Ce mai vedem pe la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Si ce numar are, caci sunt mai multe masini d-ale marfii care fac/faceau servici la calatori,dupa ce au fost modernizate pe banii calatorilor... ;-)
 
Andrei, masinile acelea sunt modernizate pe banii Marfii,iti zic sigur asta. Inclusiv LDH-urile Alstom ( seria 82 veche ) sunt ale CFR Marfa.Parte dintre ele au atins data scadenta si urmeaza sa fie trimise la reparatie ori in conservare.Nu demult am vazut un astfel de exemplar in parcul rece al unui depou. Probabil vor urma si altele. La fel si cu electricele modernizate INDA si cu unele DA-uri.
 
Tot nu înţeleg de ce ar moderniza C.F.R. Marf㒠locomotive pentru traficul de că’lă’tori :-?

LDH-uri seria 82 Alstom au fost (şi sunt) doar la depourile BC şi Cluj. Cele de la BC sunt în conservare pentru c㒠nu exist㒠uleiul necesar ungerii anumitor angrenaje (şi pentru 2 sau 3 locomotive câte sunt nu se strofocesc prea mult s㒠caute). Clujul are doar o maşin ,,la gard", cea lovit㒠la Baciu acum vreo 2 ani. Restul circul㒠(cel puţin anul trecut pe vremea asta circulau).
 
Destul de coiudata traeaba asta, oricum e marea traseala si multe sunt caile "domnului" :p :evil: stiti prea bine ( sau poate banuiti !)
 
La Cluj mai e 338 in conservare, alaturi de o sumedenie de automotoare Desiro ( circa 80% din parcul Desiro al Clujului ), din acelasi motiv cu uleiul.

Probabil au fost niste intelegeri pe partea financiara in urma carora s-a luat decizia de a le moderniza pe banii Marfii. Acuma ca le-a venit scadenta, probabil vor infuleca toate conservarea.

Ca tot vorbim despre ce mai vedem ( sau ce nu mai vedem mai bine zis la CFR), sincer, nu stiu masinile care circula, pe unde Dumnezeu or mai circula, ca eu in ultimele 4 saptamani n-am vazut in circulatie mai mult de 10 trenuri de marfa de la ei.Ieri toata ziua in Pascani n-a trecut nicio marfa iar in triaj era pustiu.Spre seara a iesit o electrica si s-a dus izolata spre Adjud, vazand-o dimineata in depoul cu acelasi nume. Tot in Adjud, singura activitate la marfa a fost sosirea unei navete pentru Azo si remizara in depou a masinii de la tren..Nu mai vorbim de activitatea zero din triaj. In rest...depourile ticsite cu masini care stau degeaba.

Apucasem sa ma bucur ca un cretin ca nu s-au mai adus la conservare masini, si cand trec prin Comanesti, PAE-ul era plin de tot felul de cadavre aduse de pe toata regionala Galati...
 
Pai daca e asa sa fie si la noi imparteala ca la MAV, o societate cu locomotivele si alta cu vagoanele :D
 
Unde-i dom'ne parcul ă’sta rece de la Comă’neşti?

Åži nu-mi ziceţi c㒠e în Comă’neşti (asta e deja clar)... cum se ajunge acolo, cum se poate fotografia acolo (adică’... pozezi trenul pe linia curent㒠şi dup㒠aia ies paznicii dintr-o întrepridere din jur şi fac gur㒠c㒠n-ai voie s㒠le pozezi întreprinderea: exemplu PO Carpaţi şi revizia de peste drum) ş.a.m.d..
 
Sau faci ca mine, pozezi cu telefonul si nu-ti are nimeni baiul, ca nu se prinde nimeni :lol:
 
E nu se prind, ce, tu cand faci poze cu telefonul il tii la ureche? Or fi inteles si paznicii / ceferistii ca ziaristii nu fac poze cu telefonul.

Cum am zis si pe dincolo, Inda e un agregat puternic specializat pentru montarea pe Sulzer, as zice ca o bucata costa cam 20-30.000euro, deci daca Marfa plateste 3-4 asemenea agregate, care ii sunt complet inutile (mda, poate face ceva cu ele la vagoanele dormitor la trenurile RoLa, dar putin probabil), mai repede isi moderniza un Sulzer cu banii astia.
Sau poate vor sa intre in afaceri inchiriind locomotive pentrut raficul de calatori :D .
 
Parcul rece de la Comanesti se afla in incinta depoului, pe partea dreapta a liniei 501 in directia Livezi Ciuc.
 
Deci intre Comanesti si Asau HM daca te uiti in dreapta din tren se vede ceva?
George, nu ai cumva o lista cu ce e acum in parcul rece de acolo :D