Locomotive CFR in imagini de epoca

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Sulzer1150 a spus:
restul de alte 1400 de locomotive ce carnatari ferentaristi le-au facut felul :-x
Cred ca restul cei de la IFET cu linii cu tot(cu nu stiu ce denumire pompoasa au acuma) le-au facut felul, ultima 50.345 de la Curtea de Arges :(
 
O fi fost inn Iulie la locul ei (am vazut-o si eu acolo)... dar la inceputul lui august am auzit, din sursre certe, ca ar fi fost taiata... Cred ca ar fi cazul ca vreun pasionat din zona sa mearga pana in gara Curtea de Arges si sa vada daca locomotiva mai exista.
 
Nu erau si niste poze cu ea in curs de taiere parca ?

Eu asa imi aduc aminte :

http://img219.imageshack.us/img219/4796/curtea.jpg
 
Mai e ceva de taiat la CFR?

o ce prostii intreb, parca locomotivele incep sa renasca sub numele de Penix.
Parca e si un subiect pe aici cum ca CFR a cumparat deja un Poenix.

trebuie sa-l cumpere cineva nu? cu smen cu tot, daca tot e construit.
 
Care smen frate ca masina aia asa de proasta pe cat de bune au fost alea din '66 :D La banii aia mai bine imi iau trei EA-uri clasice si tot mai bine fac treaba cu ele :D
 
Cum adica te contrariaza? Poza este facuta spre Brasov, locomotiva urca spre Predeal, daca ti se pare ca drumul e prea ingust, atunci acolo-s banii dumneavoastra :lol: .
 
shoppy a spus:
Cum adica te contrariaza? Poza este facuta spre Brasov, locomotiva urca spre Predeal, daca ti se pare ca drumul e prea ingust, atunci acolo-s banii dumneavoastra :lol:
in poza mi se par ca apar vagoane frigorifice pe 2 osii...ce nu am mai vazut de mult...stilpii de alimentare sustin magistrala de pe ambele fire...?...daca nu al doilea fir unde e ?
 
Dar de ce va tot contraziceti si nu analizati poza, asa cum ar fi normal s-o faceti?

E 100% clar ca e vorba de portiunea de linie cuprinsa intre Brasov si Predeal (undeva intre Timisul de Sus si cel de Jos). Curba respectiva exista si acum, iar peisajul e aproape neschimbat.
 
Poza este facuta intre Timisul de Jos si Timisul de Sus , exact in dreptul unde este trenul exista si o parcare pe sensul auto Predeal-Brasov .Cum privim catre coada trenului se face curba la dreapta , urmata de o curba la stanga si pe dreapta este statia Petrom deschisa acum 3 ani cu acel Hotel langa ea (tot Petrom).
 
Rumänien-Rundreise 1970 Teil 1 Timisoara - Oradea 29./30.7.1970

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,4930248
 
"Trecut-au ani si ani de-atunci"............. sintem acu' saraci si goi......ce imagini...ce "bogatie" aveam pe sine......mi-a revenit in minte o imagine, nu mai departe de 1992-94 de la Sighisoara, cind urci "hula Danesului" catre Medias (dupa ce ai trecut de intersectia cu drumul spre Tg.Mures)....unde era (mai este ?) triunghiul de intoarcere.....cite "venerabile" stateau in "parcul rece" din acel loc si apoi...prin '95 au disparut.................. :(
Noroc si cu cei din Germania, care in acele timpuri au facut aceste "sesiuni" de poze.....ca noi...cum scoteam aparatul foto...aparea "organul".......
O autorizatie solicitata pe "marci" era altceva.....spunea si Detlef ca pentru o autorizatie pentru Belgrad a asteptat o saptamina,timp in care a pozat pe la noi...... Offffffff, au trecut 40 de ani :(
 
....Offffffff...ca bine zici...exact asa imi aduc si eu aminte, copil fiind, cum si la Subcetate, era plin de aburoase...acum au mai ramas vre-o 5 (inclusiv macaraua cu aburi)
 
claudiu_ne2000 a spus:
....Offffffff...ca bine zici...exact asa imi aduc si eu aminte, copil fiind, cum si la Subcetate, era plin de aburoase...acum au mai ramas vre-o 5 (inclusiv macaraua cu aburi)

Macar daca ar fi fost intregi cele 5 locomotive ramase, dar multe piese lipsesc de pe ele, iar viitorul le e... incert... :-x