Anunt important: [Local Link Removed for Guests]
Momentan sunt probleme cu trimiterea email-urilor spre yahoo, va rugam sa folositi seciunea Contact daca aveti probleme cu primirea email-urilor de resetare a parolei sau activarea contului

Bine ati venit !

Intampinarea noilor veniti pe forum - aici ii asteptam sa citeasca regulamentul forumului si sa se prezinte
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Dum Mar 30, 2008 1:08 pm

Este foarte bine asa cum ai pus-o, aici pe forum incurajam lumea sa foloseasca linkurile in miniatura, tie ti-a iesit din prima :).

Totusi, recomandarea mea si nu numai a mea, este sa folosesti cu incredere serviciile oferite de [Link Removed for Guests], ai mai multe beneficii.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
marius_m
Mesaje: 55
Membru din: Joi Mar 27, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de marius_m » Dum Mar 30, 2008 1:47 pm

Multumesc pentru recomandare, dar la varsta mea comoditatea isi
pune pregnant amprenta, si de aceea am apreciat faptul ca serviciile
oferite de forum imi permit sa deschid mai rapid postarile foto
Avatar utilizator
marius_m
Mesaje: 55
Membru din: Joi Mar 27, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de marius_m » Dum Mar 30, 2008 2:53 pm

In ceeace priveste prezentarea activitatii mele in modelism aceasta
se imparte,ca si evolutia societatii romanesti, doua perioade distincte
ante si post revolutionare.
Prima parte a constat in achizitionarea de material rulant, sine, macaze
si elemente de comanda in vederea relizarii unei diorame.
Prima incercare (si singura pana in prezent ) a fost o minidiorama
(aprox. 95x60 cm.) pe care am experimentat tehnicile si materialele
ce puteau fi folosite cum 30 de ani la implinirea unui astfel de vis.
Renasterea acelui vis a inceput cam de un an, atunci cand am descoperit
acest forum si altele similare lui.
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mar Apr 01, 2008 10:29 pm

Salut

iarasi am ramas in urma, avem useri noi: @mureseanu_976, @Zoltan190D, @Biti, @otty_rulez, si @GAGAMENDON.

Ii asteptam sa ii cunoastem, pe niko il stiu de pe alte meleaguri, salutari :)

@marius_m, asa cum am zis, asteptam sa ne prezinti colectia ta.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5323
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mie Apr 02, 2008 12:18 pm

ceva imi spune ca daca la Zoltan "190D" face referire la un MB mai vechi, se va imprieteni repede cu Rudi :D
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
SantaFeFan
Mesaje: 1418
Membru din: Mie Feb 27, 2008 12:00 am
Localitate: Germania
Contact:

Mesaj de SantaFeFan » Mie Apr 02, 2008 2:33 pm

Horia_Radulescu scrie:ceva imi spune ca daca la Zoltan "190D" face referire la un MB mai vechi, se va imprieteni repede cu Rudi :D
:-D :-D :-D :-D :-D :-D
Rudi, I am a Santa Fe Fan
Avatar utilizator
SantaFeFan
Mesaje: 1418
Membru din: Mie Feb 27, 2008 12:00 am
Localitate: Germania
Contact:

Mesaj de SantaFeFan » Mie Apr 02, 2008 2:44 pm

Florinn scrie:Salut,

le uram Bun venit!
lui @SantaFeFan (hello @rudi :) )
Scuze ca nu m-am prezentat.... :-( ,dar cei mai multi ma cunosc de "dincolo" , de aceea poate am uitat "bunele maniere" :lol:
Dupa cum se vede in "nick name" sunt bolnav dupa modele americane ,si incerc sa construiesc ceva cat de cat sa arate american.Locuiesc in Germania de cativa ani ,dar sunt nascut si crescut in Romania (Sebes-Alba).Varsta 43 si sunt de meserie lacatus.
Rudi, I am a Santa Fe Fan
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5323
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mie Apr 02, 2008 4:15 pm

... si a mai uitat sa spuna ca ii plac si trenurile europene, ca zweitanlage pe N si ca face si colectie succesiva de MB-uri de modelul sus-numit! :)
toate cele bune,
HR
GAGAMENDON
Mesaje: 38
Membru din: Mar Apr 01, 2008 12:00 am
Localitate: Austria
Contact:

Mesaj de GAGAMENDON » Mie Apr 02, 2008 7:25 pm

Florinn scrie:Salut

iarasi am ramas in urma, avem useri noi: @mureseanu_976, @Zoltan190D, @Biti, @otty_rulez, si @GAGAMENDON.

Ii asteptam sa ii cunoastem, pe niko il stiu de pe alte meleaguri, salutari :)

@marius_m, asa cum am zis, asteptam sa ne prezinti colectia ta.

Multumesc Florinn!

Salut toti simpatizantii acestui forum. Sunt NIKO (Gagamendon). O mare parte din voi ma cunosc.
In limita cunostintelor mele cit si a timpului disponibil, impreuna cu voi vom ridica si acest forum la nivelul altor forumuri cu acelasi profil!

Deci: Bine v-am gasit

NIKO
Lenz : LZV 100/LH 100/LI 101F Win-Digipet V 8.5.1
Avatar utilizator
alin
Mesaje: 393
Membru din: Dum Aug 19, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de alin » Joi Apr 03, 2008 8:23 am

GAGAMENDON scrie:...
In limita cunostintelor mele cit si a timpului disponibil, impreuna cu voi vom ridica si acest forum la nivelul altor forumuri cu acelasi profil!

Deci: Bine v-am gasit

NIKO
Si noi care traiam cu iluzia ca alte forumuri ar trebui sa faca eforturi sa ajunga la nivelul acestuia...
Oricum, bine ai venit!
Avatar utilizator
marius_m
Mesaje: 55
Membru din: Joi Mar 27, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de marius_m » Joi Apr 03, 2008 10:51 am

Cum nu exista o rubrica de istorie in modelismul feroviar am sa postez
in continuare tot aici cateva poze cu starea actuala a ceeace a fost o
diorama, cu regretul ca nu mai am fotografiile din acea perioada.
Din pacate pozele au fost facute la putin timp dupa ce am scos sinele
vechi,acestea fiind puternic oxidate.

[Local Link Removed for Guests]

Acest aspect selenar nu se datoreaza incalzirii globale, ci faptului
ca teraformarea sa facut cu materiale ecologice care in timp s-au
decolorat. Tehnologia folosita era similara cu cea de azi numai ca
in loc de iarba sintetica NOCH am utilizat frunze de salcam uscate
in cuptorul aragazului, sarjele avand timpi si temperaturi de mentinere
diferite in functie de nuantele dorite.
Aspectul era unul cu totul deosebit datorita culorilor absolut
naturale, spre deosebire de dioramele realizate cu rumegus
vopsit sau bureti colorati.
Un alt lucru demn de remarcat a fost atmosfera relaxanta de lucru
oferita mirosul de fan proaspat cosit, uneori alterata de "aromele"
buruienilor ( ciaiuri Plafar ) folosite la diversificarea nuantelor.

[Local Link Removed for Guests]

[Local Link Removed for Guests]

Terasament: hartia abraziva .
La vremea respectiva nu se foloseau asa de mult materialele de
sinteza, asa ca puteai gasi hartie cu amestec de granule divers
colorate in nuante de gri sau caramiziu.
Tot hartie abraziva am folosit la soclul caselor.

[Local Link Removed for Guests]

Cladiri: carton, furnir si acetofan
Pentru astfel de aplicatii cartonul de cea mai buna calitate o
gaseai la cartelele calculatoarelor din Politehnica.

[Local Link Removed for Guests]

[Local Link Removed for Guests]

[Local Link Removed for Guests]

Actionari: transformator+redresor montat in munte
Controlul sensului si vitezei este realizat cu un comutator auto,
(vezi foto diorama dreapta jos)
Parghia comutatorului are 3 pozitii:
-stanga-dreapta cu retinere
-inclinare catre operator cu revenire libera care la actionare
conecteaza in circuit un consumator suplimentar ( bec auto ),
reducand astfel viteza de deplasare.
Tronsonul de linie din dreptul garii, cat si linia de garare, erau
alimentate prin contactele suplimentare de la macaz pentru
a evita deraierile accidentale. Daca totusi erau necesare
diferite manevre in aceste zone, cu ajutorul claviaturii din
fata comutatorului se puteau alimenta segmentele respective.

Semnalul: stalp lemn + brat facut dintr-o cosa radio
Manevrarea semnalului se face cu ajutorul unui comutator radio
( vezi butonul din foto "Semnal 2" dreapta jos ) ce actioneaza
un sistem de parghii, comutator prin care se asigura si
alimentarea tronsonului de linie corespunzator.

[Local Link Removed for Guests]

[Local Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Joi Apr 03, 2008 10:58 am

Salut Marius.

Nu este aici locul potrivit pentru articolul tau,

o sa il mutam la prezentari diorame.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
marius_m
Mesaje: 55
Membru din: Joi Mar 27, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de marius_m » Joi Apr 03, 2008 12:56 pm

Salut Florinn

Scuze daca postarea a fost incorecta, dar am considerat-o ca fiind
o prezantare activitatii mele de modelist in conditiile existente cu
multi ani in urma si cred ca ar trebui judecata numai in acel context,
de aceea am ales rubrica "Bun venit pe forum" in care incercam sa
ne cunoastem.

Oricum dupa felul in care arata si fara restul de elemente ce
concura la obtinerea unei diorame (cladiri, vegetatie, figurine, etc.)
nu cred ca cineva s-ar lauda cu o astfel de realizare, poate doar
din dorinta de a parea ridicol, mai ales cand postarea se face
pe un forum dedicat modelismului feroviar.

Cand va fi cazul etalarii unor eventuale realizari actuale voi cauta sa
ma incadrez la rubricile respective.
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Joi Apr 03, 2008 1:02 pm

ok, o lasam aici atunci :)
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
blueicon
Mesaje: 39
Membru din: Mar Mar 11, 2008 12:00 am
Localitate: Bistrita
Contact:

Mesaj de blueicon » Joi Apr 03, 2008 1:15 pm

Bine v-am gasit domnilor!
Am visat mereu la un trenulet ,sine si toate cele,dar cum in copilarie n-a fost sa fie uite ca la cei 40 si ceva de ani s-a implinit.Am primit sine vagoane locomotive toate Lima.Acum incet incet o sa incerc sa "innoiesc" tehnica si ma bate gandul de DCC deja :).Sper ca atunci cand voi avea intrebari in limita timpului sa primesc ajutor.
Scrie răspuns

Înapoi la “Bun venit pe forum ! Citeste aici inainte sa mergi mai departe!”