Pai peisajele de pe Valea Prahovei sunt numai montane
. Problema nu se pune de exploatare pe verticala, ci de detalierea cat mai reala a lor. Dupa cum urmeaza voi face o lista cu ce tin eu minte ca vreau sa montez pe module:
1 Podul metalic de la Bobolia, sau poate cel in arcade din beton pentru linie dubla, doar ca dupa renovare si-a pierdut toata frumusetea, si sincer nu stiu cum arata inainte dar acuma este foarte urat.
Se pot vedea poze aici cu podul respectiv:
http://www.railwayfan.ro/images/SECT/62/121/8330.jpg
http://www.railwayfan.ro/images/SECT/62/121/8329.jpg
Ca locatie el se gaseste la Bobolia, cu 10 kilometri inainte de intrarea in Campina dinspre Bucuresti.
In spatele sau se afla si podul metalic despre care am discutat aici pe forum, insa acum nu gasesc respectiva discutie, stiu ca m-a ajutat catalin cu foarte multe poze bune, insa vreau sa fac o excursie pana acolo pentru masuratori, poze, plimbare cu bicicleta, etc...
2 In statia Campina se afla o remiza pentru Drezina Pantograf, am discutat aici despre ea, azi ma duc sa ridic materialele de la posta si in curand le voi trimite la taiat pe laser. mai multe detalii aici:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3289
Desi cu titlul de subiect gresit remiza poate adaposti cu succes si locomotive lungi datorita spatiului da garare de aproximativ 22 de metri.
De asemenea despre constructia acestei remize am scris si aici, in interesul de a ma ajuta colegii pentru a realiza piesele cat mai bine:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=6152
3 In capatul garii v-a exista un macaz special pentru trecerea locomotivelor de pe o linie pe alta, am deschis o discutie aici:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4953
Despre ea pot spune ca trebuie sa fie modificata pentru trecerea de la doua la trei linii, datorita modificarii planurilor din gara. Ea este exact in stadiul in care apare in subiect.
4 Deoarece pe Valea Prahovei e plin de podete si poduri mici peste tot felul de rauri si paraiase am incercat sa fac un pod cu tablier metalic:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5443
Problema este ca acest model nu se gaseste montat pe zona mai sus amintita, trebuie sa proiectez unul asemanator cu ce se gaseste acolo. Deci mai e mult de munca dar e in plan cu siguranta.
5 Asa cum se gaseste si in descrierea pozei de pe linku-ul http://www.railwayfan.ro/images/SECT/62/121/3508.jpg
inainte de a intra cu trenul in "valea larga" exista o constructie citez autorul: "peste calea ferata a fost deviat cursul paraului Seciuri pentru a nu dezechilibra versantul. cred ca este singurul rau din Roamania care trece peste o cale ferata... nu ma refer insa la perioadele cu inundatii" Momentan pe perioada verii acest microviaduct in a fost in renovare completa, actualmente avand o imagine extraordinara, singura problema e ca nu am reusit sa il pozez deoarece acolo tot timpul este intunecat...... Acest viaduct trebuie neaparat inclus pe un modul pe care il voi avea in camera.
6 Tunelul Mic de la iesirea din Predeal spre Brasov
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2708
De asemenea acest element superb de infrastructura va exista pe viitoarea macheta exact pe al doilea modul de colt. Asta deoarece si tunelul este construit tot in curba. De asemenea am in plan sa merg intr-o excursie de fotografie, masuratori, si plimbare montana. el se afla la aproximativ un kilometru de iesirea din Predeal. Din pacate anul acesta nu m-am putut multumi decat cu poze facute din tren si masuratori facute de prin poze si google-earth.
Deocamdata astea sunt in plan, ar mai fi cateva, voi mai reveni cu detalii. De mentionat ar fi urmatoarele:
- in timpul constructiei las imaginatia sa se desfasoare, cel putin la asa zisa gara.
- ordinea exacta a elementelor ce le-am descris mai sus nu o pot respecta in conformitate cu realitatea. Dupa parerea mea important este ca ele sa existe acolo pe pereti.