Intalniri ale Asociatiei, imagini

Scrie răspuns
Avatar utilizator
sandy
Mesaje: 1116
Membru din: Sâm Apr 23, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de sandy » Dum Mar 02, 2008 10:45 pm

O sa fiu off-topic,dar:
1.LDH,ne-ai lasat cu gura cascata ce condei ai!Eu de-abia astept urmarea
2.Referitor la gara Merisani,daca tot v-a dat Catalin poza si aveti si voi poze,ati putea trimite la "Modelleisenbahner" la rubrica "Zeitreise" ca ar fi interesant.Aia de obicei au fotografii destul de insipide,ale voastre ar fi super faine si ne-am mindri si noi :wink:
s
Sandy-Trainsylvania Railway Club-Cluj-Napoca
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Mar 02, 2008 11:15 pm

Punem stadia in spate, asez geanta pe un pulover si lok sare ca ars "Nu pe SVT137!"
Ce sa caute un SVT 137 pe polita de la portbagaj? Ma dumiresc ca are dreptate. Sub pulover era cutia cu automotorul DRG de la Liliput. Pun geanta in alta parte, inchid hayonul si ma asez langa lok pe locul mortului.

In sfarsit pornim la drum.

La CD-playerul masinii Mozart. Merge zic. Nu stiam ca lok are astfel de gusturi si-mi faceam scenariul: manele nu, disco nu, techno nu doar Mozart. Asta inseamna calm si condus linistit fara nervi.

Pe Lupul Alb il imbarcam de la Timpuri Noi. Urca in masina si sta cuminte cum a stat cuminte tot drumul. Nu i-am simtit prezenta decat atunci cand ne-a servit cu bomboane.

Cheie de contact, motor, demaraj si ne inscriem spre Piata Unirii.
Nu facem mai mult de 800 m si linistea muzicii lui Mozart este tulburata de claxonul masinii si strigatul de lupta al lui lok care se ratoia (era 7:30 am!!!!!) la soferul unui Logan care mergea mai incet incercand sa evite o manevra neinspirata a unei alte masini. Evident ca loganarul nu a auzit nimic din ce a spus lok si singurii care erau sa moara de inima eram Lupul Alb si cu mine. Incerc sa-l calmez pe lok si-l invit sa nu mai aibe asemenea iesiri. Nu reusesc din prima. Oare de ce nu ma mira? Nereusind discutia se incinge putin cu argumente de ambele parti si tonalitatea risca sa atinga cote maximale.
Intr-un final ne calmam. Il recuperam pe Robert de la Piata Unirii si o pornim spre autostrada.

Conversatia se infiripa repede. Incepem sa ne facem planul de bataie pentru Jiblea.
Nu reusim sa ajungem la o concluzie deoarece Robert decreteaza ca ii este foame. Cand te uiti la el nici nu zici ca omul asta mai si mananca. Incercam sa-l deturnam de la gandurile lui gastronomice dar nu reusim si conchidem sa oprim la primul Mc Donald's.
Asa am si facut dar Robert, crezand probabil ca ne intarzie, a cam garbit micul lui dejun frugal.

Din nou la drum. Autostrada. Pilot automat si viteza de croaziera de 110 km/h.

Au mai existat cateva discutii legate de geamurile laterale lasate intredeschise. In rest toate bune si frumoase.

Asfaltul autostrazii bun dar traficul destul de intens pentru o zi de sambata.

Si cum mergeam noi asa ne trezim ca Robert incepe sa-si faca de lucru cu tetiera de la scaunul meu incercand sa o scoata si sa monteze in locul ei un dispozitiv pentru un DVD-player.
Pana la urma nu stiu daca l-a montat sau nu dar sigur daca pana acuma eram mirat de ce poate contine geanta unei femei acuma am inceput sa ma minunez de ce se poate gasi in rucsacul unui barbat.
Robert recunoaste ca pleaca la drum cu tot ce are nevoie dar nu ne mai spune ce are in rucsac si noi nu am intrebat.

Oprim la km 80 unde luam cate o cafea, eu si lok, Lupul Alb o americana la scara 1:32 sau 36 iar Robert ia loc in picioare.
Masinuta interesanta. Reprezinta modelul unei americane din anii saizeci transformata in hot road. Am ridicat capota si am concluzionat ca acolo este un motor V8 alimentat de trei carburatoare dublu corp. Usile se deschid, masina este de culoare galbena cu flacari desenate pe laterale.

Plecam. 110 km/h.
Aproape de iesirea de pe autostrada ne suna Gina care ne spune ca se afla la ... 30 km de Ramnicu Valcea (!).
Ii comunicam si noi pe unde ne aflam si intentia de a opri pe undeva sa luam o mica gustare.
Trecem destul de usor de Pitesti.
Lok se plaseaza in plasa unui TIR ca sa-l aibe paravan in eventualitatea unui radar.
Dupa Pitesti incepem sa ne minunam de diferenta izbitoare dintre casele vechi construite conform arhitecturii zonei si noile constructii gen moara care nu impresioneaza cu nimic si pot fi catalogate fara nicio retinere drept chiciuri.

Drumul bun. Dealul Negru. Mergem in ritm alert fara insa a abuza si fara depasiri riscante.

Trebuie sa recunos ca lok merge bine dar, evident trebuie sa existe si un dar in ce-l priveste altfel nu ar fi vorba de lok, are uneori claxonul legat de acceleratie si vorbeste tare cand se adreseaza altor participanti la trafic de paraca acestia ar putea sa-l auda sau ar fi interesati de ce spune.

Coboram Dealul Negru renuntand sa mai oprim pentru o gustare. Ii atrag atentia lui lok ca este posibil ca la intersectia cu drumul care duce la Curtea de Arges sa fie plantat un radar.
Ma asigura ca stie dar icetineste preventiv.

Intram in Budesti si dupa vreo 200-300 m oprim si ne asezam la coada unei lungi coloane de masini.
Decretam ca este un accident si se intervine.
Plec in cercetare si intreb un localnic daca exista o strada paralela cu soseaua. Ma asigura ca da dar iese la 500 m in fata unde se vedea un camion rosu.
Bun zic. Stam si asteptam.
Ma intorc la masina dar surprind discutia unor localinici care zic ceva de genul "...pe la tigani si apoi prin vad".
Nu am intrebat nimic. Ma urc in masina.
Suna Gina si ne spune ca este in spatele nostru (!). NU era in fata noastra?
Dacia 1310 cu localnicii intoarce si coboara printre case.
Deliberam scurt si o luam dupa ei.
Cursa off road in toata regula. Daca Dacia trece sigur trecem si noi. Am trecut de trei ori albia unui parau si am mers pe marginea lui cu doua roti permanent in apa. Paraul nu era cine stie ce de adanc dar pietrele si nisipul te puteau duce in situatia de impotmolit.
Urmarim Dacia si iesim dincolo de accident. Un TIR se rasturnase si macaralele lucrau sa degajeze drumul. Urmarile accidentului le vom vedea abia la intoarcere.
Din pacate nu avem poze cu mica aventura fiind prea prinsi de ineditul situatiei.

Din nou la drum.
Pe sensul opus coloana pe mai bine de 1,5 km dupa aprecierea noastra.
Ne incadram pe "centura" Ramnicu Valcea si-i atentionez pe baieti ca o sa trecem pe langa Muzeul Satului Valcean plasat pe partea stanga a sensului de mers spre Calimanesti. Le-am povestit cum m-am oprit sa fotografiez casa lui Balcescu propunandu-mi sa stau 30 min si am plecat dupa mai bine de patru ore.
Recomand tuturor celor care trec pe acolo sa opreasca. Au ce vedea. De la o scoala veche ce poate primi elevii in orice clipa la cele mai vechi tipuri de constructii din zona, la unelte, scule, chiar si un bob cu volan folosit de boieri. Foarte, foarte multe lucruri interesante. M-a bucurat foarte mult cand am vazut ca acoperisurile unor case, probabil deteriorate de timp, au intrat in reparatii. Se vedea sita noua.

Trecem de muzeu si luam legatura cu COObra care ne spune ca se plaseaza intr-o parcare inainte de centura pentru trafic greu a Calimanestiului.

Ce a urmat in episodul urmator.

Intr-un timp foarte scurt am avut parte de o avalansa de evenimente. Am incercat sa sintetizez desfasurarea "expeditiei" noastre cat am putut de mult si sper sa nu va fi plictisit cu prea mult text.

Urmeaza si pozele.
Ultima oară modificat Lun Mar 03, 2008 7:19 pm de către LDH, modificat 1 dată în total.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Mar 03, 2008 4:12 pm

Continuare

Mergem spre Calimanesti si continuam observatiile noastre comparative intre arhitectura locala specifica si "noua arhitectura" a caselor "plantate" intr-un loc in care nu au ce cauta si fac nota discordanta cu peisajul.

Ne intalnim cu COObra.
Mai exact ne facem semne amicale si se ia dupa noi.

Suna telefonul. Radu se intereseaza de mersul "ostilitatilor".
Il asigur ca totul este sub control mai ceva ca la americani lucru ce se va dovedi fals.

Intram pe drumul de camioane si mergem direct spre baraj. Lasam in partea stanga statia de epurare a orasului si cateva sonde, trecem barajul si ... suna telefonul.
Tot Radu care vrea sa stie daca am ajuns.
Nu apuc sa zic mai nimic ca lok, sofer disciplinat, se incadreaza pe drumul cu prioritate, rateaza Jiblea, si o ia voinioceste spre Sibiu.
Inchid telefonul, intoarcem si oprim la intersectie sa intrebam unde este gara. Lamuriti o luam vitejeste spre amplasament.

Parcam masinile lateral ca sa nu obturam fatada spre piateta.
Incepe agitatia. Strangeri de mana cu COObra, aparate de fotografiat, trepiede, rulete, stadie, foi de scris si creioane ies la iveala de prin masini.
Ne miscam repede.
Il iau de o aripa pe lok si cautam pe Seful Statiei. Aflam ca nu este la datorie, adica la birou, dar este posibil sa fie acasa. Locuieste, cum se putea altfel, in locuinta situata la etajul intai al cladirii garii.
Sunam. Ise cineva sa ne bage in seama. Ii explicam ce este cu noi in numar asa de mare pe meleagurile Jiblei si cerem aprobare sa masuram si sa facem fotografii.
Ni se spune ca Seful Statiei lipseste momentan dar ne putem apuca de masuratori si cand se intoarce sa vorbim si cu el ca sa fie totul in regula.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Impacati cu gandul ca am vorbit cu cineva si bucurosi ca macar am primit aprobarea de principiu incepem desfasurarea de forte.
Aparatele si trepiedele intra in functiune si pana sa fie fotografiata cladirea statiei cateva instantanee reciproc avantajoase nu strica.

[Link Removed for Guests]


Suntem "urmariti" de toti si toate asa ca nu ne mira cand privitorii se dau mai aproape de streasina casei ca sa vada mai bine

[Link Removed for Guests]


Stati mai sa vin si eu

[Link Removed for Guests]


Stiti ceva? Voi aveti priveliste de sus dar pe noi nu prea ne intereseaza

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Cu sau fara admiratori ne luam rolurile in serios. Lok pune mana pe stadie, o sa o care toata ziua, Lupul Alb se alege cu panglica de 50 m, Robert cu clipboardul si toti cu aparatele de fotografiat.

Se renunta repede la trepiede ca mai mult incurca decat sa ajute.

Incep masuratorile

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


iar unii fotografiaza tot ce misca

[Link Removed for Guests]


Robert ascultand "indicatii pretioase" privind adnotarile ce urmeaza sa le faca

[Link Removed for Guests]


si, in acelasi timp, supraveghind cu ochiui vigilent cum facem masuratorile

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


evident ca este cazul ca din cand in cand sa mai faca si cate o adnotare

[Link Removed for Guests]


Nu stiu cum se face dar la femei este mereu inghesuiala :grin:

O fi fost inchis la barbati? Sincer nu-mi mai aduc aminte :fluierat:

[Link Removed for Guests]


Mai baieti! Eu am terminat cu cladirea statiei si ma duc sa fotografiez depozitul

[Link Removed for Guests]


Lupane! Tu ai idee de unde or fi cazut astea?

[Link Removed for Guests]


Stati baieti sa-mi iau notite sa nu uit sa intreb pe forum

[Link Removed for Guests]


Sesamcave fa-le o fotografie pana-mi aprind o tigara

[Link Removed for Guests]


Ce bine este la aer curat

[Link Removed for Guests]


Am schimbat macazul si am luat-o spre celalate obiective ale statiei

Mai baieti daca voi ati plecat plec si eu ... militar!

[Link Removed for Guests]
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Mar 03, 2008 4:43 pm

Ce faci sesamcave?

Mai intai fac o poza de ansamblu si mergeti linistiti ca va ajung eu din urma.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Castelul de apa.
Suntem cam nehotarati.
Lok vrea sa se urce pe scara ca sa puna stadia de sus in jos.
Il lamurim ca scandura platformei este putrezita si nu mai urca.

[Link Removed for Guests]


La bara fixa

[Link Removed for Guests]


Ne imprastiem sau raspandim, dupa caz, pentru a face cat mai multe fotografii si ca sa nu ne incurcam unii pe altii

[Link Removed for Guests]


Surprins in flagrant pe cand masura caramizile

[Link Removed for Guests]


He, he ia uite ce bine-mi sta in rama

[Link Removed for Guests]


Greu drumul de intoarcere

[Link Removed for Guests]


A mai ramas sa mai faca cateva poze de detaliu

[Link Removed for Guests]


Am fost si la capatul Y al statiei sa vedem podurile.
Podul de pe dreapta sensului de mers pe ruta Ramnicu Valcea - Jiblea a fost mutat de pe amplasamentul initial. Au fost turnate pile noi din beton armat. Vechile pile sunt la locul lor dar pe ele nu mai sprijina nimic. Se deosebesc de cele noi prin zidaria de piatra de la baza.

Fuga dupa detalii

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Chiar si dupa cele ce nu au legatura cu CF-ul

[Link Removed for Guests]


Intoarcerea la masini

[Link Removed for Guests]


Satisfactia lucrului bine facut. Am venit, am masurat, am fotografiat, am primit si acordul Sefului de Statie.

[Link Removed for Guests]


Am convenit sa mergem la masa in Caciulata.
Cand sa pornimi gigantul Matiz al Ginei nu a vrut sa-si arate muschii. Gina a motivat ca nu porneste deoarece a lasat farurile aprinse ca sa vedem ce fotografiem.

Eu am banuiala ca asa a fost instruita de Radu ca sa o impingem sa mai faca putina economie de benzina. Era cat pe ce sa mi se confirme banuiala cand am vazut ca masina nu porneste in 5 m.

Cum o fi, cum nu o fi sigur trebuie intinsa cureaua de la alternator.

Plecati din Jiblea ne-am holbat la cladirile din Calimanesti si mai ales din Caciulata.
Nu am scapat ocazia sa le arat in ce mod mi-am adus aportul pentru ca o parte dintre locuitorii Calimanestiului sa locuiasca in case noi :grin:

Desi ii explic unde trebuie sa obreasca nenea lok face tot ce-i sat in putinta sa ne bage cu masina in bazar. Se convinge ca nu are pe unde intra si mai ales parca si ajunge cu chiu cu vai in parcarea restaurantului mergand legal pe contrasens.

La restaurant veselie mare. Fiecare incearca sa faca ce poate pana vine mancarea: descarca fotografii, pozeaza pentru a fi fotografiati, discuta orice altceva numai despre trenuri nu

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Iar Gina face tot posibilul sa ne arate ce inseamna sa inversezi sensul de mers in digital beneficiind de leduri bicolore

[Link Removed for Guests]


Pana la urma am conchis ca vizita la Jiblea a fost un succes si am si inceput sa planificam urmatoarea ce are toate sansele sa ne duca la Calafat.

Pana sa mergem la Calafat am stabilit programul pentru intoarcere.

Lok si-a exprimat dorinta de a devia spre Curtea de Arges si de a incerca sa facem fotografii si masuratori la Merisani.

Gina si sesamcave au hotarat sa nu mai mearga speriati de starea drumului. Ziceau ca este plin de gropi.

Echipajul nostru a hotarat in unanimitate sa-si asume acest risc.


Multumim Sefului de Statie pentru sprijinul acordat
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
lupul_alb
Mesaje: 1500
Membru din: Mie Dec 07, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de lupul_alb » Lun Mar 03, 2008 5:15 pm

o rectificare. masina pe care am achizitionat-o de la benzinaria unde ne-am oprit pentru o cafea, este un Ford.
in rest.... ce sa mai. LDH trebuie numit cronicarul Asociatiei Modelistilor Feroviari Bucuresti. Abea astept sa mergem la Calafat. Nu ratez o astfel de experienta si de data asta iau si camera video cu mine :lol:
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Mar 03, 2008 5:19 pm

lupul_alb scrie:o rectificare. masina pe care am achizitionat-o de la benzinaria unde ne-am oprit pentru o cafea, este un Ford.
Cine a spus altceva?
LDH scrie:Oprim la km 80 unde luam cate o cafea, eu si lok, Lupul Alb o americana la scara 1:32 sau 36
Ford este masina americana :grin:
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
lupul_alb
Mesaje: 1500
Membru din: Mie Dec 07, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de lupul_alb » Lun Mar 03, 2008 5:22 pm

da. dar nu ai spus ca e Ford. si prin americanca se poate intelege oricare alta firma. nu cred ca americanii au produs doar Ford.
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Mar 03, 2008 5:24 pm

Pai atunci nu este rectificare este o completare :-P
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Mar 03, 2008 6:32 pm

Si iate-ne din nou la drum

De data asta avem cap compas Merisani via Curtea de Arges.

Plecam incet pentru a mai vedea peisajul si "insotim" doua vagaone motor reinmatriculate 900 ale caror usi la compartimentul pentru bagaje sunt inlocuite cu tabla.

Am fi vrut sa "fugim" pana in statia Jiblea si sa facem niste poze dar era tarziu si ne era teama ca la Merisani nu mai apucam sa facem poze si masuratori.

Renuntam si luam drumul spre Ramnicu Valcea.
Trecem de Budesti si vedem ramasitele captractorului de TIR. Avea cabina infundata spre rotile din spate.
Nu oprim si mergem mai departe.
La iesire intram pe varianta Curtea de Arges.
Drumul foarte bun. Nu dam peste gropi. Intalnim doar semne care interzic accesul sau panouri pe care scrie "Drum inchis". Le ignoram cum le sade bine unor riverani si ne continuam expeditia.

Liniste in masina. Ei nu chiar liniste ca din spatele meu se aude un sforait usor de parca pisica mea de acasa dormea. Nu era pisica. Era Robert care adormise. L-am inteles deoarece a lucrat toata noapte si nu s-a odihnit de loc.

Nu stiu cum se face dar reuseste sa se trezeasca cand ajungem la portiunea de drum surpata. Probail denivelarile. Lok abordeaza drumul cu incredere de parca ar fi fost camionagiu si transporta cartofi asa ca beneficiem de o portie de zdruncinaturi tocmai buna sa aseze mancarea.

Ca sa mai indulceasca situatia isi face simtita prezenta Lupul Alb si ne indeamna sa servim cu incredere dintr-o punga cu bomboane gumate. Ni s-au parut exceptionale asa ca nu am ezitat sa-l mai usuram de cateva.

Coboram la vale pe asfaltul soselei si fara nici un avertisment lok trage masina pe partea stanga a drumului de parca eram in Englitera si opreste brusc la

[Link Removed for Guests]


care era ridicata fapt care ne-a contrariat.
Ne spune repede ca are o surpriza pentru noi si coboram din masina urmadu-l. Am parasit masina parca era Titanicul in ultimele clipe de plutire si uitam o usa deschisa.

Remarcam noua semnalizare a trecerii la nivel cu bariera peste cale ferata dubla

[Link Removed for Guests]


Surpriza este Gara Mica a fostului UFET Curtea de Arges si masina ce stationa la linia I

[Link Removed for Guests]

Locomotiva 50.345 cuplata cu tenderul 50.585 intr-o stare avansata de degradare. Am inteles ca locomotiva este proprietatea unei persoane particulare (!)

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Un loc si o imagine la care sigur multi dintre noi au visat.
Locul mecanicului

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Doi mecanici de ocazie

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Un ultim tur in jurul monstrului adormit inainte de plecare

[Link Removed for Guests]


La revedere 50.000!

[Link Removed for Guests]


Ne urcam in masina si facem dreapta dupa bariera trecand prin fata cladirii statiei.
nu putem sa nu remarcam schimbatoarele manuale de cale, semnalele mecanice cu paleta si cladirea statiei intr-o forma excelenta. O adevarata opera de arhitectura.
Nu ne-am oprit ca sa avem motiv pentru a ne reintoarce la Curtea de Arges.
Urcam pieptis drumul si gasim un TIR in curtea unei case plecat probabil la cules de mere desi nu este inca sezonul. Cum a ajuns acolo numai el stie deoarece masina urca nu cobora.

Iesim din Curtea de Arges.
Soseaua merge parale cu calea ferata si nu putem sa nu admiram podetele din piatra zidita.
Ajungem din urma un lung tren de persoane (locomotiva LDH si un vagon "modernizat" Dimitrov) si hotaram sa oprim si sa-i facem cateva fotografii. Din cauza faunei din jurul statiei, nici nu-i mai retin numele, renuntam si ne continuam drumul spre Merisani.

Bariera. Oprim si ne zicem ca avem ocazia sa fotografiem lunga garnitura de persoane. Incepe sa ploua si ne facem probleme.
Se aude un tignal si bucurosi sarim din masina cu aparatele in mana mai ceva decat trupele antitero la interventii.
Dezamagire totala. Dinspre Pitesti vine un salam Desiro pe care nu stiu daca l-a bagat cineva in seama.
Stiu ca Lupul Alb a fotografiat ceva dar nu stiu ce iar eu m-am multumit cu locuinta cantonierului.

[Link Removed for Guests]


Se ridica bariera si ne continuam drumul avand calea ferata pe partea stanga a drumului.
Incepe sa se intunece si noi incepem sa ne facem probleme cand apare tabla indicatoare Merisani.
Gara este pe partea stanga.
Parcam. Coboram. Lok se duce sa parlamenteze cu "autoritatile" locale ca sa putem face masuratori si fotografii. Aflam ca nu exista Sef de Statie si nici Impegat de Miscare. Primim aprobarea odata cu primii stropi de ploaie.

Robert obosit nu vrea sa mearga si-l lasam de paza la masina. Lupul Alb coboara iar lok ia pozitia caracteristica pentru lupta pozand in fata cladirii, fatada spre sosea

[Link Removed for Guests]


Ne-am invartit destul de mult dar repede si am reusit sa ducem la bun sfarsit ce ne-am propus. Ne-au scapat doua cladiri anexe, probabil foste locuinte de servici, dar wc-ul nu l-am scapat cum nu am scapat nici magazia de marfa

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Lok a incercat sa-i faca o fotografie Dimitrovului care intr-un final ne-a ajuns din urma.

[Link Removed for Guests]


Cu toata bunavointa de care a putut da dovada Lupul Alb nu l-a putut ajuta ca l-au lasat bateriile. Nu pe el ci bateriile de la aparatul de fotografiat.

Noapte buna Merisani!

[Link Removed for Guests]
Ultima oară modificat Lun Mar 03, 2008 7:30 pm de către LDH, modificat 1 dată în total.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Mar 03, 2008 7:01 pm

Inainte de a continua tin sa multumesc celor din Merisani care au aprobat sa facem fotografii si masuratori

Ne-am urcat in masina si am luat drumul Pitestiului mai bogati decat am venit dar ceva mai tristi ca totul a trecut atat de repede.

Ca sa uitam putin de nostalgie Robert, hotarat si motivat, deschide un subiect foarte interesant.

Ce ar fi daca am cumpara o locomotiva cu abur?

Nu ar fi nimic, ar fi chiar grozav, ii raspundem dar nu cred ca ne putem permite si apoi ce facem cu ea?

O ducem la club 8O vine raspunsul

O ducem dar unde o punem?

Aici se pare ca l-am incurcat. Nu se lasa si continua in acelasi ton optimist probabil gandind ca vorbim cu rally sa puna la bataie cotizatia pentru o locomotiva cu abur ca macazele si liniile H0 mai pot astepta.
Intrebarea vine simplu si nevinovat

Oare cat ar costa o locomotiva cu abur?

Nu-l intreb ce tip de locomotiva cu abur desi ar fi trebuit sa-i spun ca una este sa cumperi un 142.000 si alta o 40.000 ca locomotive tender sigur nu ar fi vrut si-i pun un scenariu in fata facand o medie a cantarului

Pai daca, sa zicem, o locomotiva cu tot cu tender are in jur de 50 - 60 tone inmulteste cu valoarea kilogramului de fier vechi si vezi cam cat costa

Lok ii comunica pretul kilogramului de fier vechi, Robert face un calcul aritmetic simplu si rapid apoi se linisteste subit.

Lupul Alb nu zice nimic. Stie el ce stie.

Si cum mergeam noi asa pe autostrada suna telefonul.
Cin' sa fie cin' sa fie?

Nu spuneti Radu ca nu a fost el.

Sesamcave ne intreaba pe unde suntem. Localizam noi punctul fara Google Earth si-i comuinicam hotararea de a trece pe la club inainte de a merge la casele noastre.
Se mira si doar atat.

Intram in Bucuresti.
Punem la cale urmatorul drum la Calafat.
Este posibil sa mergem in aceiasi formatie.
Debarcam un Robert obosit in Dr. Taberei si ne continuam drumul spre club.

Ajunsi la sediu, ne tragem rasuflarea, il anuntam pe rally ca suntem in zona, injuram printre dinti pe cel ce a lasat mucuri de tigara intr-o scrumiera si-l punem pe lok sa-si etaleze SVT-ul ca io fi ajuns cat a stat in cutie.

Arata bine masinaria

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Sa-ti traiasca si la mai multe lok :grin:


Nu am venit la club doar ca sa vedem SVT-ul pe linii asa ca ne-am apucat de lucru. Eu cu Lupul Alb, care facuse probele la masinuta achizitionata, ne-am apucat sa pregatim studioul pentru o sedinta foto iar lok sa taie macaze. Atata stie atata face, taie macaze :-D

Mai tineti minte cum arata breteau la capatul Y al statiei?

Chiar daca nu mai tineti minte va asigur ca a fost modificata si acuma arata foarte bine

[Link Removed for Guests]


Asa de bine arata ca nu ne-am putut abtine sa facem o proba la rece cu SVT-ul

[Link Removed for Guests]


Obositi, multumiti de ce am facut peste zi am luat hotararea ca este timpul sa ajungem si acasa asa ca ne-am strans bagajele si am pornit iar la drum.


A fost o zi excelenta alaturi de prieteni, de peisaje care ne-au incanta privirea si sufletul, alaturi de oameni ai CFR-ului care ne-au permis sa mai adaugam niste pagini la mica noastra colectie.

Fotografiile sunt facute de Gina, Lupul Alb, lok, Robert, sesamcave si subsemnatul. Sigur vor urma si cele facute de COObra.

Tuturor le multumesc pentru ce am reusit sa facem impreuna.

Nu uitati de Calafat!
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
cristiCFR
Mesaje: 944
Membru din: Mar Iun 19, 2007 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de cristiCFR » Lun Mar 03, 2008 7:20 pm

Bravo LDH , ai talent , ar trebui sa scrii romane de aventura 8) :grin:
La cat mai multe expeditii.
ImagineImagine
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Lun Mar 03, 2008 7:37 pm

Multumesc pentru aprecieri

Rally,

De scrieri SF sigur nu ma apuc chiar daca ai promis o sponsorizare grasa :grin:


LA-ule,

Stii cum este cu numirea si cu alegerea.
Prefer sa raman soldat


Cristi,

Pentru romane de aventuri ai nevoie de imaginatie si eu nu prea am asa ca ma multumesc sa povestesc mai bine sau mai rau a cele traite
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
tonyg
Mesaje: 90
Membru din: Vin Feb 05, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de tonyg » Lun Mar 03, 2008 7:48 pm

si eu votez pentru o viitoare cariera scriitoriceasca a lui LDH. :-P .. pana una alta :aplauze: :aplauze: :aplauze:
Urcati in vagoane va rog.................
rally
Mesaje: 1188
Membru din: Dum Dec 04, 2016 8:05 pm
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de rally » Lun Mar 03, 2008 11:52 pm

De scrieri SF sigur nu ma apuc chiar daca ai promis o sponsorizare grasa
@ldh
Pai grasa, dar asa... mai modesta, la inceput doar coperta, ca stii si tu , pana citesti cartea te uiti la poze. :grin:
In doar 4 ani, modelismul romanesc nu mai gangureste, vorbeste chiar limbi straine !
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mar Mar 04, 2008 12:42 am

:-D
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns


Înapoi la “Asociatia Modelistilor Feroviari Bucuresti”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat