul nr. 161503 - LKW MAN 635; am primit de la vanzator, pe langa setul asteptat, si cateva prospecte:
[Link Removed for Guests]
Cutia, impresionanta avand in vedere marimea modelului HO arata asa:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
CristianG
Mesaje: 239
Membru din: Mar Iun 10, 2014 12:00 am
Localitate: RO & US
Contact:

Mesaj de CristianG » Sâm Iul 25, 2015 6:30 am

Modelul camionului MAN 635 (HO) este bine realizat, curat, fara bavuri, cu inscriptii si embleme cu contur précis:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Sub model se afla intrerupatorul pornit/oprit si priza pentru incarcarea acumulatorului:
[Link Removed for Guests]
Axul motorului electric este solidar cu un melc care actioneaza direct o roata dintata aflata pe axul rotilor din spate:
[Link Removed for Guests]
Doi acumulatori aflati in furgon completeaza mecanismul motor.
Avatar utilizator
CristianG
Mesaje: 239
Membru din: Mar Iun 10, 2014 12:00 am
Localitate: RO & US
Contact:

Mesaj de CristianG » Sâm Iul 25, 2015 6:39 am

Setul mai cuprinde:
[Link Removed for Guests]
- alimentator pentru incarcarea acumulatorilor
- sarma de otel care, ascunsa in patul drumului, conduce magnetul directiei modelului
- material (praf) pentru patul drumului
- vopsea pentru drum
- spatula
- glisiere pentru montat de-a lungul drumului
- abtibilduri cu semne de circulatie pentru drum
- diferite instructiuni si prospecte
Avatar utilizator
CristianG
Mesaje: 239
Membru din: Mar Iun 10, 2014 12:00 am
Localitate: RO & US
Contact:

Mesaj de CristianG » Sâm Aug 01, 2015 2:45 am

Colectia poate fi extinsa in continuare prin achizitionarea de modele separate.
Modelul VW T1 B Moebel (Faller cod nr. 161551) are la baza, ca si MAN 635 prezentat anterior, modele nemotorizate Brekina ( [Link Removed for Guests] ); schema de vopsire este insa specifica Faller Car System.
[Link Removed for Guests]
Ambalajul arata astfel:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
CristianG
Mesaje: 239
Membru din: Mar Iun 10, 2014 12:00 am
Localitate: RO & US
Contact:

Mesaj de CristianG » Sâm Aug 01, 2015 2:51 am

Modelul précis realizat, desi de dimensiune mai mica decat MAN 635, ascunde perfect mecanismul:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
CristianG
Mesaje: 239
Membru din: Mar Iun 10, 2014 12:00 am
Localitate: RO & US
Contact:

Mesaj de CristianG » Sâm Aug 01, 2015 2:56 am

Sub model, priza de incarcare a acumulatorului si intrerupatorul pornit/oprit:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Tot ce vrei sa stii”