Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
mă’i bă’ieţi,
nu e cazul s㒠deveniţi nostalgici! sogard, dacă’-l regreţi pe cel că’ruia nu ar trebui s㒠i se pronunţe numele... închipuie-ţi viaţa ta de azi în Coreea sau Cuba.
@dantm: genial㒠imaginea cu slobozirea animalului la capă’tul peronului. Te felicit ca fotograf aspirant că’tre maestru!
 
dantm a spus:
Stau si ma gindesc:

daca noi sintem pasionati de secretele astea de la CFR care sint la vedere, adica linii, vagoane, semnale, tufe, ciini, cladiri etc, ce fac aia care sint pasionati de arme, tancuri, avioane?

ani grei de puscarie :p
 
Daneee......intii am ris cu pofta :D :D :D ...de am zis ca uite,o zi ce incepe cu fruntea descretita - ca urmare a postului tau - .....dar apoi am cazut in extrema cealalta :( :( :( ...si mi-am adus aminte ca traim pe terenurile mioritei..... si vai Doamne......sintem in 2010....Kafka...Orwel....si mai mult ca oricind CARAGIALE "redivivus".... Atentie straini.... :mask: ....p'aci nu se trece :-? ...."sint" bolovani...... :(
 
misha a spus:
mă’i bă’ieţi,

@dantm: genial㒠imaginea cu slobozirea animalului la capă’tul peronului. Te felicit ca fotograf aspirant că’tre maestru!

Mersi, insa daca o sa reusesc sa pozez undeva chiar si la nivel de amator in conditiile date, cred ca ar trebui sa fiu multumit.
Am poat ciinele pentru ca mi s-a atras atentia ca de fapt eu daca pozez doar pe peron , pot poza macazul xy (59 cred) care e chiar linga peron.
Ei bine in zona aia e biroul de miscare, dar nu s-a sinchisit nimeni de ciinele ala.Daca mergeaaaaam eu acolo sa pozez.Iti dai seama? ar fi plecat ciinele in alta parte.
 
http://video.bzi.ro/video/show/Un-sofer-inconstient:-a-vrut-sa-treaca-peste-calea-ferata-si-a-fost-surprins-de-bariera-3930

Am gă’sit azi dimineaţ㒠acest film, poate l-aţi mai vă’zut, poate nu, însă’... dac㒠a ajuns Să’geata Albastr㒠s㒠opreasc㒠pentru un TÂMPIT care dep㒺eşte bariera...
 
Am vazut la stiri.
Pai pina la urma a oprit pentru ca e normal sa evite un accident.
 
dantm a spus:
Am vazut la stiri.
Pai pina la urma a oprit pentru ca e normal sa evite un accident.

Sigur... Bine c㒠mecanicul unui tren cu zeci de persoane poate opri s㒠evite un accident, îns㒠un şofer neatent are dreptul s㒠provoace accidente sau dereglă’ri în traficul FeRoviaR, nu?

Mă’car 㒺tia care mai suntem trenari/trenulişti şi avem sau vom avea carnet de conducere, s㒠oferim un exemplu oprind şi asigurându-ne la trecerile la nivel cu calea ferată’.
 
Mecanicul trebuie sa duca trenul cu pasageri sau marfa in bune conditiuni la destinatie.
daca nu oprea automotorul il izbea pe ala, strica si motorul, mai producea panica, unele contuzii sau rani mai grave pasagerilor, poate murea unu din masina, intirzieri pe linie care se rasfringeau si asupra altor trenuri.

Nu cred ca daca trenul e mai mare nu trebuie oprit, daca exista conditiile necesare pentru oprire.
 
Soferul probabil a fost surprins de inchiderea barierei,chiar intre maina si remorca, miscand si bariera,talonand-o astfel; dupa talonarea ei, la semnalul de avarie se aprinde lumina rosie,semnalizand astfel avaria la bariera,si de aceea mecanicul a putut lua masuri de evitare, el in prealabil oprind la semnalul de avarie,apoi si-a continuat mersul cu 20km/h pina la pasaj,unde seful de tren a coborat si a ridicat bariera,aducand-o inapoi in pozitia "deschis"; dupa aceasta trenul si-a continuat mersul cu viteza stabilita. :roll:
 
Dar daca s-a activat semnalizarea de avarie la pasaj, dupa ridicarea manuala a barierei se considera ca pericolul a fost indepartat si se stinge semnalul de avarie la pasaj si circulatia se poate relua normal?
 
Nu conosc exact ,dar dupa talonare, daca a produs miscarea barierei din suportul sau ,si nu mai are control IDM asupra ei,ea se verifica de catre electromecanicii SCB ,care o vor readuce la starea normala, atata timp cat deranjamentul persista, normal avaria ar trebui sa raman aprinsa, pentru ca este pericol la pasaj din cauza probabilitatii nefunctionarii barierei( insa instalatia luminoasa si sonora poate sau nu functiona in paralel cu neinchiderea barierei),inca nu am asistat la asa situatie sa pot spune exact.
 
Ceea ce spune andrey e perfect adevarat si imi permit sa completez:
sub cumpana barierei(daca aveti rabdare odata sa va uitati) la baza ei,unde e conceputa sa se poata pivota pentru a se evita ruperea(daca este lovita de un auto),este un contact electric, pe un fel de rola, ce comanda semnalele de avarie,respectiv anuleaza semnalele ce o acopera,in cazul talonarii ei(pivotarii fata de pozitia normala). Odata pusa cumpana in pozitie normala,instalatia isi revine la normal. Evident,asta in cazul ca restul sunt ok 8)
Mai exista un contact si in bocul barierei pentru cazul cand nu isi face cumpana cursa completa la inchidere,cu aceleasi efecte.
 
Apropo de caine, sigur incerca sa transmita un mesaj de genul "ce teroristi, ce bombe, ce secret, th_th_th_th_th_th_th_th_th_ pe el de macaz...". :D
Serios acum, pai daca vine vreun terorist noapte pe acolo, sigur il incaiera si-i gaureste pantalonii haita de caini pana cand sa-l vada ceferistii adormiti aaa vigilenti. :-?
 
Apropo de soferi care stau sau NU stau la trecerea la nivel cu calea ferata. Imi permit sa republic acest mesaj aici pentru ca ASTA am vazut pe Caile Ferate Romane si sunt indignat de oamenii care VAD ca vine trenul si NU opresc la bariera!

Crazy drivers are playing with fire, Romania<i></i>

Atractia pentru transportul FeRoviaR dintre doua municipii de mici dimensiuni pentru distante relativ mici (30-60 de kilometri) a disparut o data cu aparitia autobuzelor economice si rapide, cu oferirea unor curse din ora in ora si tot asa mai departe. Materialul video pe care vi-l propun a fost filmat in apropierea localitatii Falticeni.

Compania Nationala a Cailor Ferate din Romania a esuat in atragerea pasagerilor pe liniile secundare din Romania, astfel ca noua companie privata, RegioTrans, face bani frumosi facand transporturi mai dese decat CFR (pana la 8 perechi de trenuri pe zi fata de doar 3 perechi cat erau inainte), oferind servici cu vagoane confortabile la acelasi pret ca si in trecut.

Un alt punct de vedere este ca trenurile circula mai des, iar soferii erau obisnuiti cu trenuri putine, ca inainte. Acum, pentru ca traficul FeRoviaR s-a imbunatatit, soferii trebuie sa fie mai atenti.

In acest videoclip puteti lua la cunostinta nebunia sau neglijenta unor soferi care se joaca, la propriu, cu focul.

http://www.rail-videos.net/video/view.php?id=8436
 
Din ciclul ce mai vedem la CFR, simbata am vazut ... negru in fata ochilor.
Dupa cum stiam, o deplasare planificata n-are cum sa reuseasca, dar totusi am planificat una.

Myster de la forumtrenuri, m-a invitat sa descoperim linia Mintia - Brad la pas.
N-am avut cum, asa ca s-a aminat pentru ...
In schimb am zis sa mergem intr-un turneu prin orasul de la munte din vecinatate, Resita. via Caransebes, tren direct carevasazica, la ora 08.30, sa mai vedem ce e pe acolo si sa venim via Gataia.

Zus si facut la 08.00 am fost in gara, ca sa constat ca trenul nu e trecut nici macar pe tabel nu sa mai si fie in circulatie, cam asta vedem la CFR
Cum myster venea agale pentru trenul de 08.30, la 08.15 ne-am urcat in ultimul tren care mai pleca din gara in jurul acelei ore, spre Arad plecare 08.16

Planul B, ad-hoc, facem cumva si mergem la Nadlac sa ne intoarcem de acolo, sa inchidem si linia aia.

Pozam ceva in gara in Arad, soseste Zarandul, plecam la Curtici si acolo ce mai vedem la CFR?
11 locomotive EA, 2 locomotive DA intre care si 1370 ,,proaspat renovat" :D si 2 LDH formeaza un convoi trist de locomotive in conservare, cred.
Peste linii, 8 cusete ale RO-LA asteapta ca cineva sa gindeasca o solutie de transport combinat(vagoanele RO LA sint in Arad)

Asta in timp ce 1 Siemens Rail Cargo Austria si 40-0462-8 de la CTF asteapta pe alte linii. :( :( sa preia vagoane.

Retur in Arad, cind sa iesim din gara, anunt, trece un tren de marfa la linia 1 :confused:
Da trecea 40-0462-8 CTF cu 5 vagoane. Pe linia 1. Peron.

HM interesant, intram in gara, dupa cu stiti gara a trecut ,,printr-un lung proces de modernizare si refactionare" ce vad pe un perete? un afis, meniu la restaurantul garei.
pozez, pentru ca nu multe statii mai au restaurant nu-i asa?

apoi :confused: in loc de 3 case de bilete s-a facut o cafenea, am pozat doar geamul pe unde se serveste direct in hol insa unitatea e cu acces liber in incinta.
Vorba aia, daca nu mai sint musterii pentru trenuri, la birt o sa fie si cind se desfiinteaza gara.Ma indoiesc sa vinda si bilete la prestari de servicii.Zic da mai stii...
 
Full brakes for a hasty tractor driver, Romania<i></i>

Acest şofer gră’bit a dat ceva emoţii mecanicului de locomotivă’, care a crezut c㒠tractorul avea s㒠treac㒠şi s㒠provoace o adevă’rat㒠tragedie. Aşa c㒠a pus KD2-ul la poziţia de frânare rapidă’, ultima poziţie a robinetului de frânare.

Acordaţi maxim㒠importanţ㒠trecerilor la nivel cu calea ferat㒠şi nu v㒠jucaţi cu trenurile


link

1507612.jpg
 
...Cu manerul de la robinetul de frana ;)

In noaptea asta am avut si aici spectacol, un "agricultor" a trecut prin intuneric peste sine pe la Kollmarsreute si am avut "placerea" sa facem franare de urgenta de la 160 la 0 cu ICE 640 (era o rama seria 403, ICE3)
Nu l-am mai auzit niciodata pe prietenul Tf (Triebfahrzeugfuehrer, mecanic) injurand asa ;)