Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Magazine de Trenulete si accesorii

Magazine , materiale, linkuri utile
Scrie răspuns
Avatar utilizator
felippe
Mesaje: 1427
Membru din: Sâm Ian 21, 2006 10:06 pm
Localitate: Faversham, UK
Contact:

Mesaj de felippe » Mar Mai 06, 2008 11:42 pm

vlad2901 scrie:de ce produsele de pe bebelino sunt mai ieftine decat cele de pe alte site-uri?
Ar mai fi un motiv: ca aproape in tot comertul romanesc, vanzatorul nu stie sa promoveze produsele decat prin reduceri de pret si de aici incepe un razboi al preturilor care nu duce la nimic bun.

Preturi mai mici inseamna adaos mai mic, bani mai putini pentru dezvoltare, marketing, promovare de servicii conexe...

In final, desi nu este evident, perdantii principali sunt clientii, utilizatorii finali.
Valentin Voica

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mie Mai 07, 2008 12:22 am

vlad2901 scrie:atunci intreb altfel: de ce produsele mehano sunt mai ieftine decat cele de la alte firme?
Unul din motive il constituie costurile mai mici de productie, la fel cum telefoanele Nokia facute in Romania sunt mai ieftine decat telefonale Nokia facute in Germania.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Pok
Mesaje: 132
Membru din: Vin Dec 28, 2007 12:00 am
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de Pok » Mie Mai 07, 2008 7:39 am

felippe scrie:...
Ar mai fi un motiv: ca aproape in tot comertul romanesc, vanzatorul nu stie sa promoveze produsele decat prin reduceri de pret si de aici incepe un razboi al preturilor care nu duce la nimic bun.
Baaa daaa... Cumpărăm produse mai ieftine ;)
Avatar utilizator
Biti
Mesaje: 31
Membru din: Lun Mar 31, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Biti » Mie Mai 07, 2008 11:07 am

Salut!

Incepand cu data de 09.05.2008 va asteptam in magazinul nostru din B-dul. Spalaiul Unirii 186 (intrarea se face de pe Calea Vacaresti 281 - din intersectia cu Palatul Copiilor).
Avatar utilizator
felippe
Mesaje: 1427
Membru din: Sâm Ian 21, 2006 10:06 pm
Localitate: Faversham, UK
Contact:

Mesaj de felippe » Mie Mai 07, 2008 11:43 am

Pok scrie:
felippe scrie:...
Ar mai fi un motiv: ca aproape in tot comertul romanesc, vanzatorul nu stie sa promoveze produsele decat prin reduceri de pret si de aici incepe un razboi al preturilor care nu duce la nimic bun.
Baaa daaa... Cumpărăm produse mai ieftine ;)
Nu e chiar asa; aici gresesc mai toti clientii. Un produs vandut nu este un produs pe care vanzatorul il vinde si gata. De ce nu vrei sa te gandesti si la servicii post-vanzare? Service, garantie...

Uite un exemplu: cumperi o locomotiva, o duci acasa, o rulezi, si peste cateva zile iti dai seama ca nu iti place ceva la ea sau pur si simplu nu o mai vrei.

Cum ar fi sa mergi la magazinul de unde ai cumparat-o initial si sa spui ca nu iti place si ca vrei banii inapoi sau sa cumperi altceva si vanzatorul, cu zambetul pe buze, sa iti spuna ca da, bineinteles, nu este nicio problema si iti poate returna banii pe loc?

Sa zicem ca iei banii, vanzatorul ce va face? Nu va putea sa vanda locomotiva aceea de noua. O va vinde cu un pret mult mai mic, de multe ori sub pretul de achizitie. Nu crezi ca el va face un efort financiar pe care va trebui sa il recupereze de undeva?

Prin urmare, vei ramane surprins cand nu va mai conta cand vei cumpara ceva mai scump un produs dar vei beneficia de servicii post-vanzare de calitate.

Se va maturiza si piata romaneasca...
Valentin Voica

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
vlad2901
Mesaje: 9
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de vlad2901 » Mie Mai 07, 2008 2:18 pm

asta e un caz destul de rar in care iti cumperi ceva ce nu iti place si te duci peste vreo 2 zile cu el inapoi.... ideea era daca sunt mai proaste sau daca au vreun dezavantaj esential.
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Mie Mai 07, 2008 2:30 pm

pentru noi e un caz rar pentru ca nu suntem obisnuiti sa fim respectati !

In state, in orice magazin, daca are 6 case de marcat pentru cei care cumpara, are 2 case pentru cei care returneaza produse ;)
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Pok
Mesaje: 132
Membru din: Vin Dec 28, 2007 12:00 am
Localitate: Brasov
Contact:

Mesaj de Pok » Mie Mai 07, 2008 2:40 pm

Felippe, eu zic să nu duci grija vânzătorilor, pentru că ei (cu extraordinar de puĂžine excepĂžii) nu-Ăži vor duce grija ta (de cumpărător).
S-ar putea ca Âşi cel care vinde cel mai ieftin să aibă un adaos considerabil care să-i acopere cheltuielile cu "fiĂžele" clientului (retururi, garanĂžii, etc...)
Mai concret, dacă cineva-Ăži vinde cu 10% mai ieftin, aceaÂşi marfă în aceleaÂşi condiĂžii, o să-o cumperi pe aia mai scumpă? Să fim serioÂşi...
Avatar utilizator
felippe
Mesaje: 1427
Membru din: Sâm Ian 21, 2006 10:06 pm
Localitate: Faversham, UK
Contact:

Mesaj de felippe » Mie Mai 07, 2008 2:50 pm

pentru că ei (cu extraordinar de puĂžine excepĂžii) nu-Ăži vor duce grija ta (de cumpărător).
.

Eu cred ca nu e asa. Deja, toti vanzatorii seriosi au angajati antrenati in spiritul relatiei cu clientii, daca nu chiar departamente specializate. Si fac eforturi pentru a-si imbunatati in permanenta aceata relatie. De ce oare acestia au produsele vandute mai scumpe decat vanzatorii marunti care merg pe principiul "Las' ca romanul e multumit ca a platit putin. Ce-i mai trebuie si calitate, servicii post-vanzare?"
Să fim serioÂşi...
Tocmai, sa fim seriosi. Da, as cumpara cu 10% mai scump daca as sti ca am protectie si servicii post-vanzare de calitate si nu voi fi nevoit sa merg sa ma tiganesc cu vanzatorul care nu vrea sa imi primeasca produsul inapoi. Si iti garantez ca peste o vreme si tu vei gandi la fel.
Valentin Voica

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
cosmin78
Mesaje: 5816
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Mie Mai 07, 2008 3:03 pm

eu cumpar(de 6ani) cu discount de 10-20%,am garantie 1an fabricant +1an vanzator
recent mi s-a schimbat un decodor loksound,fara costuri aditionale, in conditiile in care garantia(magazinului) mi se
apropia de sfarsit.peste tot in lume cumparatorul vrea produse ieftine si de calitate
:wink:
Cosmin
[Link Removed for Guests]
cosmin78
Mesaje: 5816
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Mie Mai 07, 2008 3:04 pm

@felippe,

garantia este obligatorie ptr orice produs electronic,electric etc
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
victorian
Consilier Istoric
Mesaje: 2222
Membru din: Dum Oct 21, 2007 12:00 am
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de victorian » Mie Mai 07, 2008 3:10 pm

Absolut de acord cu Vali!

Am patit exact ceea ce a spus el... am cumparat un produs de care n-am fost multumit si l-am trimis inapoi. Vanzatorul insa (trebuie sa precizam, ... din Kent, UK) nu numai ca n-a comentat, ci mi-a returnat inclusiv pretul transportului!

Rezultatul? am mai cumparat de inca trei ori de la ei, si nu ezit sa-l recomand tuturor prietenilor mei!

Insa imi trimite marfa comandata a doua zi, si mie imi soseste in aproximativ o saptamana, in mod operativ, nu dupa o luna, nu dupa trei! Iar relatiile cu clientii DUPA vanzare sunt exact asa cum spune Vali.

Din pacate pentru vanzatorii din Romania, pana vor ajunge la acest nivel de calitate... prefer sa platesc pretul transportului Marea Britanie-Romania! ;-)
Avatar utilizator
felippe
Mesaje: 1427
Membru din: Sâm Ian 21, 2006 10:06 pm
Localitate: Faversham, UK
Contact:

Mesaj de felippe » Mie Mai 07, 2008 3:20 pm

cosmin78 scrie:eu cumpar(de 6ani) cu discount de 10-20%,am garantie 1an fabricant +1an vanzator
recent mi s-a schimbat un decodor loksound,fara costuri aditionale, in conditiile in care garantia(magazinului) mi se
apropia de sfarsit.peste tot in lume cumparatorul vrea produse ieftine si de calitate
:wink:
Calitatea produsului este una, a serviciilor de vanzare / post-vanzare este alta. Nu le amestecati.

Si este normal sa primesti un discount cand esti client fidel al unui comerciant! Si cu asta ai atins exact problema pe care o dezbatem: crezi ca acel comerciant, dandu-ti un discount de 10-20%, iti vinde in pierdere? In niciun caz. In concluzie, are un adaos mare, care ii permite sa faca acest discount.

Un adaos mare implica un pret mare si astfel, batalia intre concurenti se da cu alte arme decat un inutil si perdant de toate partile razboi al preturilor.

Sper ca m-am facut inteles. Ce am vrut sa subliniez (si Cosmin m-a ajutat) este ca nu pretul mic reprezinta intotdeauna cea mai buna alegere!
Valentin Voica

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
cosmin78
Mesaje: 5816
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Mie Mai 07, 2008 3:26 pm

felippe scrie: Si cu asta ai atins exact problema pe care o dezbatem: crezi ca acel comerciant, dandu-ti un discount de 10-20%, iti vinde in pierdere? In niciun caz. In concluzie, are un adaos mare, care ii permite sa faca acest discount.
...sau are si el un discount mare.la produsele Roco,de exemplu,reusesc
sa le cumpar la acelasi pret de pe sit-ul Roco,sau chiar mai ieftine...
cu(10-20%)...desi aceasta reducere mi-o aplica numai la produsele aflate
pe stoc...cateodata si la valori mai mari.ca urmare...ma mentin client
fidel :grin:
Cosmin
[Link Removed for Guests]
stageexp
Mesaje: 1260
Membru din: Lun Ian 14, 2008 12:00 am
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesaj de stageexp » Mie Mai 07, 2008 3:44 pm

Este o intreaga discutie cu modul de vanzare al produselor la noi. Daca afara este ceva normal sa returnezi un produs cumparat pentru ca nu se ridica la nivelul asteptarilor sau pur si simplu nu-ti mai place, la noi nu doar ca vanzatorii s-ar astupa la un astfel de comportament, dar nici multi clienti care sa aiba o astfel de tendinta nu cred ca exista, pentru ca nu a functionat piata noastra in acest mod.
In timp se vor mai "spala" lucrurile, dar cred ca la ora actuala tendinta este chiar de balcanizare a unor distribuitori veniti de pe afara.
Trebuie sa inteleaga faptul ca o atitudine de respect si de profesionalism fata de client duce la o crestere directa a profitului, si aici este treaba patronului care trebuie sa stie sa-si cointereseze angajatul. De multe ori prin supermarketuri, am dat de oameni care stiau mult mai putine decat mine despre produsul pe care vroiam sa-l cumpar (electronic) si aveau o atitudine de totala nepasare si indiferenta fata de ceea ce vreau eu, cred ca din cauza ca erau platiti la fel indiferent de modul si de cantitatea pe care o vindeau.
Evident ca daca sunt multumit de serviciile unei firme o voi recomanda si altora din grupul meu, si asta duce la cresterea vanzarilro, dar unii constientizeaza mai greu asta.
Am dat exemplul firmei din Oradea, care vinde produse Mehano la poarta, ca distribuitor, la un pret mai mare decat al firmelor care cumpara de acolo, printr-o politica de discounturi adecvata. Asta e.
Preturile pe raft sunt oricum mult pompate, si majoritatea reducerilor de dupa sarbatorile de iarna se bazeaza tocmai pe diferenta dintre pretul produsului si gramada de adaosuri care sunt puse, in special in perioada sarbatorilor.
Cu garantia si postgarantia ce sa mai vorbim. Dupa ce ca poti sa alegi dintr-o gama asa de mica de produse ca parca mai bine stai acasa, sunt si probleme. Am cumparat un nikon cu o gramada de bani, care are o mica problema de nou, odata scos din cutie, si singurur service autorizat este la bucuresti, unde il pot trimite gratis, dar platesc interventia, desi este in garantie. Si atunci se mira meseriasii din comertul de pe la noi ca dau oamenii iama in supermarketurile de la unguri ca sa cumpere cate ceva.
Scrie răspuns

Înapoi la “Tot ce vrei sa stii”