Intalniri ale Asociatiei, imagini

Scrie răspuns
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Mar 30, 2008 1:17 pm

29 martie 2008

Da, pana la urma ne-am intalnit.

A fost foarte bine si frumos.

Robert, baiat harnic, a venit mai devreme si a facut curatenie.
Cand am ajuns eu, pe la ora 14:00 murea de plictiseala asa ca a scos dintr-o punga un ceas ca sa-l montam.

Ceasul, interesant in opinia mea, a costat o avere :grin:

50 Roni

Multumim Robert!

Am gasit locul cel mai bun pentru a-l monta dar nu prea s-a lasat cu una cu doua.
Pana la urma, cand a aparut si lok problema s-a rezolvat.

Ce ziceti? Nu-i asa ca arata bine?

[Link Removed for Guests]


Unul cate unul au aparut si ceilalti si prezenta, in ordine alfabetica, la "prima ora" suna cam asa:


Lok, Lupul Alb, Robert, Shikane, Silviu 20061, invitatul de ieri Michael si je

[Link Removed for Guests]

Au mai venit ca s-a lucrat in trei schimburi dar despre ei mai tarziu.

Cred ca nu am vazut de mult atata aglomeratie de material rulant pe metru patrat.

Ca tot aveam trenuletele ne-am hotarat sa incepem cu o sedinta foto ocazie cu care puteam sa verificam daca lungimile liniilor si dispunerea lor este corecta.

Evident ca nu am facut acest "mare efort" ca nu am fi calculat bine dar, ca la fotografii, o simulare face mai mult decat 1000 de calcule.

Aviz celor care zic "Io nene am program si iese tot".
Canci.
Pana nu intinzi liniile nu iese nimic.


Au fost puse pe linii: automotoarele VT 135 cu cele doua remorci ale lui si SVT 137

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


locomotivele cu abur din depou: doua BR01, BR41 si BR80 cu vagoanele cocotate pe rambleul gospodariei de carbuni

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


electrica E63 cu un vagon hulit, mirosea a peste

[Link Removed for Guests]


BR 55 la manevra cu o garnitura de marfa,

[Link Removed for Guests]


un Taurus cu doua vagoane CFR dupa el iar in urma lui aburoasa BR 17 si dieselul V180

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


la linia doi dieselul V 119 in dubla tractiune cu ..., imi scapa numele, la o garnitura de etajate

[Link Removed for Guests]


iar in mica zona industriala cateva vagoane la descarcat

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Sper ca nu am uitat nimic :grin:


Aaa ... am uitat garnitura militara tractata de puternica BR 52

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Si o poza de grup dupa care trecem la munca

[Link Removed for Guests]

Concluzia a fost ca din punct de vedere dimensional totul este asa cum am preconizat.
Liniile din statie sunt suficient de lungi. Incap doua garnituri de etajate in formula 4 vagoane cuplat si o locomotiva de lungimea unui BR01.

La liniile de marfa nu se pune problema. Trenul militar avea nici mai mult nici mai putin de 10 vagoane si daca punem in calcul ca vagonul AA face cat trei vagoane pe osii tot mai putem atasa inca 5-6 vagoane.

Depoul?

Ei da depoul este o bijuterie ca-mi venea sa-l iau acasa.
Am sa pun mai tarziu niste fotografii mai de detaliu cu el.
Chiar asa improvizat cum este arata foarte bine si poate primi la mentenanta 3 locomotive simultan, locomotive de cate 30 cm fiecare, pe linia "cocotata"" pe rambleu o naveta de carbuni de 3-4 vagoane iar pe linia de iesire pot stationa sa-si astepte randul 3 locomotive x 30 cm/buc fara sa fie apropiate tampon in tampon.

Multumiti am trecut la etapa a doua a intalnirii mai ales ca si ora ne permitea asta.
Erau 17:00 trecute fix asa ca puteam face galagie fara sa deranjam pe nimeni.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Mar 30, 2008 1:38 pm

Asa ...

Dupa joaca care numai joaca nu a fost am trecut la munca de jos.

In plan:

-fixarea definitiva a liniilor
-sectionarea acestora ca sa putem muta cutiile dupa pofta inimii
-definitivarea rampei rambleului
-montarea restului de fuste la modulele ce nu aveau decat blatul
-alinierea provizorie a acestora si evident concluzii

Apar COObra si Iuliana si, trenuletele fiind stranse trecem direct la treaba

Bine ca a venit Iuliana ca muream de dorul unei cafele

O mica sedinta pentru detalii

[Link Removed for Guests]


COObra mare taietor mare asistat si verificat de Robert

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Je, ca totdeauna, comentand cate ceva ca altufel nu se poa ...

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


"Mai lasa fotografiile si treci la treaba", strigatul de lupta a lui moi

[Link Removed for Guests]


O mica pauza din cand in cand nu strica

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Ne apucam de module iar Robert isi ia foarte in serios rolul de slefuitor sef

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Pleaca unii si vin altii.

Sesamcave intelegand gresit ce i-a spus lok asa ca a inceput cu dezbracatul

[Link Removed for Guests]


Cred ca a priceput pana la urma si a revenit la module

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Iar je m-am apucat sa stric ce au facut altii

[Link Removed for Guests]


Asa ca pana la urma toata statia arata cam asa

[Link Removed for Guests]


Sa vina sistemele de aliniere, sarmele de legatura si putem trece la pietris

Cam asta a fost ieri.

Evident ca totul s-a terminat tarziu dupa ora 24:00.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Mar 30, 2008 2:01 pm

He, he se pare ca pana la urma nu scap :grin:

Deci o sa-mi iau inima in dinti, zilele astea, am sa deschid un subiect la, vaz io unde, cu si despre "mocheta" clubului ca vaz nu se mai poate.

Evident, urmand exemplul prietenilor de la Cluj, am sa mai deschid unul dedicat discutiilor :mrgreen:

Pana atunci sa revenim la promisiune, fotografii cu depoul care-mi place extraodinar de mult.
Este singurul lucru la care chiar nu am ce carcoti :grin:


Va las in compania fotografiilor de ansamblu, detaliu si miscate :-D

Chiar daca instalatiile si cladirile sunt improvizatii, in sensul ca nu ele vor fi pe macheta, se pare ca s-au simtit foarte bine in compania aburoaselor.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Nu-i asa ca ceasul da bine in peisaj?


Si acuma bombonica, doua filmulete, am luat cate o bucata de traversa in gura fiind primele, facute de Lok






Desi imaginea sufera putin je zice ca pentru primul film arata bine.

O sa mai facem ... cand om mai putea.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
cosmin78
Mesaje: 5801
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Dum Mar 30, 2008 2:20 pm

:-D :-D
ati pus aparatul in vagon....
un chietroi...expandatul sub linii in zona depoului nu crezi ca iti inalta sinele prea
mult?am observat prin triaje si zone de intretinere ca linii au practic traversele la
nivelul solului,de fapt ingropate...asta o sa va oblige sa completati distanta aceea
cu ceva ca sa para ca sinele sunt puse direct pe "jos"
Cosmin
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Mar 30, 2008 2:34 pm

Nu.

Mai ia pozele "la mana", liniile nu sunt ingropate ci stau pe ... extrudat.

Nu l-am taiat intre linii deoarece acolo a sa venim la nivel cu piatra iar in depou doar intre linia de mentenanta si linia de iesire nu am taiat extrudatul piatra fiind tot la nive. In ambele cazuri terasamentul este la acelasi nivel si sigur doua terasamente cu pietrisul dintre sub forma concava nu da bine.

Daca era sa ma iau dupa Lok care vrea o gara din Ep.I pana prin zilele noastre, fara modificari, intre linii ar fi trebuit sa umplem cu pietris si pamant pana apropae de inaltimea ciupercii sinei si la vedere sa fie doar traversele dintre sinele aceleiasi linii.

Probabil ca o sa taiem dar sa facem ceva probe cu piatra.
Ultima oară modificat Dum Mar 30, 2008 3:49 pm de către LDH, modificat 1 dată în total.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
cosmin78
Mesaje: 5801
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Dum Mar 30, 2008 2:40 pm

ia uita-te pe pozele lu´ Catalin din Deli [Local Link Removed for Guests]
Cosmin
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Mar 30, 2008 2:43 pm

M-am uitat si este ca la noi desi ACOLO este la Deli nu in Romania.

Nu inteleg ce vrei sa spui, ori nu esti tu explicit ori sunt eu prea obosit :grin:
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
cosmin78
Mesaje: 5801
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Dum Mar 30, 2008 2:58 pm

cred ca am fost destul de explicit.in triaje si depouri linii sunt la nivelul solului,nu se vede terasamentul...in cazul asta asezati liniile direct pe blat,ca sa nu
consumati pietris mult pana sa il aduceti la nivelul dorit...in cazul asta ii dau
dreptate lu´ Lok
Cosmin
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Mar 30, 2008 3:03 pm

Si unde ai vazut ca am facut altfel?
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
cosmin78
Mesaje: 5801
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Dum Mar 30, 2008 3:09 pm

LDH scrie:Asa ...



Asa ca pana la urma toata statia arata cam asa

[Link Removed for Guests]

liniile sunt puse pe extrudat si nu direct pe blat....
Cosmin
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Mar 30, 2008 3:22 pm

cosmin78 scrie:
LDH scrie:Asa ...



Asa ca pana la urma toata statia arata cam asa

[Link Removed for Guests]

liniile sunt puse pe extrudat si nu direct pe blat....
Pai da asa sunt puse

Dupa cum vezi extrudatul lipseste la extremitatile transversale deoarece:
-in statie, linia cinci trebuie sa se termine cu prisma de balast, partea din dreapta a fotografiei iar spre extremitatea blatului sa putem merge cat mai pierdut;
-in stanga, tot in statie, vine amplasata cladirea statiei si trebuie sa se termine tot cu prisma de balast;
-in depou nu avem extrudat intre linia de pe rambleu si dincolo de intrarea sau iesire directa, linia din stanga imaginii unde se termina tot cu prisma de balast.

Faptul ca acolo unde vin amplasate cladirile am scos extrudatul este un mic truc care ne ajuta ca sa nu para cladirile ca plutesc peste balast, o sa le facem soclul mai inalt putin, sau sa trebuiasca sa acoperim luftul cu balast modelat sub forma de scafa ca si cum cineva l-ar fi maturat si adunat la baza cladirii.
In acest fel avem libertate totala in ce priveste relieful in jurul cladirii.
In alta ordine de idei nu vrem sa "ingropam" soseau sau drumul care duce la depou la statia de nisip si vrem sa avem posibilitatea sa facem niste mici rigole laterale.
Mie si asa cei 3 mm diferenta mi se par putini.

Intre linia pe rambleu, stanga imaginii, unde vine naveta de carbuni si linia de mentenanta a depoului am scos extrudatul din aceleasi considerente plus ca acolo o sa fie padocul pentru carbuni, linia ingusta pentru vagoneti si elevatorul, elevator care trebuie sa aibe cupa ingropata sub nivelul de descarcare al vagonetilor si cred ca trebuie sa decupam in OSB. Pe de alta parte aici este un amestec de carbune si pietris cu relief diferit, functie de neglijenta celor ce umbla cu instalatiile. Daca nu am fi scos extrudatul tot relieful asta aleatoriu risca sa se ridice peste nivelul superior al ciupercii sinei si nu prea merge. Asa putem sa-l aducem, in cel mai rau caz, scafa la sina.

Astept comentarii

:cafea:
Ultima oară modificat Dum Mar 30, 2008 3:34 pm de către LDH, modificat 1 dată în total.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Mar 30, 2008 3:30 pm

Am uitat sa adaug un detaliu

Probabil intre liniile 2 si 3, unde vine amplasta peronul, exact pe toata lungimea lui, din aceleasi considerente de "nonplutire" sa scoatem extrudatul
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
cosmin78
Mesaje: 5801
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Dum Mar 30, 2008 3:32 pm

in cazul asta nu va urez decat bafta!
Cosmin
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Mar 30, 2008 3:44 pm

Multumim Cosmin
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Mar 30, 2008 5:54 pm

Poze, poze, poze

Unghiuri diferite de percepere a ceea ce a fost ieri la club.

O sa recunosteti peisajul, altele sunt noi dar va asigur ca cele cu macheta incep sa ne fie din ce in ce mai dragi.

Ne lasa sa vedem cu ochii mintii cum o sa arate mai spre final. Desi nu am facut decat primul pas in realizarea ei apare din ce in ce mai obsedant intrebarea

Ce facem dupa ce terminam macheta?


Un ceas care ne arata ca suntem in mare intarziere cu lucrarile

[Link Removed for Guests]


care nu s-a lasat prea usor convins sa stea pe perete

[Link Removed for Guests]


Mai baieti! Ce bine-i sta ceasului pe perete

[Link Removed for Guests]


Lucrul la macheta a devenit ceva osbisnuit si asta ne bucura

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Daca Silviu zice ca este OK pot sa iau o pauza pentru o gura de cafea

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Detalii pe care sigur le recunoasteti dar acuma din alte unghiuri

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Cam asta a fost ieri.
Ce o sa urmeze vom povesti cu drag daca vreti sa ascultati.

Fotografiile din prezentarile mele sunt facute de Lok, Lupul Alb, Silviu20061 si LDH.

:cafea:
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

  • Advertisement


Înapoi la “Asociatia Modelistilor Feroviari Bucuresti”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 0 vizitatori