Anunt important: [Local Link Removed for Guests]

Macheta clubului, subiect dedicat discutiilor

Închis
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Joi Noi 01, 2007 1:07 pm

Va sfatuiesc ca pe liniile principale musai sa folositi Tillig elite !!

Cea flexibila iasa la pret aproximativ acelasi cu piko insa e mult mai buna din toate punctele de vedere, si ca aspect si la cum se lucra cu ea, iar din punct de vedere al sunetului, e de departe cea mai silentioasa.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Joi Noi 01, 2007 1:25 pm

radu sofran scrie:pentru sambata propun sa avem cumparat deja materialul pentru primul modul si asa cum spunea LDH mai sus voi veni cu turnata fleishman cu remiza intrebarea este ce linie vom folosi pentru constructie piko,fleishman,tilig,roco .
Sigur pot exista si alte propuneri dar deocamndata avem una pe care o putem pune deja pe planseta,
Neavand deocamndata alta sina vom folosi piko apoi decizia o vom lua sambata impreuna.
Nu cumparam nimic pana nu definitivam planul garii care nu este musai sa aiba si depou.

Termen de finalizare a discutiilor legate de gara 17 noiembrie 2007 avand in vedere ca unii dintre noi o sa mergem la Brasov.

Nu trebuie sa aduci turnanta. O pui pe o coala A3 si-i trasezi conturul exterior sau, si mai simplu, masori diametrul cercului exterior.

Nu trebuie sa aduci nici remiza.
Daca nu ai montat-o inca aduci numai un segment al unei linii de garare. Are trei - pardoseala remizei.

Parca de linii am vorbit in nenumarate randuri si am convenit ca or sa fie Tillig. Mcazele aceiasi natie iar la motorase momentan nu ne gandim.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
silviu20061
Mesaje: 1266
Membru din: Sâm Aug 27, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de silviu20061 » Joi Noi 01, 2007 4:11 pm

Eu zic ca schema este ok,o sa o discutam in amanuntime simbata la club iar dupa ce ne punem de acord in ce priveste aceasta propunere sa facem o proba practica cu ce o sa avem la momentul respectiv ca si material de cale rulanta .Chiar daca proba va fi sa zicem cu materiale Piko sigur va functiona si cu Tillig de care sa vorbit si parca am cazut de acord cu totii ca se va folosi ca si material de cale de rulare Tillig.
Pasinea mea:Trenulete Electrice-Caile Ferate la S&D
SILVIU @ DANY
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Joi Noi 01, 2007 5:57 pm

Inca un sfat, desi eu impart sinele in 2 categorii, tillig, si celelalte, in zona remiza, triaj, care nu este foarte aproape de ochi, unde apar buruieni, iarba si nu se pot remarca foarte bine macazele, va recomand sa folositi ceva macaze mai ieftine dar suficient de bune, chiar si piko.

Trebuie sa aveti in vedere ca macazele tillig elite nu sunt funstionale fara un motor !

Adica nu au un arculet, cum este la piko de exemplu, care sa tina macazul intr-o anumita pozitie, acele stau pur si simplu la intamplare iar garnitura nu poate intra pe macaz decat din sensul inimii spre varful acelor.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Joi Noi 01, 2007 6:48 pm

De retinut.

Foarte important.

Multumim,
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
connectorxp
Mesaje: 180
Membru din: Mie Aug 17, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de connectorxp » Joi Noi 01, 2007 8:59 pm

Frunos plan , dar asteptam costul proiectului si data de finalizare , eu o sa stau cu urechea pe voi , de la munca , fiindca sambata nu-mi pot face aparitia pe la Club , din cauza carrefourului , dar sambata viitoare (cea de sapt viitoare) vin cu mare placere .

Ideea cu sinele Tillig Elite este buna , cel putin ale mele si-au meritat mult si bine banuti !!
The Brain: Pinky, are you pondering what I'm pondering? Pinky: I think so Brain, but if you replace the P with an O, my name would be Oinky, wouldn't it?
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Sâm Noi 03, 2007 11:12 pm

OK

Schema este definitivata.
Adica modulele, cel cu gara si cel cu depoul, vor fi total independente.

Desenele de principiu cu ce a ramas mai tarziu ca acuma este foarte tarziu.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Ian 27, 2008 9:52 pm

LDH scrie:La multi ani Radu!

Revenind la club.

Laudabila initiativa de a incepe constructia modulelor dar NEFERICITA ideea de a face cu totul si cu totul NEPROFESIONAL modulele.

Cred ca cineva a confundat un modul NEM cu prefaramatele.

Nu critic de dragul de a critica dar trebuie semnalat ce nu este corect facut.

Sper ca nu sare nimeni ca nu au avut planuri ca sunt disponibile MOROP - NEM si s-a discutat despre module de m-am saturat eu.

Nu inseamna ca daca problemele mele familiale ma tin departe de asociatie, sper ca nu pentru mult timp, am sa fiu un simplu spectator.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Ian 27, 2008 9:52 pm

COObra scrie:nu stiu de ce dar am impresia ca planul dupa care am facut modulele este facut de TINE.
iar ca sa fim profesionisti se chema ca suntem tamplari, avem vreo facultate de NEM-istica, MOROP-istica sau machetism.........deci asa ca intradevar.....nu suntem profesionisti.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Ian 27, 2008 9:54 pm

LDH scrie:
COObra scrie:
nu stiu de ce dar am impresia ca planul dupa care am facut modulele este facut de TINE.
iar ca sa fim profesionisti se chema ca suntem tamplari, avem vreo facultate de NEM-istica, MOROP-istica sau machetism.........deci asa ca intradevar.....nu suntem profesionisti.



Raspuns gresit.

Prietene, eu nu am dat nicio schita pentru module.

Daca dimensiunile luate din schema garii le consideri desene de executie ale modulelor, adica lungime x latime, este gresit.

Profesionist nu inseamna sa faci facultatea de tamplarie sau NEM-istica sau MOROP-istica inseamna sa fii modelist.

p.s.Daca citeai aici sau daca in discutiile avute sambata la club cu baietii te lamureau ca anterior am discutat ca totul se face conform NEM nu mai sareai asa dar ... de data asta nu se pune. Presupunem ca nu te-ai informat suficient.

[Link Removed for Guests]
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Ian 27, 2008 9:55 pm

COObra scrie:in al 4-lea sau al 5-lea post din linkul care mi l-ai dat este un plan al machetei .....care este impartit in module de 110 x 60 cm. daca din planul ala trebuie sa iasa alte cote.........
oricum la insistentele lui lok modulele sunt 120 x 60. deci pot fi taiate in doua si facute patrate.

PS ironia cu "prietene" nu o prea inteleg.....poate mi-o explici si mie te rog
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Ian 27, 2008 9:55 pm

LDH scrie:Nenea, eu vorbeam de structura de sub blatul modulului nu de dimensiunile plansetei
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Ian 27, 2008 9:56 pm

LDH scrie:Nenea, eu vorbeam de structura de sub blatul modulului nu de dimensiunile plansetei

Aceea nu este in regula

Adica voi ati pus sub planseta niste rigle din brad, cred de 4 -5 cm inaltime, care nu au ce cauta acolo.

Corect este ca aici

[Link Removed for Guests]

O sa fie probleme legate de trecerea conductorilor de legatura de la un modul la altul PLUS ca daca o sa vrem sa mergem la un concurs sau sa cuplam modulele noastre cu ale altor modelisti nu o sa se poata.

Asta este ideea si nu dimensiunile in plan care, da, sunt date de dimensiunile garii si chiar am discutat ca daca tot suntem la 110 cm de ce nu am merge la 120.
Ultima oară modificat Dum Ian 27, 2008 10:38 pm de către LDH, modificat 1 dată în total.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Ian 27, 2008 9:57 pm

LDH scrie:Sau si mai corect ca aici, mai sus fiind module de adaptare

[Link Removed for Guests]
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Ian 27, 2008 9:57 pm

Florinn scrie:Salut

In primul rand La Multi Ani !! lui Radu, in al doilea rand, Felicitari ca "ati bagat primu cui" la diorama, acum nu stiu ce sa zic, cat de bine sau facut sau nu modulele, voi stiti ce ati discutat, nu ma bag, nu stiu daca merita sa fiti limitati de cerintele modulelor nem, eu as face modulele dupa cum am nevoie si as face 2 module mici de adaptare, pentru ale utiliza la a cupla modulele mele cu altele care respecta regulile nem, care sincer, mie nu imi plac.

@LDH si nu numai, parerea mea este ca ar trebui sa faceti modulele dupa schema liniilor, noi am constatat prea tarziu ca modulele trebuie facute dupa schema liniilor si nu invers, adica, dupa ce modulele sunt gata facute, vei fi limitat, de exemplu nu poti pune un macaz pe imbinarea de module pentru ca trebuie sa il tai, daca stiai de la inceput ca macazul va fi acolo, ai fi facut un modul mai lung si altul mai scurt altfel incat macazul sa nu cada pe imbinare.

Mult Spor!
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Închis

Înapoi la “Asociatia Modelistilor Feroviari Bucuresti”