Locomotive CFR in imagini de epoca

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Rumänien - Cluj 31.7.1970

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,4935981
 
din pacate acea locomotiva sau una din ele este in depou langa placa turnanta!
paznicul mi-a spus ca va fi dusa la fier vechi foarte mare pacat! :(

o poza este facuta de pe un garaj de langa depou dupa aceea am sarit gardul :D , dar ma prins paznicul!nu ma lasat sa merg prea aproape doar pana la urmatorul gard....
Dar am scapat ieftin i'am dat 5 lei de o berica :D si am schimbat nise vorbe :lol:




Placa turnanta este in fata locomotivei probabil de aceea nu m'a lasat sa merg mai aproape... fiind despartite de un gard
 
Propun sa sarim cu gura pe d-soara URDA, ca e necesara pentru ROManie si al ei brand, si poate o primeste vre-un muzeu...
 
sunt destul de reusite pozele facute de mine... dar nu dispun de un aparat performant.....

oricum eu voi mai incerca sa ma tocmesc cu paznicul poate ma lasa sa ii fac poze in voie fara sa fiu stresat :D
 
E clar... daca-i la Depoul Cluj, in zona placii turnante, e seria 150.000 si are placile aurii... nu poate fi alta locomotiva decat... 150.139.

E jalnic faptul ca un vehicul trecut in patrimoniul national mobil a ajuns in halul asta!!!
 
Atunci de 150.1120 clasata în tezaur - Ordinul Ministrului Culturii nr. 2686/31.07.2000 ce sa zicem?
catalin a spus:


2003 Suceava. I-am rugat pe cei care o dezmembrau, angajati ai depoului Suceava Nord, sa se "ascunda" cateva minute, sa pot face cateva poze.



Poza de Tudosa Mihai Marian (mishu88)
 
romrail a spus:
E clar... daca-i la Depoul Cluj, in zona placii turnante, e seria 150.000 si are placile aurii... nu poate fi alta locomotiva decat... 150.139.

E jalnic faptul ca un vehicul trecut in patrimoniul national mobil a ajuns in halul asta!!!

Da locomotiva e in depoul Cluj-est! langa placa turnanta este amplasata!
Da sunt deacord cu tine! e jalnic ca o aburoasa frumoasa sa fie lasata in paragina.....

anul trecut a fost dezmembrata una si dusa la fier vechi! in decursul a 4-5 ani au fost dezmembrate 4 locomotive si duse la fier vechi...(din spusele paznicului de acolo)
 
Aseara dintr-o intamplare am dat peste arhiva de fotografii a domnului willy Pragher...12.000 DE POZE DIN ROMANIA...la sectiunea industrie am dat peste o adevarata comoara...voia atasa aici 2 poze cu tematica feroviara (mult mai multe gasiti la aceasta adresa) arhiva willy pragher - industrie

tren%20in%20sinaia.JPG

tren la iesire din gara sinaia
HERE IS THE SOURCE FOR THE PICTURE ABOVE https://www2.landesarchiv-bw.de/ofs21/bild_zoom/zoom.php?bestand=20946&id=1303775&screenbreite=1152&screenhoehe=830


tren%20sinaia.JPG

Acelasi tren...detalii
HERE IS THE SOURCE FOR THE PICTURE ABOVE https://www2.landesarchiv-bw.de/ofs21/bild_zoom/zoom.php?bestand=20946&id=1303773&screenbreite=1152&screenhoehe=830



SURSELE PENTRU CELE 2 POZE ...

https://www2.landesarchiv-bw.de/ofs21/olf/struktur.php?bestand=20946&klassi=023.00027.%&anzeigeKlassi=007&letztesLimit=unbegrenzt&baumSuche=&standort=
 
Interesante constructii pe 3 osii,si ce ghereta de frana aveau ... :-| curios cum de "stau asa de comod" calatorii pe scara,cand cu ceva vreme in urma l-e era frica de el( tren)
 
Copy paste la textul ce insoteste poza care a fost de vanzare pe ebay:

Rumanian State Railways [Caile Ferrate Romane] 2-10-0 No. 150.1108 sets back into Turnu Severin yard in order to assist a freight train bound for the Carpathians - 15th September 1963. The 1944-built DRG class 52 "Kriegslok" has been paired with a conventional tender (rather than the more familar "bathtub" type) in order to accommodate its mixed coal and oil fuel requirements.



foto ebay-prorail.co.uk

Pe langa 150.1105 de la Sibiu iata alta locomotiva ex BR52 care are deflectoare, observati si tenderul schimbat.
 
Florin, tenderul nu e schimbat. Locomotivele 1001 pana la 1030 au venit cu tendere 22T36, cu protectie termica contra inghetului. In poza, desi mica, se vede prinderea placilor de pluta (bulinele alea mai deschise la culoare de pe tender).

De la 1031 pana la 1100 au fost livrate la CFR cu cunoscutul tender "barca".

Interesant este ca la livrare, in 1943, locomotiva nu avea ecrane de fum. Inca o dovada a transformarilor prin care trece in exploatare o locomotiva.
 
  • Like
Reacții: Vlad9loco