Anunt important: [Local Link Removed for Guests]
In perioada 10-15 decembrie 2018, forumul poate sa functioneze cu intreruperi, se face upgrade.

Intalniri ale Asociatiei, imagini

Scrie răspuns
Avatar utilizator
lupul_alb
Mesaje: 1500
Membru din: Mie Dec 07, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de lupul_alb » Mar Mar 04, 2008 3:01 pm

LDH, eu sigur nu uit de Calafat. deja mi-am facut bagajul si l-am pus langa usa. Chiar si ceasul de la mobil l-am pus sa sune la ora X ca sa nu intarzai. :D :-D
Mai pe scurt, abea astept.
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mie Mar 05, 2008 12:18 am

Ai grija cu ora X sa nu fie dupa ora plecarii :grin:
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
lupul_alb
Mesaje: 1500
Membru din: Mie Dec 07, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de lupul_alb » Mie Mar 05, 2008 6:49 am

am incredere ca voi fi anuntat despre acea ora ca sa nu fie dupa
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Prognosis
Mesaje: 1345
Membru din: Sâm Iul 21, 2007 12:00 am
Localitate: Slobozia
Contact:

Mesaj de Prognosis » Mie Mar 05, 2008 8:38 am

:aplauze: :aplauze: :aplauze:
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Mar 17, 2008 9:12 am

15 martie 2008

Planificata cu doua saptamani in urma deplasarea pe ruta Craiova-Calafat, avand ca obiectiv Calafatul, a avut loc in data de 15 martie 2008.
Dupa jumatatea saptamanii trecute erau pregatiti de plecare: Alex, Lupul Alb, Lok si je la care si-au anuntat intentia de a merge Catalin si Radu Sofran.

In dimineata lui 15 martie Lok ne-a &8220;cules&8221; pe Alex, Lupul Alb si io si ne-am indreptat spre autostrada Bucuresti-Pitesti cu PO Petrom/Mc.

La un moment dat am crezut ca in spatele meu sta Robert cand am auzit &8220;trebuie sa oprim sa-mi iau ceva de mancare&8221;.
Nu era Robert era Alex. Cred ca locul ala este blestemat si mi-am propus sa nu stau pe el de cate ori merg cu Lok.

Petrom.
Ne asteapta Catalin insotit de Florin Tuica si SSi.
Dupa ce ne-am dat binete si i-am recuperat din bar pe Florin si SSi ne-am asezat la coada la Mc.
Coada! Ei da coada desi orele nu prevesteau asa ceva.
Ceilalti ne-au asteptat linistiti.

[Link Removed for Guests]


Intr-un final plecam si luam autostrada la batut cu ... rotile.
Lok nu depaseste 110-115 Km/h.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Satul sa tot priveasca inainte Alex se hotaraste sa admire peisajul din urma masinii.
Reusita deplina. Nu vede mai departe de luneta.

[Link Removed for Guests]


Km 80.
Oprire.
Discutia se infiripa repede in jurul unei cafele cu exceptia Lupului Alb care avea in fata un Land Rover 1:43 proaspat achizitionat cu oglinda din dreapta rupta si un scaun defect.
Abordam subiectul la ordinea zilei transformarea modelelor in modele CFR.
Se pare ca lucrurile nu stau chiar atat de usor precum se vad din afara. O sa fie ceva munca pentru aceasta tema atat la documentare cat si la realizare.
Nu stiu daca la km 80 am hotarat sa dam o raita prin gara Craiova sau mai tarziu.
Imbarcarea in masini.
Demaram spre Craiova.
Daca pe autostrada nu am bagat de seama traficul aglomerat acesta o sa ne cam impiedice sa mentinem ritmul alert pe tronsonul Pitesti-Craiova.
Catalin ne depaseste si noi ramanem in spatele unui camion cativa kilometri buni.

Slatina.
Vechiul turn de apa al orasului.

[Link Removed for Guests]


Il prindem din urma la iesirea din Slatina unde a oprit pentru a face fotografii la podul peste Olt.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Podul

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Parca era mai frumos cand era pavat cu piatra cubica.


L-am intaratat putin pe Lok si i-am spus ca pe virajele din Padurea Sarului isi da examenul cu conditia sa nu-mi treaca de pe o banda pe alta.
A mers destul de bine.
Nu mai stiu ce le-am povestit pe drum dar sigur le-am spus destul de multe lucruri

Apar pe rand: aeroportul militar, aerogara Craiova, blocurile militare, fabrica de avioane, Hanul Doctorului, pasajul peste linia Bucuresti-Craiova.

Craiova. BCR. Bancomat. Alex fericit ca are bani.

O luam pe centura, mai bine nu o luam, si parcam intr-o laterala a garii Craiova.

Mergem direct la peronul liniei I pentru a vedea un 230.000 si o freze de zapada

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


In timp ce unii sunt ocupati cu fotografiatul si mai ales cu detaliile

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Altii au trebuuri mult mai importante la acea ora

[Link Removed for Guests]


Surpriza vine de peste gard
Acolo, parasita, o drezina cu cabina de Bucegi

[Link Removed for Guests]

si placa de intoarcere a acestei.

[Link Removed for Guests]

Pacat ca nu am putut intra sa facem fotografii de detaliu


Resita 1928

[Link Removed for Guests]


si imagini din gara

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Multumiti ne urcam in masina.
Intoarcem si o luam spre centru.
Lasam in dreapta cladirea impunatoare a Universitatii din Craiova, trecem pe langa parcul natural Romanescu, trecem pe langa depozitele militare de langa vechea linie a Calafatului si ne indreptam spre podul de la Podari.

Eram pe drumul cel bun spre Calafat.

(Foto: Alex, Lupul Alb, Lok, LDH)
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Mar 17, 2008 11:08 am

Sa ne continuam calatoria

Urcam dealul Podariului si soseaua isi desfasoara panglica spre padurea Radovanului.

Cred ca tot drumul pana la Calafat le-am facut capul mare celor din masina.
Fiind pe meleaguri bine cunoscute nu am rata ocazia sa ma dau mare si sa le spun cate ceva din ce stiam.

Padurea Radovanului

Trecem prin ea ca printr-un tunel.
Imediat dupa 1990 in padure parca au dat navala turcii.
Nu au fost turcii, au fost romanii pusi pe jaf.
Taieri masive distrugeri de pepiniere dar dupa cum arata acuma se pare ca lucrurile au revenit la normal.
Doar vechiul Ocol Silvic mi s-a parut cam in paragina.

Coboram Radovanul.
Ac de par si ne asezam din nou la drum.

Peisajul se deruleaza rapid.
Spre deosebire de alte zone ale tarii aici cei care si-au construit case in ultimii ani nu au adoptat stilul &8220;moara&8221; desi am intalnit si exceptii.
Zona este o intega istorie a arhitecturii zonale si nu numai. De la case gospodaresti cu specific oltenesc ce nu uita sa-si prezinte detaliile realizate din caramida la conace si vile, da am scris bine, vile construite in perioada interbelica ce adopta un stil arhitectural foarte bine cunoscut in Bucuresti.

Soseaua buna.
Ii spun lui Lok sa opreasca.
Dincolo de gard frumoasa cladire a cramei din Galicea Mare.
Plina de istorie mai veche si mai noua sta marturie a gusturilor si tendintelor arhitecturale din trecut ce se regasesc din ambundenta in aceasta zona.

[Link Removed for Guests]

Nu zabovim mult.
Vrem sa ajungem cat mai repede la Calafat unde sigur timpul nu o sa tina cu noi.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Mar 17, 2008 11:09 am

Calafatul ne intampina in plin soare.
Din masina nu ne-am dat seama ca lucrurile nu stau asa cum par la prima vedere.
Orasul este construit intr-un autentic stil roman din punct de vedere al desenului strazilor.
Toate sunt drepte, paralele si se intretaie la 90 gr.
Coboram spre Dunare.
Lasam in stanga spitalul si pe dreapta granicerii.
Traversam Marele Bulevard, o parte din el transformat in promenada, facem stanga, dreapta si in fata ne apare impunatoarea cladire a statiei Calafat.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Mar 17, 2008 11:21 am

Parcam.
Contrar soarelui de primavara afara este un vant ce parca vrea sa dea cu noi de pamant.
Oare sa fie de rau aceasta primire?

Nu, nu a fost de rau.
Soarele, desi uneori era acoperit de cativa nori rataciti si semnele primaverii ne-au dat incredere.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Invatat de la Jiblea Lupu se apuca sa traga niste cadre cu fatada.
Nu rateaza nici momentul pregatirilor

[Link Removed for Guests]


Lok si je luam drumul &8220;pribegiei&8221; si ne indreptam cu pasi hotarati spre biroul Sefului Statiei.
Aflam de la casa de bilete ca sambata si duminica nu este sef si suntem indrumati spre Impegatul de Miscare.

Dam sa intram.
Era la masa cu o colega.
Facem semn ca venim mai tarziu dar suntem chemati inauntru.
Se fac prezentarile.
Spunem de ce suntem aici.
Putin incurcat, chiar daca era sef peste intreaga statie, spune ca vorbeste cu Seful Statiei sa vada ce spune si acesta.
Telefon, apel, discutii si ... primim mult asteptata aprobare.
Inca odata se dovedeste ca daca stii sa vorbesti poti obtine ce nu ai sperat sa obtii.

Statia este &8220;impanata&8221; cu panouri ce restrictioneaza accesul.

Ramanem indatorati personalului CFR de la miscare si revizie care au dat dovada de o bunavointa iesita din comun, ne-au permis sa ne ducem la bun sfarsit misiunea si ne-au ajutat cu explicatii foarte utile pe cat au putut.


Bucurosi nevoie mare trecem la treaba.
Un angajat al Politiei TF vine sa ne dea binete.
Fusese informat ce facem si ne ureaza spor la treaba.

Excelenta primire.
Sincer nu ne asteptam.

Cladirea, modulata ca nu se putea altfel, este construita din caramida aparenta de dimensiuni 270x140x60 total diferite de ce am intalnit in alta parte.
Pe parcursul timpului a suferit cateva modificari. Unele goluri de ferestre au devenit usi iar unele usi au devenit ferestre.
Nu stiam noi de ce nu este perfect simetrica.
Ne-am dumirit ca pe fatada spre Piata Garii a aparut o usa in corpul din stanga iar pe fatada spre linii o usa a salii de asteptare a fost redusa la o fereastra iar in stanga, unde inainte era biroul de miscare, a fost modificata o usa transformandu-se in usa.
Cladire impunatoare.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]



Am facut masuratorile.
A mers ceva mai repede decat la Jiblea datorita simetriei.
Nu ne-am suparat ca a mers repede.
Mai erau o gramada de lucruri de vazut.

Mi-am indemnat prietenii sa bea apa din gara.

[Link Removed for Guests]

Am convenit ca este excelenta.


Statia se afla la &8220;34,63 metri deasupra marei&8221;

[Link Removed for Guests]

Interiorul statiei aproape neschimbat.
Eu am prins bancile masive din lemn asezate in siruri.
Acuma le-au luat locul banci din plastic dar lambriurile dinlemn si decoratiunile au rams.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


La linia a II-a personalul de Craiova asteapta linistit ora 15:00 si calatorii pentru a porni la drum

[Link Removed for Guests]
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Mar 17, 2008 11:22 am

Si acuma urmeaza surpriza.
Surpriza pentru noi deoarece Impegatul de Miscare stia.
Mandru ne-a arata si noua.

[Link Removed for Guests]

O fi reala semnatura?
Nu a stiut nimeni sa ne spuna.
Cert este ca la o privire mai atenta se vede clar ca nu este scrijelita mai tarziu, adica dupa constructie. Marginile scrisului sunt perfecte si nu au acea franjurare caracteristica scrierii cu un cui sau alt obiect taios.

Poate ma repet dar toti cei de acolo afland ce vrem sa facem ne-au ajutat cum au putut.
Au raspuns intrebarilor noastre si multe lucruri au iesit la iveala fara sa le cerem.
Nu le-am solicitat fiind surprinsi de cate informatii cad peste noi.
Sigur la alte drumuri o sa ne inarmam si cu un reportofon ca altfel nu se poate.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Lun Mar 17, 2008 11:25 am

@LDH, poate toate aceste articole superbe ale voastre ar trebui mutate la expeditii.

Ce zici?
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Mar 17, 2008 11:26 am

Se pot pune si acolo fara probleme cu titluri diferite.
O facem daca Patria o cere :grin:
Este bine sa fie si aici.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Mar 17, 2008 11:45 am

Si povestea merge mai departe


Inainte sa ne indreptam spre capatul Y al statiei, care se afla spre port, am mai zabovit printre linii cautand marturii ale neschimbarii.

[Link Removed for Guests]

si am intors privirea spre Dunare.
Dicolo de liniile initiale erau "noile" linii ale mai noului triaj construit datorita traficului in crestere exponentiala inainte de 1990.

[Link Removed for Guests]

Capatul Y al statie ne intampina cu o pasarela peste pachetul de linii care duce la vechea punte a feibotului.
Urcam pe ea si ni se dezvaluie panorama intregului complex Calafat.
Statia a suferit modificari pe parcursul timpului.
Liniile ce se opreau initial in fata garii au fost prelungite pana in port

[Link Removed for Guests]

Asa cum au suferit modificari si liniile din fata garii prin adaugarea noului triaj si a instalatiilor aferente: statie de alimentare cu motorina, cateva ateliere, bascula cantar etc

[Link Removed for Guests]


Tot la Y, asa cum am mai spus, se afla vechea punte a feribotului

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

cu pontonul sau, aflat inca sub pavilion romanesc, foarte interesant din punct de vedere constructiv.
Are in compunere doua tancuri de balast ce se umplu sau se golesc de apa pentru a mentine la acelasi nivel feribotul cu puntea de legatura in functie de nivelul Dunarii.
In urma accidentelor repetate de incalecare a tampoanelor vagoanelor in momentul imbarcarii datorate valurilor si nivelului fluctuant sa recurs la "imbracare" tampoanelor cu niste dispozitive simple metalice care ajungeau pana aproape de ciuperca sinei.
Astfel indiferent de oscilatiile date de Dunare imbarcarea se facea in conditii bune.
Grele de 30-50 Kg au ajuns sa fie manipulate cu usurinta si indemanare de catre angajatii CFR. Se formase un fel de scoala pentru manuirea lor.

Inchisa astazi. Traficul a fost preluat de cele doua bacuri care fac transbordarea autovehicolelor.

Langa poarta de intrare pe pod stau si acuma vinciurile de manevrare

[Link Removed for Guests]

Deoarece vechea cale de incarcare a feribotului nu mai facea fata sa luat hotararea construirii uneia noi.

[Link Removed for Guests]

Din pacate nu a fost terminata niciodata iar feribotul, dupa ani lungi de serviciu, a fost taiat si dat la fiare vechi de catre ... bulgari.
Normal ca de catre bulgari doar era al lor.

Capatul Y ne-a mai intampinat cu coloana hidraulica datand, probail, de la infiintarea statiei

[Link Removed for Guests]

Intorcadu-ne spre gara am surprins pe "pelicula digitala" anexe ale statiei construite in acelasi stil arhitectural si cu aceleasi materiale.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Mar 17, 2008 12:04 pm

Putin obositi ne intoarcem la cladirea statiei.
Intram din nou in vorba cu Impegatul de Miscare ce ne sfatuieste cum sa abordam problema cu cei de la revizie ca sa putem avea acces la podul rotitor si remiza.

Plecam hotarati sa nu ne dam batuti cu una cu doua avand in vedere ca miscarea este una si intretinerea alta.

Lok nu rateaza ocazia sa fotografieze detalii ale etajatelor avand in plan creerea unei garnituri CFR din vechile lui PIKO asa ca le pozeaza pe toate fetele exterior si interior.
Dar cate nu are el in plan!

[Link Removed for Guests]


Strabatem cele cateva sute de metri pana la capatul X calcand pe istorie.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Traverse vechi, sine vechi, schimbatoare de cale si saboti de deraiere datand cam din aceiasi epoca. Sigur unele au suferit modificari in timp si reparatii. Macazele au fost cele mai ingrijite dar, curios, in mare parte nu le-au fost schimbate decat traversele.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Ajungem la podul rotitor.
Conform conventiei nu facem fotografii pana nu luam legatura cu mai marii locului.
Cel mai mare in grad era acarul la care s-a adaugat dupa ceva timp si cel care avea grija de remiza.
Foarte binevoitori, povestindu-ne o gramada de lucruri, ne-au arata tot ce se putea vedea si exista in acel moment pe amplasament

Podul rotitor martor al avenimentelor petrcute pe parcursul a mai bine de un secol

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Surprinsi asupra faptului ca doar de asta am venit

[Link Removed for Guests]
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Mar 17, 2008 12:27 pm

Dupa masuratori, adnotari si fotografii cu detalii ne uitam la masinaria construita acuma mai bine de un secol si incercam sa ne dam seama cum functioneaza.
Simplu. Este o placa turnanta manuala ce are un pivot central si patru roti de sustinere ce calca pe linia circulara.

Sinele sunt din diversi ani.
Pe placa sina dateaza din

[Link Removed for Guests]

iar linia circulara de sprijin este formata din sina ceva mai noua

[Link Removed for Guests]


Ne indreptam spre remiza.
Este doua locuri si are aceiasi arhitectura ca statia.
Construita din caramida aparenta este proaspat renovata.
Acoperisul a fost schimbat in intregime mai putin capriorii care, avand in vedere grosimea, au rezistat foarte bine.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Cateva utilaje, un cazan si un boiler precum si un rezervor pentru dedurizarea apei, datand din perioada interbelica

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Vechea pardoseala a remizei construita din piatra nu a fost scoasa.
A fost acoperita cu beton dar cei care au renovat cladirea probabil ca s-au gandit si la istori si au lasat o portiune neacoperita

[Link Removed for Guests]


Da, pe acolo este iesirea

[Link Removed for Guests]


O vedere a placii turnante dinspre remiza

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Din pacate vechile usi din lemn nu au rezitat trecerii timpului si au fost inlocuite cu unele din metal care, surprinzator, nu strica armonia fatadei.
Din vechile usi au ramas doar balamalele si opritorile de vant

[Link Removed for Guests]

E timpul sa mai vedem si altceva
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Mar 17, 2008 12:48 pm

Muzeografii nostri de ocazie, inainte de a ne lasa sa mergem la alte instalatii ale depoului, ne iau de mana, la propriu, si ne duc sa vedem o pompa de apa actionata de un motor cu abur.

Foarte interesant. Era acoperita de crengi ca sa fie ascunsa de privirea celor ce vor sa duca tot la fier vechi.
Interesanta cu ata mai mult cu cat avea putine piese lipsa

[Link Removed for Guests]


Liniile de la capatul Y, zona depoului, au fost modificate.
Astfel, inainte, pentru alimentarea cu carbuni a elevatorului si evacuarea zgurei din canalul de curatire, existau doua linii de cale ingusta, una dintre ele exact pe amplasamentul actualei linii directe, linia II din statie.

Elevatorul nu mai este cel original care s-o fi prabusit de atata rugina.
Este o constructie de data recenta realizata din profile sudate dar arhitectura si modul de functionare sigur sunt copiate intr-o mare masura de la cel vechi

[Link Removed for Guests]

Astazi a mai ramas o singura linie de cale ingusta, cativa vagoneti si doua placi turnante pentru acestia dar care nu mai sunt complete

[Link Removed for Guests]


Am fost invitati in interiorul cladirii elevatorului unde am dat peste motorul diesel original de actionare al incarcatorului de carbuni

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Cel mai fericit a fost Lok care a facut el ce a facut si nu s-a lasat pana nu a invartit masinaria.
Motorul este arhicunoscut fiind un diesel in patru timpi si un cilindru care multi, multi ani l-am vazut pe masinile de taiat lemne.

Langa el, din vremuri mai noi, se afla si motorul electric care l-a inlocuit la un moment dat.

Iesiti afara ne indreptam privirea spre canalul de curatat zgura foarte curat langa care trona o coloana hidraulica datand din acelasi an cu gara

[Link Removed for Guests]


Am luat-o calcan pe traverse spre Craiova descoperind vechiul amplasament al liniei directe care era linie I, linia de garare la un depozit ceva mai nou si facand o fotografie capului de pod de la rutierul vechi ce traversa liniile

[Link Removed for Guests]


Am pornit-o incet, incet spre cladirea statiei dupa ce ne-am luat la revedere de la gazdele noaste.

Parca totusi nu ne venea sa parasim asa de repede gara dar ora ne obliga sa o facem.

Mai aveam drum de strabatut si in plan sa mai vedem trei locuri: Portul Cetate, statia Poiana Mare si daca nu o inopta prea tare Portul Corabia.

Ca un fel de rams bun Lok a mai mers pana la pasarela de la capatul Y sa mai faca cateva fotografii in timp ce noi l-am asteptat la masina.

(Foto din aceste posturi: Alex, Lupul Alb, Lok, LDH)
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Asociatia Modelistilor Feroviari Bucuresti”