060 DA

Scrie răspuns
Avatar utilizator
manlif2_0
Mesaje: 548
Membru din: Vin Oct 30, 2009 12:00 am
Localitate: Craiova
Contact:

Mesaj de manlif2_0 » Sâm Apr 03, 2010 12:37 am

Pai un motiv cred ca ar fi sarbatorile de Pasti si implicit traficul mai ridicat (suplimentarea garniturilor). Pe de alta parte, se discuta pe aici pe forum (nu retin unde) ca ar fi probleme legate de reviziile lor (scumpe?).

Pe de alta parte, pe ruta Craiova-Calafat acum circula un Desiro de mai multe ori pe zi, desi traditional circula o garnitura de TE-uri.
Avatar utilizator
lonutz
Mesaje: 44
Membru din: Sâm Sep 05, 2009 12:00 am
Localitate: Baia Mare
Contact:

Mesaj de lonutz » Sâm Apr 03, 2010 4:36 pm

Mi-as dori mult sa se ramana la varianta DA + vagoane cum era pana acum cativa ani...Nu e normal ca pe o ruta de aproape 400 de km sa pui Desiro, mai ales ca la intoarcere, trenul circula noaptea intre orele 1 si 8 aproximativ...Am circulat cu el si e foarte foarte nasol...
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Sâm Apr 03, 2010 6:21 pm

Desiro nu prea o sa mai vedem in curand, daca nu se cumpa urgent roti monobloc. Deja 1/2 din parc st㒠la gard cu roţile tocite.

Care garnitur㒠tradiţional㒠de Calafat, c㒠în Decembrie am vă’zut 2 garnituri tradiţionale din Sulzer + 20-47 + 20-47 + 21-47, cu câte 30 de că’lă’tori (în total) în fiecare.
Ultima oară modificat Dum Apr 04, 2010 4:29 am de către Dr2005, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
Electricul
Mesaje: 721
Membru din: Sâm Dec 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare
Contact:

Mesaj de Electricul » Sâm Apr 03, 2010 7:41 pm

Pe ruta Timisoara-Baia Mare a revenit azi garnitura de Desiro, asa ca degeaba am asteptat sa fac poze la Sulzer. Luni calatoresc si eu, sa vad ce garnitura va fi. Dau dreptate in privinta distantei lungi de calatorie, dar de foarte multe ori conditiile de pe vagoanele cfr sunt inumane. Totusi pe Sagetile Albastre de pe aceasta ruta s-a pastrat curatenia iar iarna era mult mai cald decat pe alkte garnituri, asta spun din experienta. Oricum am spus-o asa ca o paranteza, sa nu deviem de la subiectul DA. Respect
Cu respect,
Cristian
cosmin78
Mesaje: 5788
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Sâm Apr 03, 2010 9:35 pm

Dr2005 scrie:...Care garnitur㒠tradiţional㒠de Calafat, c㒠în Decembrie am vă’zut 2 garnituri tradiţionale din Sulzer + 20-47 + 20-47 + 21-47, cu câte 30 de că’lă’tori (în total) în fiecare.
TE-urile erau nelipsite de pe linia Clafatului...cel putin pana acum 2-3 ani...
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
DBTrainfan
Mesaje: 35
Membru din: Sâm Mar 27, 2010 12:00 am
Localitate: Cluj/Bucuresti
Contact:

Mesaj de DBTrainfan » Lun Apr 05, 2010 12:54 am

Dr2005 scrie:Desiro nu prea o sa mai vedem in curand, daca nu se cumpa urgent roti monobloc. Deja 1/2 din parc st㒠la gard cu roţile tocite.
Alea se numesc roti cu zone plane - nu tocite. In alta ordine de idei, cele despre care vorbesti tu, stau acolo pentru ca au parbriele sparte si costa enorm inlocuirea lor. Sint trase in parcul rece din acest motiv. Cu bine!
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Lun Apr 05, 2010 1:03 am

Roţile cu zone plane se strunjesc, dar cand diametrul cercului nominal de rulare ajunge la o anumita valoare trebuie inlocuita roata (adica rotile, ca doar nu o sa circule cu osii montate cu o roata mai mare si una mai mica).
Avatar utilizator
DBTrainfan
Mesaje: 35
Membru din: Sâm Mar 27, 2010 12:00 am
Localitate: Cluj/Bucuresti
Contact:

Mesaj de DBTrainfan » Lun Apr 05, 2010 1:05 am

Dar iti repet, nu asta este cauza stationarii lor in parcul rece.
alex12

Mesaj de alex12 » Mie Apr 28, 2010 2:54 pm

630 cu P3132 Brad-Arad

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
lonutz
Mesaje: 44
Membru din: Sâm Sep 05, 2009 12:00 am
Localitate: Baia Mare
Contact:

Mesaj de lonutz » Vin Apr 30, 2010 2:04 pm

60-0858 in Baia Mare

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

60-1197

[Link Removed for Guests]
alex12

Mesaj de alex12 » Sâm Mai 01, 2010 7:40 pm

62-0630-4

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
gicu
Mesaje: 297
Membru din: Mar Apr 22, 2008 12:00 am
Localitate: Tg-Jiu
Contact:

Mesaj de gicu » Sâm Mai 01, 2010 9:32 pm

60-1098-7
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] unul dintre panourile de comanda.

O locomotiva proaspat scoasa de la modernizari si imbunatatiri . Este o locomotiva care a fost fabricata in 1991
si care a suferit de curind operatiile de modernizare la Electroputere printre care:
Montat convertizor pentru alimentare servicii auxiliare
S-a imbunatatit sistemul de izolatie in posturile de conducere
S-au montat tampoane si carlige de tractiune noi
S-au schimbat elementele radiatoare
S-a montat incalzire electrica in P.C
S-a montat grup electrocompresor nou
S-a montat instalatie de preincalzire pentru lansare MD tip nou
Si multe altele , iar pt. mai multe detalii va stau la dispozitie pe pm .
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Dum Mai 02, 2010 9:58 am

gicu scrie: O locomotiva proaspat scoasa de la modernizari si imbunatatiri . Este o locomotiva care a fost fabricata in 1991
si care a suferit de curind operatiile de modernizare la Electroputere printre care...
Arat㒠bine din exterior, iar la interior cred c㒠aţi avut grij㒠ca locomotiva s㒠funcţioneze ca la început! Că’tre cine va pleca acest model? Åži... mulţumim pentru fotografii! :aplauze:
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
maus5
Mesaje: 124
Membru din: Dum Feb 14, 2010 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de maus5 » Dum Mai 02, 2010 7:21 pm

Salut!gicu- 60-1098-7 arata foarte bine,sper sa si mearga la fel,o singura corectura,nu e fabricata in 1991,ci in 1976.
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Dum Mai 02, 2010 11:56 pm

Era de că’lă’tori anul trecut, ba chiar are şi ,,şobolanul" aplicat pe ea. Totuşi, dac㒠tot s-a fă’cut aceast㒠modernizare, de ce s-a pă’strat suspensia secundar㒠cu arcuri în foi şi, mai ales, de ce nu s-a montat instalaţie de încă’lzire a trenului?
Scrie răspuns


Înapoi la “Locomotive diesel”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat