Caile Ferate "La Ursu"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
mpursu a spus:
Nu va speriati, nu intentionez sa trec la scara N :D
In ceea ce ma priveste... H0 for ever!!!
yahoo.gif
yahoo.gif
yahoo.gif
 
:aplauze: :aplauze: :aplauze: Bravo, Mircea... astept cu interes sa vad, poate te "prinde" scara ;-)
 
Vorbitorii de limba engleza spun "beauty is in the eyes of the beholder", adica "frumusetea se afla in ochii privitorului", asa ca fiecare avem motivele noastre, obiective si subiective, pentru care preferam o anumita scara de miniaturizare. Toate trenuletele sunt frumoase si fiecare scara are avantajele si dezavantajele ei, asa ca fiecaruia dintre noi ii revine placuta sarcina de a pune in balanta criteriile dupa care isi alege elementele colectiei miniferoviare. Eu am ales scara H0 sau... poate ca scara H0 m-a ales pe mine :D, acum vreo 40 de ani, cand simpatica domnisoara BR64 Guetzold si-a facut intrarea in casa noastra 8)
Uite cum m-a apucat filozofia, in asteptarea locomotivei electrice 060EA CFR by Amintiri Feroviare :D :D :D
 
mpursu a spus:
mpursu a spus:
Nu va speriati, nu intentionez sa trec la scara N :D
In ceea ce ma priveste... H0 for ever!!!
yahoo.gif
yahoo.gif
yahoo.gif
Cum zic aceiasi vorbitori de limba engleza, do I make myself clear? :D
(pentru conformitate: m-am facut bine inteles? :D )
Locomotiva N a ajuns la mine intr-un anume concurs de imprejurari si va ramane ca exponat simpatic in apropierea garii, in depou sau intr-un viitor square din zona bisericii.
 
Mare agitatie mare la Caile Ferate "La Ursu" in dupamasa zilei de 24 februarie 2010... Ce sa fie, ce sa fie? A fost anuntata sosirea a doua locomotive electrice, una de calatori si una de marfa :D
Din pacate, reporterii aflati la fatza locului s-au confruntat cu o mare problema: acumulatoarele aparatelor foto... descarcate :(
 
Astfel, operațiunile de punere în funcțiune a splendidelor locomotive n-au putut fi imortalizate, dar putem divulga faptul că acestea au durat câteva ore bune, deoarece ambele locomotive sunt foarte fin realizate, cu multe detalii de care trebuie avut mAAAre grijă, iar dezasamblarea / montarea & poziționarea decodoarelor / reasamblarea au fost destul de dificile. Însă, în pragul serii, cu câteva clipe înainte de pornirea instalațiilor de nocturnă, s-a putut realiza această filmare în premieră absolută:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=http://www.youtube.com/watch?v=DgBWaK6GXkM]View: http://www.youtube.com/watch?v=DgBWaK6GXkM[/img]
 
Ultima editare:
După pornirea instalației de nocturnă, cele două frumoase locomotive pot fi recunoscute :cool:
EA 060 CFR by Amintiri Feroviare
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=http://www.youtube.com/watch?v=QWvaJdSfKjQ]View: http://www.youtube.com/watch?v=QWvaJdSfKjQ[/img]

BR185 by Roco
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=http://www.youtube.com/watch?v=UwHOtu_M2LU]View: http://www.youtube.com/watch?v=UwHOtu_M2LU[/img]

Mecanicii locomotivelor ne și salută cu farurile :D
 
Ultima editare:
Consiliul de conducere al Cailor Ferate "La Ursu" este FOARTE multumit de achizitii!
Desi provenind de la constructori diferiti, cele doua locomotive sunt la acelasi inalt nivel calitativ, functional si vizual. Ambele au venit cu un impresionant bagaj de accesorii si cu prospecte detaliate si frumos scrise.
Deci pot si eu sa spun ca prima locomotiva CFR produsa de Amintiri Feroviare este un real succes! :aplauze::aplauze::aplauze: