Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Vagoane "Dimitrov" CFR

Planuri si documentatii despre material rulant, cladiri, instalatii feroviare, etc
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Lun Noi 12, 2007 11:24 pm

despre Dimitrov, dar in germana:
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Imagine
cosmin78
Mesaje: 5817
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Joi Mai 22, 2008 9:56 pm

mi se pare mie sau [Link Removed for Guests] ar fi mai nimerit pentru un Dimitrov? :roll:
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
PIF54
Mesaje: 40
Membru din: Joi Iun 18, 2009 12:00 am
Localitate: Pitesti
Contact:

Mesaj de PIF54 » Mar Iun 23, 2009 12:42 pm

Multumesc! Acum am ce studia, material este. Si, evident, ce lucra. Intuiesc deja faptul ca voi invata foarte multe straduindu-ma sa-l realizez.
Ii dau dreptate lui LDH cand face aprecieri referitoare la acest tip de vagon. Din punctul meu de vedere, este un vagon frumos, cu forme armonioase, care merita atentia pasionatilor.
M-am uitat la imaginea sugerata de cosmin78. Nu mi se pare ca ar fi vorba de un Dimitrov. Este departe, desi unele forme se aseamana.

Ma bucura ca rugamintea mea a dat imediat roade. Succes tuturor!
Avatar utilizator
srazvi
Mesaje: 1095
Membru din: Lun Mar 14, 2016 8:06 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de srazvi » Mie Iun 24, 2009 4:18 pm

Poate ajuta si o vedere de ansamblu a vagonului pentru o viitoare macheta(inca compartimentat dar putin modificat pentru personalul CFR, nu tip bou vagon cu scaune de plastic cum sunt cotetele alea verzi):
Imagine
E vagonul 80 53 97 30001-5 care a fost la un tren de lucru in Arad anul acesta :grin:
[Link Removed for Guests]
Imagine
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Mar 01, 2010 8:03 am

Nu stiam unde sa scriu deoarece sunt trei subiecte deschise, daca nu ma insel, cu aceasta tema asa aca am sa-i dau copy/paste sa ajunga la toate.

Asa se intampla mereu, cauti ceva si gasesti altceva.
Cautand oarece fotografii mai vechi cu vagoane pe doua osii, in special detalii cu cutia bateriilor si generatorul electric, am dat peste ceva foarte interesant care ar suna, in traducere libera, cam asa:

In 1973 cei ce lucrau la intretinerea si repararea acestor vagoane se ghidau, inca, dupa planurile originale.

In planurile originale, datate 1938, vagonul apare cu seria CALDF redenumit CAFLD in 1973 sau inainte de aceasta data..

Vagonul, compartimentat, a fost prevazut cu banci integral din lemn la care spatarul si sezutul era format din clasicele sipci.
Incalzirea cu cate doua tevi sub fiecare banca a compartimentului.
Initial nu a fost prevazut, poate la clasa a II-a avea, cu cele trei lampi, bine cunoscute, in compartiment. Era o singura plafoniera de 15W.
Oglinda si fotografia de pe peretele compartimentului nu este o inventie de dupa 1947 deoarece apar in planurile originale.

Daca mai gasim informatii continuam.

:cafea:
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
scristi
Mesaje: 370
Membru din: Lun Sep 12, 2016 8:06 pm
Localitate: Braila
Contact:

Mesaj de scristi » Joi Apr 28, 2011 12:07 pm

O schema, un plan , cu ce se afla montat pe "burta" vagonului, pe sasiu?
Tel: 0723.730.229<br>
Scrie răspuns

Înapoi la “Planuri”