Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Da, se vede si din dreapta si din stanga.Depinde din ce directie vine sau pleaca trenul.Cine e interesat sunt convins ca gaseste orice depou oriunde ar fi el.

Nu m-as mira intr-o zi sa vad o chestie de genul "Unde e cladirea garii din Roman??Cred ca am facut undeva o oprire, intre Pascani si Bacau, se vedea un camp cu niste linii, dar cladirea statiei nu era ! Stie cineva mai multe ?"

Hai s-o lasam balta frate.
 
Dr2005 a spus:
Tot nu înţeleg de ce ar moderniza C.F.R. Marf㒠locomotive pentru traficul de că’lă’tori :-?

LDH-uri seria 82 Alstom au fost (şi sunt) doar la depourile BC şi Cluj. Cele de la BC sunt în conservare pentru c㒠nu exist㒠uleiul necesar ungerii anumitor angrenaje (şi pentru 2 sau 3 locomotive câte sunt nu se strofocesc prea mult s㒠caute). Clujul are doar o maşin ,,la gard", cea lovit㒠la Baciu acum vreo 2 ani. Restul circul㒠(cel puţin anul trecut pe vremea asta circulau).
Si depoul Arad are doua locomotive seria 82.
 
Vagonul "Blue Hexagon" 50 53 20-68 001-8 a ajuns pe R. 664 Iasi-Bucuresti:



Noi vagoane pe Acc. Constanta-Iasi si Iasi-Constanta, vagoane din seria 11-31 si 21-31:



Acceleratul Constanta-Iasi devine acc. Iasi-V.Dornei; pleaca maine dimineata la V.Dornei, se intoarce ca Acc.1858 V.Dornei-Iasi iar seara la ora 22.54 pleaca spre Constanta.



Sunt un pic mai bune decat etajatele modernizate, era groaznic sa calatoresti cu ele pe relatia Iasi-Mangalia.

La plecare:
 
Eu am vazut si la Pit un H seria 82. Nu i-am retinut numarul pentru ca era la celalalt capat al garii. Inseamna ca au si ei?
 
http://www.gandul.info/news/cfr-a-rezolvat-problema-intarzierilor-le-a-inclus-in-mersul-trenurilor-5161540
 
In niciun caz. Din intamplare chiar astazi am avut ocazia sa vad livretul central pe 2010. Nu e anulat nici macar "Panonnia". El va circula in continuare dar se va anla o perioada pe distanta Bucuresti-Brasov."Dacia Express" va circula ca 471/472 (daca mai retin bine), "Corona" ca 366/367 (in loc de 406/407), si asa mai departe. Am sa revin cu mai multe detalii deindata ce voi face cateva scanari ale principalelor trenuri trecute acolo. Astazi l-am consultat la depou pe fuga.

Toate bune.
 
Cu siguranta vor umbla.Momentan la privati partea proasta e ca nu au oameni.Insa si-au cumparat trasele pentru a le avea asigurate la momentul cand vor circula.
 
La ce privaţi te referi George?
Dac㒠stau bine şi m㒠gândesc pentru IC, rapide şi accelerate e mai uşor de folosit livretul central ca mersul trenurilor , dac㒠şti s㒠lucrezi în word ,ne mai trebuind s㒠cumperi oficiosul :p Deci accept berea şi inbox :)
 
Pai asa cum am spus si pe pagina anterioara, au problema ca n-au indeajuns personal calificat ( si unii nici material rulant indeajuns) pentru a efectua aceste trenuri. Insa nu vad care ar fi problema ca si-au asigurat trasa lor. Tocmai asta spun si eu, ca mai bine folosesti livretul si-ti cumperi trasa in el.

Daca n-as fi asistat la tecturarea livretelor centrale, unde s-a scris la multe trenuri private "anulat pana la noi dispozitii" no...La La regio e problema de lipsa de mecanici iar la altii de lipsa de locomotive. Cand acestea vor aparea, vor aparea si "noi dispozitii" care vor face ca respectivele trenuri sa circule pe respectivele trase, in respectivele intervale orare, respectand respectivii timpi de mers :D
 
Pai la cum se chinuie Calatori si Marfa sa scape de personal, privatii sigur au de unde alege, deci nu-mi fac griji.
Trase si trenuri pentru ele sa fie, ca locomotive se gasesc. E adevarat ca nu mai e acel mare avant din anii trecuti, cand GFR aducea dieseluri chinezesti si electrice frantuzesti iar ceilalti operatori se bateau pe electricele Softrans si dieselurile Calatori(sau cumparau Simens-uri noi noute), e si criza asta de vina, da ganditiva ca dupa criza vine boom-ul, DB-RCA e deja intrat, deci e de pus osul la munca, deabia astept, vin vremuri interesante, parerea mea.
 
Pe privati nu-i deranjeaza cateva ore de intarziere, Calatori nu-si plateste trasele, deci cu cat mai putine trase pentru Calatori cu atat mai bine, o sa fie mai multe trase platite si mai putina uzura, deci starea sinelor o sa se imbunatateasca.