Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Remarc o vopsire mult mai decenta a ramei de la Regio fata de papagalul ala rosu cu galben. Dar totodata se vede si o lipsa de unitate in ceea ce priveste o schema de culori ce ar fi trebuit generalizata pentru tot parcul.
 
Vineri dimineata fum in urma trenului 374 PANNONIA:



Trenul tocmai coborase de la Predeal

In Predeal o fosta 232:

 
@Gam3

Vad ca 232-ul ala tot cu Fals-urile alea dupa el apare... altceva mai trage ? Ce se transporta in vagoane pentru ca am observat ca sunt sigilate cu spuma polieuretanica?
 
Din ce am vazut eu Ludmila este impingatoare la trenurile care vin de la cariera de la Bixad / Covasna cu balast pentru Sinaia, Azuga, Busteni, Predeal.

2 poze proaste, sunt facute din mers prin geamul masinii


Harman 18.07.2010

Cum aratau vagoanele noi:


Bicaz 2006
 
La treaba cu impinsul am vazut-o anul asta in Sinaia si mergea mai jos de orasul asta.
Ma indoiesc ca ar transporta balast pentru calea ferata, deoarece vagoanele sunt clar sigilate cu spuma, si mai mult vagoanele de acest tip nu prea le-am vazut sa care balast.



Mai mult nici nu scrie in romana pe ele, era normal nu ? E ucred ca merg mai departe de Romania.

Anul trecut am surprins in doua locuri vagoanele de balast, acelasi model care s-a folosit si pe o parte din linia Bucuresti - Constanta FACCPPS



A si pe bucuresti constanta am mai vazut si tipul fans128 pentru balast

se poate vedea aici: http://www.fleischmann.de/produkteshop/uebersicht/detail/cat/8303/pr/muldenkippwagen-mit-handbremse-bauart-fans128-der-db-ag-db-cargo.html o poza reala canci...

ater edit: am gasit si vagoanele in cauza de pe Bucuresti Constanta: http://www.railwayfan.ro/images/SECT/10/46/6444.jpg
se pare ca le zice Eakkmos
 
Am gasit doua dubluri azi, DA-urile 1665 si 1666 :D . Ambele sunt renumerotari Servtrans, probabil nu se asteptau sa le readuca LSD de la PTK, actual DB.
 
Pai era undeva pe forumul vehiculelor pozat si ala :D
Ce e mai interesant, alaturi de o BR189 neagra cu garnitura de marfa(seamana cu un pranz de railfan :lol: ) la bariera de la CET Arad, in urmarire venea celebrul Pheonix 478-001 in straie noi, era rosu cu sigla DB si cu actibild cu Trans Danubius pe el, forma o pereche cu o Ludmila spre Curtici
 
Unde a ajuns 91-53-0-478-001-7:

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?4,5028602

a fost asa:


si asa:
 
Un accident feroviar s-a produs, duminic㒠după’-amiază’, în apropiere de Bacă’u, dou㒠vagoane cu motorin㒠ciocnindu-se. Circulaţia trenurilor a fost blocat㒠între Bacă’u şi Adjud. Echipaje ale ISU au intervenit în zonă’. :lol:
 
Adevarul a spus:
Focşani: Un angajat CFR s-a spânzurat dup㒠ce a aflat c㒠urmeaz㒠s㒠fie disponibilizat
Trupul neînsufleţit al bă’rbatului a fost transportat la SML pentru efectuarea necropsiei.Bă’rbatul ear cunoscut ca fiind consumator înră’it de bă’uturi alcoolice şi avea foarte multe datorii.

Vili Cociş (40 ani) a fost gă’sit astă’zi dimineaţ㒠de colegii să’i spânzurat de creanga unui copac, chiar în curtea districtului la care lucra.

tagurispânzuratCFRFocşaniVili era angajat al Companiei Naţionale Că’ile Ferate Române la departamentul de dirijare şi semnalizare în circulaţia trenurilor la gara Pă’dureni - Putna şi era cunoscut ca fiind consumator înră’it de alcool. Acesta avea foarte multe datorii la cunoscuţi şi aflase de curând c㒠este pe punctul de a ră’mâne fă’r㒠serviciu.

„Avea probleme mari cu bă’utura şi avea multe datorii pe la toţi din jurul lui. Åžtia ceva c㒠urmeaz㒠s㒠fie dat afar㒠de la serviciu şi probabil aceste probleme l-au împins la un asemnea gest. Nu avea copii, nu a fost că’să’torit dar avea aceste probleme cu bă’utura", ne-a declarat şeful Poliţiei Transporturi Feroviare Vrancea, comisar şef Că’tă’lin Arghire.

Trupul neînsufleţit al lui Vili Cociş a fost transportat astă’zi la Serviciul de Medicin㒠Legal㒠pentru efectuarea necropsiei
.
Nu stiam ca se mai fac disponibilizari, de cand a venit doamna Boghiu e un sdecret total ce se mai intampla la CFR, nu anunta ce trenuri se anuleaza, nu anunta ce tren circula iar ca au avut cereri ca a inceput facultatea, liniste, total inuman :-?
 
Ieri Pannonia avea dubla tractiune la 4 vagoane:



Niste vagoane noi de la Astra au pornit spre Tm si mai apoi probabil la Faurei:
 
Iata confortul pe care ni-l ofera CFR Calatori!!

Trenul este P8016 Fetesti-Bucuresti Obor, vagonul 51 53 39-50 005-7. Am trecut cu vederea alte aspecte, precum:
- iluminatul de pe culoar si peroanele de acces nu merge, poti cadea linistit printr-o usa deschisa
- bucata de lemn ce adaposteste mecanismul de inchidere a geamului si ,,sina" perdelei a picat peste calatori (noroc ca stim noi sa o punem la loc si avem cu ce sa batem cuiele picate)
- cojile de seminte si ambalajele de pe jos si de sub scaune
- intrerupatoarele sparte sau lipsa
... dar atat, in niciun caz nu tolerez GANDACII DE BUCATARIE care merg la clasa I!

img_3211_157.jpg


img_3212_132.jpg


img_3237_319.jpg
 
Ce frumooosss !!

La ce te asteptai la un personal ? Gandeste-te ca acum ceva vreme am trecut prin Caransebes si am vazut cum usa unui TE a cazut efectiv cand nasul a tras de ea sa intre in vagon....eu am renuntat demult la personale.