Bine ati venit !

Intampinarea noilor veniti pe forum - aici ii asteptam sa citeasca regulamentul forumului si sa se prezinte
Scrie răspuns
Avatar utilizator
MIRON
Mesaje: 8
Membru din: Mar Iun 12, 2007 12:00 am
Contact:

Mesaj de MIRON » Dum Dec 28, 2008 6:13 pm

Salut.

Ma numesc Miron si sunt din Bucuresti.Banuiesc ca sunt cel mai tanar membru de pe forum(am doar 12 ani).


Primul set de start al meu l-am primit cadou de Craciun,acum 6 ani.

In prezent am: locomotive -Taurus/Piko
-DA 060 CFR/Tillig
vagoane -2 supraetajate CFR/Piko
-1 interconex/Piko
-1 de calatori/Roco
-1 de carbuni/Roco
-1 de marfa/Piko
Si start set-ul Lima care se potriveste cuiva de 6 ani
Toate sunt la H0


Toate astea le-am pus pe o masa(nu pot sa-i zic diorama)de 1,3 pe 2 metri.
Ultima oară modificat Dum Dec 28, 2008 9:02 pm de către MIRON, modificat de 2 ori în total.
LE1500KW
Mesaje: 203
Membru din: Mar Iun 26, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LE1500KW » Dum Dec 28, 2008 6:34 pm

Bun venit pe forum MIRON :wink: !
Avatar utilizator
felippe
Mesaje: 1419
Membru din: Sâm Ian 21, 2006 10:06 pm
Localitate: Faversham, UK
Contact:

Mesaj de felippe » Dum Dec 28, 2008 6:37 pm

Salut,

Probabil ca esti cel mai tanar. Noi iti dorim bun venit si succes. Avant in vedere ca noul an se apropie, adaugam si "La Multi Ani!"

PS:
MIRON scrie:...Tilling...
Denumirea corecta a reputatului producator este TILLIG, fara niciun "n".
Valentin Voica

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
leynad72
Mesaje: 157
Membru din: Dum Dec 28, 2008 12:00 am
Localitate: Pitesti
Contact:

Mesaj de leynad72 » Dum Dec 28, 2008 7:13 pm

Buna ziua.
Numele meu este Dan, am 36 ani, sunt din Pitesti si sunt de profesie electronist.
Am descoperit cu placere acest forum care mi-a trezit o pasiune pe care o credeam
de mult uitata. Am beneficiat cu multi ani in urma de o colectie superba HO (Piko, Lima, Fleischmann, Marklin) si fara a mai povesti intamplarile nefaste care au dus la pierderea acesteia aproape in totalitate, m-am hotarat sa fac tot posibilul pentru a o reface. Pentru asta, sper sa pot beneficia de ajutorul vostru in incercarea mea.
Un sincer "Bine v-am gasit !"
Dan
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Dum Dec 28, 2008 7:39 pm

Salut Dan,

Bun Venit pe forumul lokomotiv!
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
anghelson
Mesaje: 161
Membru din: Joi Dec 18, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de anghelson » Dum Dec 28, 2008 7:51 pm

Salut Dan,

Bine ai venit! Si eu sunt un membru nou si de cateva zile am tot rasfoit diverse topicuri de pe forum. Sunt atatea subiecte interesante incat nici nu stiu cat o sa-mi ia sa le vad pe toate sau nici macar daca o sa reusesc. Vezi si tu! Sigur vei gasi multe (poate prea multe) idei despre felul in care sa-ti reconstitui colectia.

Sorin Anghel
Avatar utilizator
victorian
Consilier Istoric
Mesaje: 2220
Membru din: Dum Oct 21, 2007 12:00 am
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de victorian » Dum Dec 28, 2008 8:06 pm

Sorin,

Asa cum face multa lume aici pe forum, iti sugerez sa-ti creezi un topic personal unde sa-ti prezinti colectia. Eu unul as fi extrem de interesat sa vad macar in fotografii un model autentic Micro-Metakit, un adevarat "Rolls-Royce" al modelismului feroviar :)

Cat despre ceea ce spune Dan - leynad72, o pasiune adormita care revine in actualitate dupa multi ani, este exact in aceeasi masura si povestea mea. Cu deosebirea ca fiind la scara N, cu multi ani in urma aveam cateva modele Piko nu foarte bine realizate, motiv pentru care pasiunea nu avea "combustibilul" necesar ca sa se dezvolte. Acele modele, din fericire, in cazul meu sunt mai mult sau mai putin intacte pana in ziua de azi.

Dar o vizita de acum trei ani la un magazin de trenulete din Viena m-a pus in fata unor modele recente Fleischmann facute pentru scara N si atunci am inteles ca limitarile tehnologice cu care se lupta firma Piko prin anii '70 au fost de mult depasite.

Asa ca... bine ai venit printre prieteni, asteptam sa vedem "supravietuitorii" si sa asistam la reconstituirea colectiei!
Dorin

"Dezvoltarea unui stat se masoara si prin starea retelei sale feroviare". Camillo Benso, Conte di Cavour
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2767
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Lun Dec 29, 2008 2:15 pm

Urez "bun venit" pe forum lui Serban. Sunt sigur ca prezenta lui aici va da un mare plus valoare discutiilor, va aduce informatie feroviara reala, foarte bine documentata.

Simplu si sincer: bine ai venit !
All aboard !
Avatar utilizator
anghelson
Mesaje: 161
Membru din: Joi Dec 18, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de anghelson » Mar Dec 30, 2008 9:11 am

Dorin,

Am facut cateva poze cu locomotiva Micro-Metakit, dar si cu niste semafoare "romanesti" facute de mine din alama pe care am promis de asemenea ca le voi posta. Am o mare rugaminte (de incepator):
Unde anume in forum se deschid asemenea topicuri (colectii personale, realizari proprii)?
Acum, intrucat de aseara am devenit si eu posesorul unui vagon AVA 200 de la
Amintiri Feroviare, imi permit un mic review:
1. Vagonul este realizat la scara exacta 1/87 (303 mm lungime) din plastic de buna calitate (partea superioara) si doar mediocru pentru partea inferioara (sasiu, boghiuri)
2. Vopsirea este impecabila, iar textele inscriptionate sunt in mai multe culori. Am comparat sub lupa calitatea imprimarii cu a celor mai bune 2 vagoane pe care le am: Un Brawa seria Exclusive (cca. 65 euro in Germania) si un Fleischmann (cca. 50 euro, tot in Germania). Am dat si preturile, pentru ca in general ele mi se pare ca reflecta corect calitatea pe care o capeti. Inscriptionarea cea mai buna este la Brawa (cu o senzatie de relief, excelenta), apoi la Fleischmann si apoi la AF. Diferentele insa sunt minore, aproape insesizabile in mod normal (nu toata lumea isi priveste colectia sub lupa x10)
3. Unde exceleaza Fleischmann si mai ales Brawa in fata lui AF, este calitatea texturilor pe materialele plastice. Eu le-am comparat tot sub lupa, dar este destul de evidenta diferenta si fara. Aparent matritele folosite de Brawa si Fleischmann sunt sablate extrem de fin, ceea ce da o anumita rugozitate suprafetelor turnate.
Mie imi place teribil acest efect, comparat cu suprafata lisa a altor producatori (inclusiv AF).
4. Ca sa inchei cu minusurile, am observat ca intors cu rotile in sus, vagonul AF nu mai arata chiar la fel de bine, plasticul este mai prost si se vad si ceva mici defecte de turnare. Totusi, ca sa definim corect lucrurile, AF ramane peste realizari similare pe care le-am vazut la Sachsen Modelle, Tillig sau Piko.
Asamblarea vagonului este perfecta, nimic de comentat. Interioarele sunt rezonabil detaliate de asemenea. Se pare insa ca producatorul nu a avut in vedere extesia ulterioara pentru instalarea unui kit de iluminare interioara (nu am vazut nici o referire in prospect si nici fizic vagonul nu pare a oferi aceasta posibilitate).
6. In concluzie, vagonul AVA 200 de la AF are o calitate de executie mai mult decat decenta, este imprimat aproape fara cusur si este realizat ingrijit si la scara corecta. Pretul (45 euro) pare corect dimensionat avand in vedere cele de mai sus si prin compaaratie directa ca produsele concurente.

Sper ca acest mic review sa fie de folos celor interesati de asemenea sa achizitioneza acest vagon.

Sorin Anghel
Avatar utilizator
andreiul
Mesaje: 1698
Membru din: Joi Aug 21, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de andreiul » Mar Dec 30, 2008 9:26 am

Iata si un review comparativ cu alte produse. Ar fi fost excelent daca ai fi postat si cateva poze reprezentative (tampografie vagoane AVA vs Brawa si FLM), etc.

Ca o parere personala (dar care nu este elocventa deloc), as vrea sa va spun ca mie mi s-a parut la inceput un pret astronomic, insa citind parerile celor care au vazut aceste vagoane, incep sa imi schimb parerea.

Personal nu sunt un fan inrait al modelelor CFR, insa e posibil ca asta sa se datoreze si proverbului cu strugurii acri.

Insa in conditiile in care vad ca incep sa apara modele CFR (incepand cu modelele de vagoane ante-DA060, continuand cu prima serie DA060, si terminand cu aceste vagoane, stau si ma gandesc serios sa le achizitionez, macar pentru ca sunt piese de colectie.

In ceea ce priveste DA-ul (va rog sa ma scuzati de offtopic), o sa astept versiunea corecta (oricare va fi aceea).

Inchei aici, punand in inca o problema, de aceasta data legata de formarea unei garnituri de tren formate din unica locomotiva HO inmatriculata CFR si vagoanele de calatori CFR: circulatia garniturii in timpul sezonului rece, adica atasarea, in spatele locomotivei a vagonului WIT, de incalzire. Ar fi extraordinar daca s-ar gandi cineva sa il produca.

Multumesc
Bafta tuturor! Andrei
Avatar utilizator
anghelson
Mesaje: 161
Membru din: Joi Dec 18, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de anghelson » Mar Dec 30, 2008 9:55 am

Salut Andrei,

Buna ideea asta cu pozele comparative. Am sa fac cateva poze (profit de faptul ca am un obiectiv macro excelent) insa o sa dureze ceva pana le postez. Si eu am cumparat acest vagon (si mai am inca doua de la Sachsen Modelle) tot in ideea unei garnituri pur romanesti. DA-060 mai asteapta si la mine (am inteles ca este posibil prin martie sa apara o versiune corecta, dar cu noua sigla CFR Calatori - mai este cineva care crede ca acesta sigla este cea mai urata din Europa si inca cateva continente?).
Pozele am sa le pun insa in topicul separat AVA 200 pe care l-am descoperit intre timp pe forum.

Toate ce bune,
Sorin Anghel
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Dec 30, 2008 11:27 am

Salut

@anghelson parerea mea este ca semafoarele le poti prezenta in cadrul sectiunii "modelism feroviar-atelier", la rubrica "infrastructura". Daca semafoarele sunt CFR atunci le poti prezenta in sectiunea dedicata modelelor CFR, la rubrica "Instalatii si anexe".
Colectia bineinteles ca o poti prezenta la colectii..., asteptam cu nerabdare sa le vedem pe toate !
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
anghelson
Mesaje: 161
Membru din: Joi Dec 18, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de anghelson » Mar Dec 30, 2008 5:48 pm

Multumesc si lui Florin si lui Dorin pentru sugestii. Le voi urma cat de curand. Topicul despre Micro-Metakit peste cateva minute.

Sorin Anghel
Avatar utilizator
ionut
Mesaje: 1
Membru din: Lun Ian 05, 2009 12:00 am
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de ionut » Mar Ian 06, 2009 7:19 pm

Bine (ca) v-am gasit...
Catalinzz
Mesaje: 171
Membru din: Mar Mar 11, 2008 12:00 am
Localitate: Buzau/Bucuresti
Contact:

Mesaj de Catalinzz » Mar Ian 06, 2009 7:36 pm

atat??? :-D :grin: :-D

Bine (ca) ai venit!!

P.S. nu rad de tine.. doar ca nici macar nu ai spus tot numele...
Scrie răspuns

  • Advertisement

Înapoi la “Bun venit pe forum ! Citeste aici inainte sa mergi mai departe!”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat