Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
ionut07 a spus:
Domnula dantm, acum sunt lamurit ca de fapt chiar doreati polemica, OK sunteti bun, sunteti cel mai bun, imi cer scuze ca mi-am permis sa va dau un fel de raspuns.
Cat despre off-topic, in cazul in care nu stiti, in Germania si Austria poti calatori cu trenuri tip IC, EC, EN, in vagoanele de clasa fara rezervare de loc, asadar te poti aseza oriunde vrei. In cazul in care apare un pasager care a platit rezervare de loc esti obligat sa eliberezi locul respectiv, fara sa faci comentarii. Am patit o singura data asa si nu am avut curiozitatea sa-i citesc biletul omului.Lumea nu se cearta pe tema asta, nu-ti pune nimeni la indoiala biletul. Personal am calatorit de nenumarate ori de la Viena la Karlsruhe si retur atat cu trenuri IC combinate cat si cu tren EN in acest stil. Cat despre relatia Viena-Bucuresti sau Budapesta-Bucuresti intotdeauna mi-am platit locul.

Nu vreau polemica, dar pina la urma parca lincezea forumul nu?
Am mai avut si eu sansa sa fiu ,,pe afara" prin gari si trenuri.Nu am spus ca am fost curios sa vad biletul cuiva. Cei care aveau bilet acolo, au ajuns la usa compartimentului cu biletele in mina, noi eram pe locurile lor asa incit ne-au aratat NU BILETELE lor ci panoul de la usa compartimentului care avea puse din Austria etichetele cu distantele rezervate in Ungaria.
Am vrut sa fac un fel de comparatie pornind de la lipsa de standardizare numarului de locuri in vagoanele romanesti de tip mai nou.

srazvi,
nu e ciudata racordarea intre 900 si 221, mai degraba e practica. Evita traversarea sau dubla joctiune cu ambele fire ale liniei 900. Sistemul asta o sa il mai vezi si pe la alte ramificatii de exemplu la Ploiesti.Asa un tren de la Turceni spre Filiasi nu taie parcursul unui tren de la Filiasi spre Strehaia.
 
dantm a spus:
In sfirsit am prins un pic de timp sa arunc o privire prin pozele pe care le-am facut cind am fost la Filiasi. Am descris cu citeva pagini inainte cum a decurs sedinta de pozat in Filiasi.

Frumoase fotografii! Observ multe 040-EC în parcul timişorean/craiovean. Acel Gbs dotat cu termopane este crim㒠şi pedeapsă’...
 
Dane, interesante pozele!

Ce am mai vazut eu, infra a scos oamenii la putina miscare, probabil se plictiseau:



In ultima poza puteti vedea cati stau degeaba, sunt vreo 3-4 care povestesc stand pe balustrada (in centru spate), ce-i daca una dintre cele mai importante treceri e inchisa.

Ldh 84 1023, nu stiu daca e proaspat iesita de la RK sau nu, dar cert e ca e curata:



Si ea cu un 20-49, am vazut "compunerea" asta de vreo 2-3 ori, probabil ca vagoanele noi ies la probe:

 
Arad, saptamana trecuta. Cateva poze facute din avion.



Remiza Arad, garniturile RoLA, Astra Vagoane Arad


Astra Vagoane Marfă’


Astra Vagoane Arad


Depoul Arad


Si o poza de la sol


Fotograf - Mixu.
 
Foarte tare, super misto pozele.
Pentru cei care nu prea sunt din zona si nu au posibilitate decat google maps si live cum pisici se numeste, are careva idee de coordonate ca sa stiu ce sa caut ? (nu de alta dar nu cunosc de nicio culoare aradul si nu stiu prin ce zona sa ma uit)
 
http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Companiile_CFR_cu_datorii_au_platit_sporuri_pentru_ore_festive_si_conducere_simplificata_a_locomotivelor_0_263974151.html
 
Venind luni pe drum de la Bucuresti (deci cu masina) am vazut pe contrasens in zona de dupa Sibiu mai multe tiruri incarcate cu vagoane 21-47 taiate.
Un vagon era taiat in 3 si transportat cu 3 tiruri. Am vazut cel putin 2 vagoane transportate astfel.
Ma intreb care e povestea lor, e mai rentabil sa le duci la topit pe sosea? sunt "aranjamente"?
 
Sigur costa mai mult sa obtii autorizatia de circulatie de la AFER.
Trebuie reparat sistemul de frana, tampoane, cuple, etc....
Pe urma, pe vagon poate ieseau din gabarit, sau nu era posibilitate de incarcare.

E.
 
Dar nu e mai usor sa le duci la topit in vagoane, asta cred ca era intrebarea.
Dar poate ca ele erau cumparate de o firma si duse la fier vechi,cum ar veni nu le vinde CFR direct la fier ci le vinde la o firma care, culmea, le da fier vechi si tot nu iese in pierdere.
O fi ,,aranjamente"?
 
Probabil iar o afacere tip CFR, le vinde la 10 bani/kg de fier vechi si cei ce le iau si le taie, le pun pe trailer si exporta scot profit de cel putin 10 ori cat au dat pe ele :D
 
Amiralul a spus:
http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Companiile_CFR_cu_datorii_au_platit_sporuri_pentru_ore_festive_si_conducere_simplificata_a_locomotivelor_0_263974151.html
banuiesc ca "conducerea simplificata" nu se refera la conducerea mai usoara a locomotivei, ci la faptul ca era doar mecanicul, nu si ajutorul. gresesc? pentru ca daca nu gresesc exprimarea celor de la adevarul mi se pare tendentioasa.
 
http://www.adevarul.ro/financiar/Calea_ferata_romaneasca-periculos_de_degradata_0_264574038.html

http://www.adevarul.ro/locale/arad/arad-adevarul_de_seara-cale_ferata-Bujac-Lukoil-fier_vechi_0_264573782.html
 
Saptamana trecuta am fost intr-o scurta delegatie la Galati.
La orele la care m-am dus sa fac poze(deh e delegatie asa ca foarte mult timp nu ramane) nu era mare lucru de pozat(or fi aflat ca vin).
DH de larga venind dinspre gara de larga:

Linie incalecata:

Locomotive de larga(6 DA-uri + 3DH-uri)

62-1398-7:

Depoul Galati(2 ludmile,1 Uboot si un EA danez cred):
 
intr-un articol din ziarul Gandul din 31.05.2010 se anunta ca CFR Calatori va aplica un sistem de vanzare a biletelor in care va oferi discounturi variabile in functie de perioada de anticipatie cu care se achizitoneaza acestea, cel mai mare discount, de 13% (atat la biletul de tren cat si la supliment, pentru tichetul de rezervare loc sau pat nu se aplica) fiind pentru o achizitionare cu anticipatie mai mare de 21 de zile.

Ar putea fi un bun inceput de flexibilizare a politicii tarifare, sa speram ca se va continua in directia aceasta
 
Vreau sa vad aplicat acest sistem.

Si in prezent exista posibilitatea sa iti cumperi bilet minigrup nu? adica minim 2 persoane beneficiaza de reducere 10%, parca asa e trecut prin mersul trenurilor si pe afisele de prin gari. Ei bine eu am vrut sa aplic pentru asta cu un prieten si m-a luat aia ca sa vezi ca e mai usor pentru ea sa emita 2 bilete separate ca... ca... Cum nu aveam timp de parlamentat am lasat-o balta.
 
Ieri dupa-amiaza in gara Comarnic era o garnitura de marfa tratata de un Taurus OBB. Nu am avut cum sa fa poze . Sorry
 
Nu am avut cum sa-i vad nr de inmatriculare pt ca eram in masina si se vede o mica parte din gara