motorase vechi tt bahnen folosite la macaze piko Ho

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

bogdy

Active Member
20 Mai 2007
70
0
Buna tuturor, scuze pentru ca nu am posibilitatea sa pun de la inceput poze, dar am un aparat - be-l-ar taunii sa-l beie - digi cumparat acum vreo 10 ani cvare nu face poze decat afara, nu are reglaje, nu are macro, \marog, e vechi... mai vedem in legatura cu pozele

Eu am fost orientat pe tt inca din copilarie, dupoa care marea gama de marfuri disponibile pe ho plus detalii mai bune, plus rata scazuta de derarieri etc m-au facut sa trec la aceasta scara ( am ajuns la vreo 16 locos si 50 vagoane deja, ma mir si eu)

Asadar aveam motorase vechi de la macaze tt pe care le montasem pe macaze tillig tt; mergeau bine si manual si electric.
Am incercat astfel sa fac figura si pe ho si iata:
1. Se pozitioneaza macazul cu tija de actionare in fata fantei de unde se poate accesa sistemul (tija ca un cerc) al motorasului pe o masa pentru a vedea unde se apropie mai bine ambele elemente - se apropie astfel macazul (unele travrse) de motoras urmarindu-se mereu sa fie aliniate tija si fanta motorasului;
2. se fac gauri de 1mm in 2 traverse si fie se folosesc gaurile din motoras (cele pentru celemele metalice) fie se practica altele tot de 1 mm exact la marginea motorasului pentru ca prin ele sa se treaca o sarmulita fina (05, 07mm ) care sa poata fi legata de traversele din dreptul lor (pe poze s-ar vedea mai bine, dar asta e, in curand or veni si poze), legatura venind dedesubt- doua legaturi ajung pentru prinderea ansamblului - am probat si merge;
3. se intoarce pe spate ansamblul astfel aliniat macaz-motoras si se mai face o piesa mica, de fapr o alta sarmulita care sa se prinda cu un soi de carlig, unghi drept, de tija macazului si cu altul rotund de cerculetul din motoras unde se srtrange un pic cu un clestisor ca sa nu joace; foarte importanta este alinierea, respectiv masuratoarea, astfel dupa ce se prinde ochiul sarmulitei de cerculetul motorasului, undeva la mijloc, se suprapune peste tija macazului ALINIAT in functie de pozitia motorasului stanga - dreapta, respectiv abatut sau drept , si acolo unde sarmulita se suprapune peste gsaurica din tija macazului se indoaie perfect la 90 grade si se introduce inaintru; se intoarce ansamblul pe fata si se verifica, in genere merge din prima di distanta oferita de motoras pentru abaterea macazului e exact ce tyrebuie, chiar daca e pentru linie de 12mm.
Cam asta ar fi
Pentru intrebari puteti sa ma contactati, eu mi-am modificat asa deja 6 macaze piko si merg perfect si mecanic si electric
B