Caile Ferate "La Ursu"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Deja topicul lui MPU e poluat, ne cerem scuze. Daca as fi in locul tau, Mircea (MPU)draga, cu atatea cunostinte de fizica, as lua legatura cu Iranul, i-as ajuta sa plezneasca Tel-Aviv-ul. Numai asa dolarul va pica rapid, va fi pace si ieconomia noastra iar va "DUDUI" :D
Apoi te poti ocupa de biele, mai cumparam ceva loko, stiu ca te asteapta pe raft un BR 41 FLM.
Leon din Grecia, iti spun un singur lucru: Grecia e parfum fata de rahatul in care este nordul Bulgariei!
La voi in acropolele lu' panatynaicos mai e turism, agricultura, infrastructura si transport naval. Noi suntem CIURY-BURY la aceste capitole. Cyuri-Bury e un fel de Machu Pichu, adica ruina.
 
Nu-s de ce dracu' bateti campii aici intr-un forum de trenulete cu rahaturile astea!

Pe de alta parte frate Obi, baiatul ala leon-gr cu iesiri comunistoide ti-a explicat ca in grecia e de cacat, dar tu tot ca romanu impartial crezi ca aici e cel mai rau, daca asta poate fi o consolare.
 
Prietene eu pe 18 am venit din concediu Grecia diferenta ca iti da bon si pe plaja cand cumperi ceva la sezlonguri,acum 2 ani nu iti dadea bon mai pe nicaieri nu ma refer la marketuri ,greci cum mai spune si obi mai au turism mai au ce sa vanda si nu au stat ca noi in comunism care nea distrus ,a mea mama tot timpul i-mi spune ai vazut la ala ai vazut la celalalt si asa mai departe ,daca vecinul iti bate nevasta ,in orice tara civilizata chemi politia ,la noi ne uitam mai apar si trecatori si incepem sa-l ajutam cu vorbe ,dai ca merita ,calc-o pe cap,dai sa vada cine e sefu ,ect. treaba e simpla marea majoritate asa gandesc ,SA MOARA CAPRA VECINULUI CU TOT CU FAMILIA LUI,
apropo de Bulgaria vezi ca nimeni nu claxoneaza ca taranul la stop cum sa pus verde,noi avem o parere foarte buna despre noi avem super vile dar nu avem canalizari si strazi mergem prin noroaie :lol: avem super masini dar nu avem drumuri :D santem miezul,toti occidentali niste agarici ca cumpara logan :roll:
Pacat ca cum intru in tara ies gainile, curcani ,caini ,porci ,cai, betivi cu bicicletele pe strada :( ,dar ne mandrim ca avem cea mai frumoasa tara si munte si mare si de toate santem primi in Europa la accidente cu victime ,santem fratilor toti niste BOSI ,toti se cred mai rau ca Bill Gates ala e un prapadit pe langa ei.

Acum sa terminam cu off topicul ,si sa revenim la placerea noastra ,tot find in recesiune pregatesc terenul ,sa mai maresc diorama si am intrat in uscatoria sotiei ,am mutat un perete de rigips cu 1.20m si am spart si un zid de caramida ,sant plin de praf :D .
Nu am cocosei de lini dar pregatesc terenul ,sper sa nu montez linile la sfarsitul cincinalului :D
Prieteni va urez la toti numai bine si o sa ne descurcam noi ,mai rau ca nimeni nu cred ca o sa-si mai ia material rulant si ect. :roll:
Apropo de off topic mai vorbim si noi mai ne inecam amarul.
Asa ar trebui sa arate: :lautar:

 
aia e schema pentru MPU, sau Budy? Mama Leone catamai traseu'! ai dat de ceva filon fara TVA ,ca daca cumperi toata sina, iese romania din criza :D
MPU, i-am cam acidulat pe baieti, venim tare din urma :D
 
pritene ce e pe macheta din stanga o am :D sa vedem cand o sa fac rost de bani pentru cea din dreapta :roll:
 
Noi aspecte ale Căilor Ferate "La Ursu", în 2 august 2010:
P1090622_caile_mele_ferate.jpg

P1090618_caile_mele_ferate.jpg

P1090614_caile_mele_ferate.jpg

P1090613_caile_mele_ferate.jpg

Oare există ceva modificări sau doar m-am trezit eu cu chef de poze? :D
 
Ultima editare:
Mie cel mai mult imi place locomotiva aia la scara N, care e pusa acolo pe post de exponat static... :D
 
Fiecare cu ce... îi place :D
P1090627_static_N.jpg

P1090628_static_N.jpg

P1090623_static_N.jpg

P1090624_static_N.jpg

P1090625_static_N.jpg

Prezența acestor mici (la propriu) minuni constituie excepția care confirmă regula MPUrsu: colecția mea este H0 :D
Povestea micro-colecției N a început în noiembrie 2009, când s-a desfășurat la Oradea ediția a XIV-a a Conferinței Internaționale de Tehnologii Neconvenționale ICNCT2009, despre care am povestit aici. Ca urmare a succesului uneia dintre lucrările mele (vedeți voi care anume), am fost invitat să fac o vizită oficială la Facultatea de Mecanică de la Arad și... la fabrica Roco & Fleischmann aflată în același municipiu! :cool:
Ca urmare a bunei impresii pe care am făcut-o la fabrică (daaa, sunt modeeest) mi-a fost oferită cadou locomotiva N pe care ați mai văzut-o aici. Șeful fabricii a mai avut un drum la Oradea, așa că nu a ratat ocazia să mă viziteze la Universitate, fapt pentru care... m-am mai pomenit cu încă două miNi_trenuri, pe care le-ați remarcat în pozele mele. Bineînțeles că observații despre roțile & bielele locomotivei există, dar de data asta le păstrez pentru mine ;)
 
Ultima editare:
  • Like
Reacții: MAGNAT
Astfel aratau intr-o vreme caile mele ferate:

Deoarece intrebarea mea ajutatoare se pare ca mai mult v-a incurcat, va reamintesc ca trenul meu accelerat este format din patru simpatice vagoane modernisierungs Piko, aflate pe doua linii in cele trei imagini mai vechi de mai sus.
Actualmente, trenul meu accelerat este garat pe o singura linie, iar noua mea intrebare este... cum am reusit? :D
 
Banuim ca ai o masa extensibila si ai folosit si blatul de mijloc. Nu?
 
Pe aproape :D
Masa însăși este destul de mică, abia încape un oval dublu R1 și R2 cu câte două segmente drepte de câte 20cm, fapt pentru care i-am proiectat & realizat (cu nițel ajutor) o extensie de 60cm, cu muuuult timp în urmă.
HPIM2548-circuit_Fleischmann.jpg

HPIM3230-circuitextins.jpg

Dar această extensie s-a dovedit a fi insuficientă, așa că de curând am mai proiectat & realizat (cu același nițel ajutor) una de 25cm, astfel încât să mai prelungesc porțiunile drepte cu încă un segment de 20cm, lăsându-mi și o porțiune de siguranță adecvată la capetele mesei. Alungindu-se ovalul, am putut prelungi și liniile triajelor, fapt pentru care... trenul accelerat încape acum pe o singură linie din triajul de vagoane :cool: . Printre alte efecte pozitive, trenul expres arată mult mai bine pe liniile drepte luuuuungi, iar locomotivele stau mult mai comod în depoul lor.
 
Ultima editare:
Azi împlinesc 3rei ani de activitate pe acest forum și 45 de ani de... existență :D, ocazie cu care vă prezint trei imagini care pe mine unul mă bucură foarte mult:
P1100659_BR41Roco.jpg

P1100662_BR41Roco.jpg

P1100663_BR41Roco.jpg

Da, ați văzut bine, este superba locomotiva cu abur BR41 Roco, intrată de azi oficial în parcul de locomotive al Căilor Ferate "La Ursu"! :cool:
 
Ultima editare:
  • Like
Reacții: MAGNAT