Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Intrebari/Raspunsuri despre material rulant

Esti nou in lumea modelismului? aici gasesti informatiile de care ai nevoie pentru a incepe.
Avatar utilizator
kablu
Mesaje: 323
Membru din: Joi Feb 25, 2016 8:07 pm
Localitate: Arad
Contact:

Intrebari/Raspunsuri despre material rulant

Mesaj de kablu » Mie Sep 05, 2007 3:51 pm

Domnilor , cred ca este necesara si o astfel de rubrica . Mai cred ca doar cel care poseda un anumit model poate sa-si dea o parere pertinenta despre el !
Din cind in cind apare cite o poza la o sectiune oarecare , din cind in cind cite o descriere , dar doar atat .
Pentru inceput as avea si eu nevoie de ceva ajutor ! Doresc achizitionarea unei BR80 roco 63289 ( a aparut una pe okazii , dar cred ca voi cumpara totusi una noua ) .
Deci .... daca aveti asa ceva / ati avut asa ceva , poate puteti sa-mi dati un sfat doua .
Ceea ce stiu despre ea este ca are motor cu 5 poli , volanta , mufa pentru decodor , loc pentru generator de fum si vreo 16 placute de inmatriculare diferite si se pare ca doar o singura lumina functionala . Actionarea se face cu ajutorul unei roti melcate , pe o singura roata , celelalte sint actionate de sistemul biela-manivela . Aaaa si se produce in Arad :fluierat:
[Local Link Removed for Guests] furnizorul oficial de infrastructura feroviara pentru calea ferata ingusta a lui Kablu
cosmin78
Mesaje: 5817
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Vin Sep 07, 2007 11:44 pm

am avut una,productie de acum 10 ani.mergea bine,silentioasa,foarte inceata,deh
locomotiva de manevre.e buna intr-o instalatie ca loc de manevra
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
train
Mesaje: 96
Membru din: Mie Sep 05, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de train » Sâm Sep 08, 2007 12:07 pm

cum as putea sa fac ca lumina de la o locomotiva anologa sa aiba lumina la maxim?
Cu respect Train
Avatar utilizator
mpursu
Mesaje: 3314
Membru din: Sâm Aug 25, 2007 12:00 am
Localitate: Oradea
Contact:

Mesaj de mpursu » Sâm Sep 08, 2007 1:46 pm

In general, farurile unei locomotive analogice sunt constituite din simple beculetze conectate direct la culegatoarele de tensiune de la roti. Astfel, intensitatea luminii data de faruri depinde de tensiunea de la sine, factor de care depinde si viteza de deplasare. Asta inseamna ca la alimentarea cu tensiune continua pura (transformator_in_trepte + redresor + filtru) luminile locomotivei nu vor avea intensitatea maxima decat la viteza maxima.
Vestea buna este ca mai nou exista locomotive care au farurile dotate cu LED-uri si chiar cu dispozitive electronice de stabilizare, ceea ce le permite sa lumineze la intensitate maxima chiar si la viteze mici.
MPU - Clubul Feroviar "Crișana" [Link Removed for Guests], [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
train
Mesaje: 96
Membru din: Mie Sep 05, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de train » Sâm Sep 08, 2007 2:22 pm

multumesc dar exista ceva ce pot face sa mearga la max.?
Cu respect Train
Avatar utilizator
train
Mesaje: 96
Membru din: Mie Sep 05, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de train » Dum Sep 09, 2007 5:40 pm

nu se poate un transformator sau ceva va rog frumos!
Cu respect Train
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Dum Sep 09, 2007 6:00 pm

Ba da, se poate, dar nu stiu daca merita
Exista sau exista un sistem care se numeste "Lux control"
Cum ai pus loco pe linie i se aprind farurile la intensitate maxima.
Problema este ca nu poti face ca luminile sa se aprinda in functie de sensul de mers (eu AM SA SCOT aceasta optiune de la locomotivele cu abur si de la cele de manevra) iar daca ai locomotive care schiomba culoare luminilor alb/rosu in functie de sensul de mers vei avea in permanenta luminile albe si rosii aprinse.
Mai multe detalii despre sistem iti poate da tot MPU sau, daca isi face timp sa puna o schema cu leduri care, in analog, la 2V sa se aprinda ledurile.
Vezi si la scheme de iluminat vagoane poate te ajuta ceva.

Bafta!
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
cristi
Mesaje: 43
Membru din: Mie Oct 12, 2016 8:06 pm
Localitate: turda
Contact:

Mesaj de cristi » Mar Ian 15, 2008 3:23 pm

salut
ma numesc cristi,si as avea nevoie de ajutorul vostru.
si mai precis,daca stie cineva sa mi explice cum se demonteaza o loco br 38 fleishsmann.
va multumesc anticipat
cosmin78
Mesaje: 5817
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Vin Ian 18, 2008 11:28 pm

desfa-i suruburile de sub ea,tragi carcasa de sasiu cu grija si gata.despre tender nu
stiu sa iti spun....decat daca e tender-tub...tot asa,are 2 suruburi sub,le scoti si
iese carcasa
Cosmin
[Link Removed for Guests]
cristi
Mesaje: 43
Membru din: Mie Oct 12, 2016 8:06 pm
Localitate: turda
Contact:

Mesaj de cristi » Vin Ian 18, 2008 11:36 pm

multumesc cosmin
tenderul am reusit sa l desfac,e sistemul clasic:carcasa de plastic prinsa in cleme
cazanul poate miine.
Scrie răspuns

Înapoi la “Informatii utile, sfaturi practice, pentru incepatori”