Sa inteleg ca se cam termina cu ideea de reparat pt 142.044( ii invidiez pe cei care in anii '90 au vazut-o functionand).Va deveni un glorios exponat static si va putrezi descompletata precum cele de la Sibiu sau Resita.....
</e></QUOTE>Aradon a spus:</s>ARAD - Dacă întâmplarea face ca trenul cu care soseşti sau pleci din gara CFR Arad să fie tras la linia 4 sau 5 şi nu eşti tănâr şi vioi poţi avea o problemă în momentul în care vrei să urci sau să cobori din el.<br/>
<br/>
Distanţa foarte mare între scara trenului şi peron face ca mulţi pasageri să aştepte mâna întinsă a unui binevoitor care să-l sprijine în temerara acţiune. Sau poate fi o coborîre sau urcare etapizată: un genunchi, apoi celălalt şi în final se ajunge în tren. Situaţia, chiar dacă pare hazlie, e dramatică pentru mulţi călători care stau în faţa vagonului calculând care ar fi cea mai uşoară variantă de urcare.<br/>
<br/>
Acum la pas, în viitor cu liftul<br/>
Conform datelor furnizate de Oana Brânzan, şef birou presa la Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA, un proiect de mare amploare (care va fi derulat între 2011-2013 ) presupune reabilitare/modernizarea liniei de cale ferată Simeria - Curtici - Frontieră şi include lucrări de resistematizare a liniilor şi modernizarea peroanelor din staţia CF Arad. ââŹĹžProiectul mai prevede să se construiască o pasarelă pietonală care va facilita accesul direct (prin montarea unor lifturi şi a unei benzi rulante) la peronul de la linia I şi la încă trei peroane intermediare care vor fi realizate la liniile 2-3, 4-5 şi 6-7. Din punct de vedere tehnic, peroanele din staţia CF Arad vor respecta normele europene, ceea ce înseamnă că, după finalizarea lucrărilor, acestea vor avea 55 cm înălţime, 9,60 m lăţime şi 400 m (liniile 2-5), respectiv, 250 m lungime (liniile 6-7). ââŹÂ a precizat şeful biroului presă.<br/>
<br/>
Stadiul proiectului<br/>
Etapa actuala de analiză şi aprobare a studiului de fezabilitate va fi urmată de cererea de obţinere a finanţării, iar în ultimul trimestru al acestui an este planificată licitaţia pentru execuţie lucari<e>
mity a spus:Ă Ĺži când te gândeşti ca locomotiva franţuzească pozată mai sus, din gama BB 9200, trăgea în 1960 celebrul "Le Capitole" cu viteze de pana la 200km/h.
După ani de serviciu şi RK a ajuns şi la noi trăgând un marfar obscur la GFR.
Un filmuleţ de prezentare cu "Le Capitole"
http://www.youtube.com/watch?v=7g_cQf3xzyo
ce desiro avem noi au transmisie mecanica cu cutie de viteze automata. sunt practic niste autobuze.macleod a spus:(ca tot ma uitam sa vad ce motoare au desiro, daca se aseamana cu lde sau ldh)
Dr2005 a spus:mity a spus:Ă Ĺži când te gândeşti ca locomotiva franţuzească pozată mai sus, din gama BB 9200, trăgea în 1960 celebrul "Le Capitole" cu viteze de pana la 200km/h.
După ani de serviciu şi RK a ajuns şi la noi trăgând un marfar obscur la GFR.
Un filmuleţ de prezentare cu "Le Capitole"
http://www.youtube.com/watch?v=7g_cQf3xzyo
Cele de la GFR sunt BB25000 ... nu cred că sunt acelaşi model.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.