"Orasul din Sufragerie"
Trenulete.info ...
Ultima oară modificat Sâm Iun 26, 2010 10:05 am de către Prognosis, modificat 1 dată în total.
[Link Removed for Guests]
Infintat in 2007, situl [Link Removed for Guests] s-a dorit inca de la inceputuri a fi un tampon intre modelistul feroviar amator si comerciantul de trenulete si accesorii, avid dupa profit. Cand am intrat in jocul cu trenuletele, primul soc l-am suferit parcurgand paginile unor situri de vanzare on-line.
Nu cred ca toti comerciantii romani sunt ahtiati dupa profit. Totusi, profitul trebuie sa existe, nimeni nu e dispus sa munceasca gratis sau si mai rau, in pierdere. La toti trenulistii ne-ar place sa luam material feroviar la pret mai mic, sau ce ne mai trebuie pentru diorama.
E adevarat, sunt comercianti care umfla scorul, sau iti vand un SH la pret de chestie virgina, dar consider ca nu putem generaliza. Nu sunt io in masura sa precizez cine e corect sau nu, asta s-a vazut de-a lungul timpului.
Brusc Wilis
Nu cred ca toti comerciantii romani sunt ahtiati dupa profit. Totusi, profitul trebuie sa existe, nimeni nu e dispus sa munceasca gratis sau si mai rau, in pierdere. La toti trenulistii ne-ar place sa luam material feroviar la pret mai mic, sau ce ne mai trebuie pentru diorama.
E adevarat, sunt comercianti care umfla scorul, sau iti vand un SH la pret de chestie virgina, dar consider ca nu putem generaliza. Nu sunt io in masura sa precizez cine e corect sau nu, asta s-a vazut de-a lungul timpului.
Brusc Wilis
Domnule Prognosis, aş fi de acord în totalitate cu tine, în problema comercianţilor, dacă site-ul tău ar fi lipsit de reclamă, adică dacă ai face totul pe gratis. Nu văd de ce trebuie să aruncăm cu pietre în comercianţi atâta timp cât nu ne obligă nimeni să cumpărăm de la ei şi mai ales că preţurile sunt cam le fel şi prin Germania sau Austria, etc. în această lume se trăieşte cu bani, să fim puţin corecţi. Site-ul tău e frumos, educativ, am învăţat şi eu câte ceva de acolo, dar ai reclamă în el, deci câştigi bani. Sper că nu sunt înţeles greşit, mulţumesc.
cornelTT
...
...
Ultima oară modificat Sâm Iun 26, 2010 10:04 am de către Prognosis, modificat 1 dată în total.
[Link Removed for Guests]
D-le Prognosis, nu vreau sa intru intr/o polemica cu d/voastra, v/am aperciat munca si consider ca inca mai aveti multe sa ne aratati dar ceea ce faceti de 2 posturi incoace se transforma intr/o balacareala ieftina, gen zero tv. Daca vreti sa fiti un DD al trenuletelor, nu aveti decat dar singur va faceti rau.
Cat despre partea de "sponsorizare" aveti si d/voastra destule pacate...
O zi buna si reveniti la trenulete pentru ca "nici nu stiti ce pierdeti" !
Cat despre partea de "sponsorizare" aveti si d/voastra destule pacate...
O zi buna si reveniti la trenulete pentru ca "nici nu stiti ce pierdeti" !
<a href="%E2%80%9Dhttp://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8370%E2%80%9D"></a>

Oameni mari si vaccinati, ce are orasul din sufragerie cu comertul, ca tot ma chinui sa inteleg. Comerciantii cu ale lor, aici pe topic cred ca era vb de diorame, tips&triks si alte minuni de luat in bisturiu, pila si pensula.
Daca as avea timp si bani poate ca si io m-as apuca de comertz la scara, deocamdata banii ii aloc pe materiale si scule, timpul pe lucru. Bagam mare?
Obi , spaima constitutzii
Daca as avea timp si bani poate ca si io m-as apuca de comertz la scara, deocamdata banii ii aloc pe materiale si scule, timpul pe lucru. Bagam mare?

Obi , spaima constitutzii

Corect obi
intodeauna hobyle sant scumpe ,intodeauna se mai speculeaza la preturi ,cum va mai spus pana acum un an eram mai calare pe atv ,revizia costa cat la Megan si se facea la 1500km
,la megan 15000km,ca pierdeai garantia,de pret nu mai vorbim si de manopere,si pretul lui ,e un hobyy fratilor fara el nu mori de foame,e o vorba cine poate oase roade,nu ai bani de peron ,iti faci un peron ,nu toti santem hartisti(stiti banculu ce ar un tigan,rom sub pat si incepe cu H...........................un hadidas
) ,mai santem uni care avem doua maini stangi ca mine
,si multe le mai cumparam.
In scurt timp cred ca o sa facem cam orice la diorama pe prafurile astea
,mai gasim pe cineva un prieten si cu doua maini drepte si impreuna reusim 




In scurt timp cred ca o sa facem cam orice la diorama pe prafurile astea


Ultima oară modificat Sâm Iun 26, 2010 10:04 pm de către budy, modificat 1 dată în total.
Spor la mesterit
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Felicitari pentru aparitia in ziar. Macar mai aude si lumea de modelism, ca in curand devine din ce in ce mai mult un hobby de lux.
Dar nu pot sa ma abtin sa nu zic ceva despre minunatii jurnalisti de astazi, care habar nu au de gazetarie, daca era articol deja de IT ori plecam cu toporul spre el, ori pregateam un cutit de harakiri.
"Pe macheta automatizată circulă şapte trenuri simultan, ce respectă indicatoarele rutiere."
Dar hai sa luam partile bune, felicitari inca o data pentru nominalizare.
Dar nu pot sa ma abtin sa nu zic ceva despre minunatii jurnalisti de astazi, care habar nu au de gazetarie, daca era articol deja de IT ori plecam cu toporul spre el, ori pregateam un cutit de harakiri.
"Pe macheta automatizată circulă şapte trenuri simultan, ce respectă indicatoarele rutiere."
Dar hai sa luam partile bune, felicitari inca o data pentru nominalizare.
Pentru maniacul din tine:
Orasul din sufragerie 9 iulie 2010
Orasul din sufragerie 9 iulie 2010
[Link Removed for Guests]
Desi in ultimile 2 luni nu am mai postat multe despre evolutia dioramei, iata ca timpul imi ofera o fereastra, un moment de respiro, pe care il voi dedica dioramei asa cum sta bine unui modelist care isi iubeste creatia. In imaginile si filmuletul de mai jos se vor evidentia noile lucrari din Atelierele PanArin, o batranica cu aburi, Ducesa de la Botosani, careia i-am instalat lumini moderne pe led-uri de la zeXstar si o locomotiva Lima, ce avea ca principal defect lipsa unui unghi corect de miscare al boghielor in plan orizontal, motiv pentru care aceasta jucarie nu rula corect pe diorama in relief. In pante, curbe sau rampe, masina ramanea practic suspendata si sarea de pe linii. Am remediat acest defect prin modificarea sasiului metalic. Acesta a calatorit tocmai la Cluj unde a fost frezat pe dedesubt, dupa schitele mele, astfel incat boghiele sa se miste in plan orizontal, in sus si in jos, lateral fata de axa centrala, in functie de inclinatia liniilor.
In rest, am continuat sa montez un gardut de protectie in partea din fata a dioramei, de-a lungul liniiei exterioare si intentionez ca in urmatoarea etapa sa realizez stalpii de alimentare pentru firobuze (troleibuze).
[Link Removed for Guests]
Iata si filmuletul facut azi 9 iulie 2010. (Scuze ca in comentariu vocal de pe film am spus 6 iulieââŹÂŚ)
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Desi in ultimile 2 luni nu am mai postat multe despre evolutia dioramei, iata ca timpul imi ofera o fereastra, un moment de respiro, pe care il voi dedica dioramei asa cum sta bine unui modelist care isi iubeste creatia. In imaginile si filmuletul de mai jos se vor evidentia noile lucrari din Atelierele PanArin, o batranica cu aburi, Ducesa de la Botosani, careia i-am instalat lumini moderne pe led-uri de la zeXstar si o locomotiva Lima, ce avea ca principal defect lipsa unui unghi corect de miscare al boghielor in plan orizontal, motiv pentru care aceasta jucarie nu rula corect pe diorama in relief. In pante, curbe sau rampe, masina ramanea practic suspendata si sarea de pe linii. Am remediat acest defect prin modificarea sasiului metalic. Acesta a calatorit tocmai la Cluj unde a fost frezat pe dedesubt, dupa schitele mele, astfel incat boghiele sa se miste in plan orizontal, in sus si in jos, lateral fata de axa centrala, in functie de inclinatia liniilor.
In rest, am continuat sa montez un gardut de protectie in partea din fata a dioramei, de-a lungul liniiei exterioare si intentionez ca in urmatoarea etapa sa realizez stalpii de alimentare pentru firobuze (troleibuze).
[Link Removed for Guests]
Iata si filmuletul facut azi 9 iulie 2010. (Scuze ca in comentariu vocal de pe film am spus 6 iulieââŹÂŚ)
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Primarul din sufragerie
Primarul din sufragerie
Inca un articol in seria celor aparute in ziarul ADEVARUL de searaââŹÂŚ dar la rubrica hobby de data aceasta! Voi face tot ce pot pentru a mediatiza acest hobby fara a vorbi despre costuri. Numai pasiunea conteaza si dorinta de a raspandi microbul in randul cititorilor...
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Inca un articol in seria celor aparute in ziarul ADEVARUL de searaââŹÂŚ dar la rubrica hobby de data aceasta! Voi face tot ce pot pentru a mediatiza acest hobby fara a vorbi despre costuri. Numai pasiunea conteaza si dorinta de a raspandi microbul in randul cititorilor...
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Festivalul aburoaselor la Slobozia
Orasul din sufragerie este astazi in mare sarbatoare. Sosite din diverse colturi ale tarii si din Germania, locomotivele cu abur s-au adunat pentru o mica reprezentatie in gara Blumenberg. Au fost prezente deja cunoscutele Br 95 (Piko) de la depoul HP Botosani, BR 38 (Liliput) si BR 55 G8 (Piko) de la Satu Mare. Din partea Depoului PanArin au fost deplasate la expozitie batrana BR 55 G8 (Piko) CFR-izata (40.065), eleganta G7 Br55 (Piko) precum si faimoasa deja Black-Anna.
Expozitia fost intregita de noile achizitii ale Companiei PanArin, locomotive sosite tocmai din Germania si care vor fi programate in Atelierele PanArin pentru modificari, reparatii si imbunatatiri, urmand ca acestea sa participe la un trafic de epoca pe Diorama de la Slobozia. Seria acestor batrane doamne a fost deschisa de o antica BR 64 de la Gutzol, urmata de o alta doamna din vechea garda a lui Piko, locomotiva BR 56 2906 AEG, masina care inca are accesoriile in cutie si care nu a fost rulata niciodata. A mai sosit o frumoasa mini-ducesa BR 93 de la Roco.Piesa de rezistenta a noilor achizitii prezentate in expozitia din gara Blumenberg a constituit-o o batrana BR 52.2006, locomotiva dotata cu un tender pe masura ei, tender extins pentru vagon de incalzire, dupa cum se vede in imagini.
Locomotivele expuse au incantat vizitatorii care au avut ocazia sa vada pe viu cum se facea transportul pe calea ferata in urma cu ceva vreme. Dupa ce au fost trecute in revista si tesatte pe rand pe liniile orasului din sufragerie, frumoasele doamne ale drumului de fier, au fost retrase in atelierele PanArin pentru ca inginerii sa le studieze si sa le progameze pentru diferitele operatiuni de cosmetizare si imbunatatire a iluminatului. Toate locomotivele sunt in stare de conservare perfecta, total functionale si fara stricaciuni. Pe masura ce locomotivele vor fi programate la atelier, voi prezenta descrieri amanuntite a fiecareia precum si operatiunile de cosmetizare ce se vor efectua. Pana la voi stiri, va invit sa admirati si voi colectia de aburoase de la Slobozia si va doresc vizionare placuta!
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Orasul din sufragerie este astazi in mare sarbatoare. Sosite din diverse colturi ale tarii si din Germania, locomotivele cu abur s-au adunat pentru o mica reprezentatie in gara Blumenberg. Au fost prezente deja cunoscutele Br 95 (Piko) de la depoul HP Botosani, BR 38 (Liliput) si BR 55 G8 (Piko) de la Satu Mare. Din partea Depoului PanArin au fost deplasate la expozitie batrana BR 55 G8 (Piko) CFR-izata (40.065), eleganta G7 Br55 (Piko) precum si faimoasa deja Black-Anna.
Expozitia fost intregita de noile achizitii ale Companiei PanArin, locomotive sosite tocmai din Germania si care vor fi programate in Atelierele PanArin pentru modificari, reparatii si imbunatatiri, urmand ca acestea sa participe la un trafic de epoca pe Diorama de la Slobozia. Seria acestor batrane doamne a fost deschisa de o antica BR 64 de la Gutzol, urmata de o alta doamna din vechea garda a lui Piko, locomotiva BR 56 2906 AEG, masina care inca are accesoriile in cutie si care nu a fost rulata niciodata. A mai sosit o frumoasa mini-ducesa BR 93 de la Roco.Piesa de rezistenta a noilor achizitii prezentate in expozitia din gara Blumenberg a constituit-o o batrana BR 52.2006, locomotiva dotata cu un tender pe masura ei, tender extins pentru vagon de incalzire, dupa cum se vede in imagini.
Locomotivele expuse au incantat vizitatorii care au avut ocazia sa vada pe viu cum se facea transportul pe calea ferata in urma cu ceva vreme. Dupa ce au fost trecute in revista si tesatte pe rand pe liniile orasului din sufragerie, frumoasele doamne ale drumului de fier, au fost retrase in atelierele PanArin pentru ca inginerii sa le studieze si sa le progameze pentru diferitele operatiuni de cosmetizare si imbunatatire a iluminatului. Toate locomotivele sunt in stare de conservare perfecta, total functionale si fara stricaciuni. Pe masura ce locomotivele vor fi programate la atelier, voi prezenta descrieri amanuntite a fiecareia precum si operatiunile de cosmetizare ce se vor efectua. Pana la voi stiri, va invit sa admirati si voi colectia de aburoase de la Slobozia si va doresc vizionare placuta!
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
-
- Advertisement
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Bing [Bot]