Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

060 DA

Scrie răspuns
cosmin78
Mesaje: 5817
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Dum Mar 01, 2009 2:32 pm

si totusi.....care este denumirea corecta?ND-2 e la chinezi,insa cele de la GFR fiind repatriate de la ei :roll: ...sau tot 060-DA,avand
in vedere ca acestea sunt de fapt niste DA-uri cu cabina mai larga si radiatoare mai mari,"conform cerintelor extraeuropene",asa
cum scrie in Jurnal Feroviar...
Cosmin
[Link Removed for Guests]
nicu4

Mesaj de nicu4 » Dum Mar 01, 2009 9:17 pm

Eu cred ca este normal sa le denumim tot 060 DA. Spun asta pentru ca din punct de vedere constructiv si al performantelor tehnice sunt tot niste locomotive 060 DA. Dealtfel, si codul 60 primit la noi, dovedeste ca modificarile fata de locomotiva de baza nu sunt de o asa mare importanta incat sa primeasca o noua serie. Asta este parerea mea si, vad ca si autoritatea in domeniu, care i-a acordat acest cod 60, a fost de aceeasi parere. Daca insa, asa ziceau cei care denumesc, aceasta atat de populara locomotiva, cu porecla penibila DA 060, cu siguranta imi ridicam maaari semne de intrebare vis-a-vis de corectitudinea acestei denumiri sau serii.
Denumind-o corect 060 DA sau cu codul ,,60'' este un avantaj. Sa ma explic. Hai sa zicem ca cineva ar fi un operator ce ar avea astfel de locomotive in parc. El ar vrea sa remorcheze un tren de 2000 tone pe sectia de la A la B. Ok. Se duce la cei de la Infra si cere aprobarea unei trase. Cei de la infra au, ca baza de calcul, pe langa alte documente, si livretul de mers. Acesta are cunoscuta Anexa 1, unde se precizeaza (si cam are caracter de lege) tonajele si modul de remorcare. Aici sunt prezentate toate sectiile de circulatie precum si tonajele ce se pot remorca pe aceste sectii cu fiecare tip de locomotiva in parte. De asemenea, se precizeaza si modul de aranjare a locomotivelor pentru remorcarea acelui tonaj. Daca operatorul nostru, vine cu o locomotiva de un alt tip, cum i se da aprobare de a circula, in baza la ce si pentru ce tonaj ? Ar trebui sa posede acel operator un document, din care sa reiasa ca locomotiva lui e identica cu una din cele prevazute in Anexa 1. Credeti ca ar folosi cuiva asta la ceva ? O intreaga tevatura pentru o locomotiva ce - practic vorbind - poate remorca acelasi tren si in aceleasi conditii, ca si o locomotiva 060 DA clasica. Si asta pentru ce ? Ca are cabinele mai spatioase, are mai multe usi de acces si mai multi elementi de radiator ? Ar fi inutil dupa parerea mea sa fie incadrate aceste locomotive ca serie speciala sau sa aiba un alt cod.
Asa cum este acum, cred ca este corect. Amanuntele ce fac diferentele intre aceste locomotive si locomotivele 060 DA pe care le discutam, sunt practic fara importanta dar istoric interesante.
Avatar utilizator
Electricul
Mesaje: 724
Membru din: Sâm Dec 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare
Contact:

Mesaj de Electricul » Vin Apr 17, 2009 10:18 pm

Stimati colegi pasionati, revin si la acest topic cu poze reprezentand aceasta locomotiva, preferata mea de altfel, poze facute la gara Satu Mare. Cele doua locomotive 060 DA cuplate urmau sa remorce personalul Satu Mare - Oradea, iar la Valea lui Mihai, prima locomotiva urma sa fie decuplata, asa mi-a spus mecanicul, si urma sa aduca inapoi un rapid de la Budapesta. Seriile celor doua locomotive sunt : 60-0796-7 si 60-0676-1. Celelalte poze cu locomotiva ramasa in schema gri dar purtand sistemul INDA pe acoperis si modificarile aferente era cuplata la personalul de Baia Mare. Numarul locomotivei: 60-1228-0 Respect
[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
pisti91
Mesaje: 178
Membru din: Mie Dec 26, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de pisti91 » Sâm Apr 18, 2009 11:46 am

Vin si eu cu doua poze:

1218 alaturi de 801 in depoul Cluj


[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
diesellok

Mesaj de diesellok » Sâm Apr 18, 2009 3:20 pm

in starea in caree arata totusi bine..
alex12

Mesaj de alex12 » Mar Mai 12, 2009 4:53 pm

62-0630-4 e tot la depoul arad
Avatar utilizator
Electricul
Mesaje: 724
Membru din: Sâm Dec 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare
Contact:

Mesaj de Electricul » Mar Mai 12, 2009 5:12 pm

Da intr-adevar asa este alex. Vreau sa postez 2 poze facute locomotivei in aceasta dimineata in timp ce tracta Iasi-ul fiindcaGM-ul probabil avea ce va probleme din nou. Locomotiva e in aceeasi stare numai ca e spalata. revin cu pozele
alex12

Mesaj de alex12 » Mar Mai 12, 2009 7:44 pm

Gm 920 nu are probleme a fost mutat pe brad arad azi a ajutat un sulzer care a ramas defect in camp intre bocsig si ineu
Avatar utilizator
Electricul
Mesaje: 724
Membru din: Sâm Dec 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare
Contact:

Mesaj de Electricul » Mar Mai 12, 2009 10:05 pm

Si acelasi sulzer a dus Brad-ul astazi seara la ora 20.30. Problema GM -ului a fost una mecanica (dupa cum am aflat de la mecanici) dar a fost rezolvata rapid (1 zi).
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3589
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Mar Mai 12, 2009 10:09 pm

060DA-16 ce legatura are cu ale noastre ?

[Link Removed for Guests]
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
Electricul
Mesaje: 724
Membru din: Sâm Dec 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare
Contact:

Mesaj de Electricul » Mie Mai 13, 2009 10:29 pm

Stimati colegi pasionati, revin cum am promis cu cele cateva poze ce am facut locomotivei 62-0630-4. Toate cele patru poze au fost facut ieri, 12.05. 2009. In primele doua Da-ul ducea Iasi-ul spre Oradea iar in ultimele doua inapoi, seara pe 19.30. Starea exterioara a locomotivei este cea care ne surprinde probabil mai mult, vopseaua fiind intr-o stare destul de jalnica. Ar fi inetersant de aflat cand a suferit modificarile in Da Inda. Iata pozele
[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests][Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Electricul
Mesaje: 724
Membru din: Sâm Dec 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare
Contact:

Mesaj de Electricul » Sâm Mai 23, 2009 10:50 pm

Stimati colegi, iata impartasesc cu voi si niste poze cu "tractiune dubla" :-D adica: pe personalul Arad-Gurahont unele Sulzere se defecteaza destul de des si atunci sunt martorul unor scene frumoase cans un diesel alearga in ajutorul celuilalt. Asa s-a intamplat si in acest caz. De altfel si azi, 23 05 2009, am facut niste poze asemenataoare doar ca protagonistele au fost doua Sulzere diferite. Enjoy
[Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
florrin12
Mesaje: 217
Membru din: Mie Iun 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de florrin12 » Dum Mai 24, 2009 10:42 am

cine e nefericita DA ramasa defecta ?, prima e mai mult ca sigur 1302
alex12

Mesaj de alex12 » Dum Mai 24, 2009 10:49 am

florrin12 scrie:cine e nefericita DA ramasa defecta ?, prima e mai mult ca sigur 1302
Nefericita este 60-0816 :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Avatar utilizator
Electricul
Mesaje: 724
Membru din: Sâm Dec 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare
Contact:

Mesaj de Electricul » Dum Mai 24, 2009 12:20 pm

Da, deci ghinionista care a ramas in pana este, cum a mentionat si alex12, este Sulzerul 60-0816-3 iar cea care a sarit in ajutor este 62-1302-9. Iar ieri 23 Mai 2009 situatia s-a repetat dar ghinionista a fost de data aceasta 60-0930-2 iar salvatorul nimeni altul decat dieselul 62-0630-4. Doar o poza postez, fiindca se nu am putut aproxima ora la care va sosi. 62-0630-4 a plecat pe la ora 18.00 in ajutorul personalului Gurahonţ-Arad care ajunge la Santana pe la ora 18.30, iar cu intarzierile de rigoare, garnitura a ajuns undeva pe la ora 21.00. Va cer scuze pt calitatea pozei. :roll:
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Locomotive diesel”