Nostalgik remember - modele produse in Romania.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
@Montalbano

Salut si scuze! Ai dreptate, ...de departe...toate locomotive sunt gri!

Acum, ma intreb si eu ca ALX, totusi ce s-a produs pe TT? (Nici eu nu le pot sti pe toate!)

PDI
 
@PDI va multumesc de raspuns si scuze ,tot respectul
@ALX : Salut. A existat la noi un set pe TT dar cum spune PDI era o jucarie, mai rudimentar.Cine are poze cu setul TT ne poate ajuta.
NU mai am decat ceva roti pe care le-am reciclat la vagonul de carton, imagini aici, doar rotile putin vizibile sunt de la vagonetul TT romanesc,corpul de plastic il are un nepot:


http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2470
 
ar fi interesant de vazut setul, il mai are cineva?
 
Buna ziua ma numesc George si sunt nou pe forumul asta.Am si eu 2 garnituri de tren lugoj numai ca dealungul timpului eu ciopilarind la bunici garniturile nu prea au fost intretinute si fiind mic nu prea am avut grija de ele cel putin de marfar ma refer .Am 2 probleme in principal
1 electromotorul (leam supraalimentat fiinf mic si kred ca sa-u ars periile la electromotor)Iam pus un motoras de casetofon si vad ca merge foarte bine numai ca trage numai pe o singura osie si cand da inapoi scade viteza (merge da mai incet )si as vrea sa stiu de unde as putea sa fac rost de un motoras similar cu un ax de rotor mai mare sa prinde ambele osii
2.sinele siau pierdut apoape integral luciul si am inceput sa rugineasca ceea ce nu trebuia sa se intample(am cojit eu rugina cu cutitul dar tot au aspectul ala de rugina pe marginisi ma tem ca pot sa le manance pe interior)stie cineva vreun remediu sa nu mai rugineasca si sa aiba macar un pic de aspect lucios)
 
Salut George, bine ai venit!
ponpyka a spus:
...
2.sinele siau pierdut apoape integral luciul si am inceput sa rugineasca ceea ce nu trebuia sa se intample(am cojit eu rugina cu cutitul dar tot au aspectul ala de rugina pe marginisi ma tem ca pot sa le manance pe interior)stie cineva vreun remediu sa nu mai rugineasca si sa aiba macar un pic de aspect lucios)

E un singur remediu sigur pentru acele sine: cosul de gunoi. Apoi cumpara unele de tip nou, cu profil I, care nu vor rugini.

Vor costa mai putin decat timpul pierdut si investitia in materiale cu care sa curesti rugina; asta daca vei reusi sa o cureti...
 
Eu am rezolvat altfel, am fost la un ceasornicar si am luat de la el un set de curatare contacte , este vorba de un fel de creion care in varf are montat un suport cu cateva mii de firicele de ceva tip de fibra care da jos rugina si orice alte mizerii de pe contacte, eu leam facut ca noi si sinele si locomotivele asta pur din nostalgie.
 
Multumesc pentru ajutor o sa incerc prima data varianta lui ALX si daca problema persista o sa caut o sa-mi cum o sina ovala intrucat cea veche era cerc dar ce pot sa fac cu problema cu motorasuluil .
Am reusit sa gasesc ceva asemanator aici http://www.adelaida.ro/product_info.php?products_id=6465 dar acesta merge pe 6V si din cate vad eu in poza nu are axul rotorului asa mare in ambele parti sa pot sa-l prelungesc si nici unul de aici http://www.adelaida.ro/index.php?cPath=365 nu pare a fii bun . Oare se mai fabrica cu axul asa mare? :?:
 
Foarte fain arata, spre deosebire de altele, asta e chiar bine pastrat. cu motoru ala il poti readuce la viata zic eu, atata ca trebuie vorbit cu furnizorul daca are un model cu ax lung in ambele parti ale motorului. Daca vrei sa vezi cum arata si celelalte modele de lugoj gasesti poze cu ele pe paginile precedente.
 
Si ale mele tot ca jucarii de suflet le tin, de aia leam reconditionat si le tin in stare perfecta ca originale, nu leam vopsit, iluminat etc...
 
pai din cate stiu eu daca le iluminezi scade din puterea motorului :( eu trebuie sa recunosc ca i-am pus un led recent dar cu intrerupator pentru posibilitate de deconectare(l-am luat de la un telefon vechi intrucat e foarte mic si l-am amplasat sub el- nu se vede decat daca-l intorci) mi se pare ca asa e putin mai aspectuos dar alta modificare fata de original nici nu-mi trece prin cap sa fac.Cea mai mare prostie mi se pare sa-l vopsesti strica aproape de tot aspectul si oricum la personal nu prea ai cum sa-l modifici datorita constructiei.
 
Parerea mea, e daca modezi modelele de lugoj e ca si cum ai tuna o dacie :D
Cel mai mare farmec o au cand sunt originale, iar la partea cu iluminatul nu scade puterea motorului daca ai alimentator bun.
 
Oare alea 2 vagoane de calatori fac parte din ultimele serii cand nu mai conta nici macar vopseaua. :idea:
 
Si eu am ramas mirat cand am vazut ca vagoanele sunt negre. Dar, cum intr-o pagina anterioara au fost postate poze cu vagoane de culoare verde deschis, nu m-ar mira faptul ca maine sau poimaine sa vad un set de vagoane de culoare roz. :D
 
PDI a spus:
Nu, aia e manufacturata dintr-un (pseudo) CC71 SNCF TT-start (Berlinr-TT Bahnnen), n'are nici o legatura cu IUPS.

PDI

Te contrazic, nu e manufactura, este un set de trenulet scos prin anii '86, '87 pe "piata" de catre o cooperativa mica din Braila, METALOCHIMICA se numea, si a scos locomotiva 060 EA varianta junior, dar din cauza motorului care era chinezesc a iesit un pic mai lata decat trebuia, si 2 vagoane, unul camion si unul platforma. setul continea 12 segmente de sina adica 8 curbe si 4 drepte si un alimentator de 12V cc
Taica-miu a fost capul rautatilor ca el raspundea de cum se produce acest set, nopti nedormite, lucru in 2 schimburi...na de verificat cum lucreaza oamenii matritele, de facut proiectele pt ele, modififcari....
Numai ca datorita comoditatii s-au facut 120 de seturi care s-au trimis la Constanta si nu se mai stie nimik de ele, apoi totul s-a sistat ca au mancat foarte multi bani aceste matrite si trebuiau sa-si scoata banii, numai ca a venit revolutia si totul s-a terminat. Din fericire prin '96 taica-miu a reusit sa intre in posesia matritelor . Au mai fost descompletate ca si piese, marefer la arcuri, aruncatoare dar nimic ce nu poate fi inlocuit. Cu putin lucru la ele se pot refolosi cu succes, numai ca e depasit moral, deoarece acum sinele de cale ferata sunt pe profil I nu U, iar transmisia pe curele...ehe e istorie.

Urma sa se scoata si DA 060 cu 2 vagoane de calatori....
Urma....