Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
:kiss: :aplauze: "Bune rau" imaginile voastre.....Cristi Cernat & Dragos Remus de la Oradea.....am vazut si eu multe la vremea mea, dar parca in ultimul timp "tigania cucereste Rromania" tot mai mult.....ne ducem tot mai jos...unii nu mai evolueaza si ramin :(|) din pacate...de unde nu-i nici Dumnezeu nu mai cere...... Inchipuiti-va ce chiote s-ar fi auzit de se punea trenul in miscare ; astia trageau semnalul......
Bine ca n-au avut vreme sa va bage in seama....ca :mask: ...bateati recordul la 300 m plat :D :D :D
Sa fiti sanatosi si la mai multe !
 
Cum puteam incheia ziua de nastere dupa ce ploaia mi-a stricat toate planurile iar unul ce mi-a lovit masina mi-a rapit si ultimul chef de a mai face ceva, daca nu filmand in gara :D
Si multe surprize:
P2045 soseste http://www.trilulilu.ro/srazvi/e8d767492fc583 cu 4 ore intarziere .
Asa ca P2376 plecand spre Simeria cu 4 ore intarziere din start http://www.trilulilu.ro/srazvi/071d325acbaf6f . Clar ca se formeaza din 2045 :D
Rama P2378 plecand imediat dupa P2376 http://www.trilulilu.ro/srazvi/1a9b1db47448c5
Conform legilor lui Murphy, ultimul tramvai merge in sens opus http://www.trilulilu.ro/srazvi/81b5a60d064f92
Ceva la viteza maxima http://www.trilulilu.ro/srazvi/dccb8159281c7a fara frica de radar :lol:
 
Stimabililor, am plecat intr-o deplasare pentru a acoperi linia 703 si linia 600portiunea Faurei -Tecuci, insa din mai multe cauze nu am reusit. In linii mari calatoria a decurs astfel:

Am plecat din Timisoara cu IC 532, vagon salon, clima, calatori putini.Nu am studiat mersul de tren asa ca am ramas putin surprins sa constat ca trenul opreste in toate statiile ,,mari " de pe traseu inclusiv, Strehaia si Videle.
Cu 55 de minute inainte de IC pleaca A 1692 care de asemenea opreste peste tot.Nu ar fi fost firesc ca IC sa aiba mult mai putine opriri? de ce sa platesc mai mult pentru o calatorie mai scurta cu 25 de minute? Nu gindeste nimeni la CFR?

Trenul a prezenta 25 de minute intirziere la sosire, banuiesc eu ca s-au datorat restrictiilor neincluse in mersul de tren, de la Armenis si Balota. Las la o parte ca inainte si dupa Rosiori Nord abia se tirie.

La ora 17.00 am plecat din Bucuresti Nord cu IC 553.
Aici deja altele au fost ostilitatile, trenul era plin atit cu calatori cit si cu bagaje, prima intrebare care imi vine in minte: oare culoarul dintre scaune a fost gindit sa incapa cele mai mari trolere din comert sau cele mai mari trolere au fost limitate de dimensiunea dintre scaunele vagoanelor.

Desigur apar problemele unde sa isi puna oamenii trolerul, pai la capat e un loc rezervat, da dar doua trolere de-astea mari l-au umplut, apoi cei care n-au prea fost cu vagoanele astea nu gasesc unde e scris numarul locului, aaa uite-l e scris SUB panoul pentru bagaje tot e bine ca nu e scris sub scaune.

Inainte de IC 553 spre Iasi pleaca la 16.10 A 1661 care spre deosebire de cazul de la Timisoara descris anterior are mai multe opriri decit IC.

Ne punem in miscare si in curind atingem Ploiestiul unde o mare parte dintre calatori coboara, doar pentru a fi inlocuiti cu altii, dar pe traseu se iveste o problema, clima se pare ca pur si simplu nu face fata, pasagerii incep sa isi faca vint cu o carte, cu un ziar, e o mare problema parca am fi in cuptor.Apare seful de tren prezentam biletele si- normal- este rugat faca ceva cu clima. Acesta raspunde ca clima e pornita din Bucuresti altfel nu am rezista, dar ca sintem multi in vagon.
:roll:
Din Ploiesti Sud pe anumite portiuni viteza nu e foarte mare, apare seful de tren care ne anunta: Pregatiti legitimatiile de calatorie pentru control! In urma lui doua persoane cu un pix se uita la bilete si le trag o mizgaleala
:confused:
Un student solicita legitimatia controlorilor. Aici incepe farmecul calatoriei.
Cel caruia i s-a cerut legitimatia nu ii arata legitimatia ci il cheama pe celalalt care era mai cu doua scaune mai in fata:
- cutarica hai aici ca domnu vrea legitimatia
- ce ma, ce legitimatie?
- domnu vrea sa vada
- ce domnule eu iti arat tie legitimatia?cum adica?
- domnule de unde stiu eu cine sinteti?
- ce vrei domnule? am aratat legitimatia sefului de tren, ce vrei sa o arat la toti din tren?
- domnule si eu am aratat biletul sefului de tren, nu stiu cine sinteti

Firesc avind creierii infierbintati de caldura calatorii tin partea studentului, trebuie avut in vedere ca in afara de studenti cu IC mai circula si idiotii formati de sistemul scolar romanesc conform lui Basescu.Toti acesti intelectuali incearaca sa explice controlorilor ca asa cum seful de tren are ecuson si ei trebuie sa aiba legitimatia la vedere,

In fine tipul ii flutura flegmatic un fel de document in fata tinarului, faza la care din multime se solicita rezolvarea problemei climei.

-eu vad ca aici e un ambient placut, ce nu va convine, ambientul e placut?
- dvs doar treceti pe aici normal ca vi se pare placut!
- am platit o gramada de bani si vrem conditii!!! vine raspunsul multimii

- ATI PLATIT CALATORIA NU AMBIENTUL, SINT SI TRENURI LA CARE SE DESCHID GEAMURILE!

La aceasta replica toti INGHEATA cu cuvintele pe buze sau si le inghit.In linistea creeata controlorii pleaca din vagon.

fiind deja fiert, ies la capatul vagonului si ii rog pe calatorii de acolo care nu mai incapeau in salon sa ma lase sa deschid usa.reusesc pe sistemul manual sa o deschid un lat de palma insa computerul incepe sa piuie si apare seful de tren care o inchide.
-Domle de sufocam eu ma duc cu patrata si deschid geamurile la salon.
- nu domle ca dai peste cap computerul, e bine ca merge si atit clima, daca nu mergea deloc ce faceai? e cald afara, dar din Bucuresti e reglata pe 24 de grade dar azi e mai plin trenul ca vezi ca sint doar trei vagoane,
- pai domle daca asa e problema de ce nu mai ataseaza un vagon sa fie mai putini oameni in fiecare vagon?
- pai eu stiu nu eu il formez

Cu 5 minute inainte de Buzau a deschis putin usa pe manual si s-a racotit capatul vagonului asa incit am inceput sa ma gindesc:
Daca platesc calatoria si trenul are opriri ca si acceleratul din fata lui de ce trebuie sa fie un tren IC si unul accelerat?????EU PLATESC CALATORIA NU AMBIENTUL astfel s-ar putea atasa la accelerat un vagon cu clima la care s-ar plati supliment de ambient.

Dar calatoria mai avea sa-mi rezerve si alte surprize pregatite de angajatii de la CFR care nu stiu ce trenuri au pe linie.Trebuie sa admit ca nici eu nu am studiat foarte bine internetul sa stiu cum circula sau mai bine zis care trenuri mai circula.

Ca fapt divers sa imi treaca plictiseala am notat compunerea din 06-08-2010 a acceleratului 1862 Iasi-Mangalia via Ciorasti:
65-0981-4 + 20 49 235 6+21 31 004+ 21 31 012+ 11 31 001+21 31 007+21 31 003+ 21 31 006+ 2068 001 2+36 16 001+36 16 019+44 31 010
As vrea sa vad un tren cu 14 vagoane fiecare avind alta serie(la intoarcere in Craiova am vazut 10 56 001 si 20-58-001 sau alta combinatie???? ca nu am notat inpreuna cu 26 -16 cu 20-49 si cu astea vechi albastre in compunerea unui personal de Turceni +Petrosani)

Imi iau bilet pina la Timisoara la R 664 si in continuare din Bucuresti la 10.45 spre Timisoara pentru ca nu am altul mai devreme IC 591 la 06-45 e anulat.
Da dar in Bucuresti observ la limita timpului as fi avut un tren pina in Caransebes la 07.11 iar de acolo cu un personal, as fi evitat sa stau atitea ore in gara.

Fiind presat de timp merg la case unde casiera imi spune ca nu mai e timp ca bla bla bla, trenul e afisat electronic si anuntat ca circulind pina la Drobeta Turnu Severin, pe tabla lui scrie Timisoara Nord, era multa lume nu am mai parlamentat cu nasul, l-am lasat sa plece.Dar oare pina unde circula pina la Severin sau pina la Caransebes, cum se poate sa fie afisate doua destinatii diferite in aceeasi gara?de ce in alte gari nu este data de sistemul informatic si aceasta posibilitate de a calatori pina la Caransebes si apoi sa schimbi cu un personal?
De ce nu a avut casiera posibilitatea sa ma intrebe daca nu vreau sa merg cu IC pina la Caransebes si de acolo cu personal?

In fine stind prin Bucuresti am vazut cite ceva: Sageti albastre sosind si plecind de la liniile care au peroanele inaltate asa incit atunci cind cobori din tren practic urci o scara la peron si invers la urcarea in tren de fapt cobori in el. :D

Personale si accelerate formate din vagoane etajate modernizate de-a valma.
Acceleratul de la Oradea prezinta 60 de minute intirziere prin urmare spre Constanta va prezenta aproximativ 75 de minute.Ne cerem scuze si va multumim pentru intelegere. Lumea vocifereaza pe peron. Degeaba, nu stie ca de fapt plateste calatoria nu ambientul si probabil prin extensie nu plateste nici timpul cit dureaza calatoria, odata ce tot la Constanta o sa ajunga.La plecarea mea din Bucuresti intirzierea acceleratului de Constanta la plecare era afisata 100 minute.

Acceleratul 1692 format din fostele vagoane de rapid(nu mai stiu seria) au pe hol o porcarie de geamuri unul se deschide 2 nu. La unele din cele care se deschid o minte de la CFR a fortat un holzsurub care sa le tina blocate. Dar si aici tot ambientul l-am platit nu?Macar circula mai bine pina la Rosiori Nord, probabil restrictia e pe firul din stinga.
La 10.37 soseste trenul de la Dragonul Rosu si repede apar citiva calatori cu sacose care se arunca intren si se intind pe banchete.Merg pina la Videle sau Rosiori. Ciudat ca am remarcat si existenta unui accelerat pina la Rosiori.Poate trebuie mai multe.
Trenul a prezentat 9 minute intirziere la sosire.

(off topic) ii rog pe cei care stiu sa detalieze la istoria CFR cazul tunelelor de la Iablanita cele 2 abandonate mi se par extrem de lungi.La iesirea din actualul tunel trenul trece pe un pod si pe dreapta se vede tunelul vechi si podul abandonat, in continuare linia este pe linga munte pina la intrarea in Iablanita unde se vede un portal abandonat rezulta ca de la podul abandonat pina acolo linia era printr-un tunel?)
 
Dane.....citind povestirea ta.....cu ochii mintii vedeam ceva din MR.BEAN.... e tare chestia cu PLATA CALATORIEI......."Ave Bercianicus"..... :evil: .....in rest .....sa fi sanatos si bine ca iti mai poti face vreme pentru a urmari minunile din calea ferata a "Gradinii Carpatilor.... :D ...dehhhh...chestie de....frunza :fluierat:
 
si cica sa mai tot circuli cu trenul ... mai ma si contraziceam cu astia de la servici ca e cica mai ieftin sa mergi cu trenul, desi nu prea cred; si 50% daca ar face pentru grupuri de minim 4 tot mai ieftin e cu masina pe distante medii si lungi, plus ca nu ai de a face cu tot felul de specimene de astea din tren
cred ca daca eram in locul tau si era caldura mare iesea la fel de mare si scandalul, mai ales cu cretinii aia de la supracontrol; in tara asta daca nu-i futi pe toti in gura (sa ma scuzati de expresie, dar alta mai buna nu am) nu poti sa-i pui la treaba si nu poti sa fii tratat macar omeneste; asa ca inca un motiv sa-mi bag th_th_th_th_ in ea de tara si ai nostri conducatori; la japonezi cred ca pentru asa ceva circulai macar o saptamana gratis cu trenul, dar deh, aia sunt mai constipati, ca doar au ochii mai asa mai migdalati
 
Cu trenul, chiar daca nu e mult mai ieftin, merita din alte considerente, dar intradevar si in alte conditii.
Din pacate, imobilismul celor de la CFR este foarte mare. Inca nu au inteles berbecii ca au nevoie de calatori. Merg dupa principiul ca statul oricum ne da drumul, trenul merge si atunci....
Singura chestie ce o poti face, in momentul in care ai probleme este sa suni un prieten (daca ai) daca nu de facut reclamatie scrisa, telefonica, trimisa o sesizare la presa, ca poate poate se sensibilizeaza vre-un sef.
Unii dintre sefi chiar asteapta aceste telefoane, deoarece cred in sistem, dar din pacate eu stiu doar unul si ala de la Cluj.

E.
 
Merita poate pentru noi, ca suntem pasionati, alt motiv nu vad pentru care chiar as alege sa merg cu trenul (binenteles presupunem ca am masina sau oricum, pot sa aleg intre tren si altceva).
Sincer si mie mi-e tare dor sa mai merg cu trenul si ma injura toata lumea ca atunci cand merg cu masina pe valea prahovei ma uit mai mult la trenuri decat la drum :D. Dar chiar si asa mi se face lehamite cand tot aud de comportamentul tipic romanesc al tuturora din tren (de la nashu si pana la calatori).
 
Da, avem celebra pereche IC:
Bucuresti Nord 7:11 - Videle 7:55 - Rosiori Nord 9:03 - Caracal 9:46 - Craiova 10:31 - Drobeta Turnu Severin 12:14 - Baile Herculane 13:02 - Caransebes 14:25
si
Caransebes 17:13 - Baile Herculane 18:34 - Drobeta Turnu Severin 19:22 - Craiova 20:55 - Caracal 21:38 - Rosiori Nord 22:20 - Bucuresti Nord 23:58
De ce nu-i limitat la Drobeta, celebra porngara, daca tot nu da bilete decat pana acolo :D . Desigur toate trenurile ce faceau cruce pe Caransebes-Tm si retur au ramas cu stationari de 6-10' asteptand sa nu vina IC :lol: . Asa-i la CFR se anuleaza un tren dar celelalte ce-l asteptau nu se modifica, las-o ba ca merge asa
 
Srazvi, n-am zis ca nu se dau bilete pina in Caransebes, e posibil ca la case sa fie alt ,,ambient"

Nu inteleg insa de ce e limitat in Caransebes, din moment ce lucrarile sint intre Caransebes si Baile Herculane.

E posibil ca din cauza curburii Pamintului distantele sa apara eronate pe bilete? :-?
Adica un pe un bilet emis de Timisoara Nord, pentru Bucuresti Nord -Vaslui sa fie 341 km iar pe unul emis in Vaslui pentru Bucuresti Nord sint 339 km.

Nu e mult dar s-ar putea intimpla pentru alte rute la limita zonei tarifare nu-i asa si atunci sa emita bilet pentru zona imediat superioara?
 
Am patit pe Arad-Oradea, in anii '90 de aici imi dadeau bilet de 121 km iar de la Oradea de 119, deci mai ieftin :lol: . Acum vad ca au rotunjit in sus la 121 si din Oradea :-|
 
S㒠v㒠povestesc şi eu câteva că’lă’torii feroviare fă’cute în ultimele 2 să’ptă’mâni:

Pe 26 iulie m㒠hotă’ră’sc s㒠fac o vizit㒠(de o să’ptă’mână’) unui bun prieten de la Constanţa. Toate bune şi frumoase, ajung în Gara de Nord pe la 9:40... vroiam s㒠plec cu Regiotransul la 10:05. Când colo... o or㒠întârziere pe tabelă’, iar A 11632 nu venise încă’. Merg la McDee, fac consumaţie de vreo 11 RON (deci jumate din preţul biletului redus de Acc pân㒠la Constanţa). La 10:45 apare A 11632, urmat la vreo 5 minute de că’tre A 14002 Regiotrans. Merg la casa de bilete a Regiotrans, iau bilete şi urc în rama RIO 02. La 11:05 pleac㒠A 11632, iar㒺i urmat la 5 minute de A 14002. Plecă’m, vine şeful de tren, îmi ştampileaz㒠(!) biletul şi cuponul, îmi urează’că’lă’torie plă’cut㒠şi trece mai departe. Mergem în permanenţ㒠la un bloc de linie dup㒠A 11632, care se mai şi opreşte în mijlocul câmpului vreo 10 minute la un moment dat, dar nu ştiu de ce. Mecanicii de la Regiotrans îi tot înjur㒠pe adormiţii de pe A 11632, dar pân㒠la urm㒠ajungem la Constanţa la 14:55 (deci 63 de minute ,,bonus", faţ㒠de 60 la plecare). Nu vedeam A 11632 în gar㒠(nu putea s㒠dispar㒠aşa repede... şi nici în grup㒠nu era). Dup㒠vreo 10 minute am înţeles unde era A 11632... are trasa pe racordul ce ocoleşte oraşul, aşa c㒠intra în gară’dinspre Mangalia. La 10 minute dup㒠A 14002. Pă’cat c㒠A 14002 avea 15 că’lă’tori, iar A 11632 era full la 20-49.2 cu climatizarea închis㒠(dup㒠cum ară’tau cei care au coborât), cu oameni pe hol, în picioare ş.a.m.d..
întoarcerea pe 2 august, A 14001, vreo 40 de că’lă’tori, aer condiţionat, muzic㒠bun㒠în sistemul de sonorizare, geamuri care se deschid, RIO 03. Fă’r㒠manelişti, cocă’lari, blatişti, jegoşi ş.a.m.d..

Cum Regiotransul nu e peste tot, pe 11.08 am plecat la Piteşti, cu P 9023, compus din vagoane 20-54/5 şi un 19-50. Am gă’sit un compartiment gol, iar dup㒠ce am mers şi cu geamul şi cu uşa de la compartiment şi cu geamul de pe hol deschise, pân㒠la Bucureşti Triaj a ieşit izul caracteristic din compartiment. De la Chitila s-au mai urcat 3 oameni, pân㒠la Mă’tă’saru. Vine naşu', se uit㒠mirat la biletele noatre, apoi încaseaz㒠vreo 2 RON de că’ciul㒠de la ceilalţi 3 şi trece mai departe. Se va mai întoarce pe la Goleşti, cerându-ne s㒠,,cotiză’m" şi noi, dar un ,,s-a vă’zut, am urcat de la Basarab" îl pune pe fugă’.
Din Piteşti hotă’râm s㒠dă’m o fug㒠pân㒠la Curtea de Argeş, mai pe după’-amiază’. Ajungem în Bascov pe la 13:50, pentru a lua P9535. Intru în biroul IDMului, cerându-i 2 bilete reduse, dar omul m㒠îndrum㒠amabil spre naş ,,noi suntem de la CFR SA, e alt㒠firm㒠faţ㒠de CFR Că’lă’tori, dar v㒠d㒠naşul la preţ de casă’, vorbesc eu cu el". Stă’m ce stă’m, trenul trebuia s㒠vin㒠pe la 14:08, dar ,,pupase" o maşin㒠la o trecerela nivel cu câţiva km mai înainte. A întârziat vreo 10 minute, întârziere ce va fi recuperat㒠integral pân㒠la Curtea de Argeş (unde a ajuns timpuriu cu 2 minute). în fine, vine automotorul 77-0918, urcă’m, mai erau 2 că’lă’tori în el şi înc㒠2 urcaser㒠cu noi (unul cerşise de la noi un leu ,,merg şi eu pân㒠la Merişani şi ma pă’că’lit patronul şi nu m-a plă’tit şi n-am bani s㒠ajung acasă’, s㒠dau şi eu lu' naşu' ceva"). Vine naşul, îi cerem ,,dou㒠reuse la Curtea de Argeş", ne cere câte un ron, dup㒠care cerem biletele, ,,c㒠le vrem pentru colecţie". ,,Aa, pă’i atuncea staţi aşa, luaţi banii înapoi şi s㒠vedem cât e". Se scotoceşte naşul vreo 3 minute prin geantă’, gă’seşte biletele, le taie cu o zon㒠de taxare în plus (32 km în loc de 29), 2,05 RON / bilet. îi plă’tesc fix suma asta (pân㒠la ultimul ban), dup㒠care naşul se duce în cabin㒠lâng㒠mecanic, dup㒠o abatere prin toaleta care nu mai vă’zuse ap㒠în rezervoare de vreo 6 luni. La întoarcere acelaşi automotor, cu tov. miliţian în cabină’, dup㒠ce fă’cuse poze la Curtea de Argeşla plugul îndoit de şoferul neatent. Dup㒠aia miliţianul tot îşi fă’cea el poze în cabin㒠(!), ba chiar la bord.
Ajungem în Piteşti la timp, urcă’m în 19-50-ul trenului de întoarcere, vine naşul, perforeaz㒠biletele şi se face nevă’zut. Că’lă’toria decurge fă’r㒠probleme, întârzieri ş.a., iar toat㒠populaţia ,,de culoare" se urc㒠la 20-55-urile de clasa a 2a (am înţeles ce era cu izul de dimineaţă’).
O zi mai târziu mergem la Ploieşti... din nou că’lă’torie fă’r incidente, cu vagon 20-57 (mi-era dor, sincer). La întoarcere luă’m un P Buză’u-Brazi cu un TE... ne punem în vagonul de cls. 1, la etaj. Pe la Triaj vine naşul ,,Daţi la bă’iatu' " (credeam c㒠trebuie s㒠zic㒠,,prezentaţi biletele"). Scot biletul, la care expresia de fericire de pe faţa naşului se şterge, se scotoceşte el prin geant㒠şi gă’seşte perforatorul, apoi leac㒠mai departe. Dup㒠40 de minute de poze la LDH-urile din Brazi, vine P 3008 cu doar 3 minute întârziere... urcă’m, ne aşeză’m într-unul dintre etajatele paşcanizate din el. La un capă’t e o familie cu 3 copii de vreo 5 ani, foarte gă’lă’gioşi, la capă’tul celă’lalt un bă’rbat cu probleme psihice care face şi el scandal. Vine naşul, perforeaz㒠biletele noastre şi încaseaz㒠lei de la restul. Dup㒠aia, urcă’m la etaj, c㒠ne dureau urechile. Vine o naşă’ blondă’, cu teancul de ,,verzişori" în mân㒠şi întreab㒠,,Unde mergeţi?". îi ră’spund c㒠,,La Bucureşti, da' am fost jos şi s-a vă’zut", aşa c㒠pleac㒠mai departe. Trenul ajunge la timp la Buc. Basarab.
 
gandindu-ma lla actualii angajati de la CFR Calatori, mai ca nu am nici o urma de regret daca ar da faliment firma si i-ar tirmite pe toti in somaj, si sa ichirieze intreaga infrastructura unor firme private...eu calatoresc destul de des pe relatia Bucuresti Targoviste, cu automotoarele Desiro si as fi curios care sunt incasarile CFR-ului la cursele astea, pentru ca de multe ori trenul este ocupat 8-90 si chiar peate 100%, insa nasu aduna de la multi bani fara sa dea bilete....desi sunt pasionat sa calatoresc cu trenul, prefer ca in Romania sa ramana doar companii private care pot oferi conditii decente si mai ales confort psihic, sa nu te mai consideri prost cand vezi atatia idioti de la CFR care baga banu firmei in buzunar fara nici o rusine, fara sa se gandeasca o clipa ca prin asta contribuie si ei la calitatea slaba a serviciului oferit si la disponibilizarile continue din domeniu....
 
si se mai intreaba poporul de ce injura toata lumea chefereul; din pacate pentru noi avem cocalari, manelari si alte specii de gandaci care vor supravietui si unei bombe atomice si care vor merge in continuare cu nasul, asa ca mai e pana la faliment
acuma imi aduc si eu aminte de odata ca niciodata, cand mai calatoream cu trenul, stateam un compartiment full si nici macar nu platisem bilet, iar cei care cumparasera bilete stateau frumos pe culoar de la ploiesti la bucuresti, ca era trenul full pe la campie
nu ca am fi fost noi cocalari ca vorba aia primul venit primul servit, dar totusi parca si acuma mi-e rusine cand ma gandesc la minunatele evenimente ... si sa tot fie ani buni de atunci, acu probabil e mai rau
si imi mai aduc aminte de cum arata compartimentul alaturat dupa ce venisera niste coconauti de la mare ... eu sa stau intr-o camera vreo saptamana fara sa fac curat si tot nu reuseam sa fac dezastrul ala, si erau vremurile bune cand trenu facea vreo 3 ore parca maxim de la cta
 
Pe relatia Comanesti - Siculeni terasamentul a fost maturat de ape in dreptul haltei Bolovanis pe 29.Iunie 2010. Circulatia nu este restabilita nici in prezent. Pe relatia (M Ciuc) - Siculeni - Lunca de Mijloc circula o locomotiva 060- EA cu 2 vagoane 21-47, si parcurge distanta dus-intors de 3 ori pe zi.
 
Grav.. pe acolo e cam greu cu apa care curge continuu si in ultima perioada ploile au cam facut ravagii. Sunt curios daca o sa consolideze cineva solul acolo.