Podul de la Campina

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
deocamdata trebuie sa adaug elementele lipsa, dupa care podul va fi vopsit gri. Sper sa gasesc gri-ul potrivit daca el a fost gri vreodata... din pacate nu imi spune nimeni ce culoare a avut podul atunci cand a fost montat.
Urmeaza proiectarea celor doua tronsoane scurte de la capete si constructia pilelor. Inca nu sunt sigur ce lungime voi construi, dar stiu ca pentru o repezentare corecta podul ar iesi la 1,68 metri...
 
Incerca sa-l faci un cafeniu batut de ploi si ars de soare, cu tot felul de pete, asa cum este in prezent. daca tot te-ai chinuit cu dantelaria asta fina cred ca weatheringul o va pune in valoare si ii va accentua aspectul de pod metalic, vechi. Vopsea uniforma vezi pe toate plasticurile...

Lungimea reala ar merita sa o faci pe un modul care apoi sa serveasca ca macheta statica, pentru expozitii, vitrine, etc.
 
Buna,

La intalnirea FREMO de la Hanau din mai 2009 ne-am amuzat sa trecem cu un Lz (Lokzug) format din 14 locomotiuve scara N' din care cam 10 metalice de la Heracek pe un pod construit din carton de 0,2 cu laserul (lungime 750mm, trei travee)

Rezultatul: nimic de semnalat! ;)

Secretul: simplu! Toate piesele din carton au fost impregnate cu cianoakrilat extrem de subtire (de la Conradn cel "duennfluessig") inainte de montare... Poti sa treci si cu o BR01 scara 1 pe ele!

Se mai practica si "supa nitro": impregnare cu diluant nitro intarit cu polistiren expandat...

Pentru culoare, as alege un gri-albastrui geb RAL 7031, eventual "ruginit" bine.
 
Salutare prieteni ,

A trecut multa vreme de cand nu am mai pus mana sa lucrez ceva, nici sa pozez, nici sa nimic, pe la inceputul lui mai facui ultima lucrare in materie de trenulism si anume inca un pod frate cu cel de mai sus:






Sper sa reusesc sa va pun la dispozitie si pozele din mica excursie pe care am facut-o la poduri de 1 mai. Numai bine
 
raspuns la limita bunei sperante: la mine :D :D

raspuns pe bune: www.machetelaser.ro gasesti acolo tot ce nu sti. costuri, materiale chestii trestii... vad ca esti din Craiova, deci presupun ca e mai greu cu livratul. depinde de volumul comenzii..presupun
 
Se pare ca intre timp am mai lucrat una alta... nu e cine stie ce, pentru ca l-am construit manual din balsa. Daca as fi avut timp treceam pe la laser..dar ma mai gandesc si la asta.

Poze:



Cu chiu cu vai l-am facut pentru ca la capitolul timp am inceput sa stau din ce in ce mai prost iar vara isi spune cuvantul fiind nevoit sa ies din casa foarte mult, ajung sa cred ca modelismul e "sport" de iarna :D
 
In prezent podul arata cam asa :



POza este facuta anul acesta pe 1 mai. Toata caramida aparenta a disparut.
 
Nu am mai adus demult in discutie detalii despre realizarea podurilor de la Bobolia. Am finalizat 90 % din Bobolia 2, asa cum am numit podul de linie dubla din arcade.

a ieset cam asa:





Putina vopsea schimba radical aspectul podului:



Ar mai fi de vopsit pe fata opusa, de pus alustradele de ciment si de montat sinele pe ele + terasamentul.
 
Buun, acuma daca am lucrat la podul 2 trebuia sa fac ceva pentru a mai schimba din aspectul de carton al primului pod construit la Bobolia...asadar am ales un galben nisipu care din pacate numai galben e, nisipul probabil s-a scurs odata cu apa raului ce trece pe sub acesta:

Insa totusi cu putin curaj va arat ce am facut, nu radeti :lol:

Culeele au mai scapat de griul ingozitor de nou, mai urmeaza sa incerc sa replic niste scurgeri de apa murdara de pe pod si terasament.




Iar podul cu culoarea sa :lol: :






Cel mai proabil o sa incerc sa il revopsesc cumva cu un gri foarte diluat pentru a mai inchide din culoare. Sa vedem ce o sa iasa.
 
Trebuie spus ca podul metalic este parte a drumului comunal de legatura intre Banesti si Bobolia.

Inainte de refacerea podului de beton prin anii 2000 odata cu reabilitarea liniei de cale ferata Bucuresti Campina, auzisem zvonuri, deloc ilogice, ca se va construi un pod nou ceva mai in amonte de cele existente iar podul utilizat in prezent de trenuri urma sa preia traficul drumului comunal. In felul acesta s-ar fi putut corecta si curba dintre pod si halta Bobolia.
 
la mine nu apare nici un popular :p...decat "Upgrade to Pro today!Bandwidth exceeded...photobucket"... si restul alb cetos :(
 
Va rog sa ma scuzati pentru inconvenientul creat. Iata si cauza.

You have exceeded the 10 GB monthly bandwidth limit on your free
Photobucket account. As such, your image and video links have been
temporarily disabled. Your images and videos have not been deleted but
will be reactivated on the 01st of the month, when your bandwidth
usage resets to zero.

Incerc sa gasésc alta solutie. :(
 
Puteti vedea pozele in linkul urmator: http://forum.transira.ro/viewtopic.php?t=2666 .
Daca am incalcat regulamentul site-ului sunt pregatit sa suport consecintele de rigoare :oops: