Imperiul Lupului

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
intamplarea face ca LDH vorbeste in cunostinta de cauza.....asa am avut eu pe placa mea.
intradevar intercalarea dreptei mici poate da o fataiala locomotivei si poate fi deranjant optic dar numai daca alergi la viteza maxima.
mie personal chiar imi placea...mai ales ca nu le alergam sa scoata scantei din roti.
 
Re: !!!

<r><QUOTE author="rally"><s>
rally a spus:
</s><QUOTE><s>
</s>pai de ce sa nu se poata din moment ce linia curba exterioara a macazului este R3 <e>
</e></QUOTE>
Pai tocmai aici e eroarea, nu e R3, ci R2<br/>
In circuitul lui LA, e vorba de A+E , in componenta carora sunt doar R2-uri<br/>
Practic , macazele curbe, inlocuiesc cate o sina R2 din cele 6 buc ale semicercului lateral.<br/>
rally<e>
</e></QUOTE>

pai asta zic: care este problema?<br/>
fac trecerea de pe R2 pe R3 deci de la strans la mai larg si revenirea pe R2 cu un segment de dreapta<br/>
la interior pastrez raza constanta<br/>
<br/>
daca ar fi coontinuat cu flexi ce raza ar fi avut la iesire?<br/>
<br/>
parca vorbeam pe undeva de trecere progresiva<br/>
<br/>
in cazul in care dupa macaz vrea sa continuie cu R3 pe amble linii segmentul trebuie pus la ambele iesiri<br/>
<br/>
deci LA nu arunci macazele</r>
 
pai asta e! si inainte de macaz si dupa macaz eu pun sine R3. inlocuiesc complect sinele R2.

voi incerca varianta lui LDH, iar daca nu-mi place cum se prezinta, schimb macazele.
 
daca pun sine R3 inainte si dupa macaz, mai trebuie sa pun sine drepte la cele doua brate ale macazului?

care este linia exterioara a macazului?
 
Atentie! Aici se lucreaza... cand nu se doarme!





Greu, dar cu rabdare, ridic peretii.









urmeaza acoperisul, o alta tortura, dar saptamana viitoare, maine e duminica... zi de odihna.
 
Vezi ca din cauza faptului ca se pupa lumea prea mult in jurul bisericii sa aplecat putin varful constructiei. Bafta la remedierea problemei. :p
 
Lupane, o cam tii in gafe de vreo 2 zile...
Am vazut calugari si preoti in gri , dar nu mi s-au parut nici jalnici, nici patetici... cel mult umili, asa cum e firesc sa fie, deci hotaraste-te :roll:
Patetice si jalnice mi s-a parut comparatiile tale... Taigatromel vs loco metronom (o fi ea Piko, dar n-o poti compara cu un Roco pro, si cum se spunea pe aici nici la clasa, model ... nimic... n-ai termene de comparatie)
Apoi, ar trebui sa visezi vagonul metronom, care in cei 93 de ron, e cum e
la clasa Hobby, deci concluzia mea e ca te uitai la CFR si-ti vedeai tot vagonul tau, aici n-ai nici scuza unui incepator, ca oricine iubeste modelismul stie sa observe si sa compare ( cu conditia sa te eliberezi de idei preconcepute :twisted: )
Iar despre tine ca modelist, ce sa zic , dupa ce-ai montat "trei pereti si-un perete" la capela , operatie considerata un calvar lasi acoperisul de montat pt saptamana viitoare... si asta presupun din masochism pt prelungirea supliciului :evil: :evil: :evil:
M-am tot abtinut , legat de atitudinea ta din ultimele 24 de ore, conform principiului de a respecta opinia fiecaruia, dar frate, vad ca recidivezi in afirmatii de care sunt sigur ca nici tu nu esti convins...
rally



M-am tot gandit, in aceasta saptamana, daca sa raspund sau nu acestui "raspuns" la unele afirmatii mai mult sau mai putin gresite, ce-mi apartin, in legatura cu vagonul CFR.
Ma asteptam ca acest raspuns, oferit de un om cu mai multa experienta si mai multi ani decat mine, sa ma faca sa spun:" Da, am gresit", dar, din contra, acest raspuns nu mi-a dovedit greseala mea. Un raspuns care nu a fost la obiect, ci o jignire prea putin gandita si aruncata in graba.
Poate ca opinia mea nu a fost favorabila vagonului CFR, facandu-i proasta reclama. Nu zic ca a fost o opinie corecta, neavand experienta in aceste produse, ci vorbind mai mult cu inima. Dar daca parerea mi-a fost gresita, nu se cuvenea oare un raspuns plin de informatie si de respect venit din partea unui om mult mai cunoscator decat mine? Un raspuns care sa ma informeze si pe mine ca data viitoare sa nu mai gresesc, dar care in acelasi timp sa faca o reclama pozitiva a produsului respectiv.
"Patetice si jalnice mi s-au parut comparatiile tale..." Raspunsul insa a fost si mai patetic si mai jalnic.
O mare nedumerire, insa, mi-a ramas. Un semn de intrebare care m-a convins sa scriu azi aceste randuri: "Taigatromel vs loco metronom....". Mi-am batut capul sa aflu unde si cand anume am facut eu o comparatie intre locomotiva mea metronom si acel Taigatromel???? Nedumerirea aceasta poate o va lamuri domnul Rally in viitor.
Mi se reproseaza mai departe ca in timp ce mau itam la vagonul CFR, eu visam la metronomul meu. Nu vad de ce as fi visat la vagonul meu? As putea sa interpretez aceasta in felul urmator: asemeni vulpii ce nu putea sa ajunga la struguri, le gasise cusur ca sa-si puna pofta in cui, tot astfel si eu am gasit motive ca sa nu-mi doresc vagonul CFR pe care nu mi l-as fi putut permite. Ceea ce e fals.
Intr-o alta fraza care mi-a smuls un zambet, se arata calitatea mea de machetist ( pe baza faptului ca eu nu mi-am ridicat inca, nici o macheta, deci as fi o nulitate in acest domeniu ). "trei pereti si un perete" - Capela are sase pereti, cu ceilalti doi ce s-a intamplat? "Operatie considerata un calvar" - nu cred ca am scris asta in topicul meu, ci ca a fost destul de greu. Intre "greu" si "calvar" este un drum destul de lung. Daca ar fi fost un "calvar", nu ar mai fi fost o pasiune. Mai departe, fara sa se intrebe "de ce" si fara nici o jena, sunt trecut in categoria "masochistilor", din simplul motiv ca mi-am lasat "acoperisul pe saptamana viitoare".
L-am lasat fiindca, pur si simplu, nu mai aveam timp, dorind sa ajung la ora stabilita la intalnirea de sambata 3 martie 2007 de la domnul Radu Sofran. Acesta a fost motivul pentru care am intrerupt lucrarea si nu din "masochism pentru prelungirea supliciului".
Lasand toate acestea la o parte, totusi as vrea sa inteleg ce legatura este intre Capela mea si vagonul CFR???
"Conform principiului de a respecta opinia fiecaruia". Tocmai din acest principiu si opinia mea ar fi trebuit sa fie respectata si sa primeasca un raspuns adecvat si politicos, nu un lant de jigniri.
Cat despre haina calugareasca, voi revenii cu un raspuns mai informat data viitoare. Si chiar daca acesta haina gri semnifica umilinta, nu acelasi lucru se poate spune in cazul vagoanelor CFR. Ca doar nu or fi umilite si cuprinse in nevointe ascetice??? Dar la cum se prezinta lucrurile in tara aceasta, eu as fi vopsit tot vagonul in gri.... pana si rotile...
 
Salut LA si bine ai revenit

Eu zic sa punem punct discutiilor astea, sunt inutile si nu folosesc nimanui
si cu acceptul Administratorului o sa rog Moderatorul sa stearga posturile care nu au legatura cu modelismul

Nu trebuie sa ne explici nimic despre "haina gri" deoarece sigur deraiem tare de la obiectul de lucru al topicului

Mai bine ne explici de ce ca membru fondator al clubului nu ai fost prezent la intalnire, asta da, se poate explica

La urmatoarea intalnire sunt sigur ca ai sa ajungi

In rest sa auzim numai de bine, sa strangem randurile si sa ne vedem de trenuletele noastre adica de ceea ce conteaza legat de pasiunea noastra comuna

Cele rele sa se duca

Bafta!
 
Nu am putut fi prezent la intalnire, deoarece a trebuit sa ma prezint la munca. Si se pare ca in fiecare week-end cam asa o sa fie, dar sper ca data viitoare sa ajung, chiar daca nu voi fi de la inceputul intalnirii, ci mai pe seara.
 
noi achizitii

















si aceasta nu e tot. se mai asteapta la depoul personal si alte achizitii. iar daca Rally nu ma "uraste" prea mult, s-ar putea ca joi sa ma aiba musafir la depoul sau pentru cateva achizitii importante.