060 DA

Scrie răspuns
Avatar utilizator
Electricul
Mesaje: 721
Membru din: Sâm Dec 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare
Contact:

Mesaj de Electricul » Mar Aug 27, 2013 8:32 pm

Excelente pozele tale, felicitari! Sunt multe locomotive pe care le-am vazut si eu in Arad in acea perioada. Foarte frumos!
Cu respect,
Cristian
Avatar utilizator
Hurricane
Mesaje: 162
Membru din: Mie Iul 11, 2012 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de Hurricane » Joi Aug 29, 2013 10:01 pm

60-1637-2

Tibeni 15.08.2013

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4932
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mar Sep 24, 2013 10:24 pm

60-1663-8 Tehnotrans Feroviar
Predeal 07.09.2013

Imagine
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mar Sep 24, 2013 11:21 pm

Buna Florin,

Firma asta de unde a mai aparut?
toate cele bune,
HR
cosmin78
Mesaje: 5791
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Mar Sep 24, 2013 11:49 pm

De pe malul marii , nu vezi valurile de pe locomotiva? :-P

[Link Removed for Guests]
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mie Sep 25, 2013 1:47 am

Multumesc de informatie, Cosmin.

Daca era un U-Boot (219/229 de 23 August) mai ziceam sa fie de la mare, insa asa un DA...

Desi daca ma gandesc mai bine, nemtii le spun la DA-urile noastre "Krabbenkutter" adica tot la mare trag... :-D
toate cele bune,
HR
cosmin78
Mesaje: 5791
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Mie Sep 25, 2013 2:35 pm

Cu placere, nu ai pentru ce...informatia am gasit-o la un "sarci" rapid.
Ziceam de malul marii pentru ca firma isi are sediul in Constanta, in port.

Krabbenkutter...taietor de crabi sau vapor pentru crabi?
Daca ne-ai explica si treaba asta si de ce sunt denumite asa...
Ultima oară modificat Vin Noi 01, 2013 3:16 pm de către cosmin78, modificat 1 dată în total.
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
tfa2003
Mesaje: 378
Membru din: Dum Apr 15, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de tfa2003 » Mie Sep 25, 2013 7:15 pm

Porecla e data din cauza sunetului motorului diesel din dotare...
Avatar utilizator
bogdanra
Mesaje: 1211
Membru din: Lun Mar 19, 2012 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de bogdanra » Joi Sep 26, 2013 11:12 am

Frumoasa poza, dar locomotiva are o problema majora de estetica: lipirea acelei sigle peste o alta care era vopsita. Vorba lui PDI: Oribiil!

@tfa2003: deci sa inteleg ca se traduce prin taietorul de crabi?

oricum Florin ne-a obisnuit cu instantanee frumoase si mai putin vazute. Multumim!
Cand trenul face ciu-ciu-ciu
Inima imi canta TT - TT - TT
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4932
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Joi Sep 26, 2013 1:44 pm

Vad ca ieri cand vorbeati despre locomotiva eu o prindeam a 2-a oara.
Buzau.
[Link Removed for Guests]

Impingatoare la naveta cu carbune DB.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Sep 26, 2013 3:32 pm

Buna,

"Krabbenkutter" inseamna pescador pentru crabi - adica vapor, "kutter" nu are nimic cu "a taia" in germana (schneiden). Numele vine intr-adevar de la zgomotul motorului.

"U-Boot" (submarin) vine de la ferestrele laterale rotunde ale seriei 119/219/229 si tendinta de a se scufunda in fundul depoului. I se mai spunea si "Ceausescus Rache" adica "razbunarea lui Ceausescu".

Seriile 130/131/132/232/233/234 sunt numite in Germania "Ludmilla" din cauza originii sovietice.

Seria 120/220, cunoscuta in celelalte tari socialiste ca "Sergei" era numita la DR "Taigatrommel" adica "toba din taiga" dupa zgomotul motorului fara esapament.

Seria 216.0 a DB (V160 Vorserie) se numea "Lollo", dupa formele rotunde care aminteau de Gina Lollobrigida. In mod analog o locomotiva cehoslovaca contemporana se numeste "Bardotka", dupa Brigitte Bardot.

Seria Re 4/4 II a SBB este denumita in jargon SBB "Bobo". De ce? Atunci cand a aparut, inca nu se hotarase daca va fi incadrata ca Ae 4/4 sau Re 4/4, si primele trei prototipuri au fost incadrate oficial ca Bo'Bo' timp de aproape doi ani. A nu se confunda cu "Bobo Kowalski" a DR, devenita cunoscuta datorita unei carti pentru copii de Waldemar Spender si Rainer Flieger, cunoscuta de toti copiii din DDR, care era o V100 Ost (110 240-9).

Ar mai fi sute de denumiri de aces gen. Si in Romania avem "purcelusi", "sobolani", "portocale", si alte asemenea fructe, legume, animalute de padure, beci sau alte oratanii, insa asa cum spuneam preferam sa citim pe forum despre seria 96 si nici despre "sobolanul" ramas in drum pe undeva cu pana la instalatia principala de frana cu tovarasa ministra aflata in inspectie... :-D
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
bogdanra
Mesaje: 1211
Membru din: Lun Mar 19, 2012 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de bogdanra » Joi Sep 26, 2013 4:28 pm

Sar'Mana, HR!
Daca am atins subiectul mai pun o intrebare: vad multi care arata poze cu TaigaTrommel si spun ca este V200. Din cate stiam V200 era o locomotiva care semana cu V219.
care ar fi explicatia? Este al treilea ebay-ist care vinde asa...
Cand trenul face ciu-ciu-ciu
Inima imi canta TT - TT - TT
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5311
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Sep 27, 2013 12:11 am

Buna Bogdan.

Exista V 200 West si V 200 Ost, care nu au nici o legatura una cu cealalta.

V 200 West a existat in 2 versiuni, prima cu fata mai rotunda si mai slab motorizata (V 200.0, ulterior seria 220) si una mai tesita la bot si cu motoare mai puternice (V 200.1, ulterior seria DB 221). Dupa scoaterea din uz au ajuns in Elvetia, Grecia, Albania sau Arabia Saudita, unele au fost reimportate de firme private dupa aceea si merg si azi. O ruda de-a lor a fost V 300, un singur exemplar (ulterior 230 001 la DB), care a existat intr-o versiune mai slab motorizata si in Iugoslavia.

Schimbarea numerelor dupa UIC la DB s-a facut in 1968, V 200.0 a devenit asa cum spuneam 220, V 200.1, 221 si singura V 300 care era inchirata la DB (nu cumparata) a ajuns 230.

V 200 Ost este asa cum spuneam Sergei, Taiga Trommel, M 62 etc. in alte tari, locomotiva cunoscuta de la Lugansk. Dupa 1970 s-au numi seria 120, dupa 1992 si unificarea numerotarii cu cea a DB au ajuns seria 220 (pentru ca V 200 West erau de mult scoase din dotare). Unele mai circula si acum in Germania la firme private.
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Florin-Dej
Mesaje: 390
Membru din: Sâm Mai 07, 2011 12:00 am
Localitate: Dej
Contact:

Mesaj de Florin-Dej » Vin Noi 01, 2013 2:24 pm

Are si vasle in dotare? :-D
Avatar utilizator
Florin-Dej
Mesaje: 390
Membru din: Sâm Mai 07, 2011 12:00 am
Localitate: Dej
Contact:

Mesaj de Florin-Dej » Mie Noi 13, 2013 10:17 am

DA-796 din RR IRLU Dej la proba izolata . Pozele sunt facute in statia Reteag in data de 11.11.2013
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns


Înapoi la “Locomotive diesel”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat