Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Am auzit bine ca iar ne paste o scumpire a calatoriei? :confused:

P.S. Cand ma gandesc la calatoriile cu CFR din anii '90 si ma gandesc ca am ajuns sa evit trenul imi vine sa plang...asta ca pasionat, ma intreb ca om pe care nu-l atrage trenul ce-l face sa aleaga trenul acum cu atatea posibilitati :pig:
 
Pân㒠la Tulcea e aproape 50 RON biletul şi că’lă’toria dureaz㒠7 ore, cu Desiro (din cele cu 120 de locuri). Scaunele sunt la fel ca la dubă’, iar buda e ori înfundat㒠şi încuiată’, ori stai 45 de minute la coad㒠la ea. Nu m㒠mir c㒠lumea merge cu duba, chiar dac㒠e mai scump.
 
Pai daca Desiro merge de la Bucurest la Tulcea! A fost proiectata pentru distante scurte intre orase. Nu ca Tulcea n-ar fi oras :cool: , dar distante scurte cum ziceam.
 
Deci din 15 septembrie incepe scoala, adica nu asta era :lol: era ca se scumpesc cu 8% biletele de tren :lautar: .
Daca s-ar scoate taxa de drumuri din pretul motorinei livrate CFR-ului, ar scadea pretul mediu al biletelor cu 15%, dar de 15 ani tot asa ramane, lasa sa plateasca si CFR taxa de drum la locomotive diesel :D . Asta sa ne amintim in ce tara traim :-|
 
Ca sa revin la un ton optimist, totul e roz...pardon portocaliu :D
arenaways.jpg

Sunt doua vagoane Arena Ways noi produse la Astra Arad incadrate de 2 saloane ieftine(cele mai incomode...sau era ieftine)
 
Sunt vagoane pentru un privat din Italia. Am pus link cu stirea pe forum acum 2 luni.
 
Sincer salut ideea prin care la Arad inca se face treaba, dar nu ii inteleg pe unii de ce aleg sa coloreze ca niste desene animate trenurile. Oi fi eu mai in varsta... :? Oricum si ideea in sine a trenului mi se pare misto... doamne ajuta sa ajunga un privat de genul asta si pe la noi.
 
http://www.evz.ro/detalii/stiri/blocat-in-gara-hotii-de-banane-politistul-sictirit-porno-si-un-domn-sensibil-904690.html
:lol:
 
Din Bihor Express: Se fur㒠motorin㒠din locomotive

<t>Un oră’dean ne-a reclamat despre felul în care se fur㒠motorina lâng㒠Depoul Gă’rii Oradea.<br/>
<br/>
Redă’m în cele ce urmeaz㒠scrisoarea care ne-a parvenit pe adresa redacţiei: „M㒠numesc B.O., nu îmi dau numele complet din motive lesne de înţeles în lumea de azi. Locuiesc în paralel cu Depoul de Locomotive din Oradea şi vă’d în fiecare noapte şi în fiecare zi cum se fura motorina din locomotive în cantită’ţi foarte mari în timp ce pentru noi se scumpesc biletele de tren. Noaptea în jurul orelor 22:00, mai nou de prin luna aprilie se fur㒠noaptea între orele 2:00 şi 3:00 iar ziua între orele 13:00 şi 15:00.<br/>
<br/>
Vin numai locomotive vopsite galben sau portocaliu, cred c㒠sunt locomotive de manevră’, fiindc㒠ziua duc vagoane stră’ine, presupun de la vecinii noştri. Furtul se face în afara Depoului. Se aduc locomotivele lâng㒠gardul Depoului, fă’r㒠vagoane, şi se fur㒠dintr-o singur㒠locomotiv㒠între zece şi două’zeci de bidoane de plastic de peste 20 de litri. Toat㒠hoţia dureaz㒠între 15 şi 20 de minute dup㒠care locomotiva se deplaseaz㒠din nou la Gara Oradea. Persoana care se ocup㒠de transportul motorinei a fost vă’zut㒠de că’tre mine şi de că’tre mai mulţi vecini, în cartier la noi, în compania unor organe ale legii (poliţişti). Aceast㒠hoţie se practic㒠de mai bine de trei - patru ani. S-a fă’cut o sesizare de că’tre vecinul meu la Poliţia de la Gara Oradea dar nu s-a fă’cut nimic. Aduc la cunoştinţ㒠şi cred c㒠prin intermediul presei se va termina cu aceast㒠hoţie. Din cauza ei avem de suferit noi toţi, precum sufer㒠mai mult CFR şi angajaţii să’i”.<br/>
<br/>
Åžeful serviciului Poliţiei Transporturi Feroviare (TF) Oradea recunoaşte fenomenul furturilor de combustibil de la CFR. „La nivelul judeţului, am întocmit în 2008 cinci dosare, în 2009 opt dosare iar anul aceste 7 dosare privind furturi de motorină’, unele dintre ele şi pe Oradea.<br/>
<br/>
Aceasta deşi nu ni se reclam㒠niciodat㒠furturi de combustibil de că’tre CFR. Mai mult, când recuperă’m prejudiciul, adic㒠bidoane cu motorina, trebuie s㒠le ducem noi înşine la Depoul din Cluj deşi ei au mijloace de transport la îndemână’. E descurajant şi faptul c㒠CFR nici mă’car nu disponibilizeaz㒠angajaţii pe care noi îi prindem furând. Revin şi ne râd în nas”, ne-a declarat ieri inspectorul principal de poliţie, Sorin Oneţ.<br/>
<br/>
Acesta mai precizeaz㒠c㒠flagrantele reuşite s-au datorat unor acţiuni de filaj sau unor sesiză’ri din partea cetă’ţenilor. „Cei care observ㒠astfel de furturi s㒠le sesizeze la 112, cu specificaţia pentru Poliţia TF. Pe cât posibil, s㒠reţin㒠mă’car numă’rul autovehiculelor de transport sau al locomotivelor, că’ci generalită’ţile nu ne ajută’”, conchide şeful Poliţiei TF Oradea.</t>
 
Salut,

dupa preluarea rutei Cugir - Alba Iulia de catre RegioTrans in urma cu vreo 3-4 ani nu speram sa mai vad vreodata tractiune electrica pe aceasta ruta desi e complet electrificata.
Saptamana trecuta am fost placut surprins sa vad ca au pus o rama push-pull, din cate am inteles circula de ceva vreme.
Am facut cateva poze in gara Cugir:






La interior gasim confort si curatenie:



RegioTrans-ul si-a montat si o pompa de motorina in gara:



Mersul trenurilor:

 
Am vazut si eu in 30 iulie. E foarte bine ca au pus tren electric fiindca ar fi fost pacat sa se polueze sub catenara...