Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Am uitat sa ma interesez cand a fost facut reportajul, am facut si eu acelasi lucru insa nu am avut vreme sa postez pozele pe forum. Intradevar pe valea prahovei se lucreaza. In ritm incetinit dar se lucreaza ceea ce este cel mai important.
 
Cred ca inainte de'89 proiectantu' sef si constructoru' sef erau impuscati pt subminarea economiei nationale ;).
 
Nu a fost surprinsa la lucru arma secreta a romanului, acea masinarie care a facut istorie si care a revolutionat constructiile de cai ferate in secolul 19: TARNACOPUL, legenda vie! Dupa ce am vazut la lucru RPM200 pe Buc-Constanta, imi dau seama ca imaginile din acest reportaj parca nu fac parte din acelasi mileniu!
 
Intradevar dave, nu am prins nici eu Legenda vie, in nici o poza, cred ca lucreaza atat de mult incat nu are timp de sedinte foto. :lol:

Lasand la o parte gluma, eu privesc partea buna a lucrurilor: se lucreaza. Am constatat ca de la Campina si pana la Predeal este plin de echipe de muncitori, in egala masura este plin si de utilaje si fara gluma sunt foarte multe. In alta ordine de idei ce am vazut sunt mai multe etape ale santierului, in principiu se reface cam tot, absolut tot pana si albia raului Prahova. Insa acolo unde este posibil anumite lucruri se reconditioneaza sau se recupereaza. Voi face un reportaj cand o sa am timp.
 
zilele astea am avut ceva treaba prin gara cu primirea / "expedierea" de oaspeti. trebuie sa spun ca am ramas placut surprins, trenuri rapide (bucuresti timisoara) cu vagoane noi, modernizate, prize, chiar si tren accelerat (bucuresti cluj arad) cu supervagoane...

pacat ca cfr s-a trezit prea tarziu, dupa ce lumea s-a invatat cu microbuze si cu auto propriu..... miscarea asta trebuia facuta acum muuulti ani...

printre altele, in seara asta am vazut un taurus OBB rosu prin gara :idea:
 
Salut manlif2_0, interesant ca ai prins taurul rosu al OBB-ului. Mi-ar placea macar odata sa vad aceasta locomotiva, cum as putea sa aflu pe unde circula ? Sunt curios foarte curios si nerabdator sa o vad in realitate :lol: .
 
sincer, a fost accident ca am vazut-o. duceam pe cineva la gara, ora 21, si am vazut-o pe liniile "de marfa" ale garii. am facut :confused: si ... cam atat. poze cu telefonul n-avea rost sa fac in lumina aia, si bineinteles nu eram cu camera dupa mine... poate mai dau o tura azi pe acolo si poate mai e, desi ma indoiesc....

mai era cineva care prinsese un taur galben, tot prin gara craiova, insa pe zi si l-a prins in foto....
 
Circul㒠de muuult (de vreo 2 ani...) la personale pe regionalele Iaşi şi Timişoara, iar pe Bucureşti aprox. 1 an. De fapt, cu excepţia reviziilor Griviţa (Acc Bucureşti-Iaşi) şi Galaţi (Acc şi R Galaţi-Bucureşti, Galaţi-Ct) şi a sezonierelor (Suceva - Ct şi Iaşi - Ct) nu mai circul㒠pe trenuri de rang superior alte vagoane 26/36-16.
 
Pe Timisoara nu le-am mai vazut.
Erau la inceput pe acceleratul de Craiova pe care l-au si scos de multa vreme si pe personalul de Drobeta Turnu Severin.
Acum asta e cu TE sau vagoane clasice.
 
Stimabililor, zilele astea ,,la cerinta" unui amic venit de Paste in tara din Italia unde lucreaza, am efectuat 2 expeditii feroviare.
Prima pe linia Carpinis -Ionel. la limita timpului o sa postez niste poze.
A doua la Craiova cu scopul de a vedea, el, Dunarea.

Jurnalul de bord al calatoriei cuprinde in mare urmatoarele elemente, pe care multi dintre voi le vor gasi deja cunoscute si banale:

la ora 04-45 eram in gara, am intrebat despre cai si mijloace de intoarecere, mai ales din Filiasi, eu avind motive sa ma intorc prin Petrosani.
Sintem informati ca in jurul orei 14 avem un accelerat care ne depune la 21 in Timisoara, via Petrosani. Putin mirat ne luam bilete de Filiasi si plecam.
calatori putini, cupeu separat carevasazica.
In tren mai cerem o data lamuriri partidei trenului despre intoarcere si ni se spune:,,bai trenul merge roata 3 ore in plus le-ati calculat?"

Sosim in eurogara Drobeta Turnu Severin, unde o linie se demonteaza, alta e blocata de gardurile santierului, urca lumea cu bagaje, etc, trenul pleaca, normal, lumea isi cauta locurile :D :D
Ciudat nu? pentru ca in 7 minute toata lumea coboara in gara DTS Marfuri.
Nu prea sint marfuri acolo, in spatele garei, 2 autobuze ne asteapta si tot in spatele garei sint 2 linii pe care ne asteapta 3 remorci de automotor. coool hai sa le pozam, dar nu e timp plecam spre Prunisor.

Stiti ca in statia Girnita linia 1 este de ani de zile in refactie, acum din autobuz mi s-a parut ca s-a avansat ceva, parca si prisma de balast e refacuta spre Prunisor.
In autobuz cineva de la CFR noteaza pe versoul unui formular tipizat toate biletele sau ruta pentru care au fost emise. E cam aiurea, gindesc eu cu voce tare, pentru ca fiind emise de calculator din start se poate face o statistica.

Sosim in Prunisor. Aici gasesc explicatia de ce nu se poate face transbordarea in Girnita.
Girnita e situata mai sus decit soseaua, Prunisorul e la nivelul soselei are o ,,piata" a garii unde parcheaza autobuzele si toate masinile care aduc calatorii ce si-au cumparat bilet in Drobeta si stiu de ora plecarii din Prunisor.

Surprizele apar acum:
Contrar a ceea ce credeam trenul in care trebuia sa ne urcam nu este in gara, avem de asteptat o ora.
Las toti sfintii din a doua zi de pasti in incinta statiei Prunisor pentru ca as fi avut timp sa pozez remorcile din Marfuri si sa vin cu ocazie la Prunisor.

Caut sa iau partea buna a lucrurilor, statia are 3 linii, are 3 usi de termopan care nu permit sa se vada inauntru dar nu exista statie de asteptare. Linia 3 e ocupata de utilase Plasser, de vreo 2 matise, de vagoane cu cupoane de sina, vagoanele alea rusesti cu motoare si macara, un vagon dormitor si mai ales un vagon Gbs cu 4 geamuri termopan. :D :D

Pe geam e un afis cu transbordarea in statia Simian, nu DTS Marfuri.

Soseste trenul de la Bucuresti, are si tabla, Bucuresti -Prunisor.Vagoane 20-70, dar prima usa dupa locomotiva e trasa la 1 metru de peron iar ultima usa a vagonului 2 etse la 1 metru de peron, asadar doar 2 usi ale intregului tren au acces la peron, despre restul trenului nici nu poate fi vorba sa aiba acces la peron.

Pe tren mai vorbim cu conductorul si convenim ca putem sa mergem pina la Craiova
:D :D :D dar mai platim. Lui.

In Craiova mergem la casa de bilete si explicam ca vrem sa mergem la Timisoara prin Petrosani, parlamentam un pic cu casiera, eu aveam o foaie de drum scrisa pina la Filiasi, imi iau bilet la Filiasi cu loc 10.30 lei si mai departe fara loc daca vrem.

Ies la pozat, doar in Craiova un rapid pleaca de la o linie infundata, respectiv 798 spre Bucuresti, incepe o ploaie, vad 3 vagoane de posta, si multe vagoane vechi BMX cred acum UWMAN si etc, dar sint privit discret de IDM si ceva lacatusi as ca de la peron doar focusez pina la ele.

Pozez 43-0096-8 care are tampoane amestecate si plec in gara.
fain renovata, dar arunc o privire pe tabela si ceva e suspect cu biletele noastre, merg la casierie si constat ca am primit bilete tot prin Prunisor.

bai frate e o nebunie a dracului, astia nu stiu care tren pe unde circula.Zic sa ne schimbe biletele si cica lasa ca in Filiasi.
Incerc o manevra sa mergem cu personalul via Rovinari pentru poze.

Vad la peron un tren format din vagoanele astea antice 20-47 si mai stiu eu care, la care sint atasate 2 etajate modernizate pe care scrie Turceni.
Intreb despre ele la informatii si cica merge cuplat pina la Filiasi cu trenul de Tirgu Jiu via Carbunesti, da dar merge prin Turceni, daaa insa sta in Turceni ceva vreme, mai bine mergeti la Tirgu Jiu prin Carbunesti. Pai la cit e IC asta de pe tabela care de fapt are rang de rapid in Tirgu Jiu.
Bine domle dar unde vrei sa mergi? pai la Timisoara pai si ce te intereseaza personalele astea? Pai da dar asta de Timisoara la cit e in Tirgu Jiu (insist eu in ideea ca il ajung cu toata stationarea in Turceni)
Pai domle las-o dracului mergi la Timisoara iei rapidul de aici.

Eu credeam ca la informatii se informeaza calatorii despre orariile trenurilor.
Neavind ce face ne urcam in trenul personal pina la Filiasi cu bilete de accelerat.
Vine conductorul si :confused: :confused:

na bine in filiasi locomotiva 41-0251 se dezleaga sa preia cele 2 etajate 26-26 modernizate pentru Turceni, constat ca locomotiva 43-0129-7 are si ea tampoane amestecate rotunde pe un capat dreptunghiulare la celalalt.

Si in acest moment
ALELULIA< ALELUIA< ALELUIA AAAA LEEEE LUUUU IA:lautar: :lautar: :lautar: :lautar: :-? :-? :-? :-?

Ma vede IDM care incepe eterna placa cu n-aveti voie sa pozati.
:mask: La peron era si un politist (ceilalti apucasera sa plece cu trenul de Tirgu Jiu norocul meu poate)

scot legea, scot HGR, parlamentari, trece Siemensul CTV il ratez frate, foarte tare, lumea se uita la noi.
Domle pe mine nu ma intereseaza LEGEA, n-ai autorizatie sun la regionala, domnul politist va rog sa nu il lasati sa pozeze, te legitimez
domle am bilet sint la peron am voie,dumneata n-ai dreptul sa ma legitimezi
ceee??? uraaa uraaa ovatii teroristii din dembrie, oamenii lui Iliescu, deportatii din Baragan, chiaburii care suge singele poporului, dusmanii de clasa, sabotorii.
Domnule politist dumneavoastra vegheati la respectarea legii? ati auzit ca pe acest domn nu il intereseaza legea?
Domnule va rog sa poftiti la post sa va legitimez.Domnule de ce sint acuzat?
Domnule nu sinteti acuzat de nimic, insa un reprezentant al CFR a solicitat sprijinul politiei in incinta statiei si eu trebuie sa va legitimez.

Bine, mergem la post, politistul suna pe cineva si cere inscructiuni, vulturul aici stejarul, am aici un caz..... meidei, meidei sau poate mei dei!
concluzie, ai dreptul sa pozezi aici la peron.
Politia nu se baga.

Hopa, intra in post IDM, si da-i si lupta si da-i si lupta,stiti cum e aici mai sint secrete, mai ne luati piinea de la gura, pozati un macaz un semnal puneti o bomba.
Pai semnalizarea e pe situl federatiei mecanicilor de locomotiva
Ce sait domle, e ilegal ala. Domle noi am evoluat, miine te trezesti aici cu 10 straini cu trepieduri care vor sa pozeze.
N-au domle voie.Domle pozez la peron, pai da dar macazul nu stiu care e la peron, etc, etc
Iasa, vorbeste undeva la telefon si vine resemnat si zice: trebuie sa las dupa dvs, dar stiti cum e secretul alea alea, bombele, piinea copiilor, sefii, sefutii, sefutele.

Ma legitimez, politistul ma trece la catastif, in amintirea clipelor care trec cu repeziciune si iesim cu totii la peron, unde discutiile se mai domolesc.
Politistul imi recomanda sa incerc sa intru in Depoul Petrosani pentru anumite poze.

Date fiind aceste probleme ne-am luat o cafea de la automatul garei pentru ca restaurantul garei era inchis si am asteptat trenul de Timisoara.
A inceput sa ploua, nu prea bine pentru poze.



Hai ca n-a, vrut sa pozez macazul care e chiar la peron


Si mai tare, in Tirgu Jiu era trenul cu 2 etajate 26-26 care sosise ca personal prin Turceni.Asta e ghinion, daca n-am stiut mersul.
Dar ce-mi vad ochii in Petrosani, garnitura cu care venisem din Craiova si care sosise aici via Tirgu Carbunesti. As fi avut timp de poze pentru fiecare statie pe oricare traseu.
Asta daca damesa de la informatii mi-ar fi raspuns la intrebari nu m-ar fi intrebat ea altceva.
 
Salut,

@ dantm - asteptam si alte fotografii de pe traseu!
Excelenta descrierea expeditiilor.
RO :D :(

Mihai
 
Aici parca se discuta ce mai vedem pe la CFR.

Pai uite ce mai vedem, interdictii de a poza, discutii interminabile, solicitari catre politie, astea unde le-am vazut eu nu la CFR?

Am mai vazut la CFR ca esti transbordat catre un tren care urmeaza sa soseasca peste o ora intr-o statie care nu are peron pentru tot trenul si nici macar sala de asteptare, ca la birourile de informatii nu primesti informatii si tot asa.

Unde se posteaza astea?
Stirile sint la alt topic.
 
De pomina, deci prin judetul ala toti sufera de diverse forme de diarie, iar pana la urma cel mai civilizat a fost tot animalul, ca cel putin s-a retras la capatul peronului.
 
shoppy a spus:
De pomina, deci prin judetul ala toti sufera de diverse forme de diarie, iar pana la urma cel mai civilizat a fost tot animalul, ca cel putin s-a retras la capatul peronului.

Mai spre Biroul de miscare. :D
 
senzationala descriere Dane, rad si "plang" in acelasi timp "cu lacrimi"............ unde esti tu Caragiale? grozavia din romanica a ramas neschimbata
 
Stau si ma gindesc:

daca noi sintem pasionati de secretele astea de la CFR care sint la vedere, adica linii, vagoane, semnale, tufe, ciini, cladiri etc, ce fac aia care sint pasionati de arme, tancuri, avioane?