060 DA

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Electricul
Mesaje: 721
Membru din: Sâm Dec 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare
Contact:

Mesaj de Electricul » Mar Feb 17, 2009 4:32 pm

Stimati colegi. Am sters pozele fiidca nu stiu ce s-a intamplat cu rezolutia lor. Le repostez la dimensiuni mai mari. :roll:
Ultima oară modificat Mar Feb 17, 2009 10:45 pm de către Electricul, modificat 1 dată în total.
alex12

Mesaj de alex12 » Mar Feb 17, 2009 5:37 pm

ce numar avea locomotiva?
cristiCFR
Mesaje: 944
Membru din: Mar Iun 19, 2007 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de cristiCFR » Mar Feb 17, 2009 5:39 pm

@Electricul
Incearca te rog sa pui pozele la o rezolutie decenta : 1024 x 768 sau macar 800 x 600 pixels.

Sincer , sunt exagerat de mici :-|
ImagineImagine
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Mar Feb 17, 2009 8:29 pm

Un pic de atentie si la incadrare, incearca sa incadrezi intreaga locomotiva, fara sa tai bucati din ea.
nicu4

Mesaj de nicu4 » Mar Feb 17, 2009 8:40 pm

In legatura cu propunerea d-lui care semneaza tfa2003 as mai face o mica completare.
Sunt de acord ca schema de vopsire prezentata de dansul poate sa mai atenueze unul din marile neajunsuri ale modelului CFR. Din acest motiv, la modelul acestei locomotive facut in vopsirea KEG, PTK,etc. din cauza ca prin acel loc trece chiar limita intre cele doua culori nu se vede foarte usor ca modelul are carcasa din doua bucati si acolo este oribila limita. Si in aceasta vopsire e la fel, se mai poate ascunde acea gafa a constructorului. Insa, asa vrea sa atrag atentia ca, locomotiva prezentata de onorabilul domn in acea imagine, are un sasiu prelugit. Deci, daca un model va fi revopsit asa, trebuie sa aiba alt numar de circulatie ca altfel este gresit. Modelul incearca sa reproduca o locomotiva cu sasiu standard, al carei sasiu nu este ca cel prezentat in imaginea respectiva. Deci daca vreti sa vopsiti asa, nu puneti numarul din acea poza, fiti atenti.
In rest, ideea mi se pare a fi buna cu privire la aceasta schema de vopsire.
Avatar utilizator
Montalbano
Mesaje: 529
Membru din: Lun Mar 03, 2008 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de Montalbano » Mar Feb 17, 2009 9:29 pm

@electricul : esti artist, mi-ai mers la suflet cu imaginile iernii :-D
Va salut,
<a href="http://montalbano.nasol.ro"><B>Montalbano Feroviar Petrolist</B></a>
cosmin78
Mesaje: 5788
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Mar Feb 17, 2009 9:31 pm

aulin scrie:
nicu4 scrie: Intr-adevar, daca fluieri ca un nebun, poti consuma aerul din rezervorul principal. Nu cred ca poti fi atat de ,,hotarat'' incat sa fluieri pana golesti rezervorul. Oricum daca ai face-o ai avea asigurat un loc ,,mai in fata'' in zilele urmatoare la examenul psiho.
Nu se pune problema golirii rezervorului de aer,in instructia Pers.de locom.si automotor scrie clar cind se dau semnale acustice si in ce caz,nu se fluiera anapoda cind si cum vrea fiecare

locomotiva se afla in incinta RELOC ,cu motorul oprit,si noi(eu si inca un coleg) ne jucam cu fluierul....deci atata timp cat nu mergea
compresorul este plauzibil sa se goleasca.
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
tfa2003
Mesaje: 378
Membru din: Dum Apr 15, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de tfa2003 » Mar Feb 17, 2009 9:55 pm

inca o schema draguta...
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Electricul
Mesaje: 721
Membru din: Sâm Dec 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare
Contact:

Mesaj de Electricul » Mar Feb 17, 2009 10:15 pm

MulĂžumesc pentru aprecieri Âşi sugestii. Problema cu încadrarea locomotivei în imagine Ăžine de rapiditatea cu care execut poze. Apraratul meu Canon e bun dar nu chiar atât de performant cum ar trebui. Eu încerc la aceste poze să prind, în special partea frontală Âşi o parte din laterală. Dacă surprind întreaga locomotivă, datorită obiectivului, dimensiunile devin foarte mici, Âşi din detalii de pierde mult. Ori fundalul nu e atâta de spectaculos pe cât aÂş vrea.
Cristicfr, crede-ma, când le-am postat se deschideau mai mari. Nu Âştiu ce se întâmplă. Le voi reposta curând. Voi reveni Âşi cu numerele locomotivelor. Sunt două de fapt în poze. Mă bucur unora le sunt pe plac pozele :-D
Avatar utilizator
Electricul
Mesaje: 721
Membru din: Sâm Dec 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare
Contact:

Mesaj de Electricul » Mar Feb 17, 2009 10:52 pm

Iata, sper ca de data aceasta sa fie ok. Imi iertati greseala. :grin:
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
cristiCFR
Mesaje: 944
Membru din: Mar Iun 19, 2007 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de cristiCFR » Mar Feb 17, 2009 11:04 pm

Da , acum e bine :grin:

Excelente pozele :aplauze:
ImagineImagine
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
alex12

Mesaj de alex12 » Mie Feb 18, 2009 4:14 pm

Electricul scrie:[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Diselele din poze tractează personalul Arad-Brad. Îmi cer scuze pt calitatea ultimei imagini.
poti sa pui sipozele astea la rezolutie mai mare
Avatar utilizator
Electricul
Mesaje: 721
Membru din: Sâm Dec 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare
Contact:

Mesaj de Electricul » Mie Feb 18, 2009 4:38 pm

Da sigur. Pozele au fost făcute la începutul lunii decembrie 2008, tot pe personalul Arad- Brad.
alex12

Mesaj de alex12 » Mie Feb 18, 2009 4:51 pm

astept cu nerabdare
alex12

Mesaj de alex12 » Mie Feb 18, 2009 4:53 pm

eu sunt din ineu si ma intereseaza
Scrie răspuns


Înapoi la “Locomotive diesel”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat