Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Intalniri ale Asociatiei, imagini

Scrie răspuns
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Feb 24, 2008 4:01 pm

Intalnire 23 februarie 2008, partea a II-a


La intalnire am avut placerea sa-l avem printre noi pe domnul Ion Mihalcea. Din pacate in fotografiile care le am nu apare. Vreau sa cred ca i-a facut placere sa se afle printre noi. Tanar, asa cum il stim, desi varsta spune altceva ne-a mai arata ce a gasit nou si ne-a surprins cu aratandu-ne fotografii cu detaliile supertunului german DORA din WW2 la scara 1:160.
Am mai discutat de una alta si la o anumita ora a trebuit sa se retraga la depou.
Ii multumim pentru vizita si-l mai asteptam cu placere.

Tot din randul invitatilor au facut parte Iuliana si Amiel pe care-i stiti.

Nu o sa ma lungesc prea mult la vorba si incep cu prezenta.
Prezenta in ordine alfabetica: Coobra, Gina, LDH, lok, Lupul Alb, pcg, Radu Sofran, rally, robertanasa, Silviu20061, SSi, shikanne, sesamcave si tchisake.

Dupa ce am terminat cu problemele administrative, putine la numar, am trecut la impartirea pe ateliere: pcg, rally, sesamcave impreuna cu shikanne au luat in primire “sumulena” si i-au facut macazele functionale. Gina s-a ocupat de remedierea unor mici defecte de peisagistica si alte un milion de aspecte legate de imaginea generala inclusiv indepartarea a cat mai mult praf cu ajutorul unui aspirator.
Chiar a functionat metoda de indeprtare a prafului.
Daca aveti impresia ca a fost usor va inselati. Important este ca , trecand peste toate, macheta este total functionala si in parametrii maximi.

Daca nu ma insel shikanne si tschisake, iar mi-am scrantit degetele scriind, au facut si niste prelungitoare ca atatea erau in prize incat ce mai trebuia legat la curent nu mai aveam unde sa facem conexiune.

Pana si PC-ul pe care nu prea-l baga nimeni in seama, doar aveam alte treburi, era pornit si se derulau fotografiile facute de Radu.

Ceilalti am trecut, nici nu se putea altfel, sa facem ultimele aranjamente la desenul liniilor pe modulul de gara si celelalte doua module: depou si triaj.
Impinsi mereu de Silviu sa trecem la alte lucruri, adica sa redeschidem atelierul de tamplarie, am reusit sa incurcam liniile dar le-am decurcat pana la urma.

O contributie deosebita la “modelarea” capatului Y al statiei, trecerea de pe o linie pe alta a avut, ii recunoastem drepturile de autor, tchisake – rebotezat, culmea coincidentei, mistretul, care a vazut putin altfele trecerea de pe o linie pe alta a dublei si a propus realizarea acestei din patru macaze fara incrucisare.
Dupa o sedinta fulger am ajuns la concluzia ca imaginea este de efect si rupe simetria fiind altceva decat la capatul X.

Am amplasta si triajul, intrarea in el, am notat liniile ca sa nu le incurcam la reasamblare, le-am strans, spre exasperarea unora si amuzamentul altora. si am trecut la finalizarea executiei plansetelor.

Din lipsa de material, in prima faza OSB, ca a avut grija Radu, pcg si Gina sa merga si sa cumpere, apoi din lipsa de suruburi pentru lemn nu am facut la gata decat trei blaturi.

Arata bine, sper sa fie si Silviu multumit ca el nu le-a vazut pe viu.

Cum s-a lucrat?
Simplu. In echipa stiind fiecare ce are de facut. Nu ne-am mai disputat operatiile si fiecare a facut ce a facut si data trecuta ca sa nu ne mai incurcam in detalii.

Parerea tuturor este ca sunt bine facute, arata foarte bine si putem lipi extrudatul de 3 mm.
Evident mai sunt de facut elementele de legatura si centrare care mai pot astepta.

Dupa lipirea extrudatului ne-am apucat iar de pus liniile pentru a vedea desenul final.

Eu zic ca este pentru prima data in lunga istorie a clubului nostru cand nu a fost necesara o impartire a lucrarilor si fiecare a stiut ce are de facut lucru ce-l consider un plus de maturitate.
Desi la prima vedere, cand intrai in camera, aveai impresia de neorganizare la o privire atenta iti dadeai seama ca fiecare facea ceva util si era acolo unde trebuie.
Concluzia: lasa-l pe om sa faca ce stie mai bine si nu-i spune sa faca altceva.

Am sa pun fotografiile, nu prea multe ca majoritatea sunt cu mine, cu mici comentarii si astept colegii care au mai facut sa le aduca in fata voastra cu comentariile de rigoare.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Feb 24, 2008 4:08 pm

Partea a III-a

O scurta sedinta operativa in care nu s-a ajuns la nici o concluzie deoarece subiectele nu aveau legatura cu clubul :grin:

[Link Removed for Guests]


Doamne, Doamne! Oare copii astia cand or creste si ei mai mari?

[Link Removed for Guests]


Sesamcave bagat pana-n gat in maruntaiele digitalului.
Oare se descurca singur?

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Evident ca nu si apare Dr.pcg care da un sfat doua


[Link Removed for Guests]
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Feb 24, 2008 4:19 pm

Continuare

Impartirea pe ateliere facuta fara coordonare a inceput lucrul

Se pare ca a fost ziua ciocanelor de lipit.
Rally afirmandu-se cu lipiturile facute ca la carte, sub supravegherea atenta a lui shikanne

[Link Removed for Guests]


Cum fortele nu erau suficiente la instalatia electrica a machetei apare sa dea o mana de ajutor tchisake

[Link Removed for Guests]


Este deturnat imediat la confectionarea de prelungitoare

[Link Removed for Guests]

Robert nu poate rezista tentatiei si insista sa participe si el la lucrare.

[Link Removed for Guests]


Ca il avem in colimator pe tchisake sa aratam si intrarea/iesirea de la capatul Y al garii propusa de el si pusa in practica imediat. Io zic ca arata bine si strica putin simetria capetelor de intrare in statie.

[Link Removed for Guests]


La atelierul de tamplarie lucrurile decurg conform asteptarilor si structura de rezistenta a plansetelor modulelor incepe sa ia contur.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Feb 24, 2008 4:43 pm

Continuare...ultima :-D

Atelierul de tamplarie: bormasinisi de baza COObra si lok, ajutor de nedejde si gauritor cand este filmat Radu, finisor Robert, ctc LDH, supervizare productie Gina

Lucrarile demareaza in forta avand in vedere acceptul lui COObra pentru cumulul de functii (taietor si bormasinist)

[Link Removed for Guests]


O fi taiat drept COObra!

[Link Removed for Guests]


Pai sa vedem daca se potriveste

[Link Removed for Guests]


Ei! Ce parere aveti? Am taiat bine?

[Link Removed for Guests]


Ce spui? Ai privit un fluviu drept in ochi?

[Link Removed for Guests]


Shikanne: Hai mai baieti ca totul pare in regula

[Link Removed for Guests]


Doi bormasinisti foarte motivati, era tarziu

[Link Removed for Guests]


O fi din lemn? Nu o fi din lemn? Si daca este din lemn sigur este de aici?

[Link Removed for Guests]


Prima structura finalizata la "rosu"

[Link Removed for Guests]


Ca sa fie gata intra in scena Robert care manuieste foarte bine slefuitorul

[Link Removed for Guests]


Prima imagine cu doua module gata

[Link Removed for Guests]


Ai mai! Ce ziceti? Dau bine in poza?

[Link Removed for Guests]


O mica pauza binevenita.

[Link Removed for Guests]


Si au trecut la aplicarea extrudatului.

[Link Removed for Guests]


Satul de atata electonica Dr.Digital (pcg) a trecut la o munca mai putin solicitanta, zice el. Noroc cu Robert care l-a avut sub ochi permanent altfel cine stie.

[Link Removed for Guests]

Fotografii Robert si LDH


Asta a fost.
Cine mai stie sa completeze.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
COObra
Mesaje: 696
Membru din: Sâm Iul 23, 2016 8:06 pm
Localitate: Ilfov, Ciorogarla
Contact:

Mesaj de COObra » Dum Feb 24, 2008 8:05 pm

BRAVO!!!!
excelente comentarii. trebuie totusi mentionat ca Roberto a dat si cu aspiratorul ...........bininteles dupa ce si-a dat seama ca sacul era plin....asa de plin ca nu mai iesea din aspirator.
in schimb i-am simtit lipsa lui silviu care a plecat destul de repede.

PS: era din lemn, era de acolo dar scrisese lok ceva pe el si eu citeam :-D
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Feb 24, 2008 8:15 pm

Pai da Robert a dat cu aspiratorul si l-am mai luat si eu la facut curatenie, la strans.

Cu aspiratorul a dat si Gina si ghici...tot cu sacul plin. A venit insa Radu si a rezolvat problema cu sacul :grin:
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Sâm Mar 01, 2008 11:41 pm

1 martie 2008

Si am fost pe drumuri, adica am plecat din Bucuresti si dupa ceva peripetii am ajuns in Calimanesti si in statia Jiblea.

Am plecat din doua puncte diferite spre Jiblea de parca acolo duceau toate drumurile :grin:

Coobra venea de la Turda, Gina si Sesamcave primul echipaj plecat din Bucuresti si al doilea echipaj lok, Lupul Alb, Robert si subsemnatul tot din Bucuresti.

Am ajuns la Jiblea nu fara peripetii dar amajuns, am facut fotografii si masuratori cat am putut de multe.

Mai marii statiei au fost de partea noastra si ne-au acordat permisiunea sa ne facem treaba lucru pentru care le multumesc foarte mult.

Cand exista intelegere toate merg cum trebuie.

Mai povestim si maine cand pun si fotografii.

Cei care au facut deplasarea sa puna poze daca le au pregatite.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
gina
Mesaje: 24
Membru din: Vin Mar 18, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de gina » Dum Mar 02, 2008 12:16 am

AÂşa cum a scris Âşi LDH am reuÂşit să ajungem astăzi la Gara CălimăneÂşti .
[Link Removed for Guests]
Unde eram aÂşteptaĂži, bineînĂželes de cine altcineva decât de un tren.
[Link Removed for Guests]
Am trecut frumos pe lângă el Âşi am plecat printre Âşinele de tren în mica noastră expediĂžie
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
A fost frumos, vremea a Ăžinut cu noi Âşi am reuÂşit să facem multe poze Âşi măsurători, îl las însă pe LDH să pună pozele Âşi să facă descrierile deoarece se pricepe cel mai bine.
Însă nu voi încheia mica mea descriere fără să vă spun că la sfârÂşitul expediĂžiei, aÂşa cum le stă bine unor oameni care au depus efort, ne-am oprit să mâncăm pentru a ne reface forĂžele pentru drumul de întoarcere . Lok Âşi LDH chiar Âşi la masă până a venit comanda au mai lucrat puĂžin pe laptop, după care împreună cu Robert au devorat o porĂžie sănătoasă de fasole cu ciolan :roll:
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Sesamcave a preferat o porĂžie de tochitură, dar s-a văitat că Âşi-a spart oul :-(
[Link Removed for Guests]
singur Lupul Alb a fost mulĂžumit de pieptul de puicuĂžă pe care îl comandase. :-D
[Link Removed for Guests]
Vă doresc o primăvară minunată Âşi soĂžii înĂželegătoare . :aplauze:
Avatar utilizator
lupul_alb
Mesaje: 1500
Membru din: Mie Dec 07, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de lupul_alb » Dum Mar 02, 2008 7:20 am

multumim gina. insa nu la restaurant s-a terminat peripetiile noastre.
pentru echipajul format din lok, ldh, robert and me, excursia a continuat pana la merisani, o gara mica, frumoasa si cam pustie. inchisa.

Echipajul de soc:

[Link Removed for Guests]

Lok - neintrecut pilot. dupa cum vedeti, mereu cu cheia in mana, gata sa porneasca din loc indiferent de starea drumului.


[Link Removed for Guests]

LDH - un adevarat copilot

amandoi au facut o echipa grozava la bordul masinii. pe parcursul traseului am avut parte de adevarate peripetii sau sporturi extreme. atat la dus cat si la intors am avut parte de tiruri care au intrat prin casele oamenilor sau cel putin pana in curtea lor, sa-i intrebe de bine. dar cel mai captivant capitol din traseu s-a petrecut cand am luat-o prin albia raului ca sa ocolim coada de masini produsa de primul tir care a intrat de-a binelea in casa unui satean din zona aceea. tot o peripetie as putea numi "cearta" celor doi susnumiti, care au inveselit atmosfera ocupantilor din spate. dupa o astfel de calatorie nu pot spune decat: mai vreau, mai vreau, mai vreauuu.

[Link Removed for Guests]

Robert - un adevarat luptator

[Link Removed for Guests]

si subsemnatul Lup Alb care am avut ocazia sa ma urc pentru prima data intr-o aburoasa, chiar daca starea ei era...... :-?

si fiindca am vorbit mai sus de merisani, iata cateva poze cu aceasta mica garuta, inchisa, uitata, cu o singura linie, desi e posibil ca in trecutul ei glorios sa mai fi existat vreo linie, doua. cine cunoaste, poate marturisi adevarul. eu dau doar cu parerea.

[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]

iar dupa ce am ajuns la Bucuresti am fugit la club unde am lucrat din greu la impinsul noului automotor al lui Lok, o frumoasa roscata de am uitat de toate sotiile acelea intelegatoare. :grin:

[Link Removed for Guests]

o poza care imi place mult si o premiez ca cea mai reusita:

[Link Removed for Guests]

in final, sper ca intr-o buna zi sa zarim si noi acea lumina de la capatul tunelului si sa avem mai mult respect si pretuire fata de cladirile care vorbesc despre noi si trecuturile noastre pe aceste pamanturi. sa intelegem ca viata e frumoasa, oricat de tare ar durea si sa nu pricinuim durere celui de langa noi. sa fim prieteni si sa iertam gresitilor nostrii ca sa fim si noi iertati. gata.

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
catalin
Mesaje: 2787
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Dum Mar 02, 2008 4:51 pm

Pentru comparatie, acum un veac, aceleasi locuri:

[Local Link Removed for Guests]
All aboard !
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Mar 02, 2008 8:36 pm

catalin scrie:Pentru comparatie, acum un veac, aceleasi locuri:

[Local Link Removed for Guests]
Exceptia o constituie vegetatia care a crescut si o proprietate care a aparut in spatele wc-ului.

Evident ca daca facem o comparatie cum scrie la carte diferentele sunt multe dar daca fac o fotografie din acelasi unghi sigur sunt putine.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
catalin
Mesaje: 2787
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Dum Mar 02, 2008 8:55 pm

Nu vreau sa fiu off-topic dar de la o astfel de discutie se pot afla informatii interesante pentru cei care vor sa cunoasca mai mult despre calea ferata romana.
In poza postata de mine apare seful de gara, in uniforma lui de inspiratie prusaca, un calator imbracat in hainele de vara europene ale incepututlui de sec. XX, felinarele de peron obtinute din felinare de macaz, felinarul cu gaz de pe peron, cutia de scrisori si vegetatia care imbraca de obicei peroanele garilor din acel inceput de veac.

O poveste intr-o fotografie, o poveste cat o viata....
All aboard !
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Mar 02, 2008 9:02 pm

Nu esti off-topic dar va trebui ca toate aceste informatii legate de garile din Romania, asa cum apar in fotografiile si documentele vremii si cum apar in zilele noastre sa le putem strange la un loc pentru a nu se pierde informatia care, zic eu, este de mare valoare.

Eu, de exemplu, am notat ce ai spus, am salvat fotografia si este pusa la "dosar" dar altii nu o sa o faca din simplul motiv ca nu prea viziteaza acest subiect.

Aici o sa se amestece cu informatii despre intalniri care sunt mai mult sau mai putin distractive si foarte generale.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Mar 02, 2008 9:28 pm

Intalnire de lucru 01 martie 2008

Cum intalnirile intre membrii clubului pot fi oriunde, vezi intalnirile de la Rogojini din paginile anterioare ne-am gandit sa imbinam placutul cu utilul si sa facem o deplasare pentru o sedinta de documentare la fata locului legata de statia Jiblea (actuala Calimanesti).

Sa nu anticipam si sa o luam de la inceput.

Si a venit ziua de sambata 01 martie 2008.

Pusesem telefonul sa sune la 5:00. A sunat.
Cu ochii carpiti de somn iau telefonul si cer azil politic bucatariei.
Reusesc din a doua incercare sa formez numarul lui lok si dupa doua sau trei apeluri raspunde. Ii aduc la cunostinta ca este ora 6:00, ca ar fi timpul sa lase patul si sa se pregateasca de plecare. Ma conving ca am vorbit romaneste si a inteles tot ce i-am spus, inchid telefonul, ma asez pe scaun si incep sa-mi fac planul pentru programul de dimineata. Era prea devreme sa recapitulez daca mi-am pus in traisat tot de ce am nevoie.
Ca tot era intai martie m-am trezit cu sotia in bucatarie care ma trimite sa-mi vad de ale mele ca se ocupa ea de micul dejun.
Nu m-am gandit prea mult si asa am si facut.

Cu micul dejun am facut sport, l-am sarit, si m-am infipt direct in cafea.

Ramas cu impresia ca intalnirea cu lok trebuie sa fie la ora 7:00 dupa ce minutarul a depasit cifra 12 am inceput sa ma agit.
Mi-am propus sa nu-mi fac scenarii de genul "ce-l intreb eu si ce-mi raspunde el" ca nu are rost si singurul "castig" este ca ma pot enerva.

Suna telefonul.
Bun zic, uite ca a ajuns si raspund.
De la celalalt capat vorbeste Robert care intreaba daca se mai face deplasarea ca el a lucrat toata noaptea (!) si nu stie ce sa faca.
Il linistesc, de fapt ma linisteam pe mine, ca totul este sub control, cum le place americanilor sa zica, dar mi-o tranteste pe aia dreapta "l-am sunat pe lok si nu raspunde la telefon". Il linistesc iar in timp ce eu incep sa ma enervez dar il "ghidonez" unde sa se plaseze ca sa-l recuperam in drum spre autostrada.

Hm, pe el l-am linistit dar pe mine cine ma linisteste?
Pun iar mana pe telefon si-l apelez pe lok care evident nu raspunde. Imi trec un milion de ganduri prin cap si incerc cu greutate sa le indepartez. Iau iar telefonul, sun iar rezultatul este acelasi.
Calmul meu proverbial, de care vor beneficia si colegii de drum, nu ma paraseste asa ca nu trec la folclor dar aprind o tigara si ies pe balcon sa ma racoresc. Nu apuc eu bine sa iau o portie de aer de dimineata ca iata suna telefonul si minune este chiar lok.

Ma asigura ca nu am inteles bine cum sta cu orele si cu programul de dimineata care, pe scurt si in opinia lui, trebuia sa se deruleze cam asa:

5:50 desteptare LDH
6:00 LDH telefoneaza lui lok pentru a-l trezi
6:00 &8211; 7:00 program de dimineata pentru lok, LDH beneficiaza de un bonus de maxim 30 min
7:00 lok pleaca de acasa sa-i ia de pe unde sunt pe LDH, Lupul Alb si Robert.

Evident ca-l contrazic si-mi da link catre forum sa mai citesc ce sa scris.
Inchid telefonul. Nu intru pe forum si-mi reiau programul prelungit de dimineata.

Intr-un final suna gsm-ul si aud ce trebuia sa aud de mai bine de jumatate de ora "masina te asteapta".
Ma inarmez cu rabdare si in doua minute verific echipamentul care pare complet: clipboard cu hartie de scris, doua creioane mecanice cu mina 0,7 mm, guma, carioca, calculator de birou, aparat de fotografia, baterii de rezerva, trepied, ruleta 7,5 m si panglica de 50 m, telefon dupa care ma iau pe mine si stadia si ies mandru pe usa.
Mandria a tinut pana la lift in care am reusit sa intru din a doua incercare neinvatat cu manipularea stadiei de 2m in locuri inguste.
Pana la urma ajung la masina lui lok chiar daca stadia nu a vrut sa iasa din lift, s-a agatat de usa de la intrare si era sa faca cunostinta cu capul unuia ce nu avea alta treaba la ora aceea decat sa-si plimbe cainele.

Restul povestii si un colaj cu fotografii facute de Gina, Lupul Alb, Robert si sesamcave dupa ce-mi mai trag sufletul :grin:
Ultima oară modificat Dum Mar 02, 2008 9:51 pm de către LDH, modificat 1 dată în total.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
rally
Mesaje: 1188
Membru din: Dum Dec 04, 2016 8:05 pm
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de rally » Dum Mar 02, 2008 9:49 pm

Nenea LDH, ai talente ascunse ... cine se astepta... :-D
Lasa-te de constructii ( ca oricum nu gasesti sa angajezi forta de munca) si apuca-te de scris . Asculta sfatul unui om batran... :grin: daca bagi si SF-uri te sponzorizez :roll:
In doar 4 ani, modelismul romanesc nu mai gangureste, vorbeste chiar limbi straine !
Scrie răspuns

Înapoi la “Asociatia Modelistilor Feroviari Bucuresti”