Nebunia lui Gam3

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut ,foarte frumos modelul,vad ca si-a adus si garnitura propie de vagoane s-au nu am observat bine?Daca a-ti fi mai aproape de jud.Dolj...a-si participa si eu
 
Salut!
Da,modelul e frumos,ma bucur ca am putut sa il vad la mine pe sine :D .
Vagoanele sunt ale mele.

Vorba lui LDH,ce zici de Bucuresti?Poate ne vedem pe acolo cat de curand.
 
Da,este o idee dar mai intii trebuie sa termin modelul LE 5100kw
 
Salut LDH,orice doresti si le postez imediat,nu intereseaza pe oricine locom.din carton
 
Salut!

@Robertanasa
Sunt din Italia pentru iluminat comercial.Au halogene de 250W.
Conteaza cum reglezi si aparatul foto,eu folosesc numai modul manual.

@aulin
Chiar sunt bune niste poze,mai ales ca pe railwayfan nu se vad mari.
Pe mine ma intereseaza,am si eu niste planuri....
 
Da,o sa fac si acest lucru dar mai intii acele fotografii facute cu un tel.mobil de calitate indoielnica(eu nu am aparat foto)o sa le trimit lui Rally sa vada daca merita si in ce marime sa fie postate
 
Salutare,

Dupa o luna ,iata si surpriza,locomotiva 060-DA varianta modernizata romaneasca:






Am inceput constructia si la sat,treaba merge greu,nu sunt muncitori,materiale scumpe....
 
Mai innebunit!
In luna August vin in Iasi, poate-ti fac o vizita. Pana atunci daca vrei ceva de prin Bucuresti sa-mi spui. 8)
 
Mmm

<r><E>:shock:</E> Domnilor, eu cand vad lucruri de genul asta imi vine sa ma las de trenulete .... <E>:p</E> Este de-a dreptul minunat, fantastic ... Nu aveam o parere prea buna despre vagonul CFR supraetajat <E>:oops:</E> dar cu locomotivele alea nu incape indoiala ca este necesar minim o bucata la fiecare colectionar din Romania. <E>:wink:</E></r>
 
C.F.R.

<r>Locomotivele sunt modificate profesionist,arata foarte bine!Eu as fi preferat totusi locomotivele ''vopsite pe stilul vechi''. <E>:wink:</E></r>
 
Salutare!

@robertanasa
Daca am sa fiu in oras, cu cea mai mare placere.

@LDH
Asta este,dar a meritat sa astept o luna,au fost ocupati cu terminarea modelului CFR de 5100kW pe TT
Mai degraba din China :wink: Astazi au primit viza si se pot apuca de munca.

@Endo_ro
De ce nu aveai o parere buna despre vagon?Si de ce un singur vagon?Doar daca ai din seria veche si sa ai nr diferite.Decat unul singur mai bine deloc(parerea mea),nu ar fi frumoasa o garnitura cu o 060-DA+2-3 etajate si un vagon de cl 1?Inteleg ca nu sunt momentan locomotive pentru vagoanele noastre dar asta se poate rezolva cu un model Roco (fiind si cel mai detaliat) sau Fleischmann 1043 OBB pentru electica sau de la Tillig modelul 060-DA.La electrica este mult de munca,nu ajunge numai sa o vopsesti CFR cum am facut eu,dar se va rezolva si asta :D

DAN C.F.R.
Pana in toamna alta electica va fi pe "stilul vechi",cu DA astept anul viitor sa o scoata Tillig.

Am sa incerc sa ajung si eu la o intalnire la Bucuresti si am sa vin cu 060-DA daca va intereseaza si daca primiti si din provincie.
 
primim, tovarasu', primim. dar sa vii cu amindoua si sa ne anunti ca sa aducem etajatele si alte vagoane cfr. bravo, au iesit frumos.
 
vagon cfr

<r><E>:?</E>
<QUOTE><s>
</s>De ce nu aveai o parere buna despre vagon?Si de ce un singur vagon?<e>
</e></QUOTE>

Dragi colegi, daca imi permiteti sa ma consider coleg cu voi, avand in vedere cunostintele mele modeste in acest domeniu.<E>:oops:</E> <br/>
De ce aveam o parere chiar proasta as putea zice despre vagonul CFR supraetajat. Conteaza foarte mult prezentarea unui produs. Din acest motiv, chiar daca vagonul CFR face parte din alta gama fata de cel de la garnitura Metronom (caci asa am inteles), pana la achizitionare sau la contactul direct cu produsul, mi se parea un pret exagerat, doar pt ca e vopsit albastru si scrie pe el CFR. Ba mai mult, din fotografii, primele cu care ia contact orice colectionar, arata mult mai rau .... sunt sigur ca se poate sa nu am dreptate, dar asta a fost impresia mea. Aviz celor ce se ocupa de comercializare ... in primul rand atentie la prezentare, iar in al doilea rand, cat de eficient poate fi un forum in convingerea altor potentiali cumparatori. <E>:wink:</E> <br/>
De ce un singur vagon ? Pur si simplu din cauza ca are pretul unei locomotive <E>:shock:</E> , in opinia altora. Daca cineva isi permite sa cumpere un dulap de vagoane pe care sa le tina in cutie, iar nu e nicio problema.<br/>
Sa nu uitam ca modelismul romanesc a fost si dupa parerea mea este in coma din cauza ca pretul unei locomotive este mai mare decat salariul mediu pe economie, pe cand in Germania sau alte tari e ca si cum ti-ai cumpara bomboane .... ar trebui sa fim constienti ca la noi chiar sunt colectionari care pun ban pe ban pentru un vagonet. <E:mad:</E> <br/>
<br/>
Personal, mi-a facut o buna impresie ceea ce am vazut si abia acum ma gandesc ca as putea avea in viitor o locomotiva, si unul, doua, trei sau zece, vagoane VFR supraetajate <E>:wink:</E> dupa posibilitati.</r>
 
Hop si eu cu o intrebare.... :)
Gam3 tu esti pe linga fericitul posesor si autorul transformarii celor doua bijuterii?
nu te intereseaza sa intrii in afaceri?....adika sa mai prelucrezi si alte locomotive....stiu eu un client sigur pentru cel putin 4 buc..... :wink:
 
Salutare!

@tonyg
scristi a spus:
@tonyg, din pacate Gam3 nu este langa mine, eu Braila, el Iasi, dar nu cred ca asta ar fi o problema, vorba aceea exista atatea firme de coletarie...
Daca vrei trimite-mi un e-mail pe [email protected] si discutam acolo. :D

Locomotivele au fost vopsite la Braila :aplauze: :aplauze: ,as vrea sa fiu autorul transformarii.
Daca sunt DA e mai usor,cu electrica 1043 e mai greu,nu ajunge numai sa o vopsesti.Dar vorbeste cu Cristi pentru mai multe detalii.