BR 18.1 K.W.St.E. in era digitala

Lucrari asupra locomotivelor, metode, tips& tricks, etc.
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

BR 18.1 K.W.St.E. in era digitala

Mesaj de 060-EA » Dum Oct 14, 2007 5:59 pm

Salutare
Am deschis acest subiect pentru a va prezenta nu neaparat cum am digitalizat locomotiva BR18.1 class "C" de la Roco ci cum am modificat-o pentru a putea monta decodorul digital.Pentru ca nu a fost prevazuta cu interfata digitala,"Die schĂśne WĂźrttembergerin",nu a avut nici un loc destinat decodorului.
Dupa ce am efectuat toate conexiunile necesare pentru functionarea in sistem digital a venit randul amplasarii decodorului.
Am hotarat sa il pun in tender deasupra motorului.Astfel a trebuit sa decupez si sa scot o parte din incarcatura de carbuni a tenderului.
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Acea bucata din incarcatura de carbune urma sa o pun peste decodor .Dar va sta mai sus decat ar fi normal.... :?
asa ca m-am apucat sa confectionez o suprainaltare a tenderului
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

In final am mai adaugat carbuni pentru a acoperi crapatura dintre cele doua bucati din incarcatura.
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Locomotiva pe diorama la primele probe in digital
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Clubul Feroviar CRISANA
---[Link Removed for Guests]---
--[Link Removed for Guests]--
-[Link Removed for Guests]-
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Oct 14, 2007 7:50 pm

Interesanta solutia aleasa pentru mascarea decodorului.
Felicitari!

ImagineImagineImagine

Am o intrebare:
In acest caz, montarea inaltatoarelor la magazia de carbuni, modelul mai este conform cu cel real?
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Dum Oct 14, 2007 8:07 pm

LDH scrie: Am o intrebare:
In acest caz, montarea inaltatoarelor la magazia de carbuni, modelul mai este conform cu cel real?
Posibil
Clubul Feroviar CRISANA
---[Link Removed for Guests]---
--[Link Removed for Guests]--
-[Link Removed for Guests]-
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Oct 14, 2007 8:12 pm

Oricum este o locomotiva foarte frumoasa si eu o consider strabunica lui 231 CFR.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
drg
Mesaje: 153
Membru din: Dum Mar 27, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de drg » Lun Oct 15, 2007 4:04 am

Sa nu se supere LDH dar Wuertt.C e construita la Eislingen Maschinen Fabrik ,iar 231 a noastra la Maffai München si mai degraba S3/6 K.Bay.Sts.B. e sora si nu bunica pentru ca anii de constructie sint aproape aceiasi.
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3311
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Lun Oct 15, 2007 6:54 pm

Felicitari, 060-EA :aplauze:
Frumoasa WĂźrttemberg-eza merita pe deplin sa intre in Epoca Digitala 8)
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Oct 15, 2007 7:47 pm

drg scrie:Sa nu se supere LDH dar Wuertt.C e construita la Eislingen Maschinen Fabrik ,iar 231 a noastra la Maffai München si mai degraba S3/6 K.Bay.Sts.B. e sora si nu bunica pentru ca anii de constructie sint aproape aceiasi.
LDH nu se supara. E greu sa se supere LDH dar masinile sunt diferite total
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
PDI
Mesaje: 896
Membru din: Sâm Feb 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de PDI » Lun Oct 15, 2007 9:38 pm

Este adevarat o solutie de compromis pentru marirea "capacitatii" tenderului. Arata insa ca la Ob-ul rusesc! (Nu confundati destinatia OB-ului - la rusi e vorba de o lok de marfa si se citeste de fapt Ov). Suprainaltarea se face intradevar din scandura dar nu sustinuta de niste laturoaie de lemn, mai ales pe o locomotiva atat de deosebita ca "frumoasa Wurtemburgheza".

Iata solutia reala pe un BR01

Imagine

si varianta PDI

Imagine

PDI
060-EA
Mesaje: 861
Membru din: Mar Mai 10, 2016 8:06 pm
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de 060-EA » Mar Oct 16, 2007 5:49 pm

Am luat nota de observatiile facute.La proxima intrare in depou la revizii a locomotivei corectam deficientele.
Multumesc ptr sfaturi si poze.
Clubul Feroviar CRISANA
---[Link Removed for Guests]---
--[Link Removed for Guests]--
-[Link Removed for Guests]-
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mar Oct 16, 2007 5:51 pm

@ PDI

"Batranii" astia cum ne dau informatii cu ligurita parca ar fi sirop de tuse :grin:
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns


Înapoi la “Imbunatatiri, reparatii de locomotive, constructie de la zero”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat