Anunt important: [Local Link Removed for Guests]
Momentan sunt probleme cu trimiterea email-urilor spre yahoo, va rugam sa folositi seciunea Contact daca aveti probleme cu primirea email-urilor de resetare a parolei sau activarea contului

060 DA

Scrie răspuns
Avatar utilizator
didinul
Mesaje: 63
Membru din: Dum Iun 01, 2008 12:00 am
Localitate: Sighisoara
Contact:

Mesaj de didinul » Lun Mai 03, 2010 1:24 am

Initial am cazut initial in capcana de a crede ca locomotiva a fost reparata recent si aveam cam aceleasi mirari ca domnu doctor ... Dar am consultat pe cineva care stie si am aflat ca locomotiva asta a fost reparata in anul 2001, nicidecum de curand.
Eu zic ca ar fi corect sa nu mai vehiculam tampenii numai asa sa ne aflam in treaba!
Daca considerati ca am fost cam dur, precizez ca e maximum de politete de care sunt capabil in fata unei informatii care ne ia de prosti.
Avatar utilizator
gicu
Mesaje: 297
Membru din: Mar Apr 22, 2008 12:00 am
Localitate: Tg-Jiu
Contact:

Mesaj de gicu » Lun Mai 03, 2010 7:16 pm

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Acestea sint imagini recente de la respectiva locomotiva care se afla pe fluxul de reparatii , iar noi ,cei care am fost acolo adica eu si niste colaboratori germani , au fost interesati de partea electrica a locomotivei .
Nu trebuie sa fii asa dur daca nu cunosti situatia , oricum este un proiect care va fi demarat complet si la vremea respectiva o sa-ti trimit ceva poze cu ea tractind ceva garnituri germane. Oricum pina la vremea respectiva sa lasam baietii de acolo sa lucreze conform normelor cerute de oaspetii nostrii. Am numai cuvinte de lauda pt. ei ca pot face din... bici.
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Lun Mai 03, 2010 8:32 pm

gicu scrie:Oricum pina la vremea respectiva sa lasam baietii de acolo sa lucreze conform normelor cerute de oaspetii nostrii. Am numai cuvinte de lauda pt. ei ca pot face din... bici.
Mi-ar plă’cea tare mult s㒠vă’d un DA tractând pe pă’mânturi germane... Industria româneasc㒠de profil trebuie încurajată’, mă’car de la nivelul de "vorbitori" şi "comentatori" cum suntem noi. Aşteptă’m fotografii!
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Mar Mai 04, 2010 4:28 am

mishu88 scrie:Mi-ar plă’cea tare mult s㒠vă’d un DA tractând pe pă’mânturi germane...
Stai aşa, c㒠poate vine Horia şi ne spune c㒠nu au voie acolo, c㒠au 6 osii :)))

Revenind la topic, nu înţeleg de ce ar cumpă’ra cineva din Germania un 060-DA, Poate pentru ceva muzeu.
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Mar Mai 04, 2010 11:55 am

Dr uiti poza cu DA-ul in schema DB, iar Sumarinele si Ludmilele cate osii au ? :|
Avatar utilizator
florrin12
Mesaje: 217
Membru din: Mie Iun 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de florrin12 » Joi Mai 06, 2010 7:13 pm

gicu scrie:[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Acestea sint imagini recente de la respectiva locomotiva care se afla pe fluxul de reparatii , iar noi ,cei care am fost acolo adica eu si niste colaboratori germani , au fost interesati de partea electrica a locomotivei .
Nu trebuie sa fii asa dur daca nu cunosti situatia , oricum este un proiect care va fi demarat complet si la vremea respectiva o sa-ti trimit ceva poze cu ea tractind ceva garnituri germane. Oricum pina la vremea respectiva sa lasam baietii de acolo sa lucreze conform normelor cerute de oaspetii nostrii. Am numai cuvinte de lauda pt. ei ca pot face din... bici.
cind au fost facute fotografiile ? in special fotografia cu DA-1098 ?
Pe de alta parte sa nu uitam ca DA-urile au circulat cu succes in Germania la KEG....pina cind a dat faliment (cred ca nu din cauza DA-urilor !!!)
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Vin Mai 07, 2010 11:36 am

KEG a dat faliment din cauza concurentei agresive a celor de la DB Schenker.
alex12

Mesaj de alex12 » Sâm Mai 08, 2010 7:03 pm

60-1097-9

[Link Removed for Guests]

60-1145-7

[Link Removed for Guests]
alex12

Mesaj de alex12 » Lun Mai 10, 2010 4:13 pm

60-1145-7
[Link Removed for Guests]
alex12

Mesaj de alex12 » Sâm Iun 05, 2010 4:11 pm

630
[Link Removed for Guests]
1272
[Link Removed for Guests]
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Dum Iun 06, 2010 7:16 am

Dragi colegi FeRoviaRi, v㒠prezint în continuare câteva locomotive diesel-electrice 060-DA fotografiate de pe podul destinat traficului feroviar de marf㒠dintre Bă’neasa şi Bucureşti-Triaj, lâng㒠P.O. Carpaţi.

Locomotiva DA 412, care avea cutia marcat㒠cu sigla companiei "TransFeroviarGrup", se gră’bea, de una singură’, spre direcţia Chitila.
[Link Removed for Guests]

Trenul Personal 9102, Bucureşti Nord - Pietroşiţa, înainta spre direcţia Titu cu energica DA 793.
[Link Removed for Guests]

O locomotiv㒠clasic㒠dedicat㒠unui tren care avea s㒠că’lă’toreasc㒠pe o rut㒠clasică’: Bucureşti Nord - Urziceni. Locomotiva DA2 1353 tră’gea pe magistrala 700 Trenul Personal 7033.
[Link Removed for Guests]

Iat㒠şi Acceleratul 1795, Bucureşti Nord - Piatra Olt, care avea o locomotiv㒠de onoare în capul trenului: DA2 888!
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
alex12

Mesaj de alex12 » Mar Iul 20, 2010 11:35 am

1302 cu P3132
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
flo82
Mesaje: 168
Membru din: Joi Mai 13, 2010 12:00 am
Localitate: Husi
Contact:

Mesaj de flo82 » Vin Iul 23, 2010 7:33 pm

As avea si eu o intrebare. In legatura cu locomotivele diesel-electrice clasa 60/62, alea de dupa 1998, vopsite in albastru-alb (in locul griului traditional): am observat ca au prize pentru incalzire electrica a trenului, desi seria originara din 1961 si 1968 nu avea. Ma gandesc ca, tinand cont ca au doua generatoare electrice, sistemul de incalzire electrica a trenului sa fie racordat de la generatorul secundar.
Avatar utilizator
flo82
Mesaje: 168
Membru din: Joi Mai 13, 2010 12:00 am
Localitate: Husi
Contact:

Mesaj de flo82 » Vin Iul 23, 2010 7:36 pm

Si inca o intrebare: Daca stiti ceva despre asa-numita "LDE-130", care ar avea 4 osii, vopsirea "traditionala" in albastru si este monocabina.
Avatar utilizator
Radu161
Mesaje: 1725
Membru din: Vin Mai 25, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti/Arad
Contact:

Mesaj de Radu161 » Vin Iul 23, 2010 10:59 pm

Adica astea: [Link Removed for Guests] ?
Sunt locomotive folosite in principal de operatori industriali.
Nu stiu daca au fost vreodata la CFR. Si daca au fost, le-au folosit pentru lucrarile la infrastructura. N-au avut un serviciu regulat.
Dor de duca, sa te-aduca...
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Locomotive diesel”