Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Sa inteleg ca se cam termina cu ideea de reparat pt 142.044( ii invidiez pe cei care in anii '90 au vazut-o functionand).Va deveni un glorios exponat static si va putrezi descompletata precum cele de la Sibiu sau Resita.....
 
Deci, dupa informatiile primite locomotiva 142 va fi expusa la Oradea. Locomotiva a plecat din Santana (mai exact prin Santana) pe la ora 12.10. Ma bucur ca totusi va fi mai aproape. Ma scuzati ca nu am stiut unde va ajunge exact. Eu stiam initial de Dej. Totusi poate e mai bine in Oradea. Respect tuturor.
 
Nu vad nici un motiv sa te bucuri, macar la Dej ajungeau mai putini cocalari si colorati la ea decat in gara la Oradea. Oricum SFT niciodata nu a avut grija de ce detine :skul:
 
....CE MAI VEDEM pe....calea ferata...... Vineri 02.07.2010, ora 15:10,pe DN 6, intre Tr.Severin si Strehaia.....cu aprox 10 km inainte de Ciochiuta....."navigam" virtos cu trei trailere daneze in "spinare" ce aveau "limitatorul" de viteza "aranjat" - fugeam cu 105 in loc de 90 km/h - cind pe calea ferata paralela cu noi, de dupa un pilc de arbori mi-a aparut in dreapta o "frantuzoaica" de la GFR......Viteza mea ca si surprinderea au fost mari,motiv pentru care am "reusit" numai amarita asta de poza......

......am sperat ca ne vom opri la bariara de la Ciochiuta,ca sa ma destrabalez in pozat,dar pina ce am trecut de pasaj,"frantuzoaica" inca n-a ajuns aici ...... :(
 
Åži când te gândeşti ca locomotiva franţuzeasc㒠pozat㒠mai sus, din gama BB 9200, tră’gea în 1960 celebrul "Le Capitole" cu viteze de pana la 200km/h.

Dup㒠ani de serviciu şi RK a ajuns şi la noi tră’gând un marfar obscur la GFR.

Un filmuleţ de prezentare cu "Le Capitole"
http://www.youtube.com/watch?v=7g_cQf3xzyo
 
Am uitat sa precizez ca "frantuzoaica" era "solo" si mergea destul de incet pe sectorul respectiv,motiv pentru care pina am ajuns noi la bariera de la Ciochiuta - bariara manuala ce se "lasa" cu destul timp inaintea trecerii trenului - nu era coborita inca (bariera).
Si de 200 km/h..... :D ......un vis frumos inca la noi.... :fluierat: .....apropo : duminica dimineata fiul meu a plecat la mare cu trenul......Brasov plecare orar 05:21 (pe tichet)......faptic ora 05:58......la ora 09: 55 cind l-am sunat sa aud pe unde era,mi-a spus ca inca nu plecase din ......Comarnic....... :p
 
Am vazut si eu filmul, plus inca vreo cateva de la sncf si m-a apucat durerea de cap.
Acum mai bine de 50 de ani o garnitura mergea in franta cu 200 kmh viteza maxima si 119 viteza medie pe un traseu de 700 de km.
Dupa 50 de ani, ne bucuram daca avem in rromania unde prinde 120kmh viteza maxima (poate doar pe vreo cativa km spre constanta, daca nu o fi vreun macaz pe drum). De viteza medie nu mai zicem nimic, ca rad si somalezii de noi, alearga mai repede decat trenul nostru.
Deci ... hai sictir ... sa traim bine :(
 
Saptamana trecuta in Arad 2 Tauri:


foto Mircea Moisescu


Si astazi in Iasi 60-1233-0 la probe:



Video:
http://www.youtube.com/watch?v=XWE6dUPBXQc
 
Daca tot va era dor de frantuzoaice, am vazut imediat dupa foamea, mergand pe racordul Glgovat o garnitura Rail Force cu niste cisterne:
rfo.jpg
 
Navetişti stopaţi de peroane

<r><QUOTE author="Aradon"><s>
Aradon a spus:
</s>ARAD - Dac㒠întâmplarea face ca trenul cu care soseşti sau pleci din gara CFR Arad s㒠fie tras la linia 4 sau 5 şi nu eşti tă’nâr şi vioi poţi avea o problem㒠în momentul în care vrei s㒠urci sau s㒠cobori din el.<br/>
<br/>
Distanţa foarte mare între scara trenului şi peron face ca mulţi pasageri s㒠aştepte mâna întins㒠a unui binevoitor care să’-l sprijine în temerara acţiune. Sau poate fi o coborîre sau urcare etapizată’: un genunchi, apoi celă’lalt şi în final se ajunge în tren. Situaţia, chiar dac㒠pare hazlie, e dramatic㒠pentru mulţi că’lă’tori care stau în faţa vagonului calculând care ar fi cea mai uşoar㒠variant㒠de urcare.<br/>
<br/>
Acum la pas, în viitor cu liftul<br/>
Conform datelor furnizate de Oana Brânzan, şef birou presa la Compania Naţional㒠de Că’i Ferate CFR SA, un proiect de mare amploare (care va fi derulat între 2011-2013 ) presupune reabilitare/modernizarea liniei de cale ferat㒠Simeria - Curtici - Frontier㒠şi include lucră’ri de resistematizare a liniilor şi modernizarea peroanelor din staţia CF Arad. „Proiectul mai prevede s㒠se construiasc㒠o pasarel㒠pietonal㒠care va facilita accesul direct (prin montarea unor lifturi şi a unei benzi rulante) la peronul de la linia I şi la înc㒠trei peroane intermediare care vor fi realizate la liniile 2-3, 4-5 şi 6-7. Din punct de vedere tehnic, peroanele din staţia CF Arad vor respecta normele europene, ceea ce înseamn㒠că’, dup㒠finalizarea lucră’rilor, acestea vor avea 55 cm înă’lţime, 9,60 m lă’ţime şi 400 m (liniile 2-5), respectiv, 250 m lungime (liniile 6-7). ” a precizat şeful biroului presă’.<br/>
<br/>
Stadiul proiectului<br/>
Etapa actuala de analiz㒠şi aprobare a studiului de fezabilitate va fi urmat㒠de cererea de obţinere a finanţă’rii, iar în ultimul trimestru al acestui an este planificat㒠licitaţia pentru execuţie lucari<e>
</e></QUOTE>
Desigur, pe langa <URL url="http://www.aradon.ro/stiri/arad/articol/navetisti-stopati-de-peroane/cn/news-20100705-05390973"><s></s>articol<e></e></URL> e si o galerie foto:<br/>
<URL url="http://www.aradon.ro/galerie/454005"><s></s>http://www.aradon.ro/galerie/454005<e></e></URL></r>
 
Daca credeati ca ati vazut tot, ei bine veti avea surpiriza, iata ca CFR-ul e folosit si la mutatul mobilei:
http://www.youtube.com/watch?v=rDhdrLANqig
Faza se intampla in gara Oradea la personalul Oradea-Satu Mare si e filmata de Cristi Cernat si uploadat de Dragos Remus, ambii din Oradea, pe care-i felicit cu aceasta ocazie :D
 
mity a spus:
Åži când te gândeşti ca locomotiva franţuzeasc㒠pozat㒠mai sus, din gama BB 9200, tră’gea în 1960 celebrul "Le Capitole" cu viteze de pana la 200km/h.

Dup㒠ani de serviciu şi RK a ajuns şi la noi tră’gând un marfar obscur la GFR.

Un filmuleţ de prezentare cu "Le Capitole"
http://www.youtube.com/watch?v=7g_cQf3xzyo

Cele de la GFR sunt BB25000 ... nu cred c㒠sunt acelaşi model.
 
macleod a spus:
(ca tot ma uitam sa vad ce motoare au desiro, daca se aseamana cu lde sau ldh)
ce desiro avem noi au transmisie mecanica cu cutie de viteze automata. sunt practic niste autobuze.
 
Type RABe deci sunt rude cu ale noastre malaxe 77 :D . Oricum sunt niste tramvaie cu scaune de tramvai care ar trebui sa mearga pe linii de lungimea unui tramvai, maxim 50-60 km, dar la noi fiind noi au zis lasa ca merg si pe 600 km :lol:
Din cate stiu in loc de Desiro electric refuzat de greci, CFR-ul a adus ramele Z, care nu sunt prea comode, probabil deviza CFR este de cand se "innoieste": "cu noi, hemoroizii se simt cel mai bine" :-?
 
Dr2005 a spus:
mity a spus:
Åži când te gândeşti ca locomotiva franţuzeasc㒠pozat㒠mai sus, din gama BB 9200, tră’gea în 1960 celebrul "Le Capitole" cu viteze de pana la 200km/h.

Dup㒠ani de serviciu şi RK a ajuns şi la noi tră’gând un marfar obscur la GFR.

Un filmuleţ de prezentare cu "Le Capitole"
http://www.youtube.com/watch?v=7g_cQf3xzyo

Cele de la GFR sunt BB25000 ... nu cred c㒠sunt acelaşi model.

Locomotiva din poza prezentata de dimitrov este:


şi nu seamă’n㒠cu cele din clasa BB 25000

25524poz.jpg