Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

"Sageata Verde" - More than history

Istorie, documentatii, literatura, date despre trenuri din epocile trecute
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Sâm Ian 16, 2010 7:41 pm

Iat㒠un reportaj difuzat pe Radio România Actualită’ţi:
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4976
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Dum Aug 29, 2010 10:03 am

Rumänien - Elektrisch Schmalspur bei Arad in letzten Jahr 1991

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1853
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Mar Noi 12, 2013 11:19 pm

Pă’ntru c㒠nu s-a discutat p㒠aici, tocmai a fost centenarul liniei electrice Arad-Podgoria.

Acuma nu v㒠mai ară’t ce a fost p㒠acolo c㒠am fost depă’sit d㒠o serie intreag㒠d㒠alte treburi. Nu am reusit s㒠m㒠duc dar v㒠ară’t un film.

PĂntru toţi soferii, fratii care fug p㒠sosele, s㒠stiti ca daca linia sta o s㒠s㒠refac㒠pă’ntru 70 -80 d㒠chilometrii p㒠or㒠o sa depaseasca si trenurile dup㒠linia refacut㒠pina la chilometru 614, si chiar cele dup㒠liniile CFR care merg uneori cu 20-30 d㒠chilometri p㒠oră’.

si pă’ntru aia care ziceau ca linia d㒠Husi a fost d㒠1000 si apoi normalizată’, sa bage la cap ca asta e unica si sîngura d㒠o mie si a avut UN PRONUNTAT CARACTER STRATEGIC.

minutul 03.26 pă’ntru fratii . . .

[Link Removed for Guests]
Ultima oară modificat Vin Noi 15, 2013 8:33 pm de către dantm, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mie Noi 13, 2013 2:52 am

:-D :-D :-D
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1853
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Vin Noi 15, 2013 8:25 pm

O linie cu ecartament d㒠o mie, e o exceptie.

Omul de cultura este si la DIGI TV la 00.45.

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
dantm
Mesaje: 1853
Membru din: Mie Mar 05, 2008 12:00 am
Contact:

Mesaj de dantm » Vin Noi 15, 2013 8:30 pm

Atentie bijuteriile liniei, stilpii de beton armat, macaze, sine trebuie puse sub umbrela legii , trebuie casate si duse la muzeu.

Omul de cultura nu a vazut ca la Ghioroc CTP Arad a in ceput deja sa pastreze cite ceva.
Probabil ca l-a pus si sub umbrela legii

Ce treaba are pina la urma cu transportul public?

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Radu161
Mesaje: 1718
Membru din: Vin Mai 25, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti/Arad
Contact:

Mesaj de Radu161 » Mie Dec 11, 2013 9:29 pm

O fotografie inedita cu unul dintre trenurile electrice in localitatea Paulis in 1966. In departare se observa o garnitura de marfa tractata de o locomotiva cu abur.
[Link Removed for Guests]
Si inca una dupa trecerea sagetii.
[Link Removed for Guests]

Sageata in miscare pozata dintr-o curte din Paulis.
[Link Removed for Guests]
Dor de duca, sa te-aduca...
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Tchypp
Mesaje: 50
Membru din: Vin Dec 07, 2012 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de Tchypp » Dum Ian 05, 2014 11:16 pm

Azi am trecut si eu pe acolo. Am vazut macheta doar din masina, neavand timp sa ma opresc la ea. M-a bucurat sa vad o bucatica de istorie feroviara expusa publicului. Imi pare rau ca mi-a scapat la momentul respectiv. Dar saptamana viitoare sper sa gasesc timp sa aduc cateva poze aici pentru toata lumea.
Avatar utilizator
Tchypp
Mesaje: 50
Membru din: Vin Dec 07, 2012 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de Tchypp » Dum Feb 02, 2014 10:13 pm

Cu ceva intarziere, iata si pozele:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Istorie si literatura feroviara”